Yvon Mvogo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

11 Sir Tinus schreef: 10 mei 2022, 12:44 Ik noemde het vanmorgen armoedig, maar dat is in mijn fantasiewereld waar je naar mijn mening toch een lijst met 30 keepers moet hebben waarvan er tenminste 1 haalbaar zou moeten zijn.
John "oriënteren" de Jong zal vast zo een lijst hebben. Alleen de vraag is wat hij er mee doet. En hoe de namen op de lijst staan.
Als ik de interviews van JdJ hoor dan lijkt het ooit alsof ze voor een (te groot) gedeelte ook afwachten wie er bij ze wordt aangeboden of pas op een vrij laat moment gaan schakelen.
Maar ja; ik zit er niet bij dus lastig of juist te makkelijk om vanaf de buitenkant de oordelen. Laat ik er maar gewoon vertrouwen in hebben dat ze uitgebreid bekijken wat de opties zijn en een soort 'succession planning' hebben voor de belangrijke spelers en/of sleutelposities.
One can only hope
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Een nieuwe Gomes gaan we niet zomaar krijgen, en ik denk dat Nvogo in totaal best een aardige keeper is op de lijn met ook wat atletisch vermogen. Geen idee wat de beste man kost, maar als deze voorwaarden schappelijk zijn zou ik een langer verblijf niet vreemd vinden. Meer vertrouwen brengt ook rust in de tent, en we moeten de keeper ook niet belangrijker maken dan deze in werkelijkheid is.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

De keeper is hartstikke belangrijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

d'Oude schreef: 10 mei 2022, 12:51 Als ik de interviews van JdJ hoor dan lijkt het ooit alsof ze voor een (te groot) gedeelte ook afwachten wie er bij ze wordt aangeboden of pas op een vrij laat moment gaan schakelen.
Dit is toch precies wat we niet hebben gedaan vorig jaar?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 10 mei 2022, 08:57
mateja schreef: 10 mei 2022, 08:54 Gomes begon ook niet best aan zijn periode hier... just sayin'.

Mvogo of Cillessen, ik zou het wel weten.
Hahah absoluut Mvogo, ook tov Krul en Lamprou
Lamprou?? Wordt die serieus genoemd? Eerste keer dat ik die verschrikkelijke naam hier voorbij zie komen.. zeg me dat het niet zo is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sowieso moet je daar pas over na gaan denken bij minimaal twee Lamprous zodat je ze aan elkaar kunt tapen en ie ook daadwerkelijk bij de lat kan en de kruising kan bereiken.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

RaJitsu schreef: 10 mei 2022, 13:41 Een nieuwe Gomes gaan we niet zomaar krijgen, en ik denk dat Nvogo in totaal best een aardige keeper is op de lijn met ook wat atletisch vermogen. Geen idee wat de beste man kost, maar als deze voorwaarden schappelijk zijn zou ik een langer verblijf niet vreemd vinden. Meer vertrouwen brengt ook rust in de tent, en we moeten de keeper ook niet belangrijker maken dan deze in werkelijkheid is.
Als John dat laatste wel gedaan had liepen we komend weekend de polonaise. Het komische duo wat we nu hebben heeft ons meer punten gekost dan de VAR.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

voskat schreef: 10 mei 2022, 14:03
11 Sir Tinus schreef: 10 mei 2022, 08:57

Hahah absoluut Mvogo, ook tov Krul en Lamprou
Lamprou?? Wordt die serieus genoemd? Eerste keer dat ik die verschrikkelijke naam hier voorbij zie komen.. zeg me dat het niet zo is.
Nee maak je geen zorgen, ik deed lacherig over dat er weer 2 ballen in de kruising vlogen bij Lamprou laatst omdat hij te klein is. Maar al 13 clubs in de Eredivisie hebben het met hem geprobeerd inclusief Ajax en Feyenoord en als ik dan hoor dat we een ervaren doelman zoeken dan gaan alle alarmbellen af.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

ShovingNE2 schreef: 10 mei 2022, 12:08
Gestelnaar schreef: 10 mei 2022, 11:48 Drommel is toch gehaald als eerste keeper? Als er veel vertrouwen in Mvogo geweest was dan lijkt het me dat er een andere constructie gekozen zou zijn.
Prima. Maar we hebben een keeper gehaald omdat Unnerstall weg was. Dat het een beoogd eerste keeper was: klopt. Maar er is geen keeper gehaald omdat Yvon slecht was. Er was een vacature.

En als Yvon vertrekt (wat ik hoop) dan is er wederom een vacature. Haal je een obvious eerste keeper of iemand die concurrentiestrijd aangaat? Ik hoop dat eerste.
Ik hoop ook op het eerste in ieder geval. Dan zijn we het daar over eens! :D
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Joenepsv schreef: 10 mei 2022, 14:24
RaJitsu schreef: 10 mei 2022, 13:41 Een nieuwe Gomes gaan we niet zomaar krijgen, en ik denk dat Nvogo in totaal best een aardige keeper is op de lijn met ook wat atletisch vermogen. Geen idee wat de beste man kost, maar als deze voorwaarden schappelijk zijn zou ik een langer verblijf niet vreemd vinden. Meer vertrouwen brengt ook rust in de tent, en we moeten de keeper ook niet belangrijker maken dan deze in werkelijkheid is.
Als John dat laatste wel gedaan had liepen we komend weekend de polonaise. Het komische duo wat we nu hebben heeft ons meer punten gekost dan de VAR.
Ik denk dat je veel meer hebt aan een verdediging waar je gewoon van op aan kan. Als een keeper zo vaak punten moet pakken voor een club als PSV die een betere selectie moet hebben dan alle andere clubs in de eredivisie behalve Ajax, doe je gewoon iets fout. Met de grootste kutkeeper moeten we nog steeds geen problemen hebben tegen die geen top 5 halen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

RaJitsu schreef: 11 mei 2022, 14:03 Met de grootste kutkeeper moeten we nog steeds geen problemen hebben tegen die geen top 5 halen.
Dat heeft PSV dit seizoen dan ook niet, zowel met Drommel als met Mvogo.
PSV heeft namelijk bijna alle wedstrijden tegen de niet top 4 'gewoon' gewonnen. Alleen tegen de top 4 (AZ ipv Twente) werd meestal verloren en vooral dat maakt dit seizoen het verschil.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ren Höek schreef: 11 mei 2022, 14:15
RaJitsu schreef: 11 mei 2022, 14:03 Met de grootste kutkeeper moeten we nog steeds geen problemen hebben tegen die geen top 5 halen.
Dat heeft PSV dit seizoen dan ook niet, zowel met Drommel als met Mvogo.
PSV heeft namelijk bijna alle wedstrijden tegen de niet top 4 'gewoon' gewonnen. Alleen tegen de top 4 (AZ ipv Twente) werd meestal verloren en vooral dat maakt dit seizoen het verschil.
Wel gewonnen, maar niet altijd met gemak. Willem II, Cambuur, NEC, zijn zomaar wat wedstrijden die me te binnenschieten die echt te lastig verliepen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Heeft zich geweldig laten zien, op die flater tegen AZ na. Veel kalmer als afgelopen seizoen ook, geen rare terugspeelballen en gegoochel voor zn eigen doel. Niemand heeft het nog over Drommel gelukkig. De nieuwe keeper MOET beter zijn dan Mvgogo, dat wordt nog een lastige taak.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ook wel fijn voor hemzelf dat hij zijn huurperiode hier toch nog redelijk positief heeft kunnen afsluiten. Heeft voor ons als club verder geen nut of belang, maar voor zijn eigen toekomst is dit toch fijner dan wanneer hij na dat ene invalbeurtje tegen AZ helemaal niet meer in actie had mogen komen.

Net als voor Schmidt geldt voor Yvon: veel succes bij je volgende club.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heeft echt veel ups en downs gekend onder de lat, maar heeft zich gezien de laatste wedstrijden ook niet gek laten maken.
Bedankt Yvon en succes bij een volgende club
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vind het vooral heel erg knap van hem na die idiote beslissing rondom AZ. als je je dan zo kan herpakken terwijl je weet dat je bezig bent aan je laatste maanden... Petje af! Mentaal ijzersterk en gewoon prima tot soms zelfs uitstekend gespeelt. Mijn oprechte complimenten en waardering.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mvogo is passé.

Speelde de laatste weken erg goed. Aardige kerel, denk dat hij als hij dit niveau vasthoudt prima voor PSV kan zijn. Maar ik wil van het keeperschagrijn af en een nieuwe doelman in het hok.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Sympathieke kerel ja en het het echt goed gedaan in z'n laatste periode hier. Maar nu inderdaad; tijd voor nieuwe doelmannen. Mvogo en Drommel out, tijd voor een absolute klasbak in het doel met een goede concurrent daarachter.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

En zo is dat. Mocht-ie in staat zijn het niveau van de laatste periode structureel aan te tikken, dan...Maar daarvoor is het nu te laat. Bedankt Yvon! Next please
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het ga je goed Yvon!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Was echt een hele aardige (m)vogel. Wens hem het allerbeste.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik vind het knap dat hij op het einde van het seizoen nog een paar wedstrijden sterk heeft gekeept. Zo afgeschreven zijn en dan toch zo terugkomen. Bovendien nooit voor problemen gezorgd toen hij zijn plek kwijtraakte. Hoop dat hij bij een andere club een nieuwe start kan maken.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Leuke sympathieke jongen maar een hele matige keeper. Succes in de toekomst.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dat PSV nu definitief afscheid neemt geeft mij in ieder geval het signaal dat PSV bijna rond met een keeper is.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 20 mei 2022, 18:15 Leuke sympathieke jongen maar een hele matige keeper. Succes in de toekomst.
Ik vond het hem de laatste periode alleszins redelijk doen. Een gewaagde uitspraak maar ik denk dat we met een vol seizoen Mvogo kampioen waren geworden. Het is geen topkeeper maar bij "hele matige keeper" denk ik eerder aan de keeper van AZ of Vitesse momenteel. Ben ook wel benieuwd wat voor waarde oordeel je aan Joel geeft dan.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 20 mei 2022, 18:53 Dat PSV nu definitief afscheid neemt geeft mij in ieder geval het signaal dat PSV bijna rond met een keeper is.
Hoezo?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Yvon Mvogo