Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind het meer te weinig uitdaging - hij moet op een hoger niveau spelen en past zich dan wel aan. Gaat allemaal te gemakkelijk.
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Sangare en Gakpo zou je het liefst behouden. 2 spelers voor PSV die tot het topsegment (en haalbaar) behoren. Voor 37 miljoen euro op te halen lijkt me een mooi bedrag. Als Gakpo voor 40 miljoen euro gaat dan haal je 77 miljoen euro binnen. Laat daar 30-40 miljoen opnieuw van te besteden zijn kunnen we 4-6 versterkingen halen van tussen de 7,5 en 10 miljoen.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Ik vraag me af hoe dit dan werkt? Mag PSV alsnog weigeren als de eerste beste club komt voor 37 mln en dan hopen op een bidding war?
Normaal gesproken zou je zeggen dat ze dan contractueel verplicht zijn om te verkopen.

Het lijkt me dus niet logisch dat we meer dan 37 mln ontvangen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ryme schreef: 19 mei 2022, 13:49 Ik vraag me af hoe dit dan werkt? Mag PSV alsnog weigeren als de eerste beste club komt voor 37 mln en dan hopen op een bidding war?
Normaal gesproken zou je zeggen dat ze dan contractueel verplicht zijn om te verkopen.

Het lijkt me dus niet logisch dat we meer dan 37 mln ontvangen.
Ik ga ervan uit dat PSV niet mag weigeren als een club de clausule wil activeren. Anders is de clausule niks waard.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ryme schreef: 19 mei 2022, 13:49 Ik vraag me af hoe dit dan werkt? Mag PSV alsnog weigeren als de eerste beste club komt voor 37 mln en dan hopen op een bidding war?
Normaal gesproken zou je zeggen dat ze dan contractueel verplicht zijn om te verkopen.

Het lijkt me dus niet logisch dat we meer dan 37 mln ontvangen.
Bij 37 miljoen direct zijn we hem kwijt. Bij een bod van 30 miljoen en 7 miljoen aan variabelen niet. Een bod van 30 miljoen en 10 miljoen variabelen kunnen we eventueel ook weigeren
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is gewoon wachten tot iemand met de pinpas 37 miljoen euro komt aftikken en dan hebben we ook meteen de financiële middelen om meteen 2 a 3 middenvelders terug te halen voordat de markt echt op gang komt.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik snap dat 37 miljoen voor PSV een enorm bedrag is maar toch voelt het als te weinig voor me. Komt vooral door de absurde bedragen die in de Premier League betaald worden voor spelers die er zoveel minder van kunnen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zeker, je kan met gemak 45-50 miljoen vangen voor Sangare. Maar 37 miljoen is zeker geen slecht bedrag.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Indd, goede verdedigende middenvelders zijn tegenwoordig erg gewild. Het zijn niet meer de waterdragers van vroeger, waar te weinig waardering voor was. Toen Perez de Galacticos tijdperk inzette bij Real deed hij Makelele weg ten faveure van een boel aanvallende sterren. Nou, dat hebben ze geweten daar. Sindsdien zijn zulke spelers alleen maar gewilder geworden, toen men zag hoeveel waarde ze voor een team kunnen hebben. Als Sangaré nog een jaar blijft en we kwalificeren ons voor de CL gaat ie nog veel meer opbrengen. Maar dat is helaas niet realistisch.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

PSV zet in op het behouden van 2 spelers en ik denk/gok dat er idd 1tje blijft. Daarnaast gaan de inkomsten komen uit andere transfers waaronder Doan, Guti, Gotze en dan Gakpo of Sangare
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Elfrink:


Ook Timmer:



Als hij dan naar Engeland vertrekt is Liverpool natuurlijk het mooiste!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Logisch, goedkoper alternatief voor Aursnes. ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Perfect, zo eerder iemand hem koopt des te beter voor PSV is. Ik zou Liverpool zo gaaf vinden en dan kan het ook niet fout gaan ook.

Lekker 37 miljoen pinnen en dan kunnen wij door.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Mooie club ook, zie hem daar liever heen gaan dan een Chelsea. Laat die Britten maar lekker betalen voor kwaliteit. Minstens 40 miljoen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het spel is op de wagen. John heeft even via ED/VI laten lekken dat Liverpool ook interesse heeft. Zo wordt er meer druk gezet op kopende partijen waardoor de transfer sneller plaatsvindt.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

DonyellMalen schreef: 20 mei 2022, 16:52 Mooie club ook, zie hem daar liever heen gaan dan een Chelsea. Laat die Britten maar lekker betalen voor kwaliteit. Minstens 40 miljoen.
Het wordt Max 37 miljoen. En ja, dat is veel te weinig in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 20 mei 2022, 17:05
DonyellMalen schreef: 20 mei 2022, 16:52 Mooie club ook, zie hem daar liever heen gaan dan een Chelsea. Laat die Britten maar lekker betalen voor kwaliteit. Minstens 40 miljoen.
Het wordt Max 37 miljoen. En ja, dat is veel te weinig in mijn ogen.
Waarom vind je dat te weinig? En aan welk bedrag denk jezelf dan?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 19 mei 2022, 13:11 Gister zegt Rik nog "bijna 40 miljoen". Die hoeft zeker niet op de kleintjes te letten als 3 miljoen verschil niet zo veel is... :mrgreen:

Mag hopen dat er nog bonussen bovenop komen om over die 40 heen te gaan uiteindelijk.
Allemaal relatief. Als het 12.37 uur is zeg ik ook dat het bijna 10 over half 1 is.. ;)
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Heruone schreef: 20 mei 2022, 17:31
Heissenberrug schreef: 20 mei 2022, 17:05

Het wordt Max 37 miljoen. En ja, dat is veel te weinig in mijn ogen.
Waarom vind je dat te weinig? En aan welk bedrag denk jezelf dan?
Ik had het elders ook vermeld dacht ik maar ik zou hem toch wel als 40 - 45 (+) zien. Puur omdat dit een speler is die in de PL gaat uitblinken, hij heeft alles wat je daar moet hebben. En als je ziet wat voor bedragen daar aan prutsers worden uitgegeven. Zelfs Donny van de fucking Beek ging voor meer dan 37 miljoen weg, laat dat ff op je inwerken.

Is het realistisch om te krijgen wat ik zeg? Wellicht niet. Maar voor mijn gevoel is hij het wel waard.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

100 duizend miljoen miljard. Plus doorverkoop %

37 is een geweldig bedrag. Het liefst zie ik hem ook blijven, maar dit zijn bedragen die PSV niet kan weigeren. Daarnaast als hij toch gaat, dan lekker naar Liverpool: geweldige club en hij past daar perfect.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En straalt mooi af op ons voor de volgende lichting spelers
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zeker, top transfer in de maak.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 20 mei 2022, 17:34
Heruone schreef: 20 mei 2022, 17:31

Waarom vind je dat te weinig? En aan welk bedrag denk jezelf dan?
Ik had het elders ook vermeld dacht ik maar ik zou hem toch wel als 40 - 45 (+) zien. Puur omdat dit een speler is die in de PL gaat uitblinken, hij heeft alles wat je daar moet hebben. En als je ziet wat voor bedragen daar aan prutsers worden uitgegeven. Zelfs Donny van de fucking Beek ging voor meer dan 37 miljoen weg, laat dat ff op je inwerken.

Is het realistisch om te krijgen wat ik zeg? Wellicht niet. Maar voor mijn gevoel is hij het wel waard.
Ik vind Sangare ook 40-45 waard. Maar dat is wel mijn niet bescheiden fanmening. Ik moet eerst nog maar eens zien dat een club 37 mln gaat lappen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 20 mei 2022, 17:34
Heruone schreef: 20 mei 2022, 17:31

Waarom vind je dat te weinig? En aan welk bedrag denk jezelf dan?
Ik had het elders ook vermeld dacht ik maar ik zou hem toch wel als 40 - 45 (+) zien. Puur omdat dit een speler is die in de PL gaat uitblinken, hij heeft alles wat je daar moet hebben. En als je ziet wat voor bedragen daar aan prutsers worden uitgegeven. Zelfs Donny van de fucking Beek ging voor meer dan 37 miljoen weg, laat dat ff op je inwerken.

Is het realistisch om te krijgen wat ik zeg? Wellicht niet. Maar voor mijn gevoel is hij het wel waard.
Eens, maar alsnog is dit dan een redelijk suggestieve aanname ;) Ik denk dat daar ook een beetje de crux inzit. Ik denk dat dit bedrag echt heel netjes is voor een 24 jarige controleur. Ik vind het zelf iig lastig om zijn waarde in te schatten. Maar tot een aantal weken terug, had ik er niet gek van opgekeken als hij rond de 30 zou moeten kosten.

En ik ga heel eerlijk zijn (hoewel mensen dat niet leuken vinden om te horen :mrgreen: ): ik vond Donny v/d Beek bij Ajax een hele goede speler. Had alleen nooit naar United/PL moeten gaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 20 mei 2022, 17:42 En ik ga heel eerlijk zijn (hoewel mensen dat niet leuken vinden om te horen ): ik vond Donny v/d Beek bij Ajax een hele goede speler.
Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Liverpool en Sangare. Dan zal Real Madrid zich van de week wel melden voor Aursnes! ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré