Europa League

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik heb de video’s van de vechtpartijen ook gezien, maar heb er zelf niets van meegekregen.

Er zaten een paar Duitsers in ons vak en die gaven netjes handjes aan teleurgestelde Schotten na de wedstrijd.
Ook in de stad na de wedstrijd complimenteerde sommige Duitsers de Rangers fans met duimpjes omhoog en “gut suppooohrters”

Ik vond de sfeer heel sportief en die filmpjes die ik vandaag zag verbaasde mij dus ook een beetje.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Huevera schreef: 19 mei 2022, 15:03
Standbeeld schreef: 18 mei 2022, 14:05 Dat kan kloppen want in de media heb ik gelezen dat er 100k Schotten worden verwacht en zo'n 50k Duitsers. De clubs kregen ieder 9500 kaarten. Ga je naar de wedstrijd ook?
Jazeker! Zaten in Rangers vak, foto vanaf onze plek:

https://i.postimg.cc/vBGP3D4x/60-B8-BD4 ... -FCCEC.jpg

Hebben meegelopen met de corteo van Frankfurt dus hebben van beide clubs de sfeer geproefd. Geniale dag, zonde van de gemiste penalty (hadden het Rangers wel gegund, goed volk)
Wauw, dat is tof! Eerste keer Schotland?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Huevera schreef: 19 mei 2022, 20:11 Ik heb de video’s van de vechtpartijen ook gezien, maar heb er zelf niets van meegekregen.

Er zaten een paar Duitsers in ons vak en die gaven netjes handjes aan teleurgestelde Schotten na de wedstrijd.
Ook in de stad na de wedstrijd complimenteerde sommige Duitsers de Rangers fans met duimpjes omhoog en “gut suppooohrters”

Ik vond de sfeer heel sportief en die filmpjes die ik vandaag zag verbaasde mij dus ook een beetje.
Top, zo hoort het! Gelukkig waren het maar incidenten. Over het algemeen zijn Duitsers en Schotten ook wel goed volk als er gezopen wordt. Altijd lachen. :L
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Ardbeg schreef: 19 mei 2022, 20:21
Huevera schreef: 19 mei 2022, 15:03

Jazeker! Zaten in Rangers vak, foto vanaf onze plek:

https://i.postimg.cc/vBGP3D4x/60-B8-BD4 ... -FCCEC.jpg

Hebben meegelopen met de corteo van Frankfurt dus hebben van beide clubs de sfeer geproefd. Geniale dag, zonde van de gemiste penalty (hadden het Rangers wel gegund, goed volk)
Wauw, dat is tof! Eerste keer Schotland?
Eerste keer dat ik idd tussen Schotten zat en waren echt aardige mensen, sympathiek volk!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ooit lang geleden tussen de supporters van Rangers in de metro in Asd gestaan. De metro kwam bijna van de rails door hun massale bewegen van links naar rechts. Zeer dronken & zeer aardig. Kreeg het wat benauwd in de verdrukking met een buggy met baby, toen ze dat zagen hielden ze direct op. Lange rit, benauwd gehad maar ook veel gelachen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het niveau van de arbitrage in de EL is toch altijd weer bijzonder hoor.
Die man die vandaag PSV floot was heel bijzonder. En nu bij Man Utd een penalty wat geen penalty is volgens de regels.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

We kunnen de scheids wel de schuld geven maar wanneer het niet lekker loopt dan heb je al gauw het gevoel dat de scheidsrechter tegen je fluit.

Want wat heeft die Bulgaar nou daadwerkelijk verkeerd gedaan vandaag? Los van 2 a 3 overtredingen die hij tegen ons fluit? En misschien 10 seconden te vroeg af fluiten.

Wij brengen ons zelf in de posities dat de scheids belangrijk wordt.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
#FreeGeneratie4
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 09 sep 2022, 00:17 Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
Is daar een persbericht over verschenen? Ik had begrepen dat er morgen wordt besloten over de PL dit weekend. EL zou mij wel vreemd lijken zeker omdat het ook alweer een week later is en je heel Europa vraagt om rekening te houden met iets dat in jouw eigen land speelt (met alle respect natuurlijk)
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

PCGC schreef: 09 sep 2022, 00:17 Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
Een weekje rust bedoel je? Heeft ons de vorige keer ook zeker goed gedaan Aussie. Ze konden zich een week lang voorbereiden hoe je met poep in de broek Schotten kan oprollen.

Denk dat het momenteel helaas geen snars meer uit maakt, met hetgeen dat wij laten zien op het veld.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Karfiooltje schreef: 09 sep 2022, 00:23
PCGC schreef: 09 sep 2022, 00:17 Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
Is daar een persbericht over verschenen? Ik had begrepen dat er morgen wordt besloten over de PL dit weekend. EL zou mij wel vreemd lijken zeker omdat het ook alweer een week later is en je heel Europa vraagt om rekening te houden met iets dat in jouw eigen land speelt (met alle respect natuurlijk)
Diverse Engelse media melden dat het onzeker is of de Europese wedstrijden in Engeland volgende week door zullen gaan. Vanwege het overlijden van Queen Elizabeth is er tien dagen van nationale rouw afgekondigd en mogelijk zal dat ook betekenen dat er in die periode geen sportwedstrijden worden georganiseerd. Vast staat al dat er vrijdag niet gevoetbald zal worden in Engeland, terwijl dat waarschijnlijk ook voor de rest van het weekend het geval zal zijn.

De UEFA zou bereid zijn om mee te werken indien Engelse clubs het verzoek indienen om hun wedstrijd uit te willen stellen. Donderdag 15 september staat voor PSV de uitwedstrijd tegen Arsenal op het programma.
Ook besproken in de AD voetbal podcast.
#FreeGeneratie4
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

PCGC schreef: 09 sep 2022, 00:17 Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
Dat zou inderdaad een geschenk zijn voor PSV. Dan speel je met rust tegen een Feyenoord en heb je mogelijk de wedstrijd tegen Arsenal aan het einde van de cyclus als ze al geplaatst zijn en zijn Mauro en Luuk wellicht al terug.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik zie niet in wanneer deze wedstrijd ingehaald kan wordenZ

Gewoon 0-3 reglementair.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 09 sep 2022, 08:57 Ik zie niet in wanneer deze wedstrijd ingehaald kan wordenZ

Gewoon 0-3 reglementair.
Kan inderdaad niet. Zal ze niet boeien. Wellicht dat ze hem omdraaien. Komende week PSV-Arsenal en daarna Arsenal-PSV.

Edit: dat gaat de gemeente nooit toestaan op zo'n korte termijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Die gaan gewoon voetballen volgende week helaas.
En terecht, kom nou, ik zou komend weekend ook gewoon Premier League laten doorgaan. 96 jaar, die is goed af. Kistje in en door.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Poppenkast. Gewoon voetballen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 09 sep 2022, 09:23 Die gaan gewoon voetballen volgende week helaas.
En terecht, kom nou, ik zou komend weekend ook gewoon Premier League laten doorgaan. 96 jaar, die is goed af. Kistje in en door.
Het sentiment in de UK wijkt heel iets af van het jouwe. Niet heel veel hoor, op details. :grin:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 09 sep 2022, 09:24 Poppenkist. Gewoon voetballen.
Fixed it :)
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Robson de Souza schreef: 09 sep 2022, 08:56
PCGC schreef: 09 sep 2022, 00:17 Arsenal uit wellicht uitgesteld vanwege het overlijden van de Queen.

Zou niet verkeerd zijn voor PSV.
Dat zou inderdaad een geschenk zijn voor PSV. Dan speel je met rust tegen een Feyenoord en heb je mogelijk de wedstrijd tegen Arsenal aan het einde van de cyclus als ze al geplaatst zijn en zijn Mauro en Luuk wellicht al terug.
Vraag mij af of dit wel een zegen zou zijn... Is 'vermoeidheid', zoals vorig jaar, wel een probleem? (trouwens, nooit meer wat gehoord over het punt van de evt. 'onderbelasting' waar gedurende wel één hele week sprake van was). Enige voordeel is idd extra hersteltijd Luuk en wellicht Mauro. Alle anderen mogen extra trainen en spelen om de tactiek beter uit te kunnen voeren. Of de staf harder werken om alles goed uit te leggen. Hoe dan ook: iedereen mot aan de slag. Rust voor Feyenoord?? Doe maar niet. Oh, en als we toch bezig zijn: ogen en verstand graag ook gebruiken. Dank u, kom ik weer graag naar het stadion. (Tot zover deze eenmalige zure oprisping)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 sep 2022, 09:26
Grasmat schreef: 09 sep 2022, 09:23 Die gaan gewoon voetballen volgende week helaas.
En terecht, kom nou, ik zou komend weekend ook gewoon Premier League laten doorgaan. 96 jaar, die is goed af. Kistje in en door.
Het sentiment in de UK wijkt heel iets af van het jouwe. Niet heel veel hoor, op details. :grin:
Maar dat van de uefa gelukkig niet. Die haten dooie mensen want dat schopt hun geldharkschema in de war.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

:lol:
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 09 sep 2022, 08:49
Karfiooltje schreef: 09 sep 2022, 00:23

Is daar een persbericht over verschenen? Ik had begrepen dat er morgen wordt besloten over de PL dit weekend. EL zou mij wel vreemd lijken zeker omdat het ook alweer een week later is en je heel Europa vraagt om rekening te houden met iets dat in jouw eigen land speelt (met alle respect natuurlijk)
Diverse Engelse media melden dat het onzeker is of de Europese wedstrijden in Engeland volgende week door zullen gaan. Vanwege het overlijden van Queen Elizabeth is er tien dagen van nationale rouw afgekondigd en mogelijk zal dat ook betekenen dat er in die periode geen sportwedstrijden worden georganiseerd. Vast staat al dat er vrijdag niet gevoetbald zal worden in Engeland, terwijl dat waarschijnlijk ook voor de rest van het weekend het geval zal zijn.

De UEFA zou bereid zijn om mee te werken indien Engelse clubs het verzoek indienen om hun wedstrijd uit te willen stellen. Donderdag 15 september staat voor PSV de uitwedstrijd tegen Arsenal op het programma.
Ook besproken in de AD voetbal podcast.
Dank ;)
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Trabzonspor 4-0 voor tegen Monaco ondertussen.
En Lazio staat ook nog 1-1 tegen Sturm Graz. Gaan weer op een gelijk spel af daar
Edit: Toch 2-1 ondertussen
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Man Utd thuis op 0-0 tegen Omonia. 78% balbezit, 30 schoten, maar geen goals vooralsnog 😅 missen schijnbaar kans op kans daar
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zag dat bij Omonia de 2e keeper in de goal staat. Die houdt schijnbaar alles tegen
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sturm Graz heeft weer gelijk gemaakt. Zo staat iedereen in de groep van Feyenoord op 5 punten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Europa League