Ajax III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
TylerDurdn
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 2558 times
Been thanked: 503 times

Ajax III

Bericht door TylerDurdn » 04 aug 2020, 12:41

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Weer een speler gekocht, hetzij 16 maar toch. Proberen City/Chelsea te kopiëren. Alles kopen wat tegen een bal kan trappen en hopen dat er 1 tussen zit.

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 32 times
Been thanked: 64 times

Bericht door Johan-Cruijff » 04 aug 2020, 12:47

TylerDurdn schreef:
04 aug 2020, 12:41
Weer een speler gekocht, hetzij 16 maar toch. Proberen City/Chelsea te kopiëren. Alles kopen wat tegen een bal kan trappen en hopen dat er 1 tussen zit.
Jeppe Kjaer staat wel wat hoger aangeschreven dan de gemiddelde jeugdaankoop die Ajax de laatste jaren heeft gedaan. Is op VI Pro ook een aardig artikel over verschenen, dat was meer dan lovend. Uiteraard geen garantie voor succes, maar dit is wel de weg die moet worden ingeslagen in mijn optiek. De grootse talenten uit Nederland, België en Scandinavië aan je proberen te binden. Af en toe een exoot erbij en hopen dat een aantal van hen tot wasdom zal komen. Dat in combinatie met de eigen jongens die al jaren in de opleiding spelen. Zo stuw je elkaar naar een hoger plan.

Wat dat betreft is het fijn dat koekenbakker Ladru is vertrokken bij Ajax. Die luchtfietser haalde een karrenvracht aan middelmaat binnen. Totaal geen oog voor talent en geen contacten. Maar wilde graag een hoop jongens halen zodat hij een keer met de eer kon gaan strijken als 'ontdekker'. Schieten met hagel. Door Stevie Wonder...

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 915 times
Been thanked: 719 times

Bericht door Sensation » 04 aug 2020, 12:47

TylerDurdn schreef:
04 aug 2020, 12:41
2mil ook, geen misselijk bedrag voor een 16-jarige.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2123 times
Been thanked: 1137 times

Bericht door J.B. » 04 aug 2020, 12:48

Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 11:03
J.B. schreef:
01 aug 2020, 16:45
Je vind niet dat ie uit een toch gemankeerde selectie het maximale heeft gehaald? Grappig dat bij ons cocu hetzelfde wordt verweten, maar beiden hebben toch ondanks de in eerste instantie niet echt topselecties het goed gedaan. Achteraf krijgt Cocu nu toch wat meer credits. De Boer daarentegen wordt het liefste vergeten.. ik blijf dat toch apart vinden.
De elftallen werden door de jaren heen niet sterker, maar het team waar hij mee begon was zeker niet verkeerd. Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Enoh, Eriksen, De Zeeuw; Sulejmani, De Jong, Suarez. Daar staan toch een paar behoorlijk talentvolle jongens tussen. Enoh en Sulejmani hebben nooit een stap voorwaarts gemaakt, maar de rest is vroeg of Europese subtoppers of zelfs toppers vertrokken. De Zeeuw heeft een stap opzij gedaan nadat hij na z'n blessure nooit meer echt op niveau is teruggekeerd. De Jong groeide ook vrij snel uit tot sterkhouder bij Ajax, maar ook nooit meer teruggekomen op niveau sinds zijn klaplong. Buiten dat het natuurlijk een beperkte speler was, maar voor de eredivisie destijds heel bruikbaar en waardevol.

Ik heb het idee dat het contrast bij Cocu minder groot is dan bij De Boer. Naar mijn idee is Cocu altijd redelijk behouden gebleven en is hij daarin weinig veranderd. De Boer begon juist sprankelend en aanvallend maar werd daarna saai en suf. Cocu is altijd redelijk in het midden gebleven, bij De Boer werden het uitersten van elkaar zo ongeveer. En die selectie werd slechter, mogelijk ging hij daardoor ook degelijker speler. Dat heb ik ook vaak gedacht. Hij doet het omdat hij met het materiaal niet anders kan. Maar uiteindelijk blijkt dat hij ook niet anders wil. Hij heeft het bij iedere club zo gedaan. Van een frisse nieuwe trainer een ouwe bromsnor geworden die spelers tegen zich in het harnas jaagt. Ik heb het idee dat De Boer niet flexibel is in zijn denken en dus ook niet in zijn speelwijze. Dat werkt niet. Bij Ajax lukte het op het begin alleraardigst omdat hij uit de Ajaxschool komt en de club door en door kent. Had daardoor ook extra krediet als Ajacied. Maar dat heeft hij bij Inter, Palace en Atlanta nooit gehad, daar is zijn status nooit verder gereikt dan die van eigenwijze, arrogante Nederlander die het wel eventjes uit komt leggen.

Niettemin waren zijn kampioenschappen zeer waardevol en hebben deze prestaties de basis gelegd voor het huidige Ajax. Het financiële fundament kan ten dele op het conto. van De Boer worden geschreven. Hij zorgde voor de vele CL-miljoenen en er werd destijds weinig uitgegeven. En die combinatie jarenlang volhouden zorgt voor een financiële buffer. Dat - in combinatie met lucratieve verkopen - zorgt ervoor dat Ajax nu meer risico kan nemen op de markt. Hetgeen ze nu ook doen. Speler worden voor meer geld gehaald en kunnen grote contracten tekenen. Dat was onder De Boer uit den boze, nooit voorgekomen. Met de komst van Blind en Tadic in de zomer van 18/19 is het salarishuis wezenlijk anders dan voorheen. Daarna hebben meer jongens verbeterde contracten kunnen tekenen die door het voormalige plafond zijn geschoten.
Ik ga hier later nog op in. Interessant om jouw kijk op de zaak eens te lezen in ieder geval.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 909 times
Been thanked: 2586 times

Bericht door ShovingNE2 » 04 aug 2020, 12:54

Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 12:47
maar dit is wel de weg die moet worden ingeslagen in mijn optiek.
Het verbaast mij niets dat jij hoopt dat ze een tweede Chelsea worden. Alles kopen wat een hartslag heeft en dan hopen dat er eentje bij zit.

Maar het is geen koopclub.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 04 aug 2020, 12:57

Een aantal jaar geleden kocht Ajax uit het buitenland tussen de 16 en 18 jaar alles wat 3 ballen vooruit kon trappen. Daarvan zijn er ook weer een hoop vertrokken. Dat was simpelweg talenten stapelen wat voor spelers die al jaren bij Ajax in de jeugdopleiding zaten een extra knauw opleverde. Het laatste jaar is Ajax daar wel wat selectiever in geworden.

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal

Bericht door Johan-Cruijff » 04 aug 2020, 12:58

ShovingNE2 schreef:
04 aug 2020, 12:54
Het verbaast mij niets dat jij hoopt dat ze een tweede Chelsea worden. Alles kopen wat een hartslag heeft en dan hopen dat er eentje bij zit.

We gaan die jongen opleiden en dan is het over drie jaar eigen jeugd ;)

Natuurlijk moet je de grootste talenten willen binden. Wie wil dat niet? Of hadden jullie Madueke ook liever in Engeland gelaten? Je zou wel gek zijn toch, om jongens met een dergelijke reputatie te laten lopen.

Wel met je eens dat het geen kopen om het kopen moet zijn. Of dat je gaat gokken met buitenlandse spelers of jongens die niet beter zijn dan je eigen jeugd. Dat slaat nergens op en dat doet wat met de reputatie van de opleiding. Als alle tien je jeugdaankopen mislukken dan gaat de elfde kandidaat toch achter zijn oren krabben. Dat moet je voorkomen.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 399 times
Been thanked: 918 times

Bericht door Ardbeg » 04 aug 2020, 13:00

Alles is ook een toptalent he

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 04 aug 2020, 13:01

Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 12:58
Wel met je eens dat het geen kopen om het kopen moet zijn.
Dat lijkt het toch te gaan worden. Natuurlijk wil je de grootste talenten binden, maar hoeveel kan je er hebben in je opleiding? En in hoeverre verdring je Nederlandse talenten? Het moet vooral met mate, maar ze lijken echt Chelsea te willen kopieeren. Kopen, uitlenen aan Eredivisie en dan verkopen zonder een minuut in Ajax1. Dat is het doel niet meer. Het is gewoon handelshuisje worden.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2123 times
Been thanked: 1137 times

Bericht door J.B. » 04 aug 2020, 13:02

ShovingNE2 schreef:
04 aug 2020, 13:01
Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 12:58
Wel met je eens dat het geen kopen om het kopen moet zijn.
Dat lijkt het toch te gaan worden. Natuurlijk wil je de grootste talenten binden, maar hoeveel kan je er hebben in je opleiding? En in hoeverre verdring je Nederlandse talenten? Het moet vooral met mate, maar ze lijken echt Chelsea te willen kopieeren. Kopen, uitlenen aan Eredivisie en dan verkopen zonder een minuut in Ajax1. Dat is het doel niet meer. Het is gewoon handelshuisje worden.
Wat is daar mis mee? Ik hoop dat wij zoiets op termijn ook kunnen neerzetten. Ze boeren (no phun) er goed mee in ieder geval.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal

Bericht door Johan-Cruijff » 04 aug 2020, 13:11

ShovingNE2 schreef:
04 aug 2020, 13:01
Massimo geeft (terecht) aan dat dit juist minder wordt. Dat staat niet los van het vertrek van Ladru. Ik ben het met je eens dat Ajax selectief moet zijn en de komst van buitenlandse spelers niet ten koste moet gaan van de eigen talenten. Maar uiteindelijk moet de beste spelen. Is dat de buitenlanders dan heeft Ajax het goed gedaan, dan hebben ze zich versterkt. Maar zit je met een buitenlandse speler die maar wat meehobbelt of zelfs niet meekan dan heb je een stomme fout gedaan. Dat zijn relatief dure missers, want voor die jonge gasten wordt al best wat geld betaald.

Maar nog helemaal los daarvan ben je ook op het menselijke vlak niet lekker bezig. Jonge spelers uit hun vertrouwde omgeving halen en na een jaartje weer met de ziel onder de armen terugsturen met de stempel: geflopt. En natuurlijk is er niemand die spelers dwingt en heeft iedereen het recht zijn droom na te jagen, maar ik vind dat ook daar naar gekeken mag worden. Heb je echt het idee dat zo'n jongen het kan/gaat maken bij Ajax of is het slechts ijdele hoop en vulling voor elftal?

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2301 times
Been thanked: 867 times

Bericht door Ren Höek » 04 aug 2020, 13:51

Altijd fijn die bronvermelding en extra info als men met nieuws komt:

Uit het AD:
Ajax heeft Deens toptalent Kjaer bijna binnen

Jeppe Kjaer is op weg naar Ajax. Volgens de Deense krant BT hebben de Amsterdammers de slag om het 16-jarige Deense talent van AC Horsens gewonnen. Kjaer debuteerde dit seizoen als jongste speler ooit op het hoogste Deense niveau. De krant meldt dat de club een transfersom van twee miljoen euro is overeengekomen met Ajax, dat is een record voor Horsens, dat eerder Gilberto Macena voor 1,7 miljoen euro verkocht aan het Chinese Shangdong Luneng. Volgens BT scheidt alleen een medische keuring Kjaer nog van Ajax.
En:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-verwacht- ... resenteren

Wel een serieus toptalent volgens dit stuk:
https://www.vi.nl/pro/gelinkt-aan-ajax- ... candinavie

Ihattaren
International
Has thanked: 2 times
Been thanked: 128 times

Bericht door Ihattaren » 04 aug 2020, 14:01

VI is er niet vies van om op de Ajax hype train te stappen.

Fisher, Andersen, Dolberg, Boilesen, Kristensen, Victor Jensen. Allemaal sensaties..

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 04 aug 2020, 14:04

Marin was ook al zo goed..

Tomm
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 63 times
Been thanked: 95 times

Bericht door Tomm » 04 aug 2020, 14:09

Als hij daadwerkelijk kan ballen dan kan je er met 2 miljoen geen bult aan vallen. Ik snap de redenering daar wel, je koopt er 10 en er hoeft er maar 1 tussen te zitten. Als je iets te besteden hebt maak je ook makkelijker winst. Hoe de ‘eigen’ toptalenten daar over denken is een ander verhaal maar ook die zouden moeten profiteren van een hoger algemeen niveau bij de jeugd. Zo niet dan weten ze een prutser daar alsnog voor min. 5-10 miljoen te slijten.

Persepolis
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 162 times
Been thanked: 169 times

Bericht door Persepolis » 04 aug 2020, 14:14

Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 11:03
J.B. schreef:
01 aug 2020, 16:45
Je vind niet dat ie uit een toch gemankeerde selectie het maximale heeft gehaald? Grappig dat bij ons cocu hetzelfde wordt verweten, maar beiden hebben toch ondanks de in eerste instantie niet echt topselecties het goed gedaan. Achteraf krijgt Cocu nu toch wat meer credits. De Boer daarentegen wordt het liefste vergeten.. ik blijf dat toch apart vinden.
De elftallen werden door de jaren heen niet sterker, maar het team waar hij mee begon was zeker niet verkeerd. Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Enoh, Eriksen, De Zeeuw; Sulejmani, De Jong, Suarez. Daar staan toch een paar behoorlijk talentvolle jongens tussen. Enoh en Sulejmani hebben nooit een stap voorwaarts gemaakt, maar de rest is vroeg of Europese subtoppers of zelfs toppers vertrokken. De Zeeuw heeft een stap opzij gedaan nadat hij na z'n blessure nooit meer echt op niveau is teruggekeerd. De Jong groeide ook vrij snel uit tot sterkhouder bij Ajax, maar ook nooit meer teruggekomen op niveau sinds zijn klaplong. Buiten dat het natuurlijk een beperkte speler was, maar voor de eredivisie destijds heel bruikbaar en waardevol.

Ik heb het idee dat het contrast bij Cocu minder groot is dan bij De Boer. Naar mijn idee is Cocu altijd redelijk behouden gebleven en is hij daarin weinig veranderd. De Boer begon juist sprankelend en aanvallend maar werd daarna saai en suf. Cocu is altijd redelijk in het midden gebleven, bij De Boer werden het uitersten van elkaar zo ongeveer. En die selectie werd slechter, mogelijk ging hij daardoor ook degelijker speler. Dat heb ik ook vaak gedacht. Hij doet het omdat hij met het materiaal niet anders kan. Maar uiteindelijk blijkt dat hij ook niet anders wil. Hij heeft het bij iedere club zo gedaan. Van een frisse nieuwe trainer een ouwe bromsnor geworden die spelers tegen zich in het harnas jaagt. Ik heb het idee dat De Boer niet flexibel is in zijn denken en dus ook niet in zijn speelwijze. Dat werkt niet. Bij Ajax lukte het op het begin alleraardigst omdat hij uit de Ajaxschool komt en de club door en door kent. Had daardoor ook extra krediet als Ajacied. Maar dat heeft hij bij Inter, Palace en Atlanta nooit gehad, daar is zijn status nooit verder gereikt dan die van eigenwijze, arrogante Nederlander die het wel eventjes uit komt leggen.

Niettemin waren zijn kampioenschappen zeer waardevol en hebben deze prestaties de basis gelegd voor het huidige Ajax. Het financiële fundament kan ten dele op het conto. van De Boer worden geschreven. Hij zorgde voor de vele CL-miljoenen en er werd destijds weinig uitgegeven. En die combinatie jarenlang volhouden zorgt voor een financiële buffer. Dat - in combinatie met lucratieve verkopen - zorgt ervoor dat Ajax nu meer risico kan nemen op de markt. Hetgeen ze nu ook doen. Speler worden voor meer geld gehaald en kunnen grote contracten tekenen. Dat was onder De Boer uit den boze, nooit voorgekomen. Met de komst van Blind en Tadic in de zomer van 18/19 is het salarishuis wezenlijk anders dan voorheen. Daarna hebben meer jongens verbeterde contracten kunnen tekenen die door het voormalige plafond zijn geschoten.
Interessant om jouw kijk hierop te lezen. Wel even een kleine correctie: volgens mij heeft Suarez nooit gespeeld onder de Boer. Toen de Boer Martin Jol kwam vervangen zat die psycho een lange schorsing uit na zijn eerste van meerdere bijtincidenten, en vertrok voor het einde van die schorsing naar Liverpool. Verder vond ik het helemaal geen topelftal, het lijkt sterk omdat ze later goed zijn geworden maar op dat moment was een Eriksen een talent zonder rendement, en een Vertonghen lang geen zekerheid in de verdediging. Dat soort spelers hebben zich onder de Boer wel goed ontwikkeld.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 04 aug 2020, 14:21

Grappig, plaats een onderbouwd artikel van een (onbekend) talent waarin men positief is en hier wordt meteen negatief op gereageerd (zowel naar de media als de speler) omdat dit talent naar Ajax gaat.
Ardbeg schreef:
04 aug 2020, 14:04
Volgens wie?
De VI kwam toentertijd met een uitstekende analyse over hem en daarin werd Marin helemaal niet opgehemeld.

PS: Maar de VI hoort dus ook al bij de Ajax media?
Zijn er ook media die daar niet onder vallen? Of is het ED het lelijke eendje?

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal

Bericht door Johan-Cruijff » 04 aug 2020, 14:24

Persepolis schreef:
04 aug 2020, 14:14

Interessant om jouw kijk hierop te lezen. Wel even een kleine correctie: volgens mij heeft Suarez nooit gespeeld onder de Boer. Toen de Boer Martin Jol kwam vervangen zat die psycho een lange schorsing uit na zijn eerste van meerdere bijtincidenten, en vertrok voor het einde van die schorsing naar Liverpool. Verder vond ik het helemaal geen topelftal, het lijkt sterk omdat ze later goed zijn geworden maar op dat moment was een Eriksen een talent zonder rendement, en een Vertonghen lang geen zekerheid in de verdediging. Dat soort spelers hebben zich onder de Boer wel goed ontwikkeld.
De namen die ik noemde waren de spelers die speelden toen De Boer zijn debuut maakte tegen AC Milan. Die namen vormden de basiself die avond. Suarez speelde inderdaad maar een enkele wedstrijd onder De Boer en dat was deze. Dus wellicht niet helemaal het juiste voorbeeld. Maar ik bedoelde meer aan te geven dat het in beginsel best een aardig team was, beter dan de teams waar hij mee eindigde.

En die spelers hebben zich zeker ontwikkeld. Maar dat waren dus intrinsiek ook jongens die wel het nodige talent hadden. Mede door De Boer tot wasdom gekomen omdat zij vertrouwen en speeltijd kregen. Het elftal werd met het jaar meer afgeroomd en in plaats van Maher en Narsingh kwamen bijvoorbeeld Duarte en Sana. Nu kun je zeggen dat Maher en Narsingh niet zijn geslaagd bij PSV, maar kijk waar Duarte en Sana zijn geëindigd. Ajax was vooral op zoek naar de goedkope oplossingen. En goedkoop bleek duurkoop. Al heeft De Boer ook zelf fouten gemaakt. Zijn oog voor talent vond ik niet sterk getuige ook de aankopen van o.a. Van der Hoorn, Janssen en Gudelj. Die werden of verkeerd gebruikt of hadden simpelweg de kwaliteiten niet om voor Ajax te spelen.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 247 times
Been thanked: 419 times

Bericht door Heruone » 04 aug 2020, 14:41

ShovingNE2 schreef:
04 aug 2020, 12:54
Johan-Cruijff schreef:
04 aug 2020, 12:47
maar dit is wel de weg die moet worden ingeslagen in mijn optiek.

Anderzijds zou het hier op het forum toch ook hosanna zijn als PSV twee a drie talentvolle jeugdspelers bindt?
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 04 aug 2020, 14:44

Yep. Maar het gaat mij om het hypocriete. Ze zijn geen koopclub volgens velen. En het maakt niet uit welke koers ze varen: het is altijd de lijn Cruijff, die zou het fantastisch vinden. Al draaien ze iedere keer weer 180 graden.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 04 aug 2020, 14:55

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 369 times
Been thanked: 700 times

Bericht door PCGC » 04 aug 2020, 15:35

Ren Höek schreef:
04 aug 2020, 14:21
Grappig, plaats een onderbouwd artikel van een (onbekend) talent waarin men positief is en hier wordt meteen negatief op gereageerd (zowel naar de media als de speler) omdat dit talent naar Ajax gaat.
Ardbeg schreef:
04 aug 2020, 14:04
Volgens wie?
De VI kwam toentertijd met een uitstekende analyse over hem en daarin werd Marin helemaal niet opgehemeld.

PS: Maar de VI hoort dus ook al bij de Ajax media?
Zijn er ook media die daar niet onder vallen? Of is het ED het lelijke eendje?
Je kan moeilijk ontkennen dat een VI er altijd als de kippen bij is als ajax weer een nieuwe Cruijff, Eriksen, Van Basten of Zlatan heeft aangetrokken. Nu zelfs een hele analyse op PRO nog voordat ie een ajax trainingspak heeft aangetrokken.
Bij een Madueke, of een Malen deden ze dat niet. Dan krijg je nadat ze al eventjes bij PSV spelen een artikeltje, that’s it.
Dat werkt er aan mee dat een ajax speler meer in het nieuws is en dus ook al meer waard is voordat ie 1 minuut in ajax 1 heeft gespeeld.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Ajacied1988 » 04 aug 2020, 15:38

Volgens journalisten in Denemarken is Kjaer een goede voetballer.
Als het echt een goede speler word vind ik het prima dat ze van andere clubs halen.
Ik hoor hier sommige roepen over Chelsea, maar dat is deels niet terecht.
Ajax geraakt namelijk ook veel toptalenten kwijt.
Denk aan TFM, Dilrosun, Donyell Malen, Steven Bergwijn.
Als ik dat rijtje zo lees ja dat is de andere kant van de zaak.
Veel goede talenten vertrekken dus ook bij Ajax zonder minuten in 1 te maken.
Daarentegen hebben wij ook Eriksen, Frenkie de jong, Dolberg (20 miljoen opgeleverd), Alderweireld, Vertonghen, Onana etc.
Dus Ajax heeft ook goede talenten gekocht.
Daarom zeg ik , het gebeurt bij elke club.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 369 times
Been thanked: 700 times

Bericht door PCGC » 04 aug 2020, 15:39

Ok, bedankt joh!
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Hatseflats
Basisspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 53 times

Bericht door Hatseflats » 04 aug 2020, 15:44

Fanatic-U-s schreef:
03 aug 2020, 15:42
Is ook de eerste site die je moet vermijden als je naar voetbalnieuws zoekt.
Wat is dan een goede voetbalnieuws site? Volgens mij maakt het niet uit welke site je bekijkt, want ik zie overal alleen maar artikelen over die Amsterdammers en hoe geweldig ze wel niet zijn en iedere aankoop is een wereldspeler en dat wordt 100x herhaalt in 100 verschillende artikelen. En ook nog dat als Frenkie d Jong de bal 1x heeft hooggehouden, wat mijn oma ook wel kan, dat iedereen op de redactie een stijve krijgt en dat moet natuurlijk gepost worden.
Nog nooit zoiets meegemaakt.

Kotsmode: OFF

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ren Höek » 04 aug 2020, 16:13

PCGC schreef:
04 aug 2020, 15:35
Nu zelfs een hele analyse op PRO nog voordat ie een ajax trainingspak heeft aangetrokken.
Die analyse is gemaakt in de rubriek VI Scout, daarin wordt iedere week een buitenlands talent onder de aandacht gebracht. Ook als ze niet naar Ajax gaan.

Plaats reactie