Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ach, als ie intern al heeft kenbaar gemaakt dan kan PSV met zijn miljoenen en die van Sadilek al bijna bij een Timber uit komen en dan hebben we weer 4 middenvelders, een goede investering gemaakt en missen we flink wat pure kwaliteit en ervaring. Het is te overzien.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Danny03 schreef: 17 mei 2022, 15:04 Mevrouw Gotze heeft PSV ook ontvolgd op Instagram misschien zegt dat ook iets over een eventueel vertrek
Dat lijkt me wel. Mevrouw Gotze is blij dat ze naar een stad met een Gucci store gaat.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Twee Gucci stores zelfs. Opmerkelijk wel mocht ze PSV daadwerkelijk ontvolgd hebben, voer voor meer geruchten in ieder geval. Bevestigt wel m'n gevoel dat hij (helaas) gaat vertrekken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

DonyellMalen schreef: 17 mei 2022, 15:18 Twee Gucci stores zelfs. Opmerkelijk wel mocht ze PSV daadwerkelijk ontvolgd hebben, voer voor meer geruchten in ieder geval. Bevestigt wel m'n gevoel dat hij (helaas) gaat vertrekken.
Raar hoor, nu snap ik wel dat ze zelf weinig clubliefde heeft maar dit is wel heel "klinisch", of zo? Bij gebrek aan beter woord.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Het zou (helaas) zo maar daadwerkelijk ergens op kunnen duiden, maar wat een leventje is dat hé? Götze geeft thuis aan dat hij PSV mogelijk/waarschijnlijk gaat verlaten. Mevrouw gaat even bedenken wat er geregeld moet worden (huis, kinderopvang, administratie etc.)... komt tot de conclusie dat alles door anderen wordt geregeld en hoeft alleen nog maar PSV te ontvolgen op Twitter.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Nog een paar jaar in Lissabon wonen, richting Cascais, ik zou ook gaan.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ondanks dat ik best fan ben van Götze als voetballer en weet dat hij niet veel op zal brengen, ben ik er toch om de een of andere reden helemaal niet zo rouwig om als hij vertrekt. Ik weet niet echt waarom. Wellicht omdat hij nooit 100% uit de verf kwam, of omdat ik op die positie liever een talentvolle cashcow zie dartelen. Of omdat hij schijnbaar zo graag weer weg lijkt te willen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

You don't know what you've got till its gone. Het leven gaat door, ook bij PSV, maar zijn kwaliteiten gaan we niet zomaar 1 op 1 vervangen. Dus een ander systeem en andere types op het middenveld en Sangare behouden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 17 mei 2022, 16:38 You don't know what you've got till its gone. Het leven gaat door, ook bij PSV, maar zijn kwaliteiten gaan we niet zomaar 1 op 1 vervangen. Dus een ander systeem en andere types op het middenveld en Sangare behouden.
Ik vind het ook jammer. Ik kijk voetbal ook uit liefde en om de schoonheid van het spel. Daarom had ik altijd een zwak voor Pereiro en ook dus voor Mario: als dit soort spelers aan de bal komen, dan ga ik net even wat aandachtiger kijken naar het spel, dan als een Sangare met alle respect aan de bal komt. Je wilt ook verrast worden door iets geniaals en dat had Mario zeker. Plus vind ik het een zeer sympathieke gozer, nul sterallures mogen ontdekken en binnen no-time een echte PSV'er. Ik ga hem absoluut missen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-PSV.html
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Doei Mario.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

A Bola is volgens mij niet altijd betrouwbaar.
Maar ik ben benieuwd.
Denk dat als Götze definitief weg is, PSV ook kan doorschakelen. Het heeft nogal invloed op het halen van een middenvelder neem ik aan?
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Ik vind het kei gaaf dat hij bij PSV heeft gespeeld, ervan uitgaande dat hij vertrekt. Het was lang niet altijd top, maar wanneer hij het wél op zijn heupen had was hij gelijk de beste van allemaal. Çiao Mario, obrigado.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb er ook van genoten om deze man in ons shirt te zien. Is naar mijn gevoel harder aangepakt dan redelijk was, zonder meteen ook de allerbeste speler van de laatste jaren geweest te zijn. Hij was gewoon goed, maar meestal ingetogen goed. De kleine, sierlijke acties die er vaak voor zorgden dat alle druk op PSV in een wedstrijd in één actie verdwenen. Dat kunnen alleen hele goeie spelers. Blij dat dit soort klasbakken ook anno 2022 nog weleens in Eindhoven voetballen.

De vraag is wanneer hij gaat, maar hem is louter het beste gewenst.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Excuus hoor heren (en dames mochten za na de VI rel nog aanwezig zijn) maar ik merk dat mijn gevoelens en gedachten per dag verschillen, dat maakt het er allemaal niet consistenter op.

Het ene moment denk ik: niet gebracht wat ervan verwacht werd. Het andere moment: toch wel erg jammer dat dit soort spelers de club alweer zo snel willen verlaten als de trainer vertrekt.

Zelfde met Schmidt: niet gebracht wat ik ervan verwacht had, anderzijds erg jammer dat hij zelf na 2 jaar al denkt het hier gezien te hebben

Het zou zomaar kunnen dat we over enkele weken tot maanden niemand meer in de selectie hebben die verbonden werd aan de aanwezigheid van Schmidt, en dan is de afgelopen 2 jaar niets meer dan een herinnering.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Met het mooie weer in Portugal zal ie minder vaak verkouden zijn dan hier.

Maar zonder gekheid, ik heb regelmatig genoten van Mario. Ik weet net als Josef niet helemaal wat nu het beste is, maar als je naar kwaliteit kijkt dan is het beter dat hij blijft.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 19 mei 2022, 17:55 Excuus hoor heren (en dames mochten za na de VI rel nog aanwezig zijn) maar ik merk dat mijn gevoelens en gedachten per dag verschillen, dat maakt het er allemaal niet consistenter op.

Het ene moment denk ik: niet gebracht wat ervan verwacht werd. Het andere moment: toch wel erg jammer dat dit soort spelers de club alweer zo snel willen verlaten als de trainer vertrekt.

Zelfde met Schmidt: niet gebracht wat ik ervan verwacht had, anderzijds erg jammer dat hij zelf na 2 jaar al denkt het hier gezien te hebben

Het zou zomaar kunnen dat we over enkele weken tot maanden niemand meer in de selectie hebben die verbonden werd aan de aanwezigheid van Schmidt, en dan is de afgelopen 2 jaar niets meer dan een herinnering.
Ramalho?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 19 mei 2022, 18:07
Josef Dettelbacher schreef: 19 mei 2022, 17:55 Excuus hoor heren (en dames mochten za na de VI rel nog aanwezig zijn) maar ik merk dat mijn gevoelens en gedachten per dag verschillen, dat maakt het er allemaal niet consistenter op.

Het ene moment denk ik: niet gebracht wat ervan verwacht werd. Het andere moment: toch wel erg jammer dat dit soort spelers de club alweer zo snel willen verlaten als de trainer vertrekt.

Zelfde met Schmidt: niet gebracht wat ik ervan verwacht had, anderzijds erg jammer dat hij zelf na 2 jaar al denkt het hier gezien te hebben

Het zou zomaar kunnen dat we over enkele weken tot maanden niemand meer in de selectie hebben die verbonden werd aan de aanwezigheid van Schmidt, en dan is de afgelopen 2 jaar niets meer dan een herinnering.
Ramalho?
Dat is ook nog afwachten natuurlijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een speler die er juist in de wedstrijden waarin het tempo hoger lag eruit sprong. Haast nooit balverlies, altijd aanspeelbaar en altijd een goede oplossing. Deels ervaring en deels talent, een vergelijkbare haalbare vervanger gaan we niet vinden. Puur kijkend naar de cijfers; 4G 4A in afgelopen eredivisie seizoen, ver onder de maat voor zijn kunnen. Daar valt voor de vervanger en PSV dan ook de winst te halen. Van mij mag hij blijven, iemand waarvoor je naar het stadion komt en je net wat beter oplet als hij aan de bal komt. Wil hij weg, even goede vrienden. Bij gakpo en sangare zou ik daar veel meer moeite mee hebben.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

De afkoopclausule in het contract van Götze zou, zo schrijft A Bola, vier miljoen euro bedragen en dat is een som die Benfica wel af wil tikken. Als Götze akkoord gaat met het contract dat hem is voorgelegd, is de deal rond.
https://www.abola.pt/nnh/2022-05-19/os- ... bah/941723

Kan volgens deze Portugese krant, A Bola, ook binnen enkele dagen al rond zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Klopt, was hier vanmiddag al gepost.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg schreef: 19 mei 2022, 22:24 Klopt, was hier vanmiddag al gepost.
Er ontgaat jou niets.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

We gaan hem nog missen, zal straks wel duidelijk worden in de (grotere) wedstrijden. Het tempo, het naar voren spelen, dat ging altijd (bijna onzichtbaar) soepeler met Mario in het elftal.
#FreeGeneratie4
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Met een andere speelwijze en met een ander type speler op zijn positie kunnen we zijn vertrek gewoon opvangen..
Daar ben ik niet bang voor..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

O, daar ben ik ook wel van overtuigd hoor. Zeker met PNA.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 15:09
Danny03 schreef: 17 mei 2022, 15:04 Mevrouw Gotze heeft PSV ook ontvolgd op Instagram misschien zegt dat ook iets over een eventueel vertrek
Dat lijkt me wel. Mevrouw Gotze is blij dat ze naar een stad met een Gucci store gaat.
LoL, ik moet weer terugdenken aan Karin Jimenez die d'r nieuwe outfitjes op de foto zette voor de deur in die vinexwijk in Meerhoven :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze