PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke schreef: 17 mei 2022, 12:36
DeBruyne schreef: 17 mei 2022, 11:40 Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.

Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Vanwege de link PSV -> Utrecht moest ik ineens denken aan Héritier Deyonge, die jongen die toen van PSV naar Lyon ging. Vervolgens richting Jong Utrecht en nu bij Lyon B. Toch jammer, want dat was een heel behoorlijk talent toch?
Dat was destijds een groot talent ja. Geeft maar weer eens aan hoe groot de stap is van jeugd naar volwasse voetbal.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

DeBruyne schreef: 17 mei 2022, 11:40 Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.

Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Volgens mij was hij doorgeselecteerd en zou hij na dit seizoen afvallen.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ibrahima Berete naar STVV. Was al einde verhaal bij PSV maar gaat nu dus naar België.

Hopelijk snel ook wat inkomende transfers :)
ElTigre
International
5
Berichten: 984
Lid geworden op: 31 aug 2018

DeBruyne schreef: 18 mei 2022, 21:56 Ibrahima Berete naar STVV. Was al einde verhaal bij PSV maar gaat nu dus naar België.

Hopelijk snel ook wat inkomende transfers :)
Was vorig seizoen al weg. Zat sinds juli zonder club.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

ElTigre schreef: 19 mei 2022, 09:47
DeBruyne schreef: 18 mei 2022, 21:56 Ibrahima Berete naar STVV. Was al einde verhaal bij PSV maar gaat nu dus naar België.

Hopelijk snel ook wat inkomende transfers :)
Was vorig seizoen al weg. Zat sinds juli zonder club.
Daarom stond er ook 'was al einde verhaal bij PSV' ;)
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Nederland onder 17 begint zometeen om 16:30 aan de 2e groepswedstrijd tegen Polen in dezelfde opstelling. Dat betekent dat Rovers, van den Heuvel, van Duiven en Babadi allemaal weer starten.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Oranje onder komt erg goed weg en wint na een late gelijkmaker. Van Duiven speelde een erg goede wedstrijd en had meerdere assists kunnen hebben, is ook bereid zich weg te cijferen voor het team. Babadi is samen met Misehouy (ajax) echt de spil van het elftal maar was op sommige gevaarlijke momenten veel te nonchalant. Van den Heuvel weer een hele sterke pot. Rovers had het ook vandaag weer erg lastig als rechtsback. Misehouy is echt een hele goede voetballer maar had vandaag minstens 2 keer moeten scoren. Verder bevalt Huijsen mij heel erg goed 1,95, erg sterk verdedigend en in de lucht, vrijwel tweebenig en erg goed in de opbouw zowel over de grond als met de lange bal. Speelt bij Juventus dus zal erg lastig worden maar als hij gehaald kan worden via dat partnerfonds meteen doen! Dan heb je met van den Blaak en Huijsen misschien wel het meest talentvolle centraal verdedigende duo in de kkd met twee potentiele topspelers.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag helaas niks ervan kunnen zien




Hier mogen we als PSV'ers best trots op zijn! :heart: :PSV:
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt er op dat het contract van Mylian Jimenez niet verlengd wordt. Wel jammer, had er hoge verwachtingen van.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Lichtstadd schreef: 21 mei 2022, 08:10 Lijkt er op dat het contract van Mylian Jimenez niet verlengd wordt. Wel jammer, had er hoge verwachtingen van.
Was al een tijdje bekend toch?
Saibari is underrated.
El Dante
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Nick schreef: 19 mei 2022, 18:43 Oranje onder komt erg goed weg en wint na een late gelijkmaker. Van Duiven speelde een erg goede wedstrijd en had meerdere assists kunnen hebben, is ook bereid zich weg te cijferen voor het team. Babadi is samen met Misehouy (ajax) echt de spil van het elftal maar was op sommige gevaarlijke momenten veel te nonchalant. Van den Heuvel weer een hele sterke pot. Rovers had het ook vandaag weer erg lastig als rechtsback. Misehouy is echt een hele goede voetballer maar had vandaag minstens 2 keer moeten scoren. Verder bevalt Huijsen mij heel erg goed 1,95, erg sterk verdedigend en in de lucht, vrijwel tweebenig en erg goed in de opbouw zowel over de grond als met de lange bal. Speelt bij Juventus dus zal erg lastig worden maar als hij gehaald kan worden via dat partnerfonds meteen doen! Dan heb je met van den Blaak en Huijsen misschien wel het meest talentvolle centraal verdedigende duo in de kkd met twee potentiele topspelers.
Thanks voor het verslag! Van Duiven valt me ook altijd op in de jeugdsamenvattingen, ziet eruit als een hele lepe speler en heeft volgens mij ook gigantisch veel goals gemaakt dit seizoen, maar heeft op het eerste oog geen exceptionele techniek ofzo en is ook vrij klein voor een spits. Iemand van de jeugdvolgers enig zicht op wat voor categorie talent dit is (toptalent, potentie PSV 1 of geen van beide)?
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

El Dante schreef: 21 mei 2022, 10:39
Nick schreef: 19 mei 2022, 18:43 Oranje onder komt erg goed weg en wint na een late gelijkmaker. Van Duiven speelde een erg goede wedstrijd en had meerdere assists kunnen hebben, is ook bereid zich weg te cijferen voor het team. Babadi is samen met Misehouy (ajax) echt de spil van het elftal maar was op sommige gevaarlijke momenten veel te nonchalant. Van den Heuvel weer een hele sterke pot. Rovers had het ook vandaag weer erg lastig als rechtsback. Misehouy is echt een hele goede voetballer maar had vandaag minstens 2 keer moeten scoren. Verder bevalt Huijsen mij heel erg goed 1,95, erg sterk verdedigend en in de lucht, vrijwel tweebenig en erg goed in de opbouw zowel over de grond als met de lange bal. Speelt bij Juventus dus zal erg lastig worden maar als hij gehaald kan worden via dat partnerfonds meteen doen! Dan heb je met van den Blaak en Huijsen misschien wel het meest talentvolle centraal verdedigende duo in de kkd met twee potentiele topspelers.
Thanks voor het verslag! Van Duiven valt me ook altijd op in de jeugdsamenvattingen, ziet eruit als een hele lepe speler en heeft volgens mij ook gigantisch veel goals gemaakt dit seizoen, maar heeft op het eerste oog geen exceptionele techniek ofzo en is ook vrij klein voor een spits. Iemand van de jeugdvolgers enig zicht op wat voor categorie talent dit is (toptalent, potentie PSV 1 of geen van beide)?
In dat opzicht zie ik wel paralellen met Vertessen. Eigenlijk ook een centrumspits, die met name in de O17 goals maakte alsof er geen morgen is. Ook zijn techniek vind ik niet erg fijnbesnaard en net als Van Duiven is ook hij erg klein. Hoe makkelijk een speler in de jeugd scoort is niet per se een voorbode voor zijn slagen in de top.

Ik volg het maar mondjesmaat, met wat samenvattingen van Jong PSV en af en toe enkele Youtube-beelden, maar het meeste vertrouwen heb ik - naast Babadi - in Emanuel van de Blaak. Goede indruk maakt die jongen. Daarnaast intrigeert Iggy Houben me wel; hoe constant en effectief-ie precies is weet ik niet. Maar qua techniek lijkt ie gezellig veel op Arjen Robben. Weet iemand hoe goed hij wordt ingeschat?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

El Dante schreef: 21 mei 2022, 10:39 Iemand van de jeugdvolgers enig zicht op wat voor categorie talent dit is (toptalent, potentie PSV 1 of geen van beide)?
Potentie PSV 1 is het minste dat ik hem inschat. Met een beetje geluk zet hij ook nog de stap door naar de top. Voor mij valt hij nu een beetje tussen beide categorieën in.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

O Goleiro Grande schreef: 21 mei 2022, 10:56 Daarnaast intrigeert Iggy Houben me wel; hoe constant en effectief-ie precies is weet ik niet. Maar qua techniek lijkt ie gezellig veel op Arjen Robben. Weet iemand hoe goed hij wordt ingeschat?
Houben lijkt wat te stagneren het afgelopen seizoen. Eerder schatte ik hem nog in de categorie van van Duiven in. Hopelijk pakt Iggy zijn eerdere curve snel weer op.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

El Dante schreef: 21 mei 2022, 10:39
Nick schreef: 19 mei 2022, 18:43 Oranje onder komt erg goed weg en wint na een late gelijkmaker. Van Duiven speelde een erg goede wedstrijd en had meerdere assists kunnen hebben, is ook bereid zich weg te cijferen voor het team. Babadi is samen met Misehouy (ajax) echt de spil van het elftal maar was op sommige gevaarlijke momenten veel te nonchalant. Van den Heuvel weer een hele sterke pot. Rovers had het ook vandaag weer erg lastig als rechtsback. Misehouy is echt een hele goede voetballer maar had vandaag minstens 2 keer moeten scoren. Verder bevalt Huijsen mij heel erg goed 1,95, erg sterk verdedigend en in de lucht, vrijwel tweebenig en erg goed in de opbouw zowel over de grond als met de lange bal. Speelt bij Juventus dus zal erg lastig worden maar als hij gehaald kan worden via dat partnerfonds meteen doen! Dan heb je met van den Blaak en Huijsen misschien wel het meest talentvolle centraal verdedigende duo in de kkd met twee potentiele topspelers.
Thanks voor het verslag! Van Duiven valt me ook altijd op in de jeugdsamenvattingen, ziet eruit als een hele lepe speler en heeft volgens mij ook gigantisch veel goals gemaakt dit seizoen, maar heeft op het eerste oog geen exceptionele techniek ofzo en is ook vrij klein voor een spits. Iemand van de jeugdvolgers enig zicht op wat voor categorie talent dit is (toptalent, potentie PSV 1 of geen van beide)?
Van Duiven is inderdaad een erg lepe spelers die heel goed het moment van diepgaan weet te kiezen. Is niet de speler die je snel technische hoogstandjes ziet doen maar heeft een tegenstelling tot Vertessen en mijn ogen wel een betere basistechniek en heeft daardoor een betere kaats en de bal goed onder controle na de eerste aanname. Denk ook dat hij een stuk rustiger afwerkt dan Vertessen, waar Vertessen vaak hard en snel schiet probeert van Duiven vaak na goed kijken rustig binnen te werken. Potentie voor PSV 1 heeft hij sowieso en als hij deze lijn doortrekt dan kan hij zeker daarna nog een stap hogerop maken.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tim van den Heuvel is echt een goede speler idd. Met 1.85 een prima lengte, fysiek redelijk sterk al, vrij grote benen. Rustig aan de bal, prima passing, leest het spelletje, heeft loopvermogen. Ik vind hem vooral een complete speler eigenlijk. Qua profiel lijkt hij een beetje op Dylan Hopman, een speler die momenteel in de O18 zit en na dit seizoen uit contract loopt. Was altijd een hele talentvolle voetballer in de O17 vond ik, maar daarna enorm gestagneerd in zijn ontwikkeling. Samen met Enzo Geerts, middenvelder voor Belgie, is dat echt een goed middenveld voor de O17. Ik ben zelf fan van Geerts. Hij heeft een beetje datgene wat bijv. Lars Putters ook heeft, alleen Geerts heeft meer snelheid, dynamiek, beweging zonder bal en aan de bal ook meer flair en souplesse. Ik vind hem ook wel een interessante speler.

Van Duiven is gewoon een enorm groot talent. Enorm snel, fysiek sterk, doelgericht. En in zijn trap zit zoveel kracht en variëteit. Hij heeft een geweldige harde trap, zowel geplaatst als vlak op de wreef. Dat is echt een waardevolle eigenschap voor een spits. En daarnaast is hij ook nog eens enorm technisch met goede aannames en in zijn rol als aanspeelpunt met kaatsen en mbv zijn fysiek ballen vasthouden. Hij is ook een speler die niet per se in de punt hoeft te spelen, maar ook comfortabel is om zich te laten uitzakken uit de spitspositie. Geen idee hoe anderen het zien, maar ik krijg altijd een beetje Benzema vibes bij hem. Ik schat hem wel echt hoog in.

Houben heeft altijd veel talent gehad, maar ik zie hem het dus echt totaal niet maken. Zijn acties zijn veelte voorspelbaar, hij mist diepgang, hij mist directheid en snelheid in zijn acties en hij heeft die verschrikkelijke neiging om bij elke 1 vs 1 actie op zijn tenen te lopen, waardoor hij enorm wendbaar is, maar zoveel explosiviteit en snelheid mist. Ik zie hem het echt totaal maken. Van Jiminez is zonde, maar idem dito eenzelfde geval. Geweldige trap in de benen, maar daar houdt het ook bij op. Mist snelheid, explosiviteit, kracht, etc. Beetje hetzelfde als Rigo imo. Dan ben je gewoon niet goed genoeg. Als je dan anderzijds bijv. dus kijkt naar zo'n Tim vd Heuvel, dat is echt een enorm complete speler.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Prima goal hoor van Van Duiven. Babadi ook weer goed deze eerste helft.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Nederland o17 2-0 voor tegen Italie bij rust, NL is veel beter en domineert. Rovers, Babadi en van Duiven staan in de basis van den Heuvel is zn basisplaats kwijt aan Milambo, snap dat je die wil laten spelen maar ik vind van den Heuvel dit toernooi beter dan Vos maarja. Assist van Babadi bij de 1-0 van Misehouy en van Duiven kopt de 2-0 goed binnen uit een voorzet van Misehouy. Net als vorige wedstrijd vind ik Babadi een van de beste van het veld en doet me qua speelstijl heel veel denken aan Neymar, vind wel dat hij meer tempo moet maken af en toe in zn actie. Van Duiven speelt ook erg sterk, balvast en goed in de combinatie Rovers speelt gewoon een degelijke pot en komt niet in de problemen. Babadi, Misehouy en Huijsen steken er deze wedstrijd, net als het hele toernooi, in mijn optiek echt bovenuit.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dank voor de update [mention]Nick[/mention] Babadi heeft de tweede seizoenshelft mogen ruiken aan Jong PSV en nu is het voor hem zaak om in de eerste maanden van het nieuwe seizoen een basisplaats in Jong PSV te kunnen veroveren. [mention]Heruone[/mention] is geloof ik wel enthousiast over Van den Heuvel en volgens mij heeft Ajax met Misehouy ook wel een interessante spits c.q. aanvaller.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als ik het zo een beetje lees en zie hebben we met Babadi echt een groot talent. Waar hij zich voornamelijk dus in moet ontwikkelen is inhoud kweken. Loopvermogen, versnellen, body gebruiken. Als dat lukt, waar ik wel vanuit ga, dan gaan we hier veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Jammer, want had Van de Heuvel ook in de basis verwacht na de eerste wedstrijden. Babadi is buiten categorie. Wat speelt hij weer gemakkelijk. Lust voor het oog, jammer dat hij net niet zelf schoot...
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 25 mei 2022, 19:53 Dank voor de update @Nick Babadi heeft de tweede seizoenshelft mogen ruiken aan Jong PSV en nu is het voor hem zaak om in de eerste maanden van het nieuwe seizoen een basisplaats in Jong PSV te kunnen veroveren. @Heruone is geloof ik wel enthousiast over Van den Heuvel en volgens mij heeft Ajax met Misehouy ook wel een interessante spits c.q. aanvaller.
Ja Babadi is echt een van de grootste talenten van het hele toernooi, daar heeft PSV in potentie echt goud mee in handen. Ik ben ook gecharmeerd van Van den Heuvel, is wat minder opvallend maar een goede allround middenvelder met behoorlijke fysiek, loopvermogen en basistechniek. Misehouy is inderdaad ook echt een hele goede voetballer maar hij heeft wel erg veel kansen nodig voor een goal. Had net ook weer moeten scoren na een fantastische actie van Babadi maar vergeet gewoon te schieten. Als die beter kon afmaken had die er dit toernooi al 5-6 inleggen ipv 2. Babadi moet mijn inziens vooral gaan werien aan zijn acties koppelen aan rendement.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 25 mei 2022, 19:51
Aaahh de Kezman juich. Die zie ik graag snel in het stadion :)
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Mooi dit.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Babadi is fysiek behoorlijk gegroeid, of zie ik het verkeerd?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen