Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dan kan je toch alsnog de volgende dag om tafel over die voorwaarden. Of een week later.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 08:16
Rikkert1234 schreef: 19 mei 2022, 08:07 Als hij naar een betere club gaat overschat hij zichzelf wel echt heel erg
Ook voor Dessers geldt: hij zal zijn nieuwe status nu kunnen verzilveren. Hij is 28 of zo? Als hij nu nog ergens voor 3 jaar een miljoenencontract eruit kan slepen dan doet hij dat misschien wel. Alhoewel Dessers wel een verstandige kerel is, die zie ik ook zomaar naar Feyenoord gaan terwijl hij ergens anders meer kan verdienen.
Wat is verstandig, proberen er zoveel mogelijk poen uit te slepen en dan de helft van de tijd ergens op de bank te zitten terwijl ie bij Feyenoord een held kan zijn?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 19 mei 2022, 08:26
Robson de Souza schreef: 19 mei 2022, 08:19

Ik snap precies wat je bedoelt, maar er is ook ooit geluk nodig. Kijk maar hoe PSV aan Romario is gekomen. Als de zoon van Ploegsma de naam Romario niet had genoemd hadden we een speler van Club Brugge gehaald.
Grappig genoeg moest ik daar ook aan denken. Maar we hebben het dan wel over 30 jaar geleden, je zou verwachten dat het er nu iets professioneler aan toe gaat…
Ja, dat is wel zo. Maar stel dat je als TD op de laatste dag in de morgen denkt een akkoord te hebben. Vervolgens komt bij de speler een droomclub voorbij. Dan is het beter om qua bezetting (het gaat om de tweede spits) in elk geval iets te hebben en een gok te nemen in plaats van met onderbezetting te beginnen. En bijv. Feyenoord heeft het financieel niet zo voor elkaar dat ze het zonder "buitenkansjes" kunnen doen.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat hoe dit wordt uitgelegd het wel amateuristisch over komt. Als ik mij niet vergis komen de "verrassende" transfers bij Fey volgens iemand hier voornamelijk uit de koker van AZ (via Slot), dus bijvoorbeeld Aursness, Wallemark en wellicht ook Trauner. Nu hoor je voornamelijk weer namen als Brenet, Bazoer en Danilo. Dat lijkt weer ouderwetse bord-op-schoot-scouting. Benieuwd of dat weer de standaard gaat worden of dat de scouting toch nog in staat is wat creatiefs te doen. Daar is overigens ook vaak wel geld voor nodig.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 19 mei 2022, 08:43
Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 08:16
Ook voor Dessers geldt: hij zal zijn nieuwe status nu kunnen verzilveren. Hij is 28 of zo? Als hij nu nog ergens voor 3 jaar een miljoenencontract eruit kan slepen dan doet hij dat misschien wel. Alhoewel Dessers wel een verstandige kerel is, die zie ik ook zomaar naar Feyenoord gaan terwijl hij ergens anders meer kan verdienen.
Wat is verstandig, proberen er zoveel mogelijk poen uit te slepen en dan de helft van de tijd ergens op de bank te zitten terwijl ie bij Feyenoord een held kan zijn?
Ja.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Chucky schreef: 18 mei 2022, 13:54 Ben ik ook benieuwd naar. Je kunt veel zeggen over Brenet, maar op het veld kon je ondanks zijn mankementen wel zien dat hij altijd alles gaf.
Maar misschien zijn er buiten het veld dingen gebeurd, dat weet ik niet.
Eens, het was misschien geen topper, maar over zijn mentaliteit had ik niks te klagen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij kan ook een nieuwe Jørgensen worden en komend seizoen geen bal meer raken. Niet zo heel lang geleden lag iedereen nog in een deuk om hoe belachelijk slecht Dessers wel niet was.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Madueke schreef: 19 mei 2022, 08:54 Niet zo heel lang geleden lag iedereen nog in een deuk om hoe belachelijk slecht Dessers wel niet was.
Driekwart van deze aardkloot functioneert op deze manier, in de waan van de dag. :D
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dessers heeft dit seizoen in de Eredivise in 27 wedstrijden maar 9 goals gemaakt en 2 assists gegeven. Waarbij hij enkele van die goals maakte als invaller in de slotfase.
Kijkende naar de geschiedenis van Dessers heeft hij in 2 seizoenen regelmatig/meer gescoord: in 2016/17 voor NAC in de KKD (22 goals en 11 assists) en in 2019/20 voor Heracles in de Eredivisie (15 goals en 5 assists). In de seizoen daarvoor en daarna kwam hij niet boven de 9 goals uit.

Bijv. Linssen was dit seizoen in 34 wedstrijden Eredivisie goed voor 13 goals en 8 assists en presteerde daardoor cijfermatig beter.

De reden dat hij zo omhoog gepraat wordt is zijn presteren in de Conference League, daarin was hij in 12 duels goed voor 10 goals en 2 assists.
Gezien zijn historie lijkt dat echter een uitzonderlijke piek te zijn, dus wat mij betreft geeft Feyenoord die miljoenen aan hem uit. Ik schat Danilo hoger in.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ardbeg schreef: 18 mei 2022, 13:25
mr.top schreef: 18 mei 2022, 09:25

Geen slechte speler. Brenet heeft alleen vaak een kudt mentaliteit gehad.

Ja haalt overigens wel erg veel informatie uit dat artikel. Er staat nergens dat er überhaupt ooit gesproken is met John de Jong.
Brenet een kutmentaliteit? Waar blijkt dat uit dan?
Je had bij PSV het moment dat hij geselecteerd werd voor het Nederlands elftal en iemand ontdekte dat hij op Twitter in 2010 behoorlijk anti Nederlands was tijdens het WK.

Verder heeft hij bij PSV en in Duitsland vaak problemen gehad met de discipline. Je zag hem vaak wel een redelijk goede beslissing maken maar hij zette zich nooit volledig in. Het is ook geen toeval dat hij in Duitsland na het vertrek van Nagelsmann voornamelijk in het tweede elftal heeft gespeeld. Had allemaal te maken met inzet. En ook een klein beetje zijn gedrag.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dessers niet het enige probleempje dus:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404077
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

mr.top schreef: 19 mei 2022, 09:25
Ardbeg schreef: 18 mei 2022, 13:25

Brenet een kutmentaliteit? Waar blijkt dat uit dan?
Je had bij PSV het moment dat hij geselecteerd werd voor het Nederlands elftal en iemand ontdekte dat hij op Twitter in 2010 behoorlijk anti Nederlands was tijdens het WK.

Verder heeft hij bij PSV en in Duitsland vaak problemen gehad met de discipline. Je zag hem vaak wel een redelijk goede beslissing maken maar hij zette zich nooit volledig in. Het is ook geen toeval dat hij in Duitsland na het vertrek van Nagelsmann voornamelijk in het tweede elftal heeft gespeeld. Had allemaal te maken met inzet. En ook een klein beetje zijn gedrag.
Je hebt het over een paar domme tweets toen hij 16 was?



Daarnaast, heb je concrete voorbeelden mbt de discipline bij PSV, ook dat hij bij Hoffenheim niet meer speelde na het vertrek van Nagelsmann? Ik herken dat namelijk totaal niet. Bij PSV zette hij zich ook volledig in en had echt een hart voor het team.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Prima ventje. Ik zie ook liever Brazilië winnen van Nederland. Niks mis mee.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Schelden met kanker is op iedere leeftijd een zwaktebod. Dat vind ik persoonlijk storender dan dat ie niet voor Nederland was.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, tis ook niet de meest slimme voetballer van Nederland.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Is het niet wat om een JB topic aan te maken? (Nee, zelf geen zin in :mrgreen: ), is tenslotte een oud speler, stop t in het historie vakje, kan t hier weer over de havenclub gaan. Niet slim van JB inderdaad, maar maak het niet groter dan het is. Als hij toen 16 was, come on! Kan ik de helft van m'n eigen cluppie ook royeren of zo. Moeten we anders Perez ook maar blijven aanspreken op zijn uitspraakover een zekere grensrechter met een kleurtje die volgens hem ook aan een bepaalde ziekte mocht gaan lijden? Enz. enz. Kan hoor, kan...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

We gaan iemand toch geen tweets van 12 jaar geleden nadragen toch? En inderdaad nog 16 was ook...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Forca Brasil!
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een niet top fitte Bijlow gaat waarschijnlijk de finale spelen. Nu hopen dat hij er geblesseerd vanaf moet, of juist een blunder veroorzaakt

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ar ... ~a1908fab/
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dus Feyenoord wil na Hendriks en Brenet ook Jeroen Zoet halen.

Zoet blijft lekker in Italië verwacht ik waar hij echt prachtig woont!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 11:00 Dus Feyenoord wil na Hendriks en Brenet ook Jeroen Zoet halen.

Zoet blijft lekker in Italië verwacht ik waar hij echt prachtig woont!
Zoet gaat inderdaad bijtekenen. Slot zijn boekje met namen van AZ lijkt nu gedaan te zijn. Zou me niet verbazen als Feyenoord volgende week Ryan Thomas gaat presenteren.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Grappig, nu hoeven we al helemaal niet meer te hopen dat ze winnen:

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-dank ... opa-league
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Jong Feyenoord heeft vandaag de beslissingswedstrijd om het kampioenschap voor Jong teams verloren van Almere City. Die hebben dus nog minimaal een jaar langer nodig in hun route richting de KKD. (Ze hadden bij winst nog tegen Jong FC Volendam gemoeten.)
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ardbeg schreef: 19 mei 2022, 09:35 Daarnaast, heb je concrete voorbeelden mbt de discipline bij PSV, ook dat hij bij Hoffenheim niet meer speelde na het vertrek van Nagelsmann? Ik herken dat namelijk totaal niet. Bij PSV zette hij zich ook volledig in en had echt een hart voor het team
Nagelsmann vertrok aan het einde van het seizoen 2018/2019 en daarna was het klaar. Kun je vrij letterlijk zien op zijn transfermarkt of wiki pagina.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Je maakt niet echt een concreet punt mbt zijn mentaliteit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 21 mei 2022, 18:23 Jong Feyenoord heeft vandaag de beslissingswedstrijd om het kampioenschap voor Jong teams verloren van Almere City. Die hebben dus nog minimaal een jaar langer nodig in hun route richting de KKD. (Ze hadden bij winst nog tegen Jong FC Volendam gemoeten.)
Dure fout geweest om destijds niet in te stappen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Van Geel: 'We moesten de keuze maken tussen Jong Feyenoord in de KKD of Dirk Kuyt een contract geven'. Wat een beleid.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord