Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 17 mei 2022, 08:41 Ik vond het een prima uitzending. Wel te lang doorgegaan over het onderwerp.

Die Roxanne Kneteman heeft wel verstand van fietsen zeg. Die zie ik graag vaker op tv over dit onderwerp.
Blijf het raar vinden dat de mensen die écht inhoudelijk iets toevoegen ver weg op een kruk moeten zitten, en mensen als Angela de Jong en die vrouw die niet meer komt wel aan tafel mogen.

Verder ben ik wel voor hervorming: op maandag en vrijdag gewoon een voetbalgerelateerde uitzending met navenante gasten, en dan dinsdag tm donderdag een talkshow.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het slechts bij vlagen grappig, vooral als René over Ajax begint. Verder is het een combinatie van slecht acteerwerk, makkelijk scoren en zoveel mogelijk schenen raken. Het doet mij dus schrikbarend veel op Ajax lijken. Had er dan ook niet wakker van gelegen als de carrière van Derksen als een nachtkaars was uitgegaan.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Merel EK geeft aardig tegengas en heeft ook best wat goede punten, maar is toch ook wel erg zuur hoor. Denk dat Johan binnenkort aangeeft dat ze niet meer langs hoeft te komen.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

TomPSV schreef: 18 mei 2022, 22:06 Merel EK geeft aardig tegengas en heeft ook best wat goede punten, maar is toch ook wel erg zuur hoor. Denk dat Johan binnenkort aangeeft dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Zou jammer zijn. Vind haar prima.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Merel Ek zette Johan al eens voor schut. Sam en Merel hebben het niet op Johan, wat logisch is. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang dat nog goed gaat.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

TomPSV schreef: 18 mei 2022, 22:06 Merel EK geeft aardig tegengas en heeft ook best wat goede punten, maar is toch ook wel erg zuur hoor. Denk dat Johan binnenkort aangeeft dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Mja dat belerende toontje ook dat er niet gelachen had mogen worden die avond. Gijp is daar zo te zien wel klaar mee en blijft nu waarschijnlijk aan de lopende band grappen inslikken en dat dan melden. Wat mij betreft is het gewoon vol gas of helemaal niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wie de fock is Merel Ek überhaupt? Nog nooit van dat mens gehoord dus wat heeft die daar te zoeken?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 19 mei 2022, 08:48 Wie de fock is Merel Ek überhaupt? Nog nooit van dat mens gehoord dus wat heeft die daar te zoeken?
De oprichter van het EK voetbal
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

:mrgreen:
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 08:20 Merel Ek zette Johan al eens voor schut. Sam en Merel hebben het niet op Johan, wat logisch is. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang dat nog goed gaat.
Het is eerder dat Johan het niet zo op Sam heeft. Puur en alleen omdat hij vindt dat de hij makkelijk wil scoren. Iets wat ik overigens niet met hem eens ben. Maar daar zie je dus inderdaad de leeftijd van Derksen terug
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

deninho32 schreef: 19 mei 2022, 08:45
TomPSV schreef: 18 mei 2022, 22:06 Merel EK geeft aardig tegengas en heeft ook best wat goede punten, maar is toch ook wel erg zuur hoor. Denk dat Johan binnenkort aangeeft dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Mja dat belerende toontje ook dat er niet gelachen had mogen worden die avond. Gijp is daar zo te zien wel klaar mee en blijft nu waarschijnlijk aan de lopende band grappen inslikken en dat dan melden. Wat mij betreft is het gewoon vol gas of helemaal niet.
Eens. Er mag best een tandje bij.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

TomPSV schreef: 18 mei 2022, 22:06 Merel EK geeft aardig tegengas en heeft ook best wat goede punten, maar is toch ook wel erg zuur hoor. Denk dat Johan binnenkort aangeeft dat ze niet meer langs hoeft te komen.
Van mij mogen ze dit soort gasten achterwege laten. Inmiddels is alles wel gezegd over die kaars, dus ik hoef niet meer van elke vrouw in dat programma opnieuw te horen waarom ze wel of niet komt. Ze had zichzelf overduidelijk ook wijsgemaakt dat ze een extra kritisch gezicht moest trekken op alles wat Johan zei.

Nodig gewoon gasten uit die bij het programma passen en waar de doelgroep graag naar luistert, in plaats van die gemaakte "critical friends".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ja joh, irritant wijf. "Hoe weet jij dat nou", "Waar haal je die wijsheid vandaan". Grapjes, spontaniteit, niet alles al te serieus nemen of gewoon lekker wegblijven.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Bij elke grap ook schakelen naar die zure ongesteldheid kop van dat mokkel, gatverdamme! Optyfen met dat wijf, of de volgende keer zo’n grove grap maken dat ze huilend wegloopt.

Moet nog even loskomen, maar dat komt wel. Gijp kan zich al bijna niet meer inhouden , benieuwd naar het mopje 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.mediacourant.nl/2022/05/eva ... en-loeder/
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -kaag-heks

Hup, aanschuiven Gerard!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Gisteren heb ik mezelf weer prima vermaakt met de uitzending. Thom 'de moraalridder' Hoffman (die en passant ook moest toegeven de betreffende uitzending niet gezien te hebben) lekker voor de gek gehouden en met stijgende verbazing zitten kijken naar hetgeen men 'kunst' noemt. De tering.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als voetbalcommentator mag je niets zeggen over actualiteit. Maar als acteur wel. Debiel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Je kon de frustratie over het feit dat er 1,5 miljoen mensen keken gewoon voelen. Het is eigenlijk gewoon een beetje zielig.
#FreeGeneratie4
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Thom Hoffman, wist voor gisteren niet eens wie het was. Wat een mega sukkel.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar jongens, even serieus, laat die talkshows inclusief VI Vandaag gewoon ophouden met bespreken wat er in andere talkshows wordt gezegd. Niemand zit te wachten op een talkshow battle, daarvoor zijn alle deelnemers gewoon niet relevant genoeg.

VI moet zich gewoon richten op de eigen inhoud, dat wij-zij denken vind ik maar storend.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat wij-zij denken is juist de basis waar het allemaal om draait bij het programma. Alhoewel ik het verder wel met je eens ben.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 25 mei 2022, 11:41 Dat wij-zij denken is juist de basis waar het allemaal om draait bij het programma. Alhoewel ik het verder wel met je eens ben.
Ik denk dat ze ook prima een show kunnen maken zonder verwijzing naar andere talkshows. Gewoon over eigen ervaringen, en nieuws en ontwikkelingen op hun manier bespreken. En óók stoppen met die gasten die zogenaamd tegengas moeten geven, daar zit de kijker volgens mij helemaal niet op te wachten dat geforceerde gedoe.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ik loop uiteraard een dag achter met het programma. Maar inmiddels is Willibrord Frequin overleden. Het zal mij benieuwen hoe René van der grijp ze hier onder houd. Toon Fritz Korbach ging hemelen was hij daarna meteen overspannen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Het OM laat weten dat Johan Derksen niet vervolgd wordt omdat ze de vrouw niet kunnen vinden. Haha…serieus….tijd verdoen aan een aangedikt verhaal van 50 jaar geleden. Triest voor al die echte slachtoffers van verkrachting die lang moeten wachten op vervolging van hun dader.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 02 jun 2022, 15:05 Het OM laat weten dat Johan Derksen niet vervolgd wordt omdat ze de vrouw niet kunnen vinden. Haha…serieus….tijd verdoen aan een aangedikt verhaal van 50 jaar geleden. Triest voor al die echte slachtoffers van verkrachting die lang moeten wachten op vervolging van hun dader.
Dit hebben ze juist gedaan voor slachtoffers. Ze willen hiermee duidelijk maken dat ze ieder verhaal serieus nemen en dat er niet om gelachen moet worden. Uiteindelijk heeft iemand van OM een uurtje een gesprek gehad met Johan en heeft niemand zich verder gemeld. Daarmee is de kous af. Prima toch?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside