Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik weet niet of ze dat doen, maar wellicht kan het. Aan de andere kant vind ik het ook geen slechte zet hoor. Versterk je algehele positie maar qua financiën zodat je in een transferzomer met minder opbrengsten toch gewoon kan handelen. En laten we eerlijk zijn: stel die 40 miljoen komt binnen en je hebt 25-30 miljoen te besteden, dan moet je 4 posities toch echt serieus kunnen opwaarderen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Linksom of rechtsom: 40 miljoen voor een verdedigende middenvelder met alle respect van de wereld, is niet te weigeren.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hoeven we ook niet te weigeren. 40 miljoen is een passend en conform bedrag.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik schat in dat 97,4% van het forum hem niet kende uit de krochten van de Franse competitie die ineens out of the blue aangekondigd wordt en voor een serieus bedrag gehaald werd. Nu 2 jaar later voor 40 miljoen door de voordeur is voor John de Jong ook in 1 klap een goede wegstreper van mindere keuzes op de transfermarkt als je enkel de transferbalans bekijkt onder aan de streep.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als John hier 40mln uit weet te halen dan is dat gewoon een heel erg goede prestatie. Dan krijgt hij daar absoluut credits voor.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Of hij nu weg gaat voor 40 of hij blijft en is volgend jaar weer belangrijk voor het team: Sangaré is absoluut een topaankoop. De verantwoordelijken daarvoor hebben dat gewoon erg goed gezien.
One can only hope
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

40 miljoen eindelijk zien we het licht. Goede zet van onze John! En dan niet later inpakken naar 30 miljoen als een soort van vriendendienst. Hopelijk kan hij zijn contract nog opwaarderen binnenkort met dezelfde clausule erin( en dan dus niet, hij tekent bij dus de transfersom gaat omlaag het seizoen erop).
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Klinkt misschien gek maar ik ben bijna net zo hyped van dit bericht als van een nieuwe speler.

40 miljoen voor Sangaré is een mooi bedrag wat zijn waarde weergeeft. Ik hoop dat hij blijft, maar als ik een Engelse TD zou zijn had ik vandaag al die 40 miljoen overgemaakt naar PSV voor Sangare.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Tielemans gaat waarschijnlijk voor een stevig bedrag vertrekken bij Leicester en Newcastle heeft natuurlijk een flinke zak olie geld. Ik vind 40 miljoen dus helemaal geen gek bedrag en wellicht dat het nog betaald gaat worden ook deze zomer, zeker als er meer geinteresseerde clubs bij gaan komen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ein-de-lijk. Spierballentaal, 40 miljoen of wegblijven.

Laten we hopen dat dit de 'nieuwe lijn' is die Marcel Brands met zich meebrengt, we hebben veel te vaak spelers voor een appel en een ei weggedaan. Heel eerlijk gezegd had ik ook echt verwacht dat we voor een miljoen of 25 akkoord zouden gaan met een transfer van Sangare. Klasse dit.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Minimaal 40 miljoen, dat is duidelijke taal. Zie Newcastle United wel aankloppen en dit betalen. Die hebben dan met Bruno Guimarães en Sangare een geweldig middenveld. En er komen nog meer geïnteresseerde clubs bij, 100 procent. Als clubs als Chelsea zich er ook nog mee gaan bemoeien, en dat zie ik zo gebeuren, dan wordt het helemaal mooi voor ons.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Paco Casal schreef: 18 mei 2022, 09:27 Ein-de-lijk. Spierballentaal, 40 miljoen of wegblijven.

Laten we hopen dat dit de 'nieuwe lijn' is die Marcel Brands met zich meebrengt, we hebben veel te vaak spelers voor een appel en een ei weggedaan. Heel eerlijk gezegd had ik ook echt verwacht dat we voor een miljoen of 25 akkoord zouden gaan met een transfer van Sangare. Klasse dit.
Dit heeft niets met Marcel Brands te maken aangezien het schijnbaar contractueel vastgelegd is. Hier moet enkel John de Jong credit voor krijgen.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ik zeg contract verlengen, salarisverhoging voor Sangaré en dan meteen die minimale afkoopsom ook verhogen naar 50 miljoen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ryme schreef: 18 mei 2022, 09:42
Paco Casal schreef: 18 mei 2022, 09:27 Ein-de-lijk. Spierballentaal, 40 miljoen of wegblijven.

Laten we hopen dat dit de 'nieuwe lijn' is die Marcel Brands met zich meebrengt, we hebben veel te vaak spelers voor een appel en een ei weggedaan. Heel eerlijk gezegd had ik ook echt verwacht dat we voor een miljoen of 25 akkoord zouden gaan met een transfer van Sangare. Klasse dit.
Dit heeft niets met Marcel Brands te maken aangezien het schijnbaar contractueel vastgelegd is. Hier moet enkel John de Jong credit voor krijgen.
Al zet je het dagelijkse als pop-up notificatie op het forum, het gaat er maar niet in. Marcel Brands vervangt Toon, niet John.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ardbeg schreef: 18 mei 2022, 09:53
Ryme schreef: 18 mei 2022, 09:42

Dit heeft niets met Marcel Brands te maken aangezien het schijnbaar contractueel vastgelegd is. Hier moet enkel John de Jong credit voor krijgen.
Al zet je het dagelijkse als pop-up notificatie op het forum, het gaat er maar niet in. Marcel Brands vervangt Toon, niet John.
Dat is wel de invulling op papier. In de praktijk zal dit wellicht toch net wat anders lopen. Het netwerk van Brands zal echt niet onbenut blijven.

En nee, ik zeg niet dat de Sangaré miljoenen op het conto van Brands komen. Die zijn toe te schrijven aan John. (Y)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Natuurlijk loopt dit wellicht anders. Je merkt gewoon dat als er iets goed gebeurt, er regelmatig wordt gezegd "Hup Marcel", alsof dit per definitie niet op het conto van John de Jong kan.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Eindelijk een keer een fors bedrag! Goed gedaan door de Jong en consorten. Hopelijk krijgen we er dan ook een dergelijk bedrag voor!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Stiekem kan ik ook alleen al genieten van al die sneuneuzen in de comments van VZ die misgunnen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Standbeeld schreef: 18 mei 2022, 10:12 Stiekem kan ik ook alleen al genieten van al die sneuneuzen in de comments van VZ die misgunnen.
Ja, idem op Twitter. Hoeveel is Aursness dan wel niet waard en dat soort opmerkingen. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ryme schreef: 18 mei 2022, 09:42
Dit heeft niets met Marcel Brands te maken aangezien het schijnbaar contractueel vastgelegd is. Hier moet enkel John de Jong credit voor krijgen.
Er zal een maximale transfersom in staan, dat wil niet zeggen dat PSV niet akkoord kan gaan met minder lijkt me toch?

Nou in ieder geval, wie het ook toe komt, het is een goede ontwikkeling. Dit soort spierballentaal hoor ik eigenlijk nooit vanuit PSV.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoewel ik hem hier het liefst nog 5 jaar zie spelen (minimaal) is 40 miljoen een niet te weigeren bedrag.
Hopelijk zijn er meerdere kapers op de kust die de prijs nog wat op weten te drijven.

Mocht hij verkocht worden, laat het dan maar wel een beetje aan het begin van de window gebeuren, zodat er tijd is voor Marcel en John om een goede vervanger te zoeken (namen zijn hier op het forum te vinden John!) zodat we er niet te hard op achteruit gaan.
La vida és massa curta per no fer broma
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

De vraagprijs betekend niet altijd de prijs die je er voor krijgt. Dan was FC Groningen nu ook een rijke club geweest. ;) Maar hoog in de boom zitten is uiteraard wel wat je moet gaan. Dit soort type spelers zijn altijd wel in trek in Engeland en laat daar nou net het meeste geld zitten. En mocht PSV Sangaré hem met een nog sterk verbeterd contract een jaar weten te behouden, dan zou dat ook heel prettig zijn.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 18 mei 2022, 10:27 Er zal een maximale transfersom in staan, dat wil niet zeggen dat PSV niet akkoord kan gaan met minder lijkt me toch?
Nee klopt, maar PSV kan zich wel makkelijker erop beroepen. De onderhandelingspositie is nu sterker. En laat ik eerlijk zijn, als ik een PL club was had ik blind dat geld neergeteld voor Sangare.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat PSV nooit spierballentaal laat zien tijdens onderhandelingen is ook wel een beetje negatief uitgelegd. We hebben voor Lozano ook 40+ gekregen, voor Memphis bijna 35+ en voor Bergwijn 30+ zonder het out in the open in de media te spelen. Dat wil niet zeggen dat we spelers met korting weg hebben gedaan maar dat we het netjes spelen. Net zoals wij bv Roger al 3 maanden min of meer beet hadden en niemand het wist terwijl Benfica al alles op straat gooit terwijl Roger de telefoon nog niet eens heeft opgenomen.

Sangaré is een uitzonderlijk geval en geenszins een nieuwe maatstaf. Dat besef ik me wel want een vervanger van iemand die voor 40 miljoen vertrekt zal niet goedkoop zijn.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat het minder dan 40 wordt. Want als dat de gelimiteerde transfersom is dan weten clubs precies wat ze moeten betalen en als ze denken dat het 5 miljoen goedkoper kan door lang te wachten dan vissen ze achter het net. Als je het mij vraagt moet er in Europa een club of 5 a 10 zijn die dit voor 1 juli op tafel moet kunnen en willen leggen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Interessant, stel dat hij blijft, Pieter Zwart ziet hem misschien wel juist als CM, wanneer Van Nistelrooy met PNA wilt spelen, dan als CVM. Omdat Sangaré volgens hem de ruimte nodig heeft om druk op de bal te kunnen zetten en vooruit te kunnen verdedigen waar Guti dit seizoen naast hem positioneel juist verdedigender stond. Interessant gegeven aangezien wij hem hier allemaal eigenlijk klakkeloos als CVM zouden noteren, maar ik snap zijn punt wel daar Sangaré een meester is in het opvangen van de afvallende bal, en kan dat wel als je verder naar achter gepositioneerd staat?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 18 mei 2022, 10:27
Ryme schreef: 18 mei 2022, 09:42
Dit heeft niets met Marcel Brands te maken aangezien het schijnbaar contractueel vastgelegd is. Hier moet enkel John de Jong credit voor krijgen.
Er zal een maximale transfersom in staan, dat wil niet zeggen dat PSV niet akkoord kan gaan met minder lijkt me toch?

Nou in ieder geval, wie het ook toe komt, het is een goede ontwikkeling. Dit soort spierballentaal hoor ik eigenlijk nooit vanuit PSV.
Het is geen maximale transfersom. Maar wel iets om naar te wijzen. Frenkie de Jong heeft geloof ik een 500 miljoen euro clausule maar dat betekend niet dat Barcelona niet akkoord gaat met 499 miljoen 😬

Het is vooral een mooie richtprijs, en zo hoeven clubs ook geen tijd te verdoen om aan te schijten met 20 miljoen biedingen. Het zal uiteindelijk tussen de 30-40 miljoen worden. En dat is dikke prima

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré