Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14813
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ardbeg schreef: 16 mei 2022, 09:44 Ik begrijp niet zo goed waarom het niet chique zou zijn als hij spelers van PSV mee wil nemen. Dat is zijn goed recht toch? Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
Ik snap het probleem ook niet. Die spelers hebben allemaal een contract dus dat zou betekenen dat de clubs er uit moeten komen. Het was erger geweest als spelers aflopende contracten hadden en Roger had gezegd: teken niet bij, dan mag je gratis met mij mee.

Het sentiment rondom Schmidt heb ik nooit echt begrepen. Er is toch blijkbaar een soort Duitser haat, zeker in de media. Als ik die lul van een Driessen dan ook weer hoor over Schmidt; alsof het een of andere prutser is geweest. Nul nuance over wat hij aantrof, wat hem is overkomen. We hebben allemaal dure aankopen gehaald die er niks van konden, terwijl de meeste Schmidt aankopen zoals Zahavi, Gotze en Mwene gratis kwamen en Ramalho voor nog geen 3 miljoen.

Hij is echt schofterig behandelt, terwijl het een op en top gentleman is geweest. Gelukkig hoor ik van Elfrink en Timmer wel betere verhalen met meer balans en roemen ze vooral de mens Schmidt. Maar een Derksen, Driessen o.a. dat is echt verschrikkelijk geweest kwa framing. Sloeg werkelijk nergens op.
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En daarom heb ik ook geen medelijden met iemand zoals Derksen, zoals hij mensen cancelt, mag hij zelf ook gecancelt worden. Van mij mag ie op een brandende kaars gaan zitten.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Menno1 schreef: 16 mei 2022, 15:48
Ardbeg schreef: 16 mei 2022, 09:44 Ik begrijp niet zo goed waarom het niet chique zou zijn als hij spelers van PSV mee wil nemen. Dat is zijn goed recht toch? Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
Ik snap het probleem ook niet. Die spelers hebben allemaal een contract dus dat zou betekenen dat de clubs er uit moeten komen. Het was erger geweest als spelers aflopende contracten hadden en Roger had gezegd: teken niet bij, dan mag je gratis met mij mee.

Het sentiment rondom Schmidt heb ik nooit echt begrepen. Er is toch blijkbaar een soort Duitser haat, zeker in de media. Als ik die lul van een Driessen dan ook weer hoor over Schmidt; alsof het een of andere prutser is geweest. Nul nuance over wat hij aantrof, wat hem is overkomen. We hebben allemaal dure aankopen gehaald die er niks van konden, terwijl de meeste Schmidt aankopen zoals Zahavi, Gotze en Mwene gratis kwamen en Ramalho voor nog geen 3 miljoen.

Hij is echt schofterig behandelt, terwijl het een op en top gentleman is geweest. Gelukkig hoor ik van Elfrink en Timmer wel betere verhalen met meer balans en roemen ze vooral de mens Schmidt. Maar een Derksen, Driessen o.a. dat is echt verschrikkelijk geweest kwa framing. Sloeg werkelijk nergens op.
Het is ook een kwestie waarvan wij ons als supporters op willen focussen heb ik het idee hoor. Het is een vaak gehoorde klacht: de media haat Schmidt/PSV/Duitsers. Als je naar Derksen, Driessen, Verweij luistert en dat jouw media is, dan klopt dat. Maar dat is ook het afvoerputje van deze wereld (laat het [mention]Josef Dettelbacher[/mention] niet horen dat ik Johan noem in deze hoor ;) )

Ik kies er bewust voor om te luisteren naar Perez, Bruggink, Kwakman, Mossou, Elfrink, etc. Daar komen zoals je zegt betere verhalen uit met meer balans en roemen ze Schmidt op zijn tijd ook gewoon. We, en daar bedoel ik wij PSV fans in het algemeen mee, vinden het volgens mij stiekem wel fijn om de media als boze vijand neer te zetten, zodat we daar lekker vanuit een underdog positie tegen kunnen ageren. Maar zo zwart-wit is het allerminst.
koetje
Legende
6
Berichten: 10458
Lid geworden op: 25 aug 2017

Een coach die op handen wordt gedragen door de volledige selectie: ik zie het niet vaak
Menno1
Legende
6
Berichten: 14813
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:02
Menno1 schreef: 16 mei 2022, 15:48

Ik snap het probleem ook niet. Die spelers hebben allemaal een contract dus dat zou betekenen dat de clubs er uit moeten komen. Het was erger geweest als spelers aflopende contracten hadden en Roger had gezegd: teken niet bij, dan mag je gratis met mij mee.

Het sentiment rondom Schmidt heb ik nooit echt begrepen. Er is toch blijkbaar een soort Duitser haat, zeker in de media. Als ik die lul van een Driessen dan ook weer hoor over Schmidt; alsof het een of andere prutser is geweest. Nul nuance over wat hij aantrof, wat hem is overkomen. We hebben allemaal dure aankopen gehaald die er niks van konden, terwijl de meeste Schmidt aankopen zoals Zahavi, Gotze en Mwene gratis kwamen en Ramalho voor nog geen 3 miljoen.

Hij is echt schofterig behandelt, terwijl het een op en top gentleman is geweest. Gelukkig hoor ik van Elfrink en Timmer wel betere verhalen met meer balans en roemen ze vooral de mens Schmidt. Maar een Derksen, Driessen o.a. dat is echt verschrikkelijk geweest kwa framing. Sloeg werkelijk nergens op.
Het is ook een kwestie waarvan wij ons als supporters op willen focussen heb ik het idee hoor. Het is een vaak gehoorde klacht: de media haat Schmidt/PSV/Duitsers. Als je naar Derksen, Driessen, Verweij luistert en dat jouw media is, dan klopt dat. Maar dat is ook het afvoerputje van deze wereld (laat het @Josef Dettelbacher niet horen dat ik Johan noem in deze hoor ;) )

Ik kies er bewust voor om te luisteren naar Perez, Bruggink, Kwakman, Mossou, Elfrink, etc. Daar komen zoals je zegt betere verhalen uit met meer balans en roemen ze Schmidt op zijn tijd ook gewoon. We, en daar bedoel ik wij PSV fans in het algemeen mee, vinden het volgens mij stiekem wel fijn om de media als boze vijand neer te zetten, zodat we daar lekker vanuit een underdog positie tegen kunnen ageren. Maar zo zwart-wit is het allerminst.
Is wat te gemakkelijk. Een Derksen en een Driessen hebben 2x zoveel reach als een Elfrink of zelfs een Mossou. Je mag best kritisch zijn, dat ben ik ook. Maar hou het eerlijk en dat is het vanaf dag 1 nooit geweest. Zeker de oh zo onafhankelijke Derksen had een agenda tov van Bommel en ging daar heel lang in door. Maar werkelijk niks kon Schmidt goed doen. heeft hij ooit credits gekregen voor het reanimeren van een Doan? Een Guti? Het enige wat je hoorde is het vermoorden van het uber talent Ihattaren; dezelfde Ihattaren die op 0 eredivisieminuten staat en zijn laatste eredivisie minuten maakte onder...Schmidt. Hoor je nu niemand meer over, niemand die ten hag vraagt waarom Ajax dit wereld talent niet opstelt.

Het is zeer gekleurd, de benadering van Schmidt, vanaf dag 1, en nooit is er enige nuance ingebracht of credits gegaan naar wat hij wel goed deed. Wat mijzelf betreft: ik vind dat Schmidt vooral te weinig 50-50 wedstrijden heeft gewonnen en sommige uitspraken tov scheidsrechters en Ajax had van mij niet gehoeven. Maar ik heb ook de leukste wedstrijden gezien van de laatste 15 jaar, ik heb genoten hoe hij van deze groep een echt team maakte. En waardeer zijn fatsoen en instelling, zeker gezien hij hier geschoffeerd werd. Ik moet nog maar zien of we onder Ruud een betere trainer gaan aantreffen; wat mij betreft was Roger minstens nog 1 jaar gebleven, maar begrijp ook dat hij er wel klaar mee was.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Menno1 schreef: 16 mei 2022, 16:17
Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:02

Het is ook een kwestie waarvan wij ons als supporters op willen focussen heb ik het idee hoor. Het is een vaak gehoorde klacht: de media haat Schmidt/PSV/Duitsers. Als je naar Derksen, Driessen, Verweij luistert en dat jouw media is, dan klopt dat. Maar dat is ook het afvoerputje van deze wereld (laat het @Josef Dettelbacher niet horen dat ik Johan noem in deze hoor ;) )

Ik kies er bewust voor om te luisteren naar Perez, Bruggink, Kwakman, Mossou, Elfrink, etc. Daar komen zoals je zegt betere verhalen uit met meer balans en roemen ze Schmidt op zijn tijd ook gewoon. We, en daar bedoel ik wij PSV fans in het algemeen mee, vinden het volgens mij stiekem wel fijn om de media als boze vijand neer te zetten, zodat we daar lekker vanuit een underdog positie tegen kunnen ageren. Maar zo zwart-wit is het allerminst.
Is wat te gemakkelijk. Een Derksen en een Driessen hebben 2x zoveel reach als een Elfrink of zelfs een Mossou. Je mag best kritisch zijn, dat ben ik ook. Maar hou het eerlijk en dat is het vanaf dag 1 nooit geweest. Zeker de oh zo onafhankelijke Derksen had een agenda tov van Bommel en ging daar heel lang in door. Maar werkelijk niks kon Schmidt goed doen. heeft hij ooit credits gekregen voor het reanimeren van een Doan? Een Guti? Het enige wat je hoorde is het vermoorden van het uber talent Ihattaren; dezelfde Ihattaren die op 0 eredivisieminuten staat en zijn laatste eredivisie minuten maakte onder...Schmidt. Hoor je nu niemand meer over, niemand die ten hag vraagt waarom Ajax dit wereld talent niet opstelt.

Het is zeer gekleurd, de benadering van Schmidt, vanaf dag 1, en nooit is er enige nuance ingebracht of credits gegaan naar wat hij wel goed deed. Wat mijzelf betreft: ik vind dat Schmidt vooral te weinig 50-50 wedstrijden heeft gewonnen en sommige uitspraken tov scheidsrechters en Ajax had van mij niet gehoeven. Maar ik heb ook de leukste wedstrijden gezien van de laatste 15 jaar, ik heb genoten hoe hij van deze groep een echt team maakte. En waardeer zijn fatsoen en instelling, zeker gezien hij hier geschoffeerd werd. Ik moet nog maar zien of we onder Ruud een betere trainer gaan aantreffen; wat mij betreft was Roger minstens nog 1 jaar gebleven, maar begrijp ook dat hij er wel klaar mee was.
Ja we zijn het niet oneens hoor o.i.d.

Je verhaal klopt van top tot teen als we praten over Derksen en Driessen inderdaad. Derksen lult maar wat, hij kijkt de wedstrijden niet eens, dus hoe zou hij in godsnaam moeten weten dat Guti ijzersterk loopt te spelen. Snap dan ook niet dat mensen naar hem luisteren. Hetzelfde geldt voor stukjes in de Telegraaf of podcasts waar Valentijn en Verweij te gast zijn. Als andere forummers het hier niet zouden delen, dan zou ik die troep godzijdank niet eens meekrijgen.

Maar ik maak graag de nuance dat niet de héle media bestaat uit die droeftoeters. Dus dat je dergelijke kanalen mét die droeftoeters beter links zou kunnen laten liggen als PSV fan zijnde. Toch doen de meeste dat niet. Dat zegt mij dat het merendeel het mogelijk wel lekker vindt om daar lekker tegenaan te schoppen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:02
Menno1 schreef: 16 mei 2022, 15:48

Ik snap het probleem ook niet. Die spelers hebben allemaal een contract dus dat zou betekenen dat de clubs er uit moeten komen. Het was erger geweest als spelers aflopende contracten hadden en Roger had gezegd: teken niet bij, dan mag je gratis met mij mee.

Het sentiment rondom Schmidt heb ik nooit echt begrepen. Er is toch blijkbaar een soort Duitser haat, zeker in de media. Als ik die lul van een Driessen dan ook weer hoor over Schmidt; alsof het een of andere prutser is geweest. Nul nuance over wat hij aantrof, wat hem is overkomen. We hebben allemaal dure aankopen gehaald die er niks van konden, terwijl de meeste Schmidt aankopen zoals Zahavi, Gotze en Mwene gratis kwamen en Ramalho voor nog geen 3 miljoen.

Hij is echt schofterig behandelt, terwijl het een op en top gentleman is geweest. Gelukkig hoor ik van Elfrink en Timmer wel betere verhalen met meer balans en roemen ze vooral de mens Schmidt. Maar een Derksen, Driessen o.a. dat is echt verschrikkelijk geweest kwa framing. Sloeg werkelijk nergens op.
Het is ook een kwestie waarvan wij ons als supporters op willen focussen heb ik het idee hoor. Het is een vaak gehoorde klacht: de media haat Schmidt/PSV/Duitsers. Als je naar Derksen, Driessen, Verweij luistert en dat jouw media is, dan klopt dat. Maar dat is ook het afvoerputje van deze wereld (laat het @Josef Dettelbacher niet horen dat ik Johan noem in deze hoor ;) )

Ik kies er bewust voor om te luisteren naar Perez, Bruggink, Kwakman, Mossou, Elfrink, etc. Daar komen zoals je zegt betere verhalen uit met meer balans en roemen ze Schmidt op zijn tijd ook gewoon. We, en daar bedoel ik wij PSV fans in het algemeen mee, vinden het volgens mij stiekem wel fijn om de media als boze vijand neer te zetten, zodat we daar lekker vanuit een underdog positie tegen kunnen ageren. Maar zo zwart-wit is het allerminst.
Ik kan me kostelijk amuseren met de humor van Derksen, maar Schmidt heeft hij nooit een eerlijke kans gegeven. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3990
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:31
Menno1 schreef: 16 mei 2022, 16:17

Is wat te gemakkelijk. Een Derksen en een Driessen hebben 2x zoveel reach als een Elfrink of zelfs een Mossou. Je mag best kritisch zijn, dat ben ik ook. Maar hou het eerlijk en dat is het vanaf dag 1 nooit geweest. Zeker de oh zo onafhankelijke Derksen had een agenda tov van Bommel en ging daar heel lang in door. Maar werkelijk niks kon Schmidt goed doen. heeft hij ooit credits gekregen voor het reanimeren van een Doan? Een Guti? Het enige wat je hoorde is het vermoorden van het uber talent Ihattaren; dezelfde Ihattaren die op 0 eredivisieminuten staat en zijn laatste eredivisie minuten maakte onder...Schmidt. Hoor je nu niemand meer over, niemand die ten hag vraagt waarom Ajax dit wereld talent niet opstelt.

Het is zeer gekleurd, de benadering van Schmidt, vanaf dag 1, en nooit is er enige nuance ingebracht of credits gegaan naar wat hij wel goed deed. Wat mijzelf betreft: ik vind dat Schmidt vooral te weinig 50-50 wedstrijden heeft gewonnen en sommige uitspraken tov scheidsrechters en Ajax had van mij niet gehoeven. Maar ik heb ook de leukste wedstrijden gezien van de laatste 15 jaar, ik heb genoten hoe hij van deze groep een echt team maakte. En waardeer zijn fatsoen en instelling, zeker gezien hij hier geschoffeerd werd. Ik moet nog maar zien of we onder Ruud een betere trainer gaan aantreffen; wat mij betreft was Roger minstens nog 1 jaar gebleven, maar begrijp ook dat hij er wel klaar mee was.
Ja we zijn het niet oneens hoor o.i.d.

Je verhaal klopt van top tot teen als we praten over Derksen en Driessen inderdaad. Derksen lult maar wat, hij kijkt de wedstrijden niet eens, dus hoe zou hij in godsnaam moeten weten dat Guti ijzersterk loopt te spelen. Snap dan ook niet dat mensen naar hem luisteren. Hetzelfde geldt voor stukjes in de Telegraaf of podcasts waar Valentijn en Verweij te gast zijn. Als andere forummers het hier niet zouden delen, dan zou ik die troep godzijdank niet eens meekrijgen.

Maar ik maak graag de nuance dat niet de héle media bestaat uit die droeftoeters. Dus dat je dergelijke kanalen mét die droeftoeters beter links zou kunnen laten liggen als PSV fan zijnde. Toch doen de meeste dat niet. Dat zegt mij dat het merendeel het mogelijk wel lekker vindt om daar lekker tegenaan te schoppen.
De kern is wel dat je behoorlijk je best moet doen om de paar krenten in de pap te vinden, maar de mainstream is de bagger. Die ontlopen is sowieso moeilijk. Want de grote sites staan vol met de bagger en niet met objectieve analyses.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3264
Lid geworden op: 19 okt 2020

Hij heeft ook wel een top scoutingsapparaat onze Roger.

15 miljoen en niks minder, als hij hem zo graag wil, dan laat hem ook maar flink aftikken. Volgens mij heeft Mauro nog een jarenlang contract.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Schmidt houdt het daar toch niet lang vol, dus geen reden om voor hem naar Benfica te gaan. Sowieso, sinds wanneer gaan de betere spelers van PSV naar Benfica?

Dag Roger, ga maar lekker alle wedstrijden verliezen tegen Sporting en Porto. En vooral de cup winnen. Weten ze bij Benfica al dat de helft van de selectie volgend jaar moe en geblesseerd is?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12896
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

25 miljoen voor Mauro Guti en Gotze is wel veel maar dat is wel even een hap uit onze basis. Dat lijkt me verre van wenselijk. Gotze is niet leuk maar is ok en Guti en Mauro blijven nog een jaar.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15208
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit moet Schmidt natuurlijk ook niet willen. Zowel richting PSV niet als richting de nieuwe spelersgroep.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7537
Lid geworden op: 16 mei 2019

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 07:20 Schmidt houdt het daar toch niet lang vol, dus geen reden om voor hem naar Benfica te gaan. Sowieso, sinds wanneer gaan de betere spelers van PSV naar Benfica?

Dag Roger, ga maar lekker alle wedstrijden verliezen tegen Sporting en Porto. En vooral de cup winnen. Weten ze bij Benfica al dat de helft van de selectie volgend jaar moe en geblesseerd is?
Dude, het zit wel erg diep he? Lekker in die negatieve spiraal blijven hangen, klasse.

:wall:
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 642
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

De geruchten over PSV'ers die mogelijk naar Benfica gaan zal de hele zomer doorgaan.
Wat mij betreft gaat alleen Vinicius (terug). Verder alleen als de hoofdprijs wordt betaald of als de situatie van de speler hier ruimte voor geeft;
Guti als hij niet verlengt
Gotze als hij echt zo aan dn Roger hangt
Mauro als hij alleen beter speelt door de coaching/systeem van Roger

Maar; zie het voor alle drie niet zo snel gebeuren. Wellicht Gotze omdat daar de interesse concreter is en hij ook echt voor Roger heeft gekozen bij PSV.
Maar PSV en Benfica zijn in vele opzichten gelijkwaardig. Financieel kan Benfica niet meer dan PSV, sportief zijn ze gelijkwaardig, zelfde uitgangspositie in de CL (Benfica wel betere club rating) en de Portugese competitie is gelijkwaardig aan de Eredivisie.
Dus het zou dan van individuele redenen voor spelers moeten gebeuren. Wellicht hangen ze heel erg aan Roger, de Portugese taal (voor Brazilianen) of cultuur/klimaat of de wens door te spelen in een bekend systeem met een bekende coach.
One can only hope
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4178
Lid geworden op: 1 dec 2019

AddoCultheld schreef: 17 mei 2022, 07:14 Hij heeft ook wel een top scoutingsapparaat onze Roger.

15 miljoen en niks minder, als hij hem zo graag wil, dan laat hem ook maar flink aftikken. Volgens mij heeft Mauro nog een jarenlang contract.
Het gaat erom dat deze spelers zijn systeem al begrijpen. Dat vergemakkelijkt het inslijpen bij Benfica.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12410
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zullen we afspreken dat ipv Guti, Götze en Mauro hij wel Vinicius, Bruma en Drommel mee mag nemen? 15mil totaal, Vini zijn verhuur afbreken, en we praten nergens meer over. Anders mag hij voor Mauro alleen al minimaal 15mil gaan aftikken :mrgreen:
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hatseflats schreef: 17 mei 2022, 08:16
ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 07:20 Schmidt houdt het daar toch niet lang vol, dus geen reden om voor hem naar Benfica te gaan. Sowieso, sinds wanneer gaan de betere spelers van PSV naar Benfica?

Dag Roger, ga maar lekker alle wedstrijden verliezen tegen Sporting en Porto. En vooral de cup winnen. Weten ze bij Benfica al dat de helft van de selectie volgend jaar moe en geblesseerd is?
Dude, het zit wel erg diep he? Lekker in die negatieve spiraal blijven hangen, klasse.

:wall:
Echt zo triest.

Guti waar geen hond op wilde schijten. Mauro die niet goed genoeg was voor PSV. Het is toch een vrije markt? Elke club mag bieden en PSV mag beslissen of het akkoord gaat of niet samen met de speler. Mauro vind ik fantastisch maar mag van mij weg voor 15 miljoen. Guti mag weg voor 10 miljoen. Mario, tja die gaat wel want die kwam voor Schmidt.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

RIO schreef: 17 mei 2022, 10:04
Hatseflats schreef: 17 mei 2022, 08:16

Dude, het zit wel erg diep he? Lekker in die negatieve spiraal blijven hangen, klasse.

:wall:
Echt zo triest.

Guti waar geen hond op wilde schijten. Mauro die niet goed genoeg was voor PSV. Het is toch een vrije markt? Elke club mag bieden en PSV mag beslissen of het akkoord gaat of niet samen met de speler. Mauro vind ik fantastisch maar mag van mij weg voor 15 miljoen. Guti mag weg voor 10 miljoen. Mario, tja die gaat wel want die kwam voor Schmidt.
Guti heeft nog maar een jaar contract, Als hij niet bijtekent is verkopen logisch, anders wandelt hij gratis de deur uit. EN het is ook niet zo dat de hele europese top achtter hem aanzit. Dus als Benfica hem wil, dan maar zo snel mogelijk, dan weten we sneller hoe onze eigen selectie ervoor staat.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14813
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 17 mei 2022, 07:21 25 miljoen voor Mauro Guti en Gotze is wel veel maar dat is wel even een hap uit onze basis. Dat lijkt me verre van wenselijk. Gotze is niet leuk maar is ok en Guti en Mauro blijven nog een jaar.
Het zal allemaal wel loslopen. Als we de media moeten geloven neemt ten Hag de halve Ajax selectie mee, en komen ook nog de Ligt en de Jong nog eens naar United toe. Bij Schmidt zeggen ze nu hetzelfde. Ik denk dat er misschien hoogstens 2 spelers naar Benfica gaan; Gotze en Guti. Dat waren toch al 2 spelers die waarschijnlijk zouden vertrekken, dus of die nou naar pakweg Fiorentina gaan of naar Benfica maakt voor ons/PSV toch geen snars uit.

Mauro blijft de rest van zijn leven voor PSV spelen, die slaapt onder een PSV dekbed. :)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

mr.top schreef: 17 mei 2022, 09:56
AddoCultheld schreef: 17 mei 2022, 07:14 Hij heeft ook wel een top scoutingsapparaat onze Roger.

15 miljoen en niks minder, als hij hem zo graag wil, dan laat hem ook maar flink aftikken. Volgens mij heeft Mauro nog een jarenlang contract.
Het gaat erom dat deze spelers zijn systeem al begrijpen. Dat vergemakkelijkt het inslijpen bij Benfica.
De spelers begrepen hier het systeem na 2 jaar nog niet, daarom kregen we 42 doelpunten tegen. Gaan ze leuk vinden daar in Lissabon. Die kunnen wel verdedigen normaal gesproken.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24654
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV



Goed mens.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hopelijk gaat onze nieuwe trainer hier niet steeds een punt van maken. Hij was juist aangesteld om hier met een eigen filosofie (goed betaald) een antwoord op te bieden.

https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-legt-u ... rd-bij-PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5626
Lid geworden op: 29 nov 2017

Leuk dat wijzen naar Ajax. Zij zijn groot en wij zo klein. Ik vind dat een beetje makkelijk. Zeker de tweede seizoenshelft hebben we alle kansen gehad om het Ajax moeilijk te maken. Genoeg kansen om dichterbij te komen. Telkens gaven we het zelf weg. Of het nou Twente uit is waar we pas na een half uur wakker zijn. Of Feyenoord uit waar we tegen een vermoeide tegenstander het na rust laten lopen. Bovendien was het totale gebrek aan fitheid van deze ploeg heel opvallend.

Schmidt is een fijne vent, en een trainer die ervaring heeft en zich niet snel laat maken. Hoe hij door de media vanaf dag één is behandeld is stuitend. Maar twee jaar Schmidt is niet het grote succes geworden dat we vooraf hadden gehoopt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als ik ergens niet bang voor ben bij RvN is dat we dit Calimero gezeik weer krijgen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7196
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Schmidt komt hier niet vandaan, hij kent het sentimentele gedeelte niet en de geschiedenis van beide clubs kent hij enkel op papier. Wat hij wel kent, zijn de wetten van het hedendaagse topvoetbal. Namelijk dat de club met de grootste begroting de meeste kans heeft op prijzen. En dat een club die in 2 jaar tijd 3x zoveel uitgeeft aan transfersommen en een 2x zo hoge salarisplafond heeft normaal gesproken, in elke competitie, een veel grotere kans heeft om te winnen. Dat vinden wij niet leuk, en het betekent zeker niet dat hij het maar opgaf, maar het is wel hoe het tegenwoordig werkt. Er zijn veel factoren waardoor wij geen kampioen zijn geworden, en dat is er 1 van. Niks mis mee om dat te benoemen, en tegelijkertijd aan de slag te gaan met de andere factoren. Althans, degenen die te beïnvloeden zijn.
Laatst gewijzigd door Persepolis op 18 mei 2022, 05:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt