Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Praten over jezelf is gewoon niet boeiend en leidt ook nog eens tot ongelukken. Ze hadden na 2 minuten moeten overgaan tot de orde van de dag
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Mwah, vond het wel een goede herstart eigenlijk. Ik vond ze de hand vrij veel in eigen boezem steken. Prima besproken. Kunnen ze vanaf nu weer door.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4425
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ik vond het geen goede herstart. En mij bekroop het gevoel dat het tussen de drie onderling helemaal over is. Ik denk dat het programma langzaam dood zal bloeden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15208
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

guus schreef: 16 mei 2022, 22:57 Ik vond het geen goede herstart. En mij bekroop het gevoel dat het tussen de drie onderling helemaal over is. Ik denk dat het programma langzaam dood zal bloeden.
Dat doet het toch al jaren?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12413
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Voelde een beetje als een “eerste werkdag na je vakantie” aflevering, je moet er weer inkomen, bent 4x hetzelfde verhaal aan het vertellen en aan het eind van de dag nog maar weinig productief geweest omdat je achterstallige zooi moet wegwerken. Geef t nog 1-2 afleveringen en het is weer als “van ouds”. Ze hadden ook moeilijk er niet over kunnen praten want dan wordt t zo’n olifant in de woonkamer, maar Genee wilde volgens mij alweer veel sneller door en doorpakken maar men bleef er een beetje in hangen.

Ach genoeg hand in eigen boezem, zal niet snel nog een keertje gebeuren, op de blaren gezeten, prima dat het er weer is. Alle cancels waren ook behoorlijk overdreven.

Maar de fangirls hier hoeven zich niet druk te maken, dit programma pakt echt wel weer het oude niveau en de oude chemie op. Wat mij betreft had het altijd een voetbalprogramma mogen blijven en is dagelijks mss een beetje to much waardoor je idd al wel het gevoel had dat t programma al een tijdje doodbloedde, maar zal toch altijd wel ruim voldoende kijkers hebben en met alleen de filmpjes/highlights op YouTube is er toch elke dag wel wat te lachen :mrgreen:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13261
Lid geworden op: 4 aug 2018

1.481.000 kijkers, op het acht uur journaal na het best bekeken programma gister.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25772
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vond het een prima uitzending. Wel te lang doorgegaan over het onderwerp.

Die Roxanne Kneteman heeft wel verstand van fietsen zeg. Die zie ik graag vaker op tv over dit onderwerp.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24654
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De uitzending ging wel. Gaan gewoon weer verder waar ze gebleven waren. Werd te lang over de rel gepraat en Heleen voegde niks toe. Wel grappig dat Rene doet alsof het hem allemaal helemaal niks boeit maar toch voel je dat hij de persoon is met de meeste borrelende frustraties. Ik hoop echt dat ze in de aankomende tijd wat leuke gasten weten te vinden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hoe de uitzending ging was te verwachten. Vanaf vanavond weer het dagelijkse nieuws bespreken graag.
Wel mooi hoe Gijpie helemaal verteld heeft dat zij Khalid en Sophie konden overnemen :lol: .
NPO roept altijd het hardst, maar als de heren vrijkomen staan ze als eerste op de stoep.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24654
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat was niet serieus van Rene. Bij de publieke gaat het om Max, Ongehoord Nederland of Powned. De rest nemen de mannen van VI niet serieus.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4178
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 09:02 De uitzending ging wel. Gaan gewoon weer verder waar ze gebleven waren. Werd te lang over de rel gepraat en Heleen voegde niks toe. Wel grappig dat Rene doet alsof het hem allemaal helemaal niks boeit maar toch voel je dat hij de persoon is met de meeste borrelende frustraties. Ik hoop echt dat ze in de aankomende tijd wat leuke gasten weten te vinden.
Het zou een gouden zet zijn om gewoon helemaal ouderwets los te gaan wanneer er geen gasten zijn. Als je jezelf in houd omdat je bang bent voor weer een rel dan had je beter weg kunnen blijven
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14276
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Redelijke uitzending met een vrij vervelende Heleen van Royen. Vrij kinderachtig van Genee om meteen in te grijpen bij een klein grapje over een kaars van Gijp. "Nou herhaal dat maar niet", zei Genee. Als het die kant op gaat kunnen ze beter stoppen. Vanavond een herkansing.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Nouja ingrijpen, zo zag ik het niet. Gijp herhaalde 'm zelf al niet. Roxanne vroeg al 3x 'mm wat, verstond het niet', maar Gijp hield zijn mond en het bleef stil. Toen zei Genee inderdaad maar 'Herhaal dat inderdaad maar niet'. Heleen van Royen maakte ietsjes later eenzelfde opmerking over een kaars en dat kon prima.

Ik vond Gijp zoals hierboven gezegd inderdaad apart. Eigenlijk zei hij de juiste dingen en liet empathisch vermogen zien, maar je merkt aan alles dat inderdaad juist hij vol zit met de meeste frustratie. Af en toe staat zijn gezicht ook echt op onweer. Kan ie zelf wel direct zeggen 'laat gaan, laat gaan', maar ik vraag mij af of het hemzelf aan het lukken is om het te laten gaan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24654
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/show/powned-wilde-vi- ... ~ae45d463/
Powned dus.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mevrouw Luiten heeft het er maar moeilijk mee. En als klap op de vuurpijl mag ook Miloutje Deelen meepraten. :lol:

De zure reacties zijn amusanter dan de uitzending gisteren.

https://www.mediacourant.nl/2022/05/op1 ... n-tv-dino/
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14276
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Laat haar deze compilatie maar bekijken. Als je niet hoeft te lachen ben je dood van binnen.

Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24075
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En dat uit de mond van iemand die normaal alles altijd dood relativeert en uiterst koel blijft... ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14276
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Toch niet bij humor om te lachen :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24075
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Humor is smaakgevoelig he, dat moet jij al helemaal weten :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11834
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 17 mei 2022, 15:40 Laat haar deze compilatie maar bekijken. Als je niet hoeft te lachen ben je dood van binnen.

Heb een kwartier gekeken, geweldig. Veel grappen die ze in het verleden hebben gemaakt die zouden nu een grotere rel opleveren dan kaarsgate.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24654
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haha nu wordt het helemaal fraai. El Presidente die even zijn mening geeft over VI. Lekker op de hoogte van de kijkcijfertjes, lekker man. Wat is het toch een man van het volk.

Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5684
Lid geworden op: 2 apr 2019

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 13:16 Mevrouw Luiten heeft het er maar moeilijk mee. En als klap op de vuurpijl mag ook Miloutje Deelen meepraten. :lol:

De zure reacties zijn amusanter dan de uitzending gisteren.

https://www.mediacourant.nl/2022/05/op1 ... n-tv-dino/
Miloutje van Deelen van de orgasmekloof.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14276
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 19:09 Haha nu wordt het helemaal fraai. El Presidente die even zijn mening geeft over VI. Lekker op de hoogte van de kijkcijfertjes, lekker man. Wat is het toch een man van het volk.

Fan van de show, die ook al eens in het publiek zat tijdens VI Oranje.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13261
Lid geworden op: 4 aug 2018

Vermakelijk showtje vanavond, vooral dat deel over het piepkuiken.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14276
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat was geinig ja. Zelfs Eus was heel even grappig.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 mei 2022, 08:41 Ik vond het een prima uitzending. Wel te lang doorgegaan over het onderwerp.

Die Roxanne Kneteman heeft wel verstand van fietsen zeg. Die zie ik graag vaker op tv over dit onderwerp.
Blijf het raar vinden dat de mensen die écht inhoudelijk iets toevoegen ver weg op een kruk moeten zitten, en mensen als Angela de Jong en die vrouw die niet meer komt wel aan tafel mogen.

Verder ben ik wel voor hervorming: op maandag en vrijdag gewoon een voetbalgerelateerde uitzending met navenante gasten, en dan dinsdag tm donderdag een talkshow.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside