Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

mr.top schreef: 22 apr 2022, 23:31 Pfoe, als dit klopt dan is het geen kattenpis...


https://nitter.net/xabitron1
:lol:
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 22 apr 2022, 23:39 Als wat klopt? Dat er nieuwe varianten opduiken?

https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/variants-concern
Deze gast linkt de leverziektes bij kinderen aan Covid en neemt het woord c-aids zelfs in de mond. Ik vind dat wel een heftig idee .
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Is toch overduidelijk een wappie?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Op de foto kijkt ie anders wel heel serieus [mention]Grasmat[/mention] :steam:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Grasmat schreef: 22 apr 2022, 23:42 Is toch overduidelijk een wappie?
Hij is redelijk paranoide maar ik zou hem geen wappie noemen. Of er moet ook zoiets zijn voor mensen die juist erg huiverig zijn voor Covid?
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Wappie lijkt me niet maar aan de andere kant kan ik geen enkele info vinden over een "xabier ostale" behalve wat tweets. Geen idee welke autoriteit hij dus op dit gebied zou moeten hebben.

Desalniettemin zijn ernstige leverinfecties die zich nu vrij regelmatig bij kinderen voordoen wel reden tot zorg lijkt me. En uitsluiten dat het Coronavirus er iets mee te maken heeft kunnen we niet.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja. Waarom zou je ook evalueren? Omdat je alles weer wil kunnen doen in oktober om het volk te knechten.

Schofterig dit. Niet willen evalueren slaat echt helemaal nergens op.

Waarom vertrouwen we die ratten niet? Nou, hierom. Koren op de molen van de wappies.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 05 mei 2022, 14:15 Ja. Waarom zou je ook evalueren? Omdat je alles weer wil kunnen doen in oktober om het volk te knechten.

Schofterig dit. Niet willen evalueren slaat echt helemaal nergens op.

Waarom vertrouwen we die ratten niet? Nou, hierom. Koren op de molen van de wappies.

Aan het begin dacht onze teflon don daar nog anders over..

https://www.telegraaf.nl/nieuws/9585531 ... en-gemaakt
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hoe kan je niet evalueren? Wat heb je te verbergen?

Nieuwe bestuurscultuur....

En maar janken dat de extreme kanten in de politiek meer voet aan de grond krijgt. Ze verdienen niet beter.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit lijkt idd onbegrijpelijk maar eerlijk gezegd denk ik dat de effectiviteit van de maatregelen allang onderzocht is voor zover dat mogelijk was, elk RIVM/OMT rapport heeft weer opnieuw de best mogelijke cijfers gegeven waarbij je er rekening mee moet houden dat die effectiviteit steeds anders was omdat we steeds te maken hadden met een andere variant met andere karakteristieken, effectiviteit verschilt per positie op de curve en per seizoen en is voor elke maatregel sterk afhankelijk van andere maatregelen, kortom ik denk eerlijk gezegd ook dat zo'n onderzoek weinig zou toevoegen aan wat we al weten en wat er uit internationaal wetenschappelijk onderzoek komt. Beter zouden we de politieke processen evalueren, ik dacht dat dat ook al wel zo'n beetje gebeurde.

Wel wil ik weer een poging doen om te definiëren wat het probleem met die bestuurscultuur nou precies is: volgens mij is dat vooral dat zittende politiek de Kamer steeds het bos instuurt. In plaats van zulke powerplay en denken Jeuj we hebben weer gewonnen met een paar stemmen zou je die Kamer ook tegemoet kunnen komen.

[mention]ShovingNE2[/mention] 'Ze verdienen niet beter' maar je hebt het uiteindelijk over een paar honderd man die grotendeels inwisselbaar zijn en die straf je helemaal niet met extremere politiek, kijk maar: het kabinet trekt de muren gewoon steeds verder op, zo krijg je een zelfversterkend proces van steeds minder dialoog. De enigen die uiteindelijk gestraft worden door de politieke situatie zijn wijzelf, helaas. En wij zijn het uiteindelijk ook zelf die die bestuurscultuur in stand houden, moeten we maar niet op die partijen stemmen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik geloof er geen zak van

Dit is Rutte die Kaag en de anderen als slaven gebruikt bij zijm gesloten bestuursstijl. Het is niet onderzocht. En als het door VWS is onderzocht dan is de kans 100% dat de uitkomst gemanipuleerd is.

En ja: ze verdienen niet beter
Ze doen niets om het vertrouwen in de politiek te herstellen. Ze nemen zelfs meer afstand van de bevolking.

Ik kan alleen maar hopen dat Omtzigt een partij start anders gaat het voor mij pittig worden wie te stemmen. SP en PvdA is het ook niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Daarnaast: je onthoudt de tweede kamer zijn controlerende taak te doen.

De dictatuur van de meerderheid. We moeten heel snel er vanaf dat de coalitie kan bepalen wat de tweede kamer wel en niet kan beslissen. Vroeger had je dualisme. Nu word je gecancelled door partijen als je tegen de coalitie in gaat.

Nog nooit was onze tweede kamer zo'n niet ter zake doende instituut. Kansloos vergaderclubje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Als je denkt dat die wappies eindelijk klaar zijn met onzin verspreiden...
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik had net vrij harde kak, even aan Engel vragen of dat door mijn booster vaccinatie van afgelopen januari kan komen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik rem niet voor Willem Engel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bijzonder dit

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1494178 ... onacijfers
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Holyfuck zeg. Waarom. In godsnaam waarom.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik denk dat Fleur Agema het prima weergeeft:

„De schoften hadden liever een lockdown, liever afschaling reguliere ziekenhuiszorg, liever 95 mrd op de staatsschuld, liever 22% jongeren die zelfmoord overwogen, dan te investeren in ziekenhuiscapaciteit. Zo slecht.”

Volksgezondheid is het laatste wat ze ambiëren.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is te bizar voor woorden. Wat voor een zieke geesten zijn die ambtenaren op VWS. De mondkapjes in verzorgingshuizen, verhogen IC capaciteit verhogen. Waren die uit op maximaal aantal lijken? Wat een intens ziek volk. Die gasten die dit hebben gedaan zijn intrinsiek slecht. Die hebben zoveel doden op hun geweten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kabinet en ambtenarij vormen een gesloten bastion, wat zij verzinnen is heilig en daar moet per sé aan vastgehouden worden. Aan kop zet je één of andere onverbeterlijke gladjakker die de boot afhoudt (Rutte, De Jonge, Hoekstra) en die Kamer, pers en burger keer op keer vakkundig het bos instuurt. Amper controle, geen werkelijke evaluatie, geen gevolgen, het zogenaamd zo visieloze afbraakbaasje zorgt er met zijn rücksichtloze machtsspelletjes wel voor dat iedereen fijn op het pluche kan blijven zitten waardoor ook een volgend kabinet de rijen gesloten zal houden want zelfde poppetjes, zelfde belangen.

Het is een recept voor rampspoed en dat zien we dan ook voor onze ogen gebeuren in de vorm van het ene schandaal na het andere, we verliezen miljarden en mensenlevens en het gaat allemaal gewoon door. Intussen is de Haagse democratie op sterven na dood.

Wat doet Rutte daar nog? Wat doet De Jonge daar nog? De enige die dat snapt is de babyboomer die denkt 'mijn schaapjes op dat droge en de rest mag allemaal in elkaar donderen'. En die heeft de meerderheid. De botte bijlpolitiek waar de VVD vroeger om verguisd werd is zo intussen Haagse standaard geworden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Korte samenvatting van de afgelopen dagen:

De experts zijn duidelijk geweest: Nederland niet klaar voor een nieuwe golf. Een golf waarvan we nagenoeg zeker zijn dat die gaat komen. Verder wil de coalitie dus absoluut niet dat er geëvalueerd gaat worden en werkt VWS actief de uitbreiding van IC bedden tegen. Van Ramst zegt in België dat Nederland een andere situatie is en dat wij veel sneller in lockdown gaan dan België omdat zij de tijd hebben benut om de zorg beter in te richten.

Zijn we lekker mee. Vanaf eind september weer lekker in lockdown omdat we een eigenwijze coalitie hebben die meer doet aan beeldvorming dan aan maatregelen. Kuipers liet ook al doorschemeren dat het nu een ondernemersrisico is geworden en dat er geen steunfondsen meer komen.

Maar de coalitie blijft ieder initiatief tot maatregelen en evaluatie wegstemmen.

We
Are
Doomed
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

LOL ja idd, Kuipers die zegt dat we 't allemaal zelf maar moeten uitzoeken :lol:

Ik dacht dat er eindelijk een man was aangetrokken die een fatsoenlijk plan op tafel kon leggen, maar helaas.



Maar tsja dit is feitelijk gewoon de VVD natte droom he: niks overheid, ieder voor zich.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Misschien helpt dit ze: https://nos.nl/artikel/2429188-eerste-k ... -coronawet
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 14:02 Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Ik hoop met je mee
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 14:02 Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Zet ik ook op in.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Covid-19