Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Plezier aan beleven? Je hebt er geen reet meer aan als ie voor schut staat. Ze hebben Ajax de titel gegeven, wat kan mij ten Hag nou weer schelen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Niet in relatie tot PSV. Van Louis in Duitsland en Engeland heb ik ook genoten.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Die Ten Hag gaat daar toch helemaal niks worden. Hij stapt daarin bij het Feyenoord van Engeland. Als ze derde worden is het al een hele prestatie maar zo ziet de achterban en pers dat niet. De talloze uitglijders van Ten Hag worden daar ook nog eens super uitvergroot. Bij Ajax had hij 1,5 meer budget beschikbaar dan PSV. Fred Grim was ook wel kampioen geworden in de meeste jaren.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Man Utd is een enorme club, een van de grootste ter wereld, die tot een jaar of 10 geleden prijs na prijs na prijs won. Logisch dat ze graag terug willen naar die tijd. Het probleem is alleen dat City en Liverpool zo onwijs veel stappen hebben gezet en inmiddels zo ver weg zijn dat dat gewoon erg lastig tot nagenoeg onmogelijk wordt. In ieder geval zolang Klopp en Guardiola daar zitten. Daar kan ook Ten Hag niet tegenop.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Persepolis schreef: 16 mei 2022, 14:19 Man Utd is een enorme club, een van de grootste ter wereld, die tot een jaar of 10 geleden prijs na prijs na prijs won. Logisch dat ze graag terug willen naar die tijd. Het probleem is alleen dat City en Liverpool zo onwijs veel stappen hebben gezet en inmiddels zo ver weg zijn dat dat gewoon erg lastig tot nagenoeg onmogelijk wordt. In ieder geval zolang Klopp en Guardiola daar zitten. Daar kan ook Ten Hag niet tegenop.
In principe kun je het dan ook nooit echt verkeerd doen. Ten Hag kan hoogstens door een ondergrens zakken. Direct meedoen om het landskampioenschap in zijn eerste seizoen zou totaal niet realistisch zijn. Dat begrijpen ze in Engeland ook.

Het blijft natuurlijk een flapdrol eersteklas maar tegelijkertijd is het ook een uithangbord van Nederland. Dus ik hoop toch dat hij niet heel erg hard faalt.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

In het Gerbrands topic werd het al even vernoemd. Ajax neemt risico's met hun salarishuis en dat doet mij de vraag rijzen: Verwachten we dat Ajax hun salarishuis terug gaat schroeven de komende jaren of blijven ze zulke salarissen uitkeren?

Het is de vraag hoelang grootverdieners Tadic en Blind nog actief blijven. En een heel aantal grootverdieners staan op de nominatie om te vertrekken (Gravenberch, Haller, Anthony). Zouden ze terugschroeven als ze die salarissen kwijt zijn of trekken ze 'm door denken we?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:38 In het Gerbrands topic werd het al even vernoemd. Ajax neemt risico's met hun salarishuis en dat doet mij de vraag rijzen: Verwachten we dat Ajax hun salarishuis terug gaat schroeven de komende jaren of blijven ze zulke salarissen uitkeren?

Het is de vraag hoelang grootverdieners Tadic en Blind nog actief blijven. En een heel aantal grootverdieners staan op de nominatie om te vertrekken (Gravenberch, Haller, Anthony). Zouden ze terugschroeven als ze die salarissen kwijt zijn of trekken ze 'm door denken we?
Dat is de vraag of het zo maar kan natuurlijk. Gravenberch is overigens nog geen grootverdiener, die heeft al een tijdje niet meer verlengd. Maar je ziet wat Ajax uit wil geven en uitgeeft aan transfers, daar hoort een salaris bij. Ze willen Bergwijn, maar die gaat echt gewoon 5 miljoen willen. Zaakwaarnemers kennen de financiën van Ajax en zullen gewoon maximaal salaris eisen.

Als je terug wil moet je ook in een andere prijsklasse scouten: 10-12 miljoen. En daar waren ze niet best in de laatste jaren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

ShovingNE2 schreef: 16 mei 2022, 16:48
Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:38 In het Gerbrands topic werd het al even vernoemd. Ajax neemt risico's met hun salarishuis en dat doet mij de vraag rijzen: Verwachten we dat Ajax hun salarishuis terug gaat schroeven de komende jaren of blijven ze zulke salarissen uitkeren?

Het is de vraag hoelang grootverdieners Tadic en Blind nog actief blijven. En een heel aantal grootverdieners staan op de nominatie om te vertrekken (Gravenberch, Haller, Anthony). Zouden ze terugschroeven als ze die salarissen kwijt zijn of trekken ze 'm door denken we?
Dat is de vraag of het zo maar kan natuurlijk. Gravenberch is overigens nog geen grootverdiener, die heeft al een tijdje niet meer verlengd. Maar je ziet wat Ajax uit wil geven en uitgeeft aan transfers, daar hoort een salaris bij. Ze willen Bergwijn, maar die gaat echt gewoon 5 miljoen willen. Zaakwaarnemers kennen de financiën van Ajax en zullen gewoon maximaal salaris eisen.

Als je terug wil moet je ook in een andere prijsklasse scouten: 10-12 miljoen. En daar waren ze niet best in de laatste jaren.
Als ik hem even door Google haal dan lees ik 3 miljoen. Dat vind ik aardig groot ;)

Maar je hebt gelijk inderdaad. Als ze voor niveau Bergwijn gaan, dan moeten ze wel fors blijven betalen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ze denken in Amsterdam echt dat ze Wijnaldum kunnen halen en dan zeggen ze vervolgens: ja die willen wij niet.
Wat een arrogantie weer..
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Johnnie Walker schreef: 16 mei 2022, 16:38 In het Gerbrands topic werd het al even vernoemd. Ajax neemt risico's met hun salarishuis en dat doet mij de vraag rijzen: Verwachten we dat Ajax hun salarishuis terug gaat schroeven de komende jaren of blijven ze zulke salarissen uitkeren?

Het is de vraag hoelang grootverdieners Tadic en Blind nog actief blijven. En een heel aantal grootverdieners staan op de nominatie om te vertrekken (Gravenberch, Haller, Anthony). Zouden ze terugschroeven als ze die salarissen kwijt zijn of trekken ze 'm door denken we?
Ik heb het idee dat Overmars een soort bravoure c.q. roekeloosheid in het beleid heeft gestopt daar wat heeft geleidt tot dit enorme salarishuis. Ik verwacht dat ze onder het nieuws management een stapje terug nemen en vaker voor de veilige, en financieel te verantwoorden keuze gaan.

Of dat positief is voor ons hangt af van de daadwerkelijke transfers die er gedaan worden…ik denk dat ze er een potje van gaan maken!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/la ... ~a7d4d715/

Fuck me sideways
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ha ha ha, die worden jaarlijks uitgeschakeld door Valencia, Getafe, Atalanta, Roma en Benfica. Klinkt als een CL winnaar inderdaad.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat een sukkel
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat doet ie toch lachend/niet serieus?! Zelfde met Lang, zegt ie eigenlijk ookvan dat ie blij is er vanaf te zijn, maar dan op een manier dat ie Langs transferwaarde niet beschadigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 17 mei 2022, 07:50 Dat doet ie toch lachend/niet serieus?! Zelfde met Lang, zegt ie eigenlijk ookvan dat ie blij is er vanaf te zijn, maar dan op een manier dat ie Langs transferwaarde niet beschadigd.
Nee. Niet lachend. Deze zin zegt veel:
De Champions League winnen? Uiteindelijk gaan we daarvoor, ja", zei de nieuwe Ajax-coach met een glimlach.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Het is toch wel behoorlijk rustig in medialand na de opmerkingen dat Ajax het onderzoek naar de club tegenwerkt en de opmerking van Ten Hag dat Overmars wel terug kan komen want Derksen is ook weer aan het werk. Zo zie je maar weer hoe ver ze kunnen gaan als het maar bij de juiste club is. Zelfs de casus Promes mocht maar duren en duren van de officier van justitie, maar echte ophef erover is er amper.

Ook over de scheidsrechterlijke hulp richting titel hoor je niemand meer, dus alles gaat weer door zoals het was. Volgend jaar weer een nieuwe farce/varce
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

*wishful thinking on*
Stilte voor de storm vanuit wederom NRC
*wishful thinking off*
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

De Realist schreef: 17 mei 2022, 09:31 *wishful thinking on*
Stilte voor de storm vanuit wederom NRC
*wishful thinking off*
Ik hoop met je mee maar het is bij NRC gaan rollen door getuigenissen. En dat lijkt nu precies hetgeen lastig gaat: er melden zich te weinig mensen en dat vertraagt het onderzoek.
One can only hope
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Weer een schandaaltje waar je verder weinig over hoort. Is toch vrij ingrijpend als een speler met zijn vingers aan een steward zit.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -heet.html
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Wat een ontzettende lul.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Marcouch bemoeit zich wel actief met het voetbal in Arnhem.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 11:44 Weer een schandaaltje waar je verder weinig over hoort. Is toch vrij ingrijpend als een speler met zijn vingers aan een steward zit.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -heet.html
Wanneer wordt die organisatie opgedoekt? Schande voor het voetbal
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Had hem lekker laten lopen, dan had ie niet alleen een 'tik' op de vingers gehad.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Smerige hond is het.

https://i.gyazo.com/36bf7431f1c93de60e7 ... 7c5d43.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Schreuder vindt dat Vanaken ook bij Ajax een topspeler kan zijn. Nou dat zou een mooiste start zijn om hem te halen voor achter de spitsen. Want dat is precies de beste positie van zowel Berghuis als Klaassen en kost toch ook 10/15 miljoen en is al 29 jaar.

Ik vond het grappig dat Ten Hag zei dat als Anthony weg zou gaan dat ze geen vervanger meer hebben voor op rechts. Dat is toch opvallend als je Berghuis haalt van Feyenoord voor die positie. En nog even een trap na voor het feit dat hij geen vervanger kreeg voor Neres. En dan dezelfde week zeggen dat Ihattaren echt een toptalent is en dat het de hoofdprijs kan worden voor Ajax.

In Engeland prikken ze zo door dit gelul heen. Good luck with that.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mo is weer goed bezig daar in Amsterdam. Heeft Klaassen inmiddels al op het juiste dieet gezet: kapsalons en kebab.

Ajax