Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Robson de Souza schreef: 17 mei 2022, 10:22
GENERATIE4 schreef: 17 mei 2022, 10:21 Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Gaat dat gepaard met goed nieuws, bijvoorbeeld dat spelers zeker blijven of een nieuwe speler?
Goed nieuws zou zijn dat alle stadionverboden per direct weer naar binnen mogen.

#STOPSTADIONVERBODEN
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ja, vind je? Ik vind vooral dat als je een stadionverbod hebt gekregen, je eens bij jezelf moet nagaan hoe het komt dat je dat in eerste instantie al hebt gekregen. Gedraag je maar. Dan krijg je ook geen stadionverbod. Gekke verwachtingen allemaal.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 17 mei 2022, 10:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Tegen. Voor zover het ertoe doet wat ik vind
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 10:34 Ja, vind je? Ik vind vooral dat als je een stadionverbod hebt gekregen, je eens bij jezelf moet nagaan hoe het komt dat je dat in eerste instantie al hebt gekregen. Gedraag je maar. Dan krijg je ook geen stadionverbod. Gekke verwachtingen allemaal.
Oneens.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

[mention]GENERATIE4[/mention] kent iemand die het allemaal niet zo bedoeld had.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

ziege maar ook zagge schreef: 17 mei 2022, 11:10 @GENERATIE4 kent iemand die het allemaal niet zo bedoeld had.
Kleinigheidjes blijf je houden
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 17 mei 2022, 11:10 @GENERATIE4 kent iemand die het allemaal niet zo bedoeld had.
Ik neig naar : @GENERATIE4 is iemand die het allemaal niet zo bedoeld had.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Marcel heeft besloten om bij zijn aanstelling alle stadionverboden per direct op te heffen. Beginnen met frisse nieuwe energie.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 11:36 Marcel heeft besloten om bij zijn aanstelling alle stadionverboden per direct op te heffen. Beginnen met frisse nieuwe energie.
Marcel GOAT, eindelijk weer een keer naar binnen!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dan wel verslag doen hier op het forum he, anders bel ik Marcel en is het snel weer bekeken ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als ik het gedrag van de laatste maanden van die kleine groep cappuchonnetjes ook van dichtbij heb gezien mogen er nog wel 20 stadionverboden bij wat mij betreft. Zoals ze die Leicester supporters aanvielen met hun bivakmutsen. Als je ze kan identificeren later dan direct een SV voor 30 jaar.

Maar heel benieuwd naar de lange termijn visie die gepresenteerd wordt. Staat positie 32 er weer in?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

😂😂 ja tuurlijk, 30?
Ik zou gewoon iedereen met een capuchon , gekleed in het zwart een SV van 1913 jaar opleggen, gewoon om het één en ander preventief uit te sluiten en omdat het kan.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Deze discussie gaat een kant op die niet geschikt is voor dit topic.

Ga deze discussie maar in het sfeertopic of iets dergelijks voeren. Gaan we hier door over Brands.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Nog geen foto van Don Marcel achter het bureau?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Straks als hij de plannen uitrolt.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heeft hij zijn foto lijstjes en mokken al uitgepakt?
Erg benieuwd naar al zijn plannen en laat het vooral een mooie toekomst worden!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Succes Marcel, we hopen op mooie tijden.

Ik hoop ook dat we binnenkort verrast worden met leukere namen die nu rondcirkelen: Cilessen, Krul, Willems, Brenet, Vega, van Crombrugge, die Mexicaanse keeper....voorlopig geen spelers waarbij ik denk dat die ons naar een hoger niveau gaan tillen, De enige waar ik enthousiast van word, is die Savio, maar die speelt uitgerekend op de beste bezette positie van de selectie met Madueke, Doan en Bakayoko.

Goed, het is very early days, maar de druk staat op de ketel. De jeugd targets met die Swedberg en die Italiaanse spits van 18 zijn wel interessant, maar maken PSV 1 niet direct sterker. Let's go Marcel!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou ik hoop eigenlijk, want dit topic gaat over Brands, op wat meer inhoud en diepte over hoe hij PSV naar een hoger plan wil trekken. Dus als club zijne. De eerder genoemde ambities om samen te werken met een absolute topclub, hoe gaan we aanhaken bij de Europese subtop, hoe zit het met het stadion, de Herdgang. Al dat soort zaken. Daar is hij nu verantwoordelijke voor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 schreef: 17 mei 2022, 16:51 Succes Marcel, we hopen op mooie tijden.

Ik hoop ook dat we binnenkort verrast worden met leukere namen die nu rondcirkelen: Cilessen, Krul, Willems, Brenet, Vega, van Crombrugge, die Mexicaanse keeper....voorlopig geen spelers waarbij ik denk dat die ons naar een hoger niveau gaan tillen, De enige waar ik enthousiast van word, is die Savio, maar die speelt uitgerekend op de beste bezette positie van de selectie met Madueke, Doan en Bakayoko.

Goed, het is very early days, maar de druk staat op de ketel. De jeugd targets met die Swedberg en die Italiaanse spits van 18 zijn wel interessant, maar maken PSV 1 niet direct sterker. Let's go Marcel!
Vrij selectief. En Luuk, Timber en Gnonto?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

[mention]GENERATIE4[/mention] straks even wat inside info over de plannen delen?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 17 mei 2022, 16:55
Menno1 schreef: 17 mei 2022, 16:51 Succes Marcel, we hopen op mooie tijden.

Ik hoop ook dat we binnenkort verrast worden met leukere namen die nu rondcirkelen: Cilessen, Krul, Willems, Brenet, Vega, van Crombrugge, die Mexicaanse keeper....voorlopig geen spelers waarbij ik denk dat die ons naar een hoger niveau gaan tillen, De enige waar ik enthousiast van word, is die Savio, maar die speelt uitgerekend op de beste bezette positie van de selectie met Madueke, Doan en Bakayoko.

Goed, het is very early days, maar de druk staat op de ketel. De jeugd targets met die Swedberg en die Italiaanse spits van 18 zijn wel interessant, maar maken PSV 1 niet direct sterker. Let's go Marcel!
Vrij selectief. En Luuk, Timber en Gnonto?
Gnonto noemde ik al. Luuk vind ik echt een long shot maar zou wel een prima keuze zijn. Timber? mwah, zeker aardig, maar ook weer niet iemand die ons 2 niveaus hoger brengt. We moeten van 80 naar minstens 85 punten. En normaal gesproken gaan er goede spelers weg, dus mag er ook wel wat klasse bij. Ik maak mij vooral zorgen om Cilessen, Krul: die zijn te blessure gevoelig en we hebben al een bagger track record daarin. En als we Jetro halen, dan loop je daar ook een risico mee.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno mijn vriend, je zit in het verkeerde topic :). Ik snap de verwarring en sommigen doen er iets langer over, maar ome Marcel is onze nieuwe AD ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 17 mei 2022, 13:28 Nog geen foto van Don Marcel achter het bureau?
[mention]Wilysimba[/mention] heeft vast wel iets vastgelegd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Weten we al meer over de plannen die eergisteren gepresenteerd zijn?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 11:38 Weten we al meer over de plannen die eergisteren gepresenteerd zijn?
Er is gisteren niets gepresenteerd volgens mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 11:40
Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 11:38 Weten we al meer over de plannen die eergisteren gepresenteerd zijn?
Er is gisteren niets gepresenteerd volgens mij.
GENERATIE4 schreef: 17 mei 2022, 10:21 Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Was dit dan een grap? Geef die man een stadionverbod. :L

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands