Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lijkt mij inderdaad dat PSV intern van spelers weet of ze willen vertrekken. Dus ook van Mario. Of op z'n minst een inschatting hebben hoe groot de vertrekkans is (o.b.v. vertrekwens en voorwaarden).
Lijkt me toch iets wat je bespreekt, al is het om het te hebben tegen welke voorwaarden PSV bereid is om een speler te laten gaan.
One can only hope
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:46Mario heeft gisteren op het veld toch ook wel om zich heen gekeken en bedacht dat dit niet precies is wat hij had gehoopt te treffen na 2 jaar.
Mja anderzijds heeft Mario een heel eigen ontwikkeling doorgemaakt, hij gedijt denk ik juist bij niet al te hoge verwachtingen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Alleen zo'n beetje Drommel is nog niet in verband gebracht met Benfica. Die kranten daar moeten ook vol.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik verwacht wel dat hij vertrekt en dat is vind ik prima. Götze verdiend een voor PSV begrippen absurd salaris en dat moeten andere ploegen zoals Benfica nog maar moeten willen neerleggen voor hem. We gaan het zien.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Eerlijk gezegd zie ik Ruud geen gebruik maken van Götze. Schmidt had andere beweegredenen en was daarmee ook specifiek op zoek naar Götze, maar Ruud heeft andere plannen. Ik verwacht een dynamischer type in de nieuwe formatie.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Vind ik een vreemde redenering.
A) waarom zou je geen gebruik willen maken van zo'n beetje de beste speler van de eredivisie en
B) hoezo zou Mario niet dynamisch zijn? Juist degene die de meeste meters, ook nog eens intensief, maakt. En in staat het spel snel te verleggen omdat hij 5 stappen vooruit denkt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 16 mei 2022, 14:37 Vind ik een vreemde redenering.
A) waarom zou je geen gebruik willen maken van zo'n beetje de beste speler van de eredivisie en
B) hoezo zou Mario niet dynamisch zijn? Juist degene die de meeste meters, ook nog eens intensief, maakt. En in staat het spel snel te verleggen omdat hij 5 stappen vooruit denkt
Dynamisch zijn hoeft niet zozeer uitgedrukt te worden in meeste meters maken en intensiteit. Hoewel dat wel als factor mee kan spelen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heruone schreef: 16 mei 2022, 16:14
De Realist schreef: 16 mei 2022, 14:37 Vind ik een vreemde redenering.
A) waarom zou je geen gebruik willen maken van zo'n beetje de beste speler van de eredivisie en
B) hoezo zou Mario niet dynamisch zijn? Juist degene die de meeste meters, ook nog eens intensief, maakt. En in staat het spel snel te verleggen omdat hij 5 stappen vooruit denkt
Dynamisch zijn hoeft niet zozeer uitgedrukt te worden in meeste meters maken en intensiteit. Hoewel dat wel als factor mee kan spelen.
Wat van ver komt lijkt hier vaak beter maar valt in de praktijk meestal tegen. Vervang Gotze maar eens door een betere speler. Het zal niet meevallen.

Daarom investeert een Ajax ook zwaar in Tadic en Blind. Daar valt veel op aan te merken (voornamelijk Blind) maar over een heel seizoen genomen zijn dit toch de kurken waarop een Ajax drijft. Luuk de Jong zagen velen hier niet zitten. Er waren/zijn best argumenten tegen maar het alternatief bleek Vinicius.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 16 mei 2022, 16:30 Luuk de Jong zagen velen hier niet zitten. Er waren/zijn best argumenten tegen maar het alternatief bleek Vinicius.
Eens met je gedeelte over Götze, maar dit laatste is natuurlijk nogal eenzijdig gesteld en niet waar imo.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sec gesteld was Vinicius niet het alternatief en tevens was het allerminst zeker dat De Jong eventueel naar PSV zou komen, maar in de praktijk was een vervanger voor Malen gewenst en zijn hier, daar kan ik me op beroepen, de voors en tegens van De Jong uitgebreid besproken. Dat Vinicius als extra spits kwam is niet één op één weg te strepen tegen het niet komen van Luuk, maar uiteindelijk is hij wel gekomen. Daar zit denk ik ergens het argument van koetje in verstopt.

Afijn, ik verbaas me weer eens bijzonder over wat ik hier lees: niet dynamisch genoeg (ondanks een ellenlange lijst aan definities van die term is het wmb moeilijk vol te houden dat hij niet dynamisch is) en, daarboven, prima als Götze vertrekt. Samen met Gakpo en Sangaré een van de beste spelers in de selectie. Hij zal best veel verdienen, maar als we met bijvoorbeeld Ajax willen concurreren zullen we ergens moeten meebewegen met de opschuivende salarissen. Met Götze heb je een fantastische speler in huis die dat hogere salaris mi verdient. Ik ben het hartgrondig eens met mijn collega die hierboven stelt dat het niet gaat meevallen om een vergelijkbare speler, laat staan een betere, te vinden op die positie.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

In dit geval valt alles samen of juist uit elkaar op basis van wat Mario zelf wil. De transfersom zal geen probleem zijn, dat kunnen vele club makkelijk ophoesten.

Als Mario echt weg wil omdat Roger vertrekt... Dan moet ie lekker gaan. Ik vind daar wel iets van als je nog niet zolang geleden hebt bijgetekend maar ok.

Wil hij graag blijven en bewust voor kiezen, dan betrek je hem uiteraard bij de nieuwe plannen. Hetzelfde geldt voor een Gapko en Sangare natuurlijk als je ze graag wil behouden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hij heeft bijgetekend met de clausule dat hij makkelijk kan vertrekken als Schmidt wel weggaat. Als hij niet had bijgetekend hadden we die transfersom ook niet gekregen, dus daar zijn we sowieso niet minder van geworden. Het is een geweldige speler, maar hij wil wel graag spelen onder een trainer die hetzelfde wil spelen als hij en waar hij weet dat hij erg goed past, kan je hem toch moeilijk ongelijk in geven.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

El Sordo schreef: 16 mei 2022, 17:56 Hij zal best veel verdienen, maar als we met bijvoorbeeld Ajax willen concurreren zullen we ergens moeten meebewegen met de opschuivende salarissen.
Ik blijf het argument van salaris dat door supporters wordt gebruikt altijd wonderlijk. Ja: als iemand 9 miljoen verdient zoals Gini. Maar in de range van 2-4 miljoen... Als we het geven kunnen we het schijnbaar betalen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ik neem iig aan dat een eventuele transfer van Götze naar Benfica op korte termijn geregeld zou kunnen worden. Het liefst hou ik hem hier, maar als hij gaat kan het maar beter zo vroeg mogelijk duidelijk zijn. Wat dat betreft is die interesse van Benfica misschien niet zo verkeerd. Schept direct duidelijkheid. Als hij geen interesse heeft in deze stap blijven er denk ik niet heel veel opties over. Veel grotere clubs zullen niet voor hem komen. En Benfica met Schmidt als trainer is natuurlijk best een aantrekkelijk plaatje voor Götze.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon voor hij op vakantie gaat duidelijkheid krijgen. Schmidt is weg, dat is al bekend. Dus als hij zo graag en perse onder Schmidt wil werken kan Mario ook prima nu al zeggen dat hij weg wil en mee wil met Roger. Transfersom zal het probleem niet zijn en dan kan PSV daar alvast rekening mee houden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Juancho schreef: 17 mei 2022, 10:03 dan kan PSV daar alvast rekening mee houden.
For all we know is het intern al bekend en weegt Gotze nu gewoon zijn opties af.
One can only hope
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Waarom zou je die jongen zo pushen? Hij heeft toch een zaakwaarnemer, die ligt toch niet naast hem op een bedje langs het zwembad.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Götze nu op vakantie naar dubai.
Ik verwacht niet dat een transfer binnen 3 weken zal plaatsvinden. Gaat pas laat vertrekken als hij vertrekt ben ik bang.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maakt niet uit, zijn zaakwaarnemer regelt alles gewoon. Gotze hoeft alleen maar ja of nee te zeggen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Of hij blijft gewoon. Net als Cody en Sanga.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik gun hem een fijne vakantie en als hij wil blijven is hij van harte welkom om met ons de CL te behalen en nog even kampioen te worden onder Ruud. Mocht hij zijn keuze nog niet hebben gemaakt dan hoop ik dat hij na een paar weken in Dubai dat wel weet want hoe leuk zijn komst op de laatste dag was zo kut zou het zijn als hij nu op de laatste dag vertrekt.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Misschien heeft hij intern al lang aangegeven wat hij gaat doen. Weten wij veel.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hoeft hij niet mee op de boot trip?
#FreeGeneratie4
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

PCGC schreef: 17 mei 2022, 13:30 Hoeft hij niet mee op de boot trip?
Foto's van afgelopen zomer dacht ik..dus de boottrip is nu niet.
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mevrouw Gotze heeft PSV ook ontvolgd op Instagram misschien zegt dat ook iets over een eventueel vertrek
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ach, als ie intern al heeft kenbaar gemaakt dan kan PSV met zijn miljoenen en die van Sadilek al bijna bij een Timber uit komen en dan hebben we weer 4 middenvelders, een goede investering gemaakt en missen we flink wat pure kwaliteit en ervaring. Het is te overzien.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze