Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik zie niet in waarom Ruud een andere back zou opstellen. Hij is samen met Cody de man van het seizoen.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 09:57 Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Het zijn inderdaad geruchten en als hij een speler van ons meeneemt begrijp ik dat ook best, maar als hij er 3 mee zou nemen dan vind ik dat wel raar. Dan zeg je bij wijze van spreken afgelopen zondag dat je een goede groep achterlaat en maandag haal je 3 basisspelers weg. Nogmaals het is inderdaad zijn goed recht en het zijn nog maar geruchten en netjes handelen en voetballerij gaat ook niet echt hand in hand. Ik zou alleen best teleurgesteld zijn in Schmidt als dit werkelijkheid zou worden, ik schat Schmidt net even wat hoger in...
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Contract tot 2025. Vanaf 15 miljoen wordt er serieus gesproken (dat is, zelfs in deze tijd, voor een back heel veel geld).

En heel eerlijk, een jaar geleden had ik alles boven de 4 miljoen winst gevonden voor deze jongen. Het liefst houd ik hem overigens nog minstens een jaar in Eindhoven. Sterker nog, met zijn prestaties het afgelopen jaar is hij eigenlijk (alweer) toe aan een nieuw en verbeterd contract.
#FreeGeneratie4
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Iedere speler is te koop uiteraard maar hopelijk worden we geen Philips Boekhoud Verenging.

Volgend jaar is de kans voor PSV om Ajax een flinke dauw te geven. Daarvoor moet je zoveel mogelijk behouden wat dit jaar goed was en doorselecteren op cruciale posities als keeper en spits en aanvullen op een plek als centrale verdediger.

Goed waren dit jaar Gakpo, Mauro, Doan, Guti, Gotze, Veerman, Ramalho en Sangare. Daar zouden we alleen Veerman en Ramalho van overhouden als alle berichten uit komen. Dan kunnen we Brenet gaan halen en Sambo als Fredprojectje daarachter maar daar worden we niet beter van.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

15 miljoen? De uitverkoop is weer begonnen. Zat deze jongen al bij Benfica, had hij 30 miljoen gekost. Sangare 25 miljoen las ik bij VI. Ga nou toch eens gewoon echt geld vragen. Benfica wil Mauro? Prima, 30 miljoen. Begin maar te bieden. Sangare? 40 miljoen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 09:57 Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Nee, maar ik vind het ook niet per se van respect naar PSV getuigen als je hier eerst iets probeert op te bouwen, gedurende die tijd mooie woorden spreekt over de club en de mensen hier, om vervolgens naar Benfica te gaan en van daaruit aan onze beste spelers te trekken. Het is niet raar, maar ik zou het niet netjes vinden. We hebben het inmiddels ook niet over een enkeling, maar over drie basisspelers.

Uiteindelijk is het niet alleen aan Schmidt, maar ook aan Mauro. Als hij wil gaan, dan kunnen we praten vanaf de juiste prijs. En dat is wat mij betreft geen 15 miljoen, maar eerder 25. Verrassend genoeg gewoon een van onze beste spelers momenteel.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Sangare 40 miljoen ben ik volledig met je eens. Maar 30 miljoen voor een back die een half jaar goed presteert? 30 miljoen uberhaubt voor een back uit de Nederlandse competitie, gaat niet gebeuren. Dumfries was aanvoerder, naar een topclub in Europa en een goed toernooi gespeeld met NL =: 15 miljoen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Elke speler heeft een prijskaartje. Als Schmidt met Benfica daar aan voldoet dan mag hij wat mij betreft de speler kopen.
Ik zie geen verschil tussen Benfica en pak hem beet Sporting of een andere buitenlandse club als die aanklopt voor een PSV-speler.
Sterker nog ik denk dat het juist beter is dat Schmidt voor een speler komt dan een andere trainer die onze speler gewoon weer op het bankie zet. Schmidt zet zo'n speler wel in de basis. Goed voor PSV!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mateja schreef: 17 mei 2022, 12:30 Ik zie niet in waarom Ruud een andere back zou opstellen. Hij is samen met Cody de man van het seizoen.
Maar Mauro is geen echte back, hij doet het heel erg prima op die positie maar zijn hart ligt in de aanval. Mauro's kracht ligt ook voor een groot deel in de flexibiliteit qua positie, als je hem sec tot back bombardeert doe je 'm denk ik tekort.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 17 mei 2022, 12:39
Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 09:57 Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Nee, maar ik vind het ook niet per se van respect naar PSV getuigen als je hier eerst iets probeert op te bouwen, gedurende die tijd mooie woorden spreekt over de club en de mensen hier, om vervolgens naar Benfica te gaan en van daaruit aan onze beste spelers te trekken. Het is niet raar, maar ik zou het niet netjes vinden. We hebben het inmiddels ook niet over een enkeling, maar over drie basisspelers.

Uiteindelijk is het niet alleen aan Schmidt, maar ook aan Mauro. Als hij wil gaan, dan kunnen we praten vanaf de juiste prijs. En dat is wat mij betreft geen 15 miljoen, maar eerder 25. Verrassend genoeg gewoon een van onze beste spelers momenteel.
Daar kan ik me wel in vinden. Idyllisch gezien zou het een mooie gedachte zijn maar uiteindelijk is voetbal gewoon een harde wereld. Hij mag spelers wel meenemen maar daar hangt een voorwaarde aan. Daar zit je met je vraagprijs inderdaad een heel eind in de buurt!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 12:37 Sangare 25 miljoen las ik bij VI. Ga nou toch eens gewoon echt geld vragen.
Dat scheelt. VI bepaalt de prijs niet en geeft geen vraagprijzen af richting clubs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Paco Casal schreef: 17 mei 2022, 12:40 Sangare 40 miljoen ben ik volledig met je eens. Maar 30 miljoen voor een back die een half jaar goed presteert? 30 miljoen uberhaubt voor een back uit de Nederlandse competitie, gaat niet gebeuren. Dumfries was aanvoerder, naar een topclub in Europa en een goed toernooi gespeeld met NL =: 15 miljoen.
Dan kopen ze hem toch niet? Ook prima. Houden wij Mauro. We zijn geen filantropische instelling.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je serieus denkt dat Mauro 30 miljoen waard is dan schort er iets aan hoor. Zelfs 15 miljoen kan je over twijfelen. Als je op die manier hoog in de boom gaat zitten omdat je geen filantropische instelling wil zijn dan loopt over een tijdje iedereen voor niets of voor weinig de deur uit zoals bij Ajax met veel spelers gebeurt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zou het contract van Mauro sowieso opwaarderen op basis van afgelopen seizoen. Doet PSV altijd met spelers die zich goed ontwikkelen, dus zullen ze ongetwijfeld van plan zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 13:03 Ik zou het contract van Mauro sowieso opwaarderen op basis van afgelopen seizoen. Doet PSV altijd met spelers die zich goed ontwikkelen, dus zullen ze ongetwijfeld van plan zijn.
Lijkt mij niet meer dan logisch. Is vorig jaar ook gebeurd, maar heeft weer een stap gezet inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou dat ook zeker doen, dan kan je vervolgens Mauro ook wat hoger in de markt zetten en dan als clubs echt interesse hebben bekijken wat een beetje reëel is. Ik zou inzetten op 20 miljoen ook niet gek vinden, dan kan je evt altijd nog zakken tot laten we zeggen 15 miljoen wat ik persoonlijk een nette prijs vind voor Mauro.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 17 mei 2022, 13:09 Ik zou dat ook zeker doen, dan kan je vervolgens Mauro ook wat hoger in de markt zetten en dan als clubs echt interesse hebben bekijken wat een beetje reëel is. Ik zou inzetten op 20 miljoen ook niet gek vinden, dan kan je evt altijd nog zakken tot laten we zeggen 15 miljoen wat ik persoonlijk een nette prijs vind voor Mauro.
Precies dit. Ten eerste omdat hij het verdiend heeft, ten tweede omdat hij super waardevol is als de rest van je team bijzonder onzeker is, ten derde omdat hij nog beter kan worden als hij op links komt te spelen en daar nog een laatste stapje maakt en ten vierde om er zeker van te zijn dat de kopende clubs weten dat wij er niet van af willen en dat ze ook niet met 10 a 15 miljoen moeten komen aankakken.

Dest was 20 miljoen, Wijndal wordt rond de 15 miljoen ingeschat, Malacia misschien wel 20 miljoen dan kan Mauro met zijn 23 jaar toch ook richting de 20 miljoen. Van Ewijk zou rond de 5 miljoen zitten, Dumfries was 5 miljoen, Angelino 6 miljoen.... vervanger halen kost je ook veel geld en dan is het maar de vraag of die het niveau wel kan evenaren.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mauro moet gewoon blijven.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik twijfel er niet aan. Die staat volgend seizoen gewoon te shinen voor ons PSV.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 17 mei 2022, 13:13 Dest was 20 miljoen, Wijndal wordt rond de 15 miljoen ingeschat, Malacia misschien wel 20 miljoen dan kan Mauro met zijn 23 jaar toch ook richting de 20 miljoen.
Allemaal spelers die het langere tijd goed hebben gedaan in de basis Eredivisie en op Europees niveau. Als je dit voor Mauro wil vangen dan moet je een jaar wachten met verkopen. Wat ik overigens prefereer: houden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 12:54
Dan kopen ze hem toch niet? Ook prima. Houden wij Mauro. We zijn geen filantropische instelling.
Ja, totdat Mauro volgend jaar (iets) terugzakt. Dan roept iedereen hier dat we hem hadden moeten verkopen toen het kon voor 20 miljoen (al is ook dat puur hypothetisch op het moment). Kijk naar Tagliafico bij Ajax, of Jorgensen bij Feyenoord. Neres bij Ajax.

Als PSV een bieding krijgt van +- 20 miljoen voor een speler (back) uit de jeugd die deels al afgeschreven was (en ik denk echt niet alleen door de supporters), dan accepteren ze dat. Kan me niet anders voorstellen en het lijkt me eerlijk gezegd ook een gezonde, goede keuze.

Nogmaals, ik hoop ook dat hij blijft.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik heb Mauro nooit afgeschreven en ik wil hierbij graag officieel bezwaar aantekenen tegen het noemen van zijn naam in één post met de drie namen die je noemt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik wel :zip:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

haha, ja, precies.

Drie foute passes en hij kan er weer niks van en moet voor 3,5 miljoen gedumpt worden bij een Italiaanse degradatie kandidaat omdat we door moeten selecteren.

Als er een club komt die 10 miljoen biedt voor Mauro, dan gaat PSV serieus praten. 100% zeker.




En ik hoop net als jullie dat die club niet komt......
Champions are not born. Champions are made during practice.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Paco Casal schreef: 17 mei 2022, 13:24
Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 12:54
Dan kopen ze hem toch niet? Ook prima. Houden wij Mauro. We zijn geen filantropische instelling.
Ja, totdat Mauro volgend jaar (iets) terugzakt. Dan roept iedereen hier dat we hem hadden moeten verkopen toen het kon voor 20 miljoen (al is ook dat puur hypothetisch op het moment). Kijk naar Tagliafico bij Ajax, of Jorgensen bij Feyenoord. Neres bij Ajax.

Als PSV een bieding krijgt van +- 20 miljoen voor een speler (back) uit de jeugd die deels al afgeschreven was (en ik denk echt niet alleen door de supporters), dan accepteren ze dat. Kan me niet anders voorstellen en het lijkt me eerlijk gezegd ook een gezonde, goede keuze.

Nogmaals, ik hoop ook dat hij blijft.
Dat hij voorheen een keer is afgeschreven, vind ik helemaal niet relevant. Hij was de laatste maanden de beste back van de Eredivisie en is een speler die nog jong is en in zijn rol kan groeien, gezien zijn geringe ervaring daar. Voor 15 miljoen een vervanger zoeken is een hels karwei, ik zou veel liever Mauro houden. Bij 30 miljoen een no-brainer om te verkopen, want de absolute hoofdprijs. Maar het gaat met vooral om het hoog inzetten. Ajax vraagt naar verluidt 60 miljoen+ voor Antony bijvoorbeeld, terwijl ik Gakpo 2 klasses beter vindt. En wij schijnen maximaal 40-45 te willen hebben. Ik vind PSV gewoon altijd een uitverkoophuis. We moeten allemaal heel realistisch zijn. Gewoon hoog in de boom gaan zitten. Benfica vroeg 20 miljoen voor Vinicius, nou... Zakken kan je altijd nog.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 14:02
Dat hij voorheen een keer is afgeschreven, vind ik helemaal niet relevant. Hij was de laatste maanden de beste back van de Eredivisie en is een speler die nog jong is en in zijn rol kan groeien, gezien zijn geringe ervaring daar. Voor 15 miljoen een vervanger zoeken is een hels karwei, ik zou veel liever Mauro houden. Bij 30 miljoen een no-brainer om te verkopen, want de absolute hoofdprijs. Maar het gaat met vooral om het hoog inzetten. Ajax vraagt naar verluidt 60 miljoen+ voor Antony bijvoorbeeld, terwijl ik Gakpo 2 klasses beter vindt. En wij schijnen maximaal 40-45 te willen hebben. Ik vind PSV gewoon altijd een uitverkoophuis. We moeten allemaal heel realistisch zijn. Gewoon hoog in de boom gaan zitten. Benfica vroeg 20 miljoen voor Vinicius, nou... Zakken kan je altijd nog.
Eigenlijk ben ik het volledig met je eens. Met een verschil: Ik denk dat 20 miljoen voor Mauro al de absolute hoofdprijs is. Zou hij daarmee niet direct de duurste back uit de eredivisie ooit worden? Zou me niets verbazen, maar krijg het zo 1,2,3 niet gevonden.
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior