Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12896
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik snap het vanuit Mauro als ie wil gaan maar idd laten we gewoon eens nee zeggen. Niet nee maar tegen de juiste prijs wel, maar gewoon nee.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24656
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 17 mei 2022, 08:48
Lorenzo von Matterhorn schreef: 17 mei 2022, 08:42 Een transfer naar Benfica is - of we dat nou leuk vinden of niet - toch een stap(je) omhoog.
Of we het nou leuk vinden of niet? Ik vind het helemaal geen stap omhoog. Gewoon de derde club van Portugal. Qua coëfficienten zijn we ze voorbij. Het is gewoon een stap opzij.
Precies en een fatsoenlijk salaris betalen ze daar ook al niet als ik de berichten over Gotze moet geloven. Het weer een de taal, verder niets.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Benfica mag Mauro best kopen.... als het juiste bedrag op tafel komt.
Ik verwacht echt richting de 20 miljoen eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7682
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Als de speler wèrkelijk wil, heb je als club niet zoveel te willen, mits juiste prijs etc. Nou lijkt Mauro mij de laatste speler die hier met hommeles weg zou willen. Lastige, maar ik zie hem blijven: über positieve PSV-mindset maar zeg nooit nooit... Wie weet komt er enige beweging en leidt dat tot een verbeterd contract. Of zoiets. Iedereen blij. (Ken uiteraard de voorwaarden van zijn laatste contract niet, loopt tot 2025 toch?)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 642
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Mauro doet het super en zoals hij heeft gespeeld dit seizoen wil je hem absoluut niet kwijt. Jong, talentvol, veel in geïnvesteerd, PSV hart, multi inzetbaar, uitstekende mentaliteit.

Iedere speler heeft een prijs waarvoor je toch aan het twijfelen wordt gebracht. Alleen zie ik dat Benfica niet op tafel leggen. Een bod van minimaal 20 mln moet je serieus overwegen en vanaf 25 komt het in de categorie "niet te weigeren bod". Benfica gaat echter niet meer betalen dan pakweg 10 mln.

Dus Mauro blijft gewoon bij PSV
One can only hope
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4178
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ach, ook ik zei een paar maanden geleden al dat dit juist de speler is die Schmidt mee zou willen nemen. Als je uitgaat van zijn filosofie dan is dit de jongere Ramalho.

Zoals hierboven al terecht wordt opgemerkt is Benfica niet per se een stap omhoog. PSV kan ze in de zomer tegengekomen op weg naar de Champions League. Ik zou het dom vinden als Mauro junior hier naartoe zou willen. Maar als de Portugezen genoeg bieden dan moet je hem gewoon laten gaan
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

d'Oude schreef: 17 mei 2022, 09:39 Benfica gaat echter niet meer betalen dan pakweg 10 mln.
Voor 10 miljoen krijgen ze de rechtsbuitenversie van Mauro.
Dubbele betalen en ze krijgen de backversie van Mauro.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 08:39
Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 08:19 Dat Schmidt lekker de tering geniet.
Geef je hem ongelijk dan?
Nou, ik heb Schmidt best hoog zitten, maar ik vind het toch niet echt netjes als je een club die je verder op een goede manier verlaat helemaal leeg gaat trekken. Als ze echt op 3 spelers van PSV inzetten, dan valt me dat toch tegen van Schmidt. Ook al betalen ze de juiste prijs, ik zou dat toch een smet vinden op het afscheid van Schmidt. Dan zegt hij zondag dat hij een goede groep achterlaat en maandag wil hij 3 basisspelers ophalen voor zijn nieuwe club!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23305
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 17 mei 2022, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24656
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Of het nu Roger is of een andere club, het maakt mij niet uit. Die interesse in de spelers komt er toch wel van voldoende clubs.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4178
Lid geworden op: 1 dec 2019

Noosa schreef: 17 mei 2022, 09:53
Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 08:39

Geef je hem ongelijk dan?
Nou, ik heb Schmidt best hoog zitten, maar ik vind het toch niet echt netjes als je een club die je verder op een goede manier verlaat helemaal leeg gaat trekken. Als ze echt op 3 spelers van PSV inzetten, dan valt me dat toch tegen van Schmidt. Ook al betalen ze de juiste prijs, ik zou dat toch een smet vinden op het afscheid van Schmidt. Dan zegt hij zondag dat hij een goede groep achterlaat en maandag wil hij 3 basisspelers ophalen voor zijn nieuwe club!
Je kunt twijfelen over het waarheidsgehalte van dat artikel. Maar zelfs als het klopt dan staat Herr Schmidt het vrij om een hengeltje uit te gooien.

Dat wil niet zeggen dat de spelers om wie het gaat ook toe willen happen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 642
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Noosa schreef: 17 mei 2022, 09:53 helemaal leeg gaat trekken.
Het zijn geruchten. Laten we het eerst afwachten. Voor nu vooral een bekend patroon, ook toen Van Bommel bij Wolfsburg startte kwamen er geruchten op gang.
Voor mij is het ook geen smet op zijn afscheid en past het juist bij het beeld dat Schmidt dicht bij zijn spelers staat.
Als er uiteindelijk spelers gaan (ik verwacht 0 tot 2) en hiervoor wordt goed betaald; waarom is dat dan erg? Mauro was 1,5 jaar geleden misschien ene paar miljoen waard. Als er nu 20 voor wordt betaald, waarom niet? Guti gaven we vorig jaar geen stuiver voor. Als je daar nu 10 mln voor krijgt met een éénjarig jaarcontract, waarom niet? En Gotze zou ik absoluut willen behouden maar ik heb geen idee hoe erg hij hangt aan Roger en zijn systeem.
One can only hope
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 09:57 Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Het is zijn goed recht uiteraard, maar erg chic vind ik het niet.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7176
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Geruchten kunnen de spelerswaarde laten stijgen. Zolang het bij geruchten blijft prima toch?
Veel mensen zie ik nu ook op de socials haten op Schmidt.. pijnlijk na 1 gerucht die man uitmaken voor van alles en nog wat.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 08:39
Eindhovenvoetbal schreef: 17 mei 2022, 08:19 Dat Schmidt lekker de tering geniet.
Geef je hem ongelijk dan?
Chronisch
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Waarom is het niet chic? Hij doet toch verder niks? Loopt niet te stoken achter de schermen zoals Van Bommel deed. Als het tot zaken komt dan gaat dat via andere mensen, Roger levert een lijstje in met namen. Ik zou ook Mauro, Guti en Gotze willen. Die zijn tactisch betrouwbaar en bekend met wat Schmidt wilt. Dan ga je geen Ryan Thomas of Bruma halen. Sterker nog, ik zou ook aan Doan en Ramalho trekken. Of eventueel Boscagli (maar “gelukkig” is die geblesseerd). Vergeet ook Teze niet, die speelde geen minuut onder Bommel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat een kut supporters hebben we af en toe.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8937
Lid geworden op: 26 jun 2019

Gakpo en Sangaré kan ie niet halen, Bruma en Doan wil ie niet halen.

Dan komt ie dus uit bij Gotze en Guti, die mag ie hebben voor de juiste prijs. Mauro schurkt wel dicht tegen de categorie Gakpo en Sangaré aan, maar zie verder niet in waarom Schmidt hem niet als interessante optie mag zien. Weliswaar door blessures tot stand gekomen, maar hij heeft zelf de opmars van Mauro mede mogelijk gemaakt en het zou vreemd zijn als hij geen interesse zou hebben in zo'n multifunctionele speler.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7682
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Noosa schreef: 17 mei 2022, 10:02
Ardbeg schreef: 17 mei 2022, 09:57 Dat is oprecht zijn goed recht. Buiten dat het om vage geruchten gaat en de materiaalman nog aan Benfica wordt gelinkt, is nog niets concreet. Zelf juichen we het toe als iemand zijn topspelers naar ons meeneemt. Zo werkt dat ook andersom. Balen maar niets naars aan.
Het is zijn goed recht uiteraard, maar erg chic vind ik het niet.
Sinds wanneer is de voetbalwereld chic? En Schmidt 'doet' het zoals al opgemerkt nog netjes, voor zover zoiets netjes kan. Bovendien: waardevermeerdering van de spelers, doet-ie toch ook wel goed, is niet in ons nadeel. Clubs als PSV zijn een doorgangsstation voor de betere spelers, is kut, maar wel de realiteit
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24075
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 17 mei 2022, 10:16 Wat een kut supporters hebben we af en toe.
Hoe noem jij onze eigen keeper Drommel ook altijd weer? Met je kutsupporters.... nee jij bent lekker positief! Je vliegt regelmatig uit de bocht als het eens minder gaat tijdens een wedstrijd met het uitschelden van spelers. Beetje hypocriet om nu het hele forum vol te lopen posten met hoe kut de PSV supporters hier wel niet zijn...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24656
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Beter bewaren we de scheldwoorden alleen voor ajax.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12896
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

We kunnen Mauro toch wel los van Roger zien? Natuurlijk heeft Roger hem opgepoetst maar daar betalen we hem ook voor toch? Twee jaar geleden hadden we Boscagli en Teze ook al bij het grof vuil gezet, wie weet kan Ruud ook wel een paar spelers stormachtig laten ontwikkelen.

Mauro zou geen grootverdiener zijn geworden met zijn contractverlenging vorig jaar. Dus ik kan me voorstellen dat PSV hem minstens moet opwaarderen om hem niet te verkopen voor een goed bedrag aan Benfica. Het gaat mij erom dat als we ambitie hebben dat we niet zo veel mogelijk moeten verkopen maar zoveel mogelijk moeten behouden.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7682
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 11:01 Beter bewaren we de scheldwoorden alleen voor ajax.
Kijk, dat is een positieve bijdrage :D ;)
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

psvgouda schreef: 17 mei 2022, 10:32
Noosa schreef: 17 mei 2022, 10:02

Het is zijn goed recht uiteraard, maar erg chic vind ik het niet.
Sinds wanneer is de voetbalwereld chic? En Schmidt 'doet' het zoals al opgemerkt nog netjes, voor zover zoiets netjes kan. Bovendien: waardevermeerdering van de spelers, doet-ie toch ook wel goed, is niet in ons nadeel. Clubs als PSV zijn een doorgangsstation voor de betere spelers, is kut, maar wel de realiteit
Dat is de voetbalwereld ook niet, maar had Schmidt anders ingeschat. Als dit tenminste waarheid zou worden, want het zijn nu natuurlijk alleen nog maar geruchten waarvan we af moeten wachten wat er daadwerkelijk van uit komt.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30611
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Iemand die kan brengen wat Mauro hier brengt is voor elke club super interessant maar Mauro heeft een bijzondere band met PSV, het is m.i. totaal geen uitgemaakte zaak dat hij dit bij een andere club ook zo zou kunnen doen. Fysieke en sportieve capaciteiten kunnen compleet in het water vallen als het tussen de oren / in het hart minder lekker zit, en andersom.

Het is aan Ruud om Mauro duidelijk te maken dat de waardering voor hem niet samen met Schmidt de deur uitvliegt. Althans, mits hij die waarde ook ziet en ook van plan is die te belonen met speeltijd.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3195
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie niet in waarom Ruud een andere back zou opstellen. Hij is samen met Cody de man van het seizoen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior