Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1476
Lid geworden op: 13 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mooi om te zien dat Boscagli (in mijn ogen nog steeds wat onderschat) en Mauro en Teze ook hoog staan. Mauro is echt een revelatie gebleken en Teze ontwikkelt zich echt goed, ik hoop dat Ruud in hem ook een basisspeler ziet.

Local hero Cody is natuurlijk een held.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12896
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Moet wel eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat Gakpo met zijn kwaliteiten ook in de punt moet kunnen spelen bij PSV, maar gisteren was het wéér niet goed en daarom ook zo jammer dat hij niet gewoon op links stond en Romero in de punt want dat had wel veel gescheeld. Niet dat Romero in die 30 minuten veel liet zien maar Gakpo is gewoon beter op links. Vraag me ook af wat van Gaal van hem wil. Bergwijn en Malen hebben beide niet meer gespeeld en ook de Nederlandse spitsen in Spanje spelen niet. Een zorg op zijn minst.

Dus Luuk naar PSV en Gakpo vanaf links assistenkoning.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 12:09 Cody is speler van het jaar bij VI geworden.
https://www.vi.nl/nieuws/cody-gakpo-win ... ent-van-vi
Sommige reacties zijn 18 karaats goud.
De lat ligt bij Ajax waarschijnlijk wat hoger...en wordt er meer verwacht van een speler voor een goed cijfer. Veelzeggend is ook dat Schmidt na de bekerfinale al verkondigde dat het seizoen een succes was. Geloof niet de ten Hag dat zou verkondigen met een JC-schaal en een beker op zak, terwijl je nog meedoet voor het kampioenschap
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5228
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gakpo zou bij Ajax met afstand de beste speler zijn en er zou geroept worden dat hij pas bij 100 miljoen weg mag
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23305
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mr. Spock schreef: 16 mei 2022, 13:14
ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 12:09 Cody is speler van het jaar bij VI geworden.
https://www.vi.nl/nieuws/cody-gakpo-win ... ent-van-vi
Sommige reacties zijn 18 karaats goud.
De lat ligt bij Ajax waarschijnlijk wat hoger...en wordt er meer verwacht van een speler voor een goed cijfer. Veelzeggend is ook dat Schmidt na de bekerfinale al verkondigde dat het seizoen een succes was. Geloof niet de ten Hag dat zou verkondigen met een JC-schaal en een beker op zak, terwijl je nog meedoet voor het kampioenschap
Ajax is kut. De fans zijn nog kutter.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5684
Lid geworden op: 2 apr 2019

Je kan ze wel beetje vergelijken met Russen, veel zijn gaan geloven in de propaganda en hun eigen waarheid, en veel andere hebben een teringhekel aan ze.
Wat betreft Gakpo, ik hoop dat hij blijft en nóg een seizoen rijper wordt maar ik denk dat hij vertrekt voor 40 miljoen ongeveer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24657
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij de verkoop van Lozano werd destijds gesproken over een bedrag van 42 mln. Dat zal inclusief bonussen zijn geweest. Maar als het echt 42 mln is dan moet Gakpo daarboven komen. Dit moet de duurste worden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8937
Lid geworden op: 26 jun 2019

Arsenal is weer eens aan het choken als er een CL ticket op het spel staat. Ben benieuwd of het iets aan een mogelijke keuze van Cody gaat veranderen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5228
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 16 mei 2022, 22:22 Arsenal is weer eens aan het choken als er een CL ticket op het spel staat. Ben benieuwd of het iets aan een mogelijke keuze van Cody gaat veranderen.
Denk vooral voor hem persoonlijk dat Arsenal nu een heel stuk minder aantrekkelijk is
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25772
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24657
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Da minde nie, Cody bij uitgerekend de Telegraaf Speler van het jaar? Hoe is het mogelijk.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2739
Lid geworden op: 5 dec 2017

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 07:49 Da minde nie, Cody bij uitgerekend de Telegraaf Speler van het jaar? Hoe is het mogelijk.
Mazraoui en Timber kwamen niet in actie tegen Vitesse dus het was niet meer mogelijk om te compenseren.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7177
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Stel hij vertrekt dan zijn dit soort uitverkiezen natuurlijk wel top voor PSV. Media in het buitenland zullen dit altijd melden in nieuwsberichten.
Gefeliciteerd Cody!
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker kakken in die Telegraaf schoen Cody!
Kadootje voor Falentijn.

Cody blijft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25772
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Toon Gerbrands in de Skiete Willy Podcast:

" 'Als Ajax 60 miljoen op Gakpo biedt, zegt PSV nee'"
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3195
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 17:47 Toon Gerbrands in de Skiete Willy Podcast:

" 'Als Ajax 60 miljoen op Gakpo biedt, zegt PSV nee'"
Top. Maar volgens mij hoeft PSV geen nee te zeggen, want dat doet Cody zelf wel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12702
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 17:47 Toon Gerbrands in de Skiete Willy Podcast:

" 'Als Ajax 60 miljoen op Gakpo biedt, zegt PSV nee'"
8)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24657
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Beetje een zinloos statement. Gaat niet gebeuren en het zou daarnaast voor zich moeten spreken dat PSV geen (top)spelers aan ajax verkoopt. Eenieder die daar aan twijfelt heeft het niet op een rijtje.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1712
Lid geworden op: 19 apr 2022

Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 18:04 Beetje een zinloos statement. Gaat niet gebeuren en het zou daarnaast voor zich moeten spreken dat PSV geen (top)spelers aan ajax verkoopt. Eenieder die daar aan twijfelt heeft het niet op een rijtje.
Ik denk dat deze tekst vooral sloeg op de vraag/statement dat Ajax het Bayern van Nederland gaat worden en dus de beste spelers zou kunnen kopen van PSV.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15208
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bruma mogen ze wel hebben voor een soortgelijke prijs.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14813
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 17:47 Toon Gerbrands in de Skiete Willy Podcast:

" 'Als Ajax 60 miljoen op Gakpo biedt, zegt PSV nee'"
Leuk, maar ik vind het een beetje populistisch. Ten eerste is Toon niet meer verantwoordelijk, dus niet relevant. En Ajax weet dit zelf ook wel, dus is helemaal geen issue. En Cody zou nooit naar Ajax willen. Weinig spelers waar ik mijn hand voor in het vuur zou leggen, maar Cody is de uitzondering.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18639
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is niet zo heel populistisch hoor, het was een vrij logische uitspraak binnen het gespreksthema van dat moment, namelijk een Bayern-scenario in Nederland.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 25772
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 19 mei 2022, 20:05
ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 17:47 Toon Gerbrands in de Skiete Willy Podcast:

" 'Als Ajax 60 miljoen op Gakpo biedt, zegt PSV nee'"
Leuk, maar ik vind het een beetje populistisch. Ten eerste is Toon niet meer verantwoordelijk, dus niet relevant. En Ajax weet dit zelf ook wel, dus is helemaal geen issue. En Cody zou nooit naar Ajax willen. Weinig spelers waar ik mijn hand voor in het vuur zou leggen, maar Cody is de uitzondering.
Volgens mij was de vraag van Timmer bijna letterlijk: wat doet PSV als Ajax 60 miljoen biedt voor Gakpo. Los van het feit dat ze het never nooit niet kunnen betalen is eerder de vraag populistisch.

Hoe kan je dit Toon nou verwijten. Had hij er niet moeten gaan zitten dan? En bij iedere vraag zeggen: 'sorry, niet meer verantwoordelijk'. Dat is hij overigens nog wel tot 1 juli statutair gezien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Legende
2
Berichten: 24657
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze mogen vragen wat ze willen natuurlijk, maar ik vind het een domme vraag.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6024
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 09:01
Menno1 schreef: 19 mei 2022, 20:05

Leuk, maar ik vind het een beetje populistisch. Ten eerste is Toon niet meer verantwoordelijk, dus niet relevant. En Ajax weet dit zelf ook wel, dus is helemaal geen issue. En Cody zou nooit naar Ajax willen. Weinig spelers waar ik mijn hand voor in het vuur zou leggen, maar Cody is de uitzondering.
Volgens mij was de vraag van Timmer bijna letterlijk: wat doet PSV als Ajax 60 miljoen biedt voor Gakpo. Los van het feit dat ze het never nooit niet kunnen betalen is eerder de vraag populistisch.

Hoe kan je dit Toon nou verwijten. Had hij er niet moeten gaan zitten dan? En bij iedere vraag zeggen: 'sorry, niet meer verantwoordelijk'. Dat is hij overigens nog wel tot 1 juli statutair gezien.
Verwijten is een groot woord het is geen fout, hij had alleen de vraag beter terug kunnen kaatsen. In het land sta je bekend dat we tegen het 'grote' ajax aan het opvechten bent. Probeer dan niet in de trap van de journalistiek te vallen en telkens te vergelijken. Dat had ik mijn bestuurder in ieder geval geadviseerd.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9131
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Oftewel, je doet het als bestuurder nooit goed.
Muggenziften over niets. Een prima antwoord van Toon.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo