Eredivisie Algemeen

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Maar even serieus, er wordt vaak over dagkoersen gesproken binnen het voetbal maar wat er in de Eredivisie is gebeurd met trainers als van Wonderen, Wormuth, Buijs en aan de andere kant Hofland, Steijn, Ultee en Schreuder is wel bizar.

Ik vind die Wormuth dus echt helemaal niets en dat past precies bij die club als Almelo. Ik bid dat ze eruit gaan. Vind het ook terecht om je trainer eruit te knikkeren als ie dit heeft laten gebeuren.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Hopen ze op een zelfde effect als bij Sparta-Steijn?
Bijzonder dit zeg. Moet intern wel wat gebeurt zijn om dit zo te doen. Tussen leiding-coach of tussen coach-spelers.

Qua kunstgras mogen ze voor mij eruit. Dan wel hopen dat er een club met natuurgras terug komt (evt. wil ik voor FC Eindhoven wel een uitzondering maken)
One can only hope
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Sowieso moet dat gedoe met die Duitse trainers maar eens over zijn ;)
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

d'Oude schreef: 16 mei 2022, 15:05 Moet intern wel wat gebeurt zijn om dit zo te doen.
Hoeft niet.
Hij vertrekt sowieso na dit seizoen en de resultaten zijn de laatste weken tegenvallend, neem daarbij het enorme opportunisme in de voetballerij en de paniek van eventuele degradatie en je krijgt zoiets.

Ik betwijfel of het helpt en ik hoop van niet, laat Heracles maar lekker degraderen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 16 mei 2022, 08:15 Die gaat even los zeg. Lekker zo'n trainer die de vuile was buiten hangt na een degradatie. Hou dat lekker intern of pak je biezen als je het niet bevalt.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403971
Die wil toch gewoon weg zonder zelf iets af te moeten kopen? Of zou die zo dom zijn dat ie denkt dat er nu iets gaat veranderen, terwijl ze net gedegradeerd zijn?
Zou die gratis met zijn broer meewillen als assistent of zo?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik weet ook niet wat de intenties zijn. Je zou haast denken dat hij liever met zijn broer mee wil idd. Las laatst dat Huntelaar en Hamstra nee hadden gezegd tegen Dick Schreuder als assistent. Maar dat hangt misschien samen met een serieuze som die Zwolle wil ontvangen en die ajax niet wil betalen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 16 mei 2022, 08:15 Die gaat even los zeg. Lekker zo'n trainer die de vuile was buiten hangt na een degradatie. Hou dat lekker intern of pak je biezen als je het niet bevalt.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403971
Valt reuze mee hoor. Hij heeft 100% gelijk. Tis bij PEC na die succesjaren bergafwaarts gegaan. Op alle niveaus. Tis een zooitje, zowel financiëel, sportief maar ook op gebied van professionaliteit. Ze trainen bijv bij de buren. Op afspraak want ze hebben zelf geen trainingscentrum. Komt nog van de periode dat ze overstapte naar kunstgras en dat later weer terug veranderende.

PEC heeft juist na jaren pappen en nathouden behoefte aan zo'n type die zegt waar het op staat. Die de club wakker schopt, sponsors en fans mee krijgt om zodoende zsm weer naar de ED te gaan. Is intern ook allang besproken.

Schreuder heeft echt wat neergezet hoor na de winter, best indrukwekkend als je ziet waar ze stonden in de winterstop. Niet alleen qua punten maar ook zeker op gebied van sfeer en vertrouwen. PEC speelt bovendien steeds weer wat beter zoals ze altijd deden met prima positiespel.

Die man is oprecht een zege voor de club in deze fase. Als ze hem willen houden, en dat willen ze, vind ik de woorden van hem juist heel goed. En nogmaals, dit is intern echt wel bekend. Er heerst al te lang onrust binnen de club.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Deze man moet nieuwe energie gaan brengen hahaha.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

René wie?? Die vent ziet er uit alsof hij achter zijn rug om door de halve selectie voor de gek wordt gehouden. Fijne frisse wind ja.

Weg met de kunstgraspioniers. Ook al zijn ze inmiddels echt wel te groot voor de KKD, ga maar lekker daar een seizoentje op nepgras spelen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ga zo voort. Excelsior.

Afbeelding
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat Heracles heeft nu wel een heel serieus probleem. Ook als je het wedstrijdbeeld ziet. Het is dat Excelsior het niet kei hard afstraft.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heracles is ontzettend zwak.
Excelsior had al met 4-0 voor kunnen staan. Wat een kansen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik wist niet dat ze nu al speelden, zo even inschakelen. Gaat tot nu toe gewoon voortvarend dus.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Excelsior voetbalt best leuk
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heracles leeft al 10+ jaar boven hun stand met dat plastic gras. Daardoor konden ze meer aan het spelersbudget besteden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Afgelopen 3-0. Uitstekend dit zeg.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Mooizo wieberen met dat Heracles.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Nou hopen dat FC Eindhoven het thuis om kan draaien tegen ADO. Eindhoven won zowel uit en thuis van Excelsior eerder dit seizoen. al bieden behaalde resultaten geen garanties voor de toekomst...
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Excelsior speelt toch ook op kunstgras?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

3-0, dat is wel klaar hoor.

Blijft toch bizar hoe dicht het bij elkaar zat allemaal:

Laatst gewijzigd door Grasmat op 18 mei 2022, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Heeft wel goed uitgepakt om die trainer weg te sturen...
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Begrijp ik het nou goed dat Excelsior vanaf komend seizoen op een hybride veld speelt? Want dat is dan het enige wat ze op Heracles voorhebben, voor de rest heb ik er niet zoveel mee, Excelsior is in mijn ogen toch altijd een beetje de grijze muis van de Eredivisie.

Hopelijk weet de winnaar van FC Eindhoven-ADO ook meteen te promoveren en als dat Eindhoven is neem ik dat kunstgrasveld graag voor lief.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mick Jagger schreef: 18 mei 2022, 21:14 Begrijp ik het nou goed dat Excelsior vanaf komend seizoen op een hybride veld speelt? Want dat is dan het enige wat ze op Heracles voorhebben, voor de rest heb ik er niet zoveel mee, Excelsior is in mijn ogen toch altijd een beetje de grijze muis van de Eredivisie.

Hopelijk weet de winnaar van FC Eindhoven-ADO ook meteen te promoveren en als dat Eindhoven is neem ik dat kunstgrasveld graag voor lief.
En niet te vergeten scheelt weer een langebus reis voor onze primadonna's en een awayday om de hoek is ook wel eens fijn.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Excelsior kan bij mij niet meer stuk sinds de 3-2 tegen AZ.

De ECV kan straks het kunstgras in de ban doen als Heracles er straks uit vliegt. Maar goed, zo ver is het nog niet.
Gebruikersavatar
IvanNielsen
Jeugdinternational
3
Berichten: 147
Lid geworden op: 13 jan 2021
Seizoenkaart: Vak A
Clubvoorkeur: PSV nondeju!

Het Kanon schreef: 18 mei 2022, 21:31 Excelsior kan bij mij niet meer stuk sinds de 3-2 tegen AZ.
Dat heb ik dus ook. Wat een dag was dat...
Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Voor deze ronde dacht ik:
FC Eindhoven heeft kans tegen Exelsior, maar niet tegen Heracles.
ADO is denk ik de favoriet als ze de finale halen, maar ik zie FC Eindhoven op een of andere manier toch gewoon winnen zaterdag.
Finale FC Eindhoven - Excelsior is wat mij betreft in het voordeel van Eindhoven.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eredivisie Algemeen