PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind Nederland tot nu toe een erg onrustige indruk maken. Je ziet aan Babadi dat die fantastisch kan voetballen maar er komt nog vrij weinig rendement uit. Van Duiven komt niet zoveel in het spel voor maar die is wel enorm doelgericht en creëert toch een goede schietkans voor zichzelf die de keeper van Bulgarije goed pakt. Van den Heuvel is een technisch zeer vaardige speler maar vind dat die een beetje verstoppertje speelt net als de rest van de middenvelders. Rovers had een goede voorzet op van Duiven maar verspeelt een paar keer ook simpel de bal. Vind tot nu toe Slory en Huijsen de beste indruk maken bij oranje o17.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Babadi met de 2-1 voor Oranje.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 20:19 Babadi met de 2-1 voor Oranje.
Vet! Benieuwd wanneer hij bij 1 aanhaalt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gaat hij volgend seizoen naar Jong? Is daar al iets over bekend?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 16 mei 2022, 20:33 Gaat hij volgend seizoen naar Jong? Is daar al iets over bekend?
Eerlijk gezegd hoop ik het wel. Als hij zich zo blijft door ontwikkelen staat hij over 2 seizoenen basis in het eerste.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 20:34
Standbeeld schreef: 16 mei 2022, 20:33 Gaat hij volgend seizoen naar Jong? Is daar al iets over bekend?
Eerlijk gezegd hoop ik het wel. Als hij zich zo blijft door ontwikkelen staat hij over 2 seizoenen basis in het eerste.
Babadi is de 2e helft echt veruit de beste van het veld. Denk dat die volgend jaar basis gaat spelen bij jong omdat er ook plek vrij komt op zijn posities linksbuiten en 10 omdat Nigel Thomas voor zover ik weet vertrekt en Saibari naar de A-selectie gaat. Verwacht dus dat hij volgend jaar een belangrijke speler wordt en dan kan het met speler met zijn talent ineens heel snel gaan.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

3-1 Van Duiven!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

v Duiven en Babadi zijn wel echt mooie talenten. Bij babadi heb ik wel lichte twijfels omdat hij fysiek erg licht is, maar daar kan aan gewerkt worden. Technisch gezien een fantastische speler.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Rik Elfrink:



Top dat hij volgend seizoen volle bak kan meedoen met jong.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt voor de snelle reactie, Rik.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

graag gedaan
Saibari is underrated.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... sra-l.html
Staat de samenvatting.

Die van Duiven echt een heerlijk spitsje. Die Misehouy van Ajax ook erg sterk.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 16 mei 2022, 20:57 v Duiven en Babadi zijn wel echt mooie talenten. Bij babadi heb ik wel lichte twijfels omdat hij fysiek erg licht is, maar daar kan aan gewerkt worden. Technisch gezien een fantastische speler.
Babadi is fysiek niet zo ligt als dat men denkt hoor. Maar verder wel eens. 2e seizoenshelft speelt hij bij de O18 volgens mij ook als ‘8’ om dat meer te ontwikkelen (die duels) evenals het defensieve aspect.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hier een mooi stukje:

https://footballtalentscout.net/2021/09 ... ac-babadi/
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die Van Duiven oogt wat zwaar.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Neu. Gewoon breder.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Valt wel mee hoor, is gewoon geblokt en een ietwat gedrongen postuur.

Sowieso een geweldige lichting (2005) dit, het aanvallende talent is echt niet normaal. Babadi, vanDuiven, Misehouy, Slory, Rijkhoff, Addai en Kalokoh, daar gaan er echt een aantal minimaal de eredivisietop halen verwacht ik.

Ook Silvano Vos en de Feyenoord talenten Kleijn en Milambo zijn uitstekende spelers. Achterin vind ik het wat minder, ook niet zo’n hele sterke keeperslichting.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ik vond Tim van den Heuvel overigens ook zeer verdienstelijk spelen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Van de Blaak zou er normaal gesproken ook bij zijn geweest, maar dat verhaal is bekend. Verder eens, dit is een uitstekende lichting. In de aanval kun je zelfs jongens als Jevon Simons, Kwaaitaal en Addai thuis laten. Zo breed is die groep. Alleen de backs en keeper ben ik niet kapot van.

Overigens ook een stukje van Frankrijk O17 gezien, dat gaat echt een krachtmeting worden zeg. Wat lopen daar weer geweldige spelers tussen. Fysiek ook al zo sterk allemaal.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Die addai is wel een spelertje hoor ..
Saibari is underrated.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

nilssonH schreef: 16 mei 2022, 22:51 Van de Blaak zou er normaal gesproken ook bij zijn geweest, maar dat verhaal is bekend. Verder eens, dit is een uitstekende lichting. In de aanval kun je zelfs jongens als Jevon Simons, Kwaaitaal en Addai thuis laten. Zo breed is die groep. Alleen de backs en keeper ben ik niet kapot van.

Overigens ook een stukje van Frankrijk O17 gezien, dat gaat echt een krachtmeting worden zeg. Wat lopen daar weer geweldige spelers tussen. Fysiek ook al zo sterk allemaal.
Simons en Kwaaitaal zijn idd ook erg interessante spelers. Lang, sterk, snel en enorm doelgericht.

Over Frankrijk ook met je eens, al zijn die op toernooien soms ook vreemde ploegen die er soms een wedstrijd helemaal niks van bakken. Ik zie Nederland wel winnen.
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.

Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 21:05 Rik Elfrink:



Top dat hij volgend seizoen volle bak kan meedoen met jong.
Knappe goal hoor!
Direct doorkaatsen naar de buitenspeler, en daarna niet aannemen maar direct met binnenkant voet plaatsen in de verre hoek.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Bedankt voor de samenvatting, ik had geen zin/tijd om het hele filmpje te bekijken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

DeBruyne schreef: 17 mei 2022, 11:40 Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.

Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Vanwege de link PSV -> Utrecht moest ik ineens denken aan Héritier Deyonge, die jongen die toen van PSV naar Lyon ging. Vervolgens richting Jong Utrecht en nu bij Lyon B. Toch jammer, want dat was een heel behoorlijk talent toch?
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 17 mei 2022, 12:36
DeBruyne schreef: 17 mei 2022, 11:40 Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.

Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Vanwege de link PSV -> Utrecht moest ik ineens denken aan Héritier Deyonge, die jongen die toen van PSV naar Lyon ging. Vervolgens richting Jong Utrecht en nu bij Lyon B. Toch jammer, want dat was een heel behoorlijk talent toch?
Dat was destijds een groot talent ja. Geeft maar weer eens aan hoe groot de stap is van jeugd naar volwasse voetbal.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen