Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als Schmidt bij Ajax had gewerkt dan was hij bewierookt hoor. Het gaat niet om de nationaliteit, maar om de club.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 16 mei 2022, 08:07
ruuddevil schreef: 15 mei 2022, 22:18 En hij gaat maar door. “Uiteindelijk moet je ook kijken naar de financiële mogelijkheden die je als club hebt en in Nederland heeft Ajax gewoon de beste kansen." Met zo’n trainer kan je beter niet meer voetballen, en ieder jaar aan het begin van het seizoen een winnaar uitroepen op basis van de begroting. Volgend jaar wel kampioen worden hoor Roger, want Benfica heeft een hogere begroting dan Porto en Sporting.
Hij geeft toch gewoon een punt? Dat jij dat liever niet hoort, maakt het niet minder waar.
Gras is groen. Dat is ook waar.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:09
GillesdelaCroquette schreef: 16 mei 2022, 08:07

Hij geeft toch gewoon een punt? Dat jij dat liever niet hoort, maakt het niet minder waar.
Gras is groen. Dat is ook waar.
Ok, dus dan is het inderdaad de realiteit niet onder ogen willen zien. We kunnen best nog steeds eisen dat PSV eens in de twee jaar kampioen wordt maar de financiële afstand tussen Ajax en PSV is de afgelopen jaren wel een stuk groter geweest dat voorheen en financiële slagkracht is nog steeds de beste voorspeller van succes in de voetballerij dus uiteindelijk houden we dan onszelf voor de gek.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 16 mei 2022, 08:16
ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:09

Gras is groen. Dat is ook waar.
Ok, dus dan is het inderdaad de realiteit niet onder ogen willen zien. We kunnen best nog steeds eisen dat PSV eens in de twee jaar kampioen wordt maar de financiële afstand tussen Ajax en PSV is de afgelopen jaren wel een stuk groter geweest dat voorheen en financiële slagkracht is nog steeds de beste voorspeller van succes in de voetballerij dus uiteindelijk houden we dan onszelf voor de gek.
De ambitie van PSV is kampioen worden en de directie van PSV heeft bij de aanstelling van Schmidt alles in het werk gezet om hem de middelen te geven om dat te realiseren. De aanstelling van een trainer van het kaliber Schmidt was onderdeel van de ambitie om het gat te overbruggen. Als degene die verantwoordelijk is voor de prestaties vervolgens meerdere keren roept dat Ajax nu eenmaal meer geld heeft dan geef je bij voorbaat een excuus voor falen. Dan had Schmidt het aanbod moeten afslaan en moeten zeggen ik kan hooguit 2e worden en dat is niet jullie ambitie.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Precies @ruuddevil. Schmidt was niet gehaald om 2x de tweede plek veilig te stellen. De vergelijking Bayern-Dortmund vind ik ook heel erg mank. Daar is de weerstand van de andere clubs te hoog voor. Daar haalt Dortmund 69 punten en dat aantal zie je daar vaker bij de nummer 2.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Haha ik lees nu inderdaad dat ie de vergelijking met Bayern en Dortmund maakt. Nuf said lijkt me. Blij dat ie weg is. Hij maakt ons zo klein. En dan ook nog wijzen naar de CL, dan had je van Benfica moeten winnen pannenkoek! Maar ook dat beslissende duel had je geen antwoord op de tactiek van de tegenstander. Zoals je bijna alle topwedstrijden verloor.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:07 Als Schmidt bij Ajax had gewerkt dan was hij bewierookt hoor. Het gaat niet om de nationaliteit, maar om de club.
Dat zeg ik dus ook. Door velen van de media continue “Duitser” genoemd om toch vooral die minachting te laten blijken. Afgunst, Schmidt had project Ajax moeten zijn.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij is ook echt veel te blij dat hij een beker en JC schaal heeft gewonnen van Ajax. Het almachtige Ajax, hij kijkt er echt tegenop.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zijn gewoon twee goede prijzen. Enkel in NL doen we alsof het niks waard is. Maar als je in het buitenland vertelt dat je de supercup en beker hebt gepakt door tweemaal ajax te verslaan, dan zijn dat gewoon twee hele mooie prijzen op je CV.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Menno1 schreef: 15 mei 2022, 21:08 Ik vind Project Schmidt niet gelukt en ook niet mislukt. Ik vind het vooral niet afgemaakt. Ik had hem graag een derde seizoen gezien hier. Want ik zag dit seizoen een behoorlijke vooruitgang. In spel, team gedrag als resultaten.
Kan me hier redelijk in vinden, met de kanttekening dat Schmidt zelf besloten heeft om het niet 'af te maken'. Misschien omdat hij zelf het idee heeft dat dit het maximaal haalbare is? In dat geval voor beide partijen goed dat er geen 3e seizoen komt. Hoe dan ook, laat de club beter achter dan dat hij hem aantrof.
Laatst gewijzigd door PSV90 op 16 mei 2022, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij is nog niet begraven of we pissen op zijn graf. Graf supporters hebben we ook.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

PSV-trainer Roger Schmidt zou Götze graag willen meenemen naar Portugal, al kon of wilde hij zondag niets bevestigen. "Als ik met een paar jongens nog eens zou kunnen werken in de toekomst, dan graag. We zullen zien", liet hij wel optekenen door het Algemeen Dagblad.

Benieuwd wie hij nog meer wil meenemen, naast Gotze. Echt chique is het allemaal niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Je weet van tevoren wat je binnenhaalt met Roger. Iemand die zich actief wil bemoeien met het aankoopbeleid. Dat hebben we ook bij zijn vorige clubs gezien en dat zal niet anders zijn bij Benfica. Roger was de reden dat Gotze hier überhaupt heeft gespeeld. Daarnaast lijkt het me logisch dat je als trainer graag nog eens samenwerkt met toppers als Gakpo, Sangare, Mauro, etc. Maar het is niet zo dat hij ze allemaal gaat halen met Benfica. Zo zegt hij het ook niet. Buiten Gotze zal er niemand naar Benfica gaan. Alhoewel hij een Max wel mag meenemen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 09:18 Benieuwd wie hij nog meer wil meenemen
Max, Sangaré en Mauro zijn al eerder genoemd.
Max voor 8+ miljoen prima. Mauro moet blijven. Sangaré kunnen ze niet betalen.
Götze zou ik heel jammer vinden
One can only hope
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:25
GillesdelaCroquette schreef: 16 mei 2022, 08:16

Ok, dus dan is het inderdaad de realiteit niet onder ogen willen zien. We kunnen best nog steeds eisen dat PSV eens in de twee jaar kampioen wordt maar de financiële afstand tussen Ajax en PSV is de afgelopen jaren wel een stuk groter geweest dat voorheen en financiële slagkracht is nog steeds de beste voorspeller van succes in de voetballerij dus uiteindelijk houden we dan onszelf voor de gek.
De ambitie van PSV is kampioen worden en de directie van PSV heeft bij de aanstelling van Schmidt alles in het werk gezet om hem de middelen te geven om dat te realiseren. De aanstelling van een trainer van het kaliber Schmidt was onderdeel van de ambitie om het gat te overbruggen. Als degene die verantwoordelijk is voor de prestaties vervolgens meerdere keren roept dat Ajax nu eenmaal meer geld heeft dan geef je bij voorbaat een excuus voor falen.

Dan had Schmidt het aanbod moeten afslaan en moeten zeggen ik kan hooguit 2e worden en dat is niet jullie ambitie.
De directie heeft dus niet álles gedaan. Het kan best zijn dat je het hebt verdrongen, maar er moest heel veel gerenoveerd worden nadat Bommel over de club heen had gezeken. Compleet uitzichtloos, met een selectie die nergens op sloeg. Fokking Ihattaren van 18 was onze beste speler toen. Zomer 2020 was prima, met Götze als knaller. Hoewel het gat van mij minder groot mocht, werd PSV wel weer 2e en daarmee 3 (!) plekken hoger als het jaar ervoor. Maar zomer 2021 was een natte wind. Drommel, Ginkel, Pröpper, Vinicius hebben allen uiteindelijk geen uitzonderlijke rol gespeeld. Ja Drommel wel, maar niet positief. Je mag dus concluderen dat Schmidt het zelf maar op moest lossen, terwijl hij echt wel wat extra klasse op het veld had kunnen gebruiken. Dat kreeg Cocu in 2014 ook met Luuk en papi.

Het ging niet alleen om het gat overbruggen. Probeer eerst maar een oplossing te vinden om weer dichterbij te komen. 20/21 was in ieder geval een herstel, 21/22 is duidelijk een grote stap voorwaarts geweest. Het gat is minimaal geworden. Dit seizoen gaat voor mij altijd de boeken in als een VAR schandaal. Op zulke cruciale momenten worden je punten afgepakt, dat kan niet.

Excuus voor falen is wat jíj er graag van maakt. In grote-mensen-taal is dat de realiteit op tafel leggen en iedereen bewust maken van welke uitdaging er ligt, zodat intern niemand verslapt of extern niemand denkt dat hij het ‘even’ komt doen. Hij komt van het buitenland met een frisse blik, de man is welbespraakt en enorm intelligent. Hij wist dat er een hype werd gecreëerd zonder dat hij daar aan had bijgedragen.

Wie blijft denken dat je vanaf de Bommelramp binnen 2 jaar weer kampioen kan worden tov dit Ajax, moet vooral lekker op Oost of waar dan ook gaan staan en de ploeg vooruit schreeuwen. Die hebben we uiteindelijk ook nodig. Een mening of eindoordeel mag iedereen natuurlijk geven, maar Schmidt gefaald noemen is van de zotte. Serieus, dan snap je echt niet hoe zwaar de taak was die er lag. Ik heb PSV oprecht nooit zó slecht gezien als onder Bommel, het was uitzichtloos. En nu, 2 jaar later, zijn we in ieder geval weer titelkandidaat en hebben er tot de laatste week om gespeeld totdat een scheids er een stokje voor stak. Van die positie was PSV 2 jaar geleden mijlenver weg.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:25
GillesdelaCroquette schreef: 16 mei 2022, 08:16

Ok, dus dan is het inderdaad de realiteit niet onder ogen willen zien. We kunnen best nog steeds eisen dat PSV eens in de twee jaar kampioen wordt maar de financiële afstand tussen Ajax en PSV is de afgelopen jaren wel een stuk groter geweest dat voorheen en financiële slagkracht is nog steeds de beste voorspeller van succes in de voetballerij dus uiteindelijk houden we dan onszelf voor de gek.
De ambitie van PSV is kampioen worden en de directie van PSV heeft bij de aanstelling van Schmidt alles in het werk gezet om hem de middelen te geven om dat te realiseren. De aanstelling van een trainer van het kaliber Schmidt was onderdeel van de ambitie om het gat te overbruggen. Als degene die verantwoordelijk is voor de prestaties vervolgens meerdere keren roept dat Ajax nu eenmaal meer geld heeft dan geef je bij voorbaat een excuus voor falen. Dan had Schmidt het aanbod moeten afslaan en moeten zeggen ik kan hooguit 2e worden en dat is niet jullie ambitie.
En zoals zo vaak versimpel je de boel behoorlijk. Deze trainer is begonnen tijdens een wereldwijde pandemie. Waarschijnlijk was op dag één al min of meer bekend dat PSV niet zou kunnen leveren wat het hem had beloofd. En daar was PSV niet uniek in.

Onze vrienden uit de hoofdstad hebben gewoon een veel grotere buffer opgebouwd en PSV heeft, net zoals zoveel clubs, alles op alles moeten zetten om op niveau profvoetbal te kunnen bedrijven.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik begrijp niet zo goed waarom het niet chique zou zijn als hij spelers van PSV mee wil nemen. Dat is zijn goed recht toch? Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

We hadden ons geen betere trainer en persoon kunnen wensen om de club door een van de zwaarste periodes in onze clubhistorie te leiden. Het zwarte hoofdstuk dat vBommel heet en de pandemie. Lege stadions, geen beleving en sfeer vanuit de supporters, nieuwe spelers, spelers zonder vertrouwen, hij was het cement dat de club bij elkaar hield.

Ik ben hem eeuwig dankbaar voor zijn leiderschap, zijn warmte, zijn commitment richting de club en spelers, net zoals ik Toon heel erg dankbaar ben voor al die jaren.

Lekker makkelijk om vanuit de zijlijn te roepen, elk forum heeft enkele forum gekkies nodig. Blijf jezelf maar herhalen.

Neuzubuyuk en zijn laffe optreden is het grootste schandaal van dit seizoen maar onze ondankbare supporters komen op een mooie 2e plek wat betreft schandalen. Schaam je voor je schandalige onzin.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Ardbeg schreef: 16 mei 2022, 09:44 Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
Hoeft niet eens per se balen te zijn. Ligt er aan welke spelers en voor welke prijs.
Als Schmidt spelers meeneemt (voor een goede prijs) die hij eigenhandig heeft 'gereanimeerd' dan heeft hij de spelers beter gemaakt, de transferwaarde verhoogd én dit in munt uit laten betalen door ze mee te nemen.
One can only hope
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 16 mei 2022, 09:44 Ik begrijp niet zo goed waarom het niet chique zou zijn als hij spelers van PSV mee wil nemen. Dat is zijn goed recht toch? Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
Wat had jij dan moeten zeggen inderdaad. Met dit stel prutsers nooit weer?
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Jammer dat het tijdperk Roger is afgelopen. Ik kan niet wachten om Ruud aan het werk te zien gaan, maar een kleine shout-out naar Schmidt is op zijn plaats.

De afgelopen twee jaar heb ik genoten van PSV. Een moeilijke periode, waar we goed doorheen zijn gekomen. Ondanks dat plek 2 niet anders is dan vorig jaar, hebben we wel degelijk grote stappen gemaakt. Voor het eerst sinds jaren stond er een écht team waarbij iedereen in de selectie meetelde. Op het veld ging het soms niet goed, maar er was een plan. Een plan dat soms tot geweldige wedstrijden leidde. Vleugjes van het bekende Schmidt spel was te zien en dat was smullen. Vond ik tenminste.

Spelers die door ons supporters allang waren afgeschreven of overduidelijk als reserve werden aangezien zijn gereanimeerd tot basiskrachten. Mauro, Guti, maar ook Doan en (soms) zelfs Bruma hebben hun waarde bewezen voor PSV. Hier is waarde gecreëerd die onvoorzien was. Spelers als Boscagli, Teze, Gakpo hebben flinke stappen gezet onder Schmidt.

Natuurlijk zijn er kritische punten en die mogen ook benoemd worden (zoals de ongelofelijke hoeveelheid blessures of het soms onnodige gehussel van de basis). Maar over het algemeen vond ik de periode Schmidt erg fijn. Een keurige vent, die onze club meer dan goed heeft vertegenwoordigd en zich een mooi mens heeft getoond en tot op het laatste moment PSV boven alles heeft gezet. Absoluut een PSV waardige trainer. Fijn dat ook met Ruud en Fred weer twee aimabele trainers gekozen zijn.

Het ga je goed Roger!
Champions are not born. Champions are made during practice.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Revolinho schreef: 16 mei 2022, 09:29
ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:25

De ambitie van PSV is kampioen worden en de directie van PSV heeft bij de aanstelling van Schmidt alles in het werk gezet om hem de middelen te geven om dat te realiseren. De aanstelling van een trainer van het kaliber Schmidt was onderdeel van de ambitie om het gat te overbruggen. Als degene die verantwoordelijk is voor de prestaties vervolgens meerdere keren roept dat Ajax nu eenmaal meer geld heeft dan geef je bij voorbaat een excuus voor falen.

Dan had Schmidt het aanbod moeten afslaan en moeten zeggen ik kan hooguit 2e worden en dat is niet jullie ambitie.
De directie heeft dus niet álles gedaan.
Precies dit. Schmidt heeft zeker zijn fouten en tekortkomingen, maar zo pleit je de directie wel héél erg vrij. Vooral afgelopen zomer was erg karig wat betreft versterkingen, zeker in relatie tot het vertrek van twee belangrijke spelers. En nog meer in relatie tot wat de grootste concurrent heeft uitgegeven. In 2 jaar Schmidt is er 30 miljoen uitgegeven om de selectie te versterken. Hoeveel Ajax heeft uitgegeven in dezelfde periode? 82 miljoen. En zij stonden al met een sterkere selectie in de zomer van 2020. Dan is het heel, heel lastig om ze in te halen hoor. En toch hadden we het bijna gehaald, ware het niet voor een aantal schandalige beslissingen van scheidsrechters en VAR. En ja, we hadden het ook gehaald als er een topwedstrijd meer was gewonnen, dat is wel weer een tekortkoming van Schmidt geweest. Maar dat gat dichten gaat ook langer duren met zulke verschillen, zo eerlijk moeten we zijn. En dat valt de directie ook voor een groot deel te verwijten.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als ik de gegeven stemmen middel krijg ik een cijfer van 6,46 als algeheel cijfer voor Schmidt van Negentiendertien.nl ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is altijd goed om naar jezelf te kijken want daar heb je invloed op maar in deze discussie mag niet vergeten worden dat Ajax wel op zijn sterkst was in 10 a 20 jaar. Op basis van 2x een eerste seizoenshelft hebben we 2x een positie gehad om te oogsten na de winterstop en 2x is het door omstandigheden niet gelukt. Maar de progressie die we dit jaar na de winterstop hebben gemaakt tov vorig jaar is toch wel fors, zeker als je bedenkt hoe die 2x gelijk en 2x verlies tot stand is gekomen. Maar Ajax daarentegen heeft dus vorig jaar slechts 3x gelijk gespeeld en 0 verloren na de winter en dit jaar 1 verloren en 1 gelijkgespeeld tot ze kampioen werden (en gisteren nog eens gelijk).

Ik geloof nog steeds in de manager Roger maar de trainer komt te kort op het moment dat de weerstand omhoog gaat. Als je tegen de mindere teams speelt dan hoef je je niet aan te passen en dan kun je lekker je ding doen en komt het altijd wel goed. Maar teams die iets behendiger zijn in balbezit spelen ons helemaal onderste boven. Dat is niet een momentopname maar het eindrapport na 2 jaar Schmidt en zijn manier van pressing. Het wil overigens niet zeggen dat we niet kampioen hadden kunnen worden of Europees nog meer hadden kunnen bereiken. Met een goede spits en dito keeper had het kwartje ook vaker de andere kant op kunnen vallen ondanks die tactische keuzes.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 17:20
- 8x tegen Ajax (2 winst, 2 gelijk, 4 verloren)  25% winst
- 4x tegen Feyenoord (2 gelijk, 2 verloren)  0% winst
- 4x tegen AZ (1 gewonnen, 3 verloren)  25% winst
- 54x tegen Eredivisie teams buiten top 4 (44x winst, 8x gelijk, 2x verlies)  81% winst
- 9x Beker/JCS (8 gewonnen, 1 verloren)  89% winst
- 16x tegen Europees mindere teams (13x winst 1x gelijk 2x verlies)  81% winst
- 12x tegen Europees gelijk/betere teams (2x gewonnen 5x gelijk 5x verlies)  17% winst

Eindstand;

-56x tegen Eredivisie teams buiten top 4 (46x winst, 8x gelijk en 2x verlies)  82% winst, toch nog procentje omhoog.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 16 mei 2022, 09:44 Ik begrijp niet zo goed waarom het niet chique zou zijn als hij spelers van PSV mee wil nemen. Dat is zijn goed recht toch? Dat het balen voor PSV zou zijn is waar maar daar is niets raars aan, verder.
Ik snap het probleem ook niet. Die spelers hebben allemaal een contract dus dat zou betekenen dat de clubs er uit moeten komen. Het was erger geweest als spelers aflopende contracten hadden en Roger had gezegd: teken niet bij, dan mag je gratis met mij mee.

Het sentiment rondom Schmidt heb ik nooit echt begrepen. Er is toch blijkbaar een soort Duitser haat, zeker in de media. Als ik die lul van een Driessen dan ook weer hoor over Schmidt; alsof het een of andere prutser is geweest. Nul nuance over wat hij aantrof, wat hem is overkomen. We hebben allemaal dure aankopen gehaald die er niks van konden, terwijl de meeste Schmidt aankopen zoals Zahavi, Gotze en Mwene gratis kwamen en Ramalho voor nog geen 3 miljoen.

Hij is echt schofterig behandelt, terwijl het een op en top gentleman is geweest. Gelukkig hoor ik van Elfrink en Timmer wel betere verhalen met meer balans en roemen ze vooral de mens Schmidt. Maar een Derksen, Driessen o.a. dat is echt verschrikkelijk geweest kwa framing. Sloeg werkelijk nergens op.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt