Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Romantisch zijn piemel in Marcies O. steken bedoelt ie. Wat eens kansloze zak hooi om zoiets nu al te zeggen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat een domme kluns is het toch ook. Hij gaat deze week al richting Manchester en dan deze uitspraken doen. Veel plezier Erik met de Engelse pers, maar je zal wel weer snel wegvluchten of een sluiproute nemen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoorde hem in een interview zeggen dat hij op vakantie gaat. Spreekt ie weer onzin, die gaat heel de zomer naar de nonnen natuurlijk. Anders komt dat niet goed in Engeland.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ach ja, die verrotte club overschat zichzelf. Dat doen ook die supoprters:


Misschien maar even dit tweetje bewaren...
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 16 mei 2022, 08:50 Ach ja, die verrotte club overschat zichzelf. Dat doen ook die supoprters:


Misschien maar even dit tweetje bewaren...
Er zijn maar weinig ajaxtwitteraars waaraan ik een grotere hekel heb dan aan deze fanboy. Wat een kneusje.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik lees vandaag dat Schreuder wordt vergeleken met Klopp en Huntelaar is een natuurtalent.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Haha wtf. Heeft Huntelaar al een contractje verlengd? Aankoop gedaan? Waar baseren ze dat nou weer op?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/401 ... -telefoon/

Oh oh
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

mateja schreef: 16 mei 2022, 09:15 Waar baseren ze dat nou weer op?
Omdat het Ajax is.
Geen idee hoe hij het gaat doen maar het is niet iemand met het grootste internationale netwerk. Ook blijkt uit interviews dat hij "hard en eerlijk" is maar ook gewoon bot en hard. Kan helpen bij onderhandelingen in sommige landen maar je kunt ook je glazen ingooien met zo een houding.

Al met al vind ik het niet erg als Huntelaar de vervanger van Marc O. wordt
One can only hope
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat een extreem zwakzinnige is het ook hè.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Waarschijnlijk is hij de enige die momenteel nog een beetje profiteert van de oorlog met Oekraïne. Normaal gesproken had Rusland hem meteen laten gaan, maar aangezien de club volgend jaar toch niet Europees speelt zie ik het wel gebeuren dat onze vriend daar kan blijven.
Laatst gewijzigd door mr.top op 16 mei 2022, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Promes is zo iemand die lekker in Rusland blijft en dan vervolgens een keer tegen de lamp loopt als hij met een valse identiteit Europa in wil.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Laat hem maar bij verstek veroordeeld worden en de maximale straf krijgen en te eigenwijs zijn om in beroep te gaan. Dan gaat hij 20 jaar vast voor alles. Vroeg of laat pakken ze hem.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Misschien kan Bryan Roy hem juridisch bijstaan.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Hoogleraar straf- en strafprocesrecht Sven Brinkhoff zegt tegen het programma dat hij het verbazingwekkend vindt dat Promes nog met Ajax mocht spelen. "De strafbare feiten zijn ernstig genoeg om daar ook voortvarend en conform de regels van het strafproces mee om te gaan." Daarnaast mocht Promes nog mee naar het Nederlands elftal in de zomer van 2021. "Het EK en de status van deze verdachte als Oranje-speler heeft echt gemaakt dat het strafproces anders is gelopen dan gebruikelijk", vindt Brinkhoff.

Goh. verrassend!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Het mooie is dat Ten Hag door deze uitspraak de zaken weer extra op scherp zet en de pers er toch weer meer druk op zal zetten (zeker NRC). Dat is niet heel slim, nadat vrijdag nog verteld werd hoe slecht het onderzoek verloopt. Dat ze daar maar lekker doorgaan!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ruuddevil schreef: 16 mei 2022, 08:54 Ik lees vandaag dat Schreuder wordt vergeleken met Klopp en Huntelaar is een natuurtalent.
Maar echt, dit is zo typisch Ajax. Ze kunnen geen TD vinden dus uit pure armoede zetten ze daar een speler met 0 ervaring neer als soort van stagiaure. Vervolgens zegt iemand dat hij wel een goede indruk maakt, de volgende zegt dat hij een hele goede indruk maakt, de volgende zegt dat hij een natuurtalent is, de volgende zegt dat hij klaar is voor de Europese top en zo gaat het heel snel verder.

Ik ben heel erg benieuwd of Leipzig het hard gaat spelen en Brobbey eerst terug gaat halen om de onderhandingspositie van Ajax te verslechteren of dat ze blij zijn als ze hem verkocht hebben. Gisteren maakte hij weer een echt goede goal en zou ik toch al snel aan 12,5 a 15 miljoen denken als ik Leipzig was.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Brobbey lijkt mij een speler die is gehaald op aanvraag van Ten Hag. Ik betwijfel of Schreuder er mee verder wil (en tegen welke prijs).
Zal ook afhangen van Haller (overigens ook een Ten Hag aankoop). Die zouden ze deze zomer moeten verkopen willen ze er nog iets aan verdienen; goede stats en vooral in de CL zichzelf laten zien maar is het afgelopen half jaar echt slecht(er) gaan spelen.

Als PSV'er hoop ik dat ze voor veel te veel geld Brobbey halen en Haller behouden
One can only hope
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:42 Maar echt, dit is zo typisch Ajax. Ze kunnen geen TD vinden dus uit pure armoede zetten ze daar een speler met 0 ervaring neer als soort van stagiaure. Vervolgens zegt iemand dat hij wel een goede indruk maakt, de volgende zegt dat hij een hele goede indruk maakt, de volgende zegt dat hij een natuurtalent is, de volgende zegt dat hij klaar is voor de Europese top en zo gaat het heel snel verder.
Dat is alleen maar mooi. Van een stel teksten in de pers wordt hij niet beter. Alleen de druk gaat fors omhoog.
11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:42 Ik ben heel erg benieuwd of Leipzig het hard gaat spelen en Brobbey eerst terug gaat halen om de onderhandingspositie van Ajax te verslechteren of dat ze blij zijn als ze hem verkocht hebben. Gisteren maakte hij weer een echt goede goal en zou ik toch al snel aan 12,5 a 15 miljoen denken als ik Leipzig was.
Ajax hoopt te huren. Dat gaat Leipzig niet doen verwacht ik. Kan best zijn dat ze hem wellicht zelf willen hebben voor komend seizoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik kan niets over zijn fitheid zeggen want hij speelt nooit 90 minuten, laat staan 2x in de week, maar die Brobbey is toch echt wel een klasbak als je zijn goals op een rijtje zet. Leipzig moet dat ook zien en die gaan hem dan niet weer verhuren lijkt me.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 11:47 Ik kan niets over zijn fitheid zeggen want hij speelt nooit 90 minuten, laat staan 2x in de week, maar die Brobbey is toch echt wel een klasbak als je zijn goals op een rijtje zet. Leipzig moet dat ook zien en die gaan hem dan niet weer verhuren lijkt me.
Die gaat dit verzilveren denk ik. Dat kan of via een fikse verhuursom (alla Mvogo) of via een forse verkoop. Deze gozer heeft niks te zoeken daar in Leipzig.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hahaha. Wat een sukkel ook die Ten Hag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Handen wrijven...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kennismaking met de Engelse pers. Hier gaan wij nog veel plezier aan beleven.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Plezier aan beleven? Je hebt er geen reet meer aan als ie voor schut staat. Ze hebben Ajax de titel gegeven, wat kan mij ten Hag nou weer schelen.

Ajax