Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 11 mei 2022, 11:13 Blijft wel vreemd nog steeds hoor. Ik neem tenminste aan dat Roger en Mario elkaar wel op de hoogte hielden van de toekomstplannen. Roger wil toch maar 2 jaar bij een club blijven? En hij zal op moment van bijtekenen van Mario toch ook echt wel zijn twijfels hebben gehad. Dus als Mario perse weg wil omdat Roger weg gaat terwijl hij bewust heeft bijgetekend... blijft een apart verhaal. Hij had natuurlijk ook kunnen wachten met bijtekenen tot Roger 100% zeker zou blijven. Dus ergens, en dat is misschien geen populaire mening, vind ik het ook wat slapjes van Mario als dit voor hem de reden is om te willen vertrekken.
Geen idee hoe je erbij komt dat de trainer maar ergens twee jaar wil blijven? Hij heeft, toen de onderhandelingen nog gaande waren, duidelijk aangegeven dat hij voor zijn gevoel niet klaar was bij PSV. De club dacht daar anders over
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb het natuurlijk over Schmidt...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 11 mei 2022, 11:13 Blijft wel vreemd nog steeds hoor. Ik neem tenminste aan dat Roger en Mario elkaar wel op de hoogte hielden van de toekomstplannen. Roger wil toch maar 2 jaar bij een club blijven? En hij zal op moment van bijtekenen van Mario toch ook echt wel zijn twijfels hebben gehad. Dus als Mario perse weg wil omdat Roger weg gaat terwijl hij bewust heeft bijgetekend... blijft een apart verhaal. Hij had natuurlijk ook kunnen wachten met bijtekenen tot Roger 100% zeker zou blijven. Dus ergens, en dat is misschien geen populaire mening, vind ik het ook wat slapjes van Mario als dit voor hem de reden is om te willen vertrekken.
Waar komt het idee vandaan dat Roger maar 2 jaar bij een club wil blijven? Volgens mij stond alles toen open en heeft hij pas daarna besloten te stoppen. Twijfels zal die vast wel gehad hebben, nog veel eerder zelfs, maar dat is iets anders dan al weten dat je maar 2 jaar blijft. Het bijtekenen van Götze heb ik nooit als teken gezien dat hij ook echt meer dan dit seizoen wilde blijven. Wel dat die mogelijkheid er zou zijn, maar ik zag het vooral als ervoor zorgen dat PSV na dit seizoen nog een transfersom zou vangen voor hem. Het voorstel zal dan ook vanuit PSV zijn gekomen, waar hij uiteindelijk zijn ja-woord aan gaf, wetende dat hij of gaat blijven of voor een zacht prijsje gaat vertrekken. Afhankelijk van de plannen van Schmidt (wat toen dus niet bekend waren) en wat voor interesse er in hem zou zijn. Ik deel jouw mening dus niet, ik vind het helemaal niet slapjes. Zijn bijtekenen heeft ervoor gezorgd dat wij 3-4 miljoen meer gaan vangen voor hem. De kans was altijd al klein dat hij langer dan 2 jaar zou blijven.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Waarom zou een langer verblijf van Gotze gekoppeld zijn aan Schmidt? Hadden nog nooit samengewerkt voor PSV en het is nou ook niet zo dat PSV zonder Schmidt opeens hopeloos verloren is.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 11 mei 2022, 19:00 Waarom zou een langer verblijf van Gotze gekoppeld zijn aan Schmidt?
Omdat Götze meermaals heeft aangegeven dat de trainer ontzettend belangrijk voor hem is en dat hij al langere tijd heeft willen werken met Schmidt.
Dit wil niet zeggen dat Götze zeker vertrekt, maar het maakt de kans wel groter.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Hoop dat hij blijft, maar acht de kans dat hij vertrekt met zo groot. Randvoorwaarden zullen voor hem bepalend zijn en dan staat PSV er vast niet heel slecht voor, gezien zijn eerdere waardering voor club & 'klimaat' maar de ambitie reikt blijkbaar toch ook iets verder.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zag dat eruit als een afscheid van Mario? Of 'wil' ik teveel zien?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat ie vertrekt ja. Het was in ieder geval niet zo van uh ja ik blijf of ik wil blijven.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik denk dat een vertrek PSV ook weer nieuwe mogelijkheden zal gaan geven. We gaan het zien wat er gaat gebeuren. Lijkt me wel iemand die bijtijds een keuze zal willen maken wat te doen om waar dan ook een goede start te kunnen maken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Massimo schreef: 15 mei 2022, 17:42 Ik denk dat een vertrek PSV ook weer nieuwe mogelijkheden zal gaan geven. We gaan het zien wat er gaat gebeuren. Lijkt me wel iemand die bijtijds een keuze zal willen maken wat te doen om waar dan ook een goede start te kunnen maken.
Precies. Toen hij hierheen kwam deed ie dat ook ruim voor de deadline.
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... eggen.html
Benfica gaat er vol voor.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan me niet voorstellen dat dat een dealmaker is voor Gotze.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

:lol: die gozert is wereldkampioen. Alsof hij ook maar ene fuck iets geeft om een rugnummer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maar goed, alles wijst er dus op dat ze er druk doende mee zijn. Ik reken iig niet meer op Gotze voor het nieuwe seizoen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Garnala schreef: 16 mei 2022, 09:14 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... eggen.html
Benfica gaat er vol voor.
Schattig! Maar als onze vriend de Champions League wil winnen dan moet hij echt hoger mikken dan Benfica. Hij gaat PSV verlaten maar wel voor een grotere club.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 16 mei 2022, 09:17 :lol: die gozert is wereldkampioen. Alsof hij ook maar ene fuck iets geeft om een rugnummer.
Echt waar? Wereldkampioen? Was me volledig ontgaan. ;-)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Benfica moet ook voorrondes spelen in de CL en kan (blijkbaar) niet meer salaris bieden.
Als hij zou gaan dan zou dat vooral voor Roger zijn

Zou erg jammer zijn! Een geweldige voetballer die fantastische dingen heeft laten zien maar ook de (terecht of onterecht) hoge verwachtingen qua assists en goals niet waar kon maken.
Hoop dat hij alsnog blijft.
One can only hope
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe mooi Eindhoven ook is. De stad Lissabon is ook wel een upgrade hoor.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

d'Oude schreef: 16 mei 2022, 09:28 Benfica moet ook voorrondes spelen in de CL en kan (blijkbaar) niet meer salaris bieden.
Als hij zou gaan dan zou dat vooral voor Roger zijn

Zou erg jammer zijn! Een geweldige voetballer die fantastische dingen heeft laten zien maar ook de (terecht of onterecht) hoge verwachtingen qua assists en goals niet waar kon maken.
Hoop dat hij alsnog blijft.
Dan had je toch het artikel uit voetbal International moeten lezen na de bekerfinale. Daar werd tot op de cijfer achter de komma geanalyseerd wat zijn bijdrage was en die was zeer behoorlijk. En het gaat bovendien heel wat verder dan assists en doelpunten.

Ren Hoek Heeft dat trouwens ook ooit eens uitgelegd. Al had hij er wel wat meer woorden voor nodig dan VI, ;)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

mr.top schreef: 16 mei 2022, 09:32 En het gaat bovendien heel wat verder dan assists en doelpunten.
Artikel niet gelezen maar de analyses hier wel. De verwachtingen zijn ook niet van mijn zijde zo maar wel van veel anderen, vooral degenen die wat verder af staan van PSV of alleen oppervlakkig kijken.
Door verkeerde verwachtingen wordt hij daardoor onderschat en schrijven sommigen hem iets te makkelijk af. Zijn vertrek een aderlating noemen gaat wat ver maar de kwalitatief gaat de selectie er wel hard op achteruit en daar zal iemand voor terug moeten komen.
One can only hope
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ie gaat, dan liever vandaag dan morgen zodat we vooruit kunnen en niet elke keer dat gezeik hebben met gaat ie wel of gaat ie niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:30 Als ie gaat, dan liever vandaag dan morgen zodat we vooruit kunnen en niet elke keer dat gezeik hebben met gaat ie wel of gaat ie niet.
Dat heb ik met iedere uitgaande transfer. Niet dat ik de spelers iets verwijt, maar simpelweg dat wij dan weten wat er moet gebeuren en welke financiën er vrijkomen. Dus dit geldt ook voor Cody.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

En zo is dat. Als je er tijdig wilt staan voor vCl moet je tijdig je selectie op orde hebben vanzelfsprekend. Met alle te verwachten grote veranderingen bij de top 2 en ook daaronder is het zaak tijdig een fundament te hebben, precies zoals PSV dat met de staf prima voor elkaar heeft :top:
Jammer mocht hij gaan, maar mocht hij gaan dan wel nu meteen
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:30 Als ie gaat, dan liever vandaag dan morgen zodat we vooruit kunnen en niet elke keer dat gezeik hebben met gaat ie wel of gaat ie niet.
Denk dat ze bij PSV precies weten wat de plannen zijn van Mario.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 schreef: 16 mei 2022, 10:40
11 Sir Tinus schreef: 16 mei 2022, 10:30 Als ie gaat, dan liever vandaag dan morgen zodat we vooruit kunnen en niet elke keer dat gezeik hebben met gaat ie wel of gaat ie niet.
Dat heb ik met iedere uitgaande transfer. Niet dat ik de spelers iets verwijt, maar simpelweg dat wij dan weten wat er moet gebeuren en welke financiën er vrijkomen. Dus dit geldt ook voor Cody.
Het verschil met Gakpo is wel dat die prijs niet vast staat. Stel dat hij de eerste ronde tegen pakweg Rangers er 3 in schiet en de paniek op de transfermarkt loopt op dan kan dat nog 10 miljoen schelen. Beste voorbeeld was Lemar bij Monaco die bijna voor 90(!) miljoen op deadlineday naar Arsenal was gegaan.

Mario heeft gisteren op het veld toch ook wel om zich heen gekeken en bedacht dat dit niet precies is wat hij had gehoopt te treffen na 2 jaar.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Lijkt mij inderdaad dat PSV intern van spelers weet of ze willen vertrekken. Dus ook van Mario. Of op z'n minst een inschatting hebben hoe groot de vertrekkans is (o.b.v. vertrekwens en voorwaarden).
Lijkt me toch iets wat je bespreekt, al is het om het te hebben tegen welke voorwaarden PSV bereid is om een speler te laten gaan.
One can only hope

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze