Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gezien de omstandigheden lijkt mij dit een oplossing is die valt te billijken. Eerst moet Baumgartl zelf maar eens herstellen, want zo'n tumor gaat je niet in de koude kleren zitten.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Chef Verhuur is weer bezig. Hij leert het ook nooit onze John. Wat hebben al die verhuren ons tot nu toe opgeleverd. 1.5 miljoen van Sadilek wat te weinig is voor een international met een goed seizoen.
Drommel zal wel de volgende worden op ons verhuurlijstje.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Haha jongens kom op. Hij heeft een tumor, die is gewoon niet fit en is maar de vraag wanneer hij weer 100% is. Gaan we weer op JdJ afgeven?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben toch wel benieuwd wat de achterliggende reden is voor nog een jaar verhuur. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Er zullen toch wel meer clubs interesse hebben gedurende de zomer? Vrij snel besloten ook dit.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Het lijkt me dat een mogelijke koopoptie is omgezet naar een extra seizoen verhuur. Lijkt me logisch gezien de omstandigheden.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 14 mei 2022, 19:49 Ik ben toch wel benieuwd wat de achterliggende reden is voor nog een jaar verhuur. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Er zullen toch wel meer clubs interesse hebben gedurende de zomer? Vrij snel besloten ook dit.
Het is toch helemaal niet bekend hoelang zijn herstel gaat duren? De situatie is anders dan een maand geleden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 14 mei 2022, 19:50
Standbeeld schreef: 14 mei 2022, 19:49 Ik ben toch wel benieuwd wat de achterliggende reden is voor nog een jaar verhuur. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Er zullen toch wel meer clubs interesse hebben gedurende de zomer? Vrij snel besloten ook dit.
Het is toch helemaal niet bekend hoelang zijn herstel gaat duren? De situatie is anders dan een maand geleden.
Daar heb je gelijk in.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kans is aannemelijk dat Doekhi hem volgend seizoen uit de basis speelt. Ik hoop dan maar dat nog een seizoen verhuur goed uitpakt.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mateja schreef: 14 mei 2022, 19:47 Haha jongens kom op. Hij heeft een tumor, die is gewoon niet fit en is maar de vraag wanneer hij weer 100% is. Gaan we weer op JdJ afgeven?
Tumor is al weg, ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat ie gewoon 100% mee kan doen met de voorbereiding. Ik denk dus ook niet dat de keuze om hem te huren daar wat mee te maken heeft. Wellicht huren ze 'm gewoon omdat het kan.

EDIT: Ah, zie onder...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:



Mooi
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als dat de reden is, dan kan ik er mee leven. Sowieso is zijn herstel het belangrijkst.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Puur zakelijk bekeken logisch dat Union dit wil. PSV had hetzelfde gewild als het andersom was geweest. Maar wat nog belangrijker is is dat dit voor Timo persoonlijk het beste is, hij kan nu daar blijven wonen met zijn familie en vrienden om zich heen en zich volledig op zijn herstel richten.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Man heeft een tumor, grootste winst is dat hij het gaat overleven. Succes met de revalidatie Timo!
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

AddoCultheld schreef: 14 mei 2022, 19:46 Chef Verhuur is weer bezig. Hij leert het ook nooit onze John. Wat hebben al die verhuren ons tot nu toe opgeleverd. 1.5 miljoen van Sadilek wat te weinig is voor een international met een goed seizoen.
Drommel zal wel de volgende worden op ons verhuurlijstje.
Jij was de 1e die Sadi voor een paar ton wilde laten gaan en nu is het te weinig? Verdienste van FC Twente en Sadi dat die het goed doet in de subtop.

Daarbij is dit de beste oplossing voor Baumi, zeker uit menselijk oogpunt. Gelukkig zijn wij niet die kille club die sommige van ons PSV willen maken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heel snel geregeld tussen Union, Timo en PSV. Geen zorgen over carrière. Kan richten op herstel.

En dit is prachtig.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Prima oplossing, PSV laat zich van zijn menselijke kant zien , Baumgartl kan aan zijn herstel werken en Union weet wat ze aan hem hebben als hij hopelijk spoedig weer op het veld terugkeert.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 14 mei 2022, 19:42 Gezien de omstandigheden lijkt mij dit een oplossing is die valt te billijken. Eerst moet Baumgartl zelf maar eens herstellen, want zo'n tumor gaat je niet in de koude kleren zitten.
Niet alleen dat, maar de kritische posters zouden zich eens in moeten denken hoeveel clubs miljoenen gaan neertellen voor iemand die net een tumor heeft laten verwijderen. Huur is echt het maximale momenteel.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En het meest menselijke. Als je nu aan knaken denkt dan even een stapje terug doen. Even heroverwegen, proberen in te leven en dan opnieuw nadenken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Af en toe moet je even stoppen met zakelijk denken, dan is je persoonlijke kant laten zien net wat belangrijker.

Prima oplossing dit van John en co.

Ja die jongen had verkocht moeten worden, maar soms zijn er dingen net iets belangrijker dan het juiste beleid voeren binnen een voetbalclub. In ieder geval menselijker.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Yup
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 14 mei 2022, 20:56 Heel snel geregeld tussen Union, Timo en PSV. Geen zorgen over carrière. Kan richten op herstel.

En dit is prachtig.

Ook zonder tumor vindt Timo het volgens mij geen enkel probleem om bij Union te blijven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sommigen vergeten wat een geweldig mens Timo is en we hopen allemaal dat hij weer 100% fit wordt en gaat knallen volgend seizoen. De rest doet er niet toe.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Zoals ik al vaker heb gezegd is dit een jongen die elke ochtend de kerktoren van zijn dorp wil zien. Ik geloof niet dat hij ooit nog terug zou keren naar PSV of naar een ander buitenland zal gaan.

Het is hem verder gegund want hij heeft zich altijd prima opgesteld bij deze club.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV



Staat alweer te voetballen!
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Mooi nieuws! En complimenten voor [mention]Rikkert1234[/mention] om dit te posten.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Heel mooi nieuws!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl