FC Eindhoven

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Yup, dinsdag al. Leuk!

Intussen probeer ik me voorzichtig een voorstelling te maken van de F-side op bezoek aan de Aalsterweg :corona:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Na NAC/Ado nog een ronde toch? Zal pittig worden.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Eindhoven is.

Klasse hoor!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 13 mei 2022, 21:54 Na NAC/Ado nog een ronde toch? Zal pittig worden.
Klopt! Dan Roda, Excelsior of nr16 eredivisie.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Penders met z'n Balr shirtje!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Wat heerlijk voor de echte blauw-witters. Mooi dat het stadion uitverkocht was vanavond, maar ik gun het vooral die echte diehards die 5 jaar geleden nog op een maandagavond met zijn 6en in een uitvak in IJmuiden stonden. Die hebben de club en de aanwas zien groeien tot wat het nu is, en nu worden ze hopelijk beloond. Dit moet schitterend voor ze zijn.

NAC/ADO zijn beiden te doen. Hebben ze niet voor onder gedaan in de competitie, maar nu komen er meer dingen bij kijken. Reken maar dat het aankomende week ineens drukker gaat worden langs de lijn, meer druk van buitenaf, mensen willen meer van je. Kijken hoe ze daar mee om gaan.

Wat zou het mooi zijn als ze in ieder geval de volgende ronde weten te overleven, dan hebben ze echt recht gedaan aan hun eindklassering op de ranglijst.

Maar met Eindhoven weet je het nooit, die kunnen choken op de mooiste momenten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 13 mei 2022, 22:27 Penders met z'n Balr shirtje!
Zag het ook, mooi man hoe dat daar gaat.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 13 mei 2022, 22:28 Wat heerlijk voor de echte blauw-witters. Mooi dat het stadion uitverkocht was vanavond, maar ik gun het vooral die echte diehards die 5 jaar geleden nog op een maandagavond met zijn 6en in een uitvak in IJmuiden stonden. Die hebben de club en de aanwas zien groeien tot wat het nu is, en nu worden ze hopelijk beloond. Dit moet schitterend voor ze zijn.

NAC/ADO zijn beiden te doen. Hebben ze niet voor onder gedaan in de competitie, maar nu komen er meer dingen bij kijken. Reken maar dat het aankomende week ineens drukker gaat worden langs de lijn, meer druk van buitenaf, mensen willen meer van je. Kijken hoe ze daar mee om gaan.

Wat zou het mooi zijn als ze in ieder geval de volgende ronde weten te overleven, dan hebben ze echt recht gedaan aan hun eindklassering op de ranglijst.

Maar met Eindhoven weet je het nooit, die kunnen choken op de mooiste momenten.
Zou mooi zijn als er wat supporters van de grote broer steun komen bieden. (Y)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Ben er al het hele seizoen bij. Daarvoor wedstrijd of 3 - 5 per jaar. Nieuwe seizoenkaart is al besteld. Dus blijf ze als Rood-witter steunen. Ondertussen ook al beetje blauw-witter.

Geweldige avond gehad Nu hopelijk niet choken zoals tegen Ado (3e periode) en Volendam (4e periode). Een wedstrijd gecontroleerd uitspelen zit er echt niet in bij de FCE.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

SomaQan schreef: 13 mei 2022, 20:35 Heerlijk, ik denk eraan om een wedstrijdje mee te pakken in de volgende ronde. Zou leuk zijn om een derby in de Eredivisie te hebben.
16 euro, 1 euro korting online.

Eerste kaarten voor thuisvak achter doel waren al in de verkoop.
Dan een mail naar seizoenkaarthouders en daarna losse verkoop.
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Mocht fc Eindhoven het halen zou het misschien wel interessant zijn om spelers als Fofana en Ledezma volgend seizoen aan ze te verhuren. Zo helpen we elkaar een beetje😉
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Waren er vanavond ook bij op E, dus net naast de harde kern en heb een hele leuke pot met heerlijk sfeertje gezien.
Volgende pakken we ook mee. Ze verdienen de support en een vol stadion.

Hebben echt genoten
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Woodenshoes schreef: 13 mei 2022, 23:56 Ben er al het hele seizoen bij. Daarvoor wedstrijd of 3 - 5 per jaar. Nieuwe seizoenkaart is al besteld. Dus blijf ze als Rood-witter steunen. Ondertussen ook al beetje blauw-witter.

Geweldige avond gehad Nu hopelijk niet choken zoals tegen Ado (3e periode) en Volendam (4e periode). Een wedstrijd gecontroleerd uitspelen zit er echt niet in bij de FCE.
Vandaag ging toch goed?
#FreeGeneratie4
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Vooral op het eind de bal blind naar voren schoppen is niet echt gecontroleerd. Maar dit keer geen goals tegen op het eind. Bertrams nog met 2 goede reddingen. Die rond de 70e minuut was erg belangrijk.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Net de samenvatting even gekeken. Graafschap kreeg wel erg veel kansen zeg.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ADO dus. Eerst uit weer (a.s. dinsdag), wat bij de Graafschap dus prima uitpakte... wat zou het knap zijn als ze dat nog een keer kunnen flikken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Verheydt zal er wel weer bij zijn, dat maakt ADO een stuk gevaarlijker. Maar zoals ze vandaag speelden hoef je er niet bang voor te zijn iig.
Wilysimba
Lid van verdienste
3
Berichten: 496
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Twijfelde om naar de wedstrijd tegen ADO te gaan. Maar helaas kan je als niet supporter geen tickets krijgen. Of dat lijkt tenminste zo. Hopelijk krijgen ze het uitverkocht. Zou toch prachtig zijn om twee keer een ploeg uit Eindhoven in de eredivisie te hebben.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Wilysimba schreef: 16 mei 2022, 21:45 Twijfelde om naar de wedstrijd tegen ADO te gaan. Maar helaas kan je als niet supporter geen tickets krijgen. Of dat lijkt tenminste zo. Hopelijk krijgen ze het uitverkocht. Zou toch prachtig zijn om twee keer een ploeg uit Eindhoven in de eredivisie te hebben.
Eindhoven heeft slechts rond de 1000 seizoenkaarthouders, dus lijkt me sterk. Afgelopen vrijdag kon iedereen die het al wilde na de wedstrijd meteen kaarten voor vak J kopen. Wel is het zo dat er een mail uitgegaan is zaterdagavond naar seizoenkaarthouders die het eerste recht hadden om een kaart te kopen. Lijkt me dat rest ook nog wel in vrije verkoop gaat. Men wil het stadion vol hebben. Je kan het beste morgen even overdag bellen naar kaartverkoop.

Misschien verkopen ze verder niet on-line en alleen aan de kassa, zodat Hagenezen niet online kunnen kopen. Dit omdat de Hagenezen niet mogen komen van hun eigen bestuur door de door ADO gehuurde bussen die ze gesloopt hebben voor en na de wedstrijd tegen NAC + het bedreigen van de buschauffeurs.

Of misschien al uitverkocht?:
Wat een avond was het in het Jan Louwers Stadion! De ploeg van Rob Penders versloeg De Graafschap en gaat door naar de tweede ronde in de Keuken Kampioen Play-Offs. Seizoenkaarthouders van FC Eindhoven krijgen voorrang en kunnen vanaf nu max. drie kaarten p.p. aanschaffen. De verkoop voor niet-seizoenkaarthouders start maandagochtend om 10.00 uur
Even voor je gecheckt via mijn FCE account:
Vak B, C, I en J nog kaarten beschikbaar
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hoeveel uit fans mee morgen?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Verheydt van Ado is gewoon een goede spits. Die kan zo mee met de onderkant Eredivisie. Legt ze er makkelijk in. Als ze hem in bedwang kunnen houden vanavond dan wordt het misschien wat.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Eerste keeper van ADO is ziek.
Ben benieuwd, de reacties van de supporters onder de opstellingstweet zijn niet positief qua doelman (Damen).
De eerste helft ga ik helaas missen. Hopelijk kan ik in de tweede helft nog een groot deel zien.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Komt goed, ik zal de eerste helft kijken voor twee.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Stelletje gloryhunters hierzo. :mrgreen:
Hele jaar is dit topic zo dood als een pier, en als er succes te behalen valt gaat het ineens leven.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik geef er niks om verder. Maar heb weer wat voetbal te kijken nu het seizoen af is en zou het wel mooi vinden om FCE in de Eredivisie te zien.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik pleit schuldig :mrgreen:

Maarja gaat vanzelf, tis m'n ouwe cluppie, jarenlang bij gespeeld. Al moet ik toegeven dat ik me daarvan vooral de broodjes frikandel en de 'Moon patrol' arcade game herinner :opzijnkop:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

FC Eindhoven