Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het Ailon-promotie team komt naar je toe deze zomer! ;)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 13 mei 2022, 17:48 Ik begon er niet over he..
Sorry. Zie inderdaad dag jij ertussen staat, maar ik doelde natuurlijk op [mention]Juancho[/mention] die het dropte en dan deed of zijn neus bloedt. Niet droppen of gewoon helemaal zeggen. Ik weet dat jij over het algemeen niks dropt wat je zo hoort.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

loginnaam schreef: 13 mei 2022, 17:48 Het Ailon-promotie team komt naar je toe deze zomer! ;)
Lijkt me dat dit niks is wat je Ailon kunt verwijten.

Als ik nu ergens post dat ik van [mention]loginnaam[/mention] heb vernomen dat er een wel heel bijzondere naam rondgaat als nieuwe spits, kunnen we dat toch ook niet aan jou verwijten?
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ik verwijt Ailon ook niets, het gaat over de mensen die hem promoten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

loginnaam schreef: 13 mei 2022, 17:55 Ik verwijt Ailon ook niets, het gaat over de mensen die hem promoten.
Daar hoor ik vandaag ook bij, maar ik beperk me bewust tot dat wat ik feitelijk waarneem, namelijk dat hij dit nieuws over Sangaré al een hele poos geleden heeft gebracht. Ik vond het passend dat iemand die hier door een aantal mensen is geschoffeerd ook eens de credits krijgt voor exact datgene waarop hij aangepakt werd. Credits waar credits horen, meer bedoel ik er niet mee. Ik ben graag kritisch op informatievoorziening, ook die van Ailon dus, maar daar hoort dan ook af en toe de complimenten bij.

Juancho begint vervolgens over een eventuele keeper, maar daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. We zien wel.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 18:01
loginnaam schreef: 13 mei 2022, 17:55 Ik verwijt Ailon ook niets, het gaat over de mensen die hem promoten.
Daar hoor ik vandaag ook bij, maar ik beperk me bewust tot dat wat ik feitelijk waarneem, namelijk dat hij dit nieuws over Sangaré al een hele poos geleden heeft gebracht. Ik vond het passend dat iemand die hier door een aantal mensen is geschoffeerd ook eens de credits krijgt voor exact datgene waarop hij aangepakt werd. Credits waar credits horen, meer bedoel ik er niet mee. Ik ben graag kritisch op informatievoorziening, ook die van Ailon dus, maar daar hoort dan ook af en toe de complimenten bij.

Juancho begint vervolgens over een eventuele keeper, maar daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee. We zien wel.
Ik neem het je ook niet echt kwalijk, zeker met nieuws dat toch al bekend is, maar ik verwacht dat er deze zomer nog wel meer posts als die van Juancho zullen volgen. Vandaar mijn opmerking die ik wel toepasselijk vond (zie ook de ;) smiley die erachter stond).
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Laat het hem gewoon hier droppen. Kan prima. Als hij maar tegen kritiek kan als hij iets deelt en dat zijn inside info niet direct als feit gezien wordt maar zoals een gerucht als alle andere. Dat je het mag geloven of wantrouwen.

Afgelopen transferzomer en zelfs de winter over Schmidt heeft aangetoond dat er tussen inside info en waarheid heel veel ruis zit en dat het gewantrouwd mag worden met reden. Maar ook sommige berichten (zoals Ihattaren die uit de selectie werd gegooid) die onomstotelijk klopte.

Maak alle inside info discussieerbaar en geen feit.

Hier discussieren met sommigen onder elkaar zonder een naam te noemen is irritant voor iedereen. Voer het binnen dm dan als je de ballen niet hebt om het te noemen.

Happy transferwindow iedereen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Het zou geweldig zijn als we Sangare weten te behouden. Net als Gakpo en Götze hopelijk. Als we de basiself grotendeels bij elkaar kunnen houden en we een betere doelman en spits erbij krijgen we een top team hebben, zeker in de Eredivisie. Misschien leeft ook in de groep een gevoel dat ze nog niet klaar zijn en met elkaar nog een poging willen doen om de schaal te pakken.

Komende zomer vertrekken sowieso Mvogo, Thomas, Zahavi en hoogstwaarschijnlijk Vinicius. Sadilek is al verkocht. In het salarishuis krijgen we in ieder geval ruimte om spelers erbij te halen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12991
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 18:22 Laat het hem gewoon hier droppen. Kan prima. Als hij maar tegen kritiek kan als hij iets deelt en dat zijn inside info niet direct als feit gezien wordt maar zoals een gerucht als alle andere. Dat je het mag geloven of wantrouwen.
Ik denk dat 90% het leuk vindt om te lezen, er ontstaan hele leuke en soms relevante discussies door en zolang het PSV niet schaadt is het een aanwinst voor dit forum.

Natuurlijk zijn er wat kutjanusen die het verpesten voor de rest maar daar kunnen we beter iets aan doen dan dit soort dingen niet meer droppen. Als het nu zo twijfelachtig is dat het altijd uit de duim zuigen lijkt hebben we een andere discussie.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Iets zegt me dat hij het niet meer gaat droppen: prima. De DM's gaan rond: ook prima. Maar discussies over genoemde namen zonder de namen te droppen want er ligt een embargo op: lekker in DM houden. Dat voegt echt niets toe.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Allemachtig zeg, ik maakte een grapje incl smiley en een aantal springen helemaal uit hun vel. Was niet mijn insteek en als het je helpt... sorry dan.

Zo alles weer goed? Mooi. Ontopic maar weer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 13 mei 2022, 21:59 Mooi. Ontopic maar weer.
Dit mag je vanaf heden achterwege laten zolang je geen mod rechten hebt.

Dit is een perfect voorbeeld van schijnmodereren.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Maikel schreef: 13 mei 2022, 22:10
Juancho schreef: 13 mei 2022, 21:59 Mooi. Ontopic maar weer.
Dit mag je vanaf heden achterwege laten zolang je geen mod rechten hebt.

Dit is een perfect voorbeeld van schijnmodereren.
Volgens mij heet dit ironie.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 18:01 namelijk dat hij dit nieuws over Sangaré al een hele poos geleden heeft gebracht.
Welk nieuws over Sangare? Dat PSV hem graag wil behouden? Dat kan toch iedereen wel bedenken?

Sowieso is heel deze discussie over insiders en interessant doenerij weer vrij vermoeiend. Ieder half jaar het zelfde feestje.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb geen om ontvangen, dus ik kan vrij roepen: Juancho hoopt dat Ailon over de keeper geen gelijk heeft, want dan vliegt het forum in de fik. Dat kan maar één ding betekenen: PSV probeert na het vertrek van Schmidt Unnerstall terug te halen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 14 mei 2022, 00:33Welk nieuws over Sangare? Dat PSV hem graag wil behouden? Dat kan toch iedereen wel bedenken?
Ja hoor, maar nu zet je het heel simplistisch weg zonder te weten wat ik weet. In realiteit is het dan ook minder simpel dan dat je nu schetst. Als ik een paar weken voor de daadwerkelijke nieuwsberichten identieke informatie krijg, dan vind ik dat veel interessanter. En dat heeft voor mij verder niks te maken met discussies over insiders of wat dan ook, maar meer met het idee dat iemand die met regelmaat geschoffeerd wordt door een bepaalde groep mensen, ook weleens de complimenten mag krijgen als hij dat verdient. Het is voor mij een kwestie van fatsoen en onderling respect. Dat betekent inderdaad niet dat alles wat bijvoorbeeld Ailon of mijn Zuid-Amerikaanse contacten zeggen meteen maar voor waar aangenomen moet worden, zulke zaken moet je gewoon altijd met scepsis blijven benaderen. Daar moet je altijd kritisch op zijn. Maar ik vind dat als je daar heel kritisch op bent en wil zijn, de succesvolle keerzijde ook benoemd mag worden als dat gepast is, en dat vond ik nu wel het geval. Meer hoef je er niet achter te zoeken.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 14 mei 2022, 00:51
Heissenberrug schreef: 14 mei 2022, 00:33Welk nieuws over Sangare? Dat PSV hem graag wil behouden? Dat kan toch iedereen wel bedenken?
Ja hoor, maar nu zet je het heel simplistisch weg zonder te weten wat ik weet. In realiteit is het dan ook minder simpel dan dat je nu schetst. Als ik een paar weken voor de daadwerkelijke nieuwsberichten identieke informatie krijg, dan vind ik dat veel interessanter. En dat heeft voor mij verder niks te maken met discussies over insiders of wat dan ook, maar meer met het idee dat iemand die met regelmaat geschoffeerd wordt door een bepaalde groep mensen, ook weleens de complimenten mag krijgen als hij dat verdient. Het is voor mij een kwestie van fatsoen en onderling respect. Dat betekent inderdaad niet dat alles wat bijvoorbeeld Ailon of mijn Zuid-Amerikaanse contacten zeggen meteen maar voor waar aangenomen moet worden, zulke zaken moet je gewoon altijd met scepsis blijven benaderen. Daar moet je altijd kritisch op zijn. Maar ik vind dat als je daar heel kritisch op bent en wil zijn, de succesvolle keerzijde ook benoemd mag worden als dat gepast is, en dat vond ik nu wel het geval. Meer hoef je er niet achter te zoeken.
Oh nee zo bedoel ik het ook niet perse, je kent me inmiddels ook wel een beetje denk ik. Maar het gaat mij er meer om dat als ik die info dus niet heb en van jouw kant lees dat Ailon het dus bij het goede eind heeft dat PSV met hem wil verlengen dat overkomt als een open deur.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Omdat het meer views verdient
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tuchel wilde schijnbaar Declan Rice, maar heeft de hoorn erop gegooid toen de vraagprijs 150 miljoen pond bleek. Bedragen die genoemd worden voor Ibi zijn nu 35 miljoen euro exclusief bonussen aldus The Sun.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zouden we richting ruim €40+ gaan, gaat goed zo
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die Declan Rice is best een aardige speler en heeft zich al bewezen in de PL. maar dat bedrag slaat natuurlijk als Kut op Kuijt. Sangare zou dan 20% waard zijn van dat bedrag en daarmee lijkt ie een koopje. Wie weet lukt 25% van Declan ook wel. Dan ga je al over de EUR 40 mln heen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

40 miljoen hartstikke prima. In de zomer van 2023.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ruuddevil schreef: 14 mei 2022, 10:13 Die Declan Rice is best een aardige speler en heeft zich al bewezen in de PL. maar dat bedrag slaat natuurlijk als Kut op Kuijt. Sangare zou dan 20% waard zijn van dat bedrag en daarmee lijkt ie een koopje. Wie weet lukt 25% van Declan ook wel. Dan ga je al over de EUR 40 mln heen.
Die genoemde 35 is al 41 op dagkoers. Excl. bonussen dus
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kwestie van opbieden door partijen. Ziet er prima uit in ieder geval. En nog steeds hoop ik dat hij blijft. Maar meer dan 40 ... dan ga ik twijfelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Laten we wel zijn: hij is het dubbel en dwars waard (A)
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Josef Dettelbacher schreef: 14 mei 2022, 00:43 Ik heb geen om ontvangen, dus ik kan vrij roepen: Juancho hoopt dat Ailon over de keeper geen gelijk heeft, want dan vliegt het forum in de fik. Dat kan maar één ding betekenen: PSV probeert na het vertrek van Schmidt Unnerstall terug te halen.
Onana op huurbasis van Inter omdat daar Handanovic nog eerste keeper is?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré