Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

[mention]Ardbeg[/mention] snap ik, maar beeldvorming begrijp jij ook. Hebben we t al vaker over gehad inderdaad. Hij doet het niet expres maar hij schat gewoon verkeerd. Zo dan? ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Nog een jaar Sangaré zou top zijn, maar ik ben benieuwd of hij net als Gakpo te behouden is. Zowel sportief als financieel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lazo schreef: 13 mei 2022, 11:54 Maarja als onze eigen clubwatcher al roept dat t bedrag tussen de 25-30 miljoen zal liggen
Dat roept hij helemaal niet. Maar goed lezen is een kunst natuurlijk.
De Realist schreef: 13 mei 2022, 11:58 De clubwatcher a) moet eens ophouden met het downgraden van de waarde van onze spelers en b) bepaalt het beleid bij PSV niet.
En daarom boeit het ook niet wat hij roept natuurlijk. Maar goed lezen is een kunst. Hij heeft niet gezegd dat hij 25-30 miljoen op gaat brengen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]ShovingNE2[/mention] en toch krijg je daardoor beeldvorming ;) maar eens uiteraard
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Klopt. Omdat mensen niet kunnen lezen en dan roepen wat er niet gezegd wordt. Kan je Elfrink verwijten dat men niet kan lezen of de verknipte quotes van VZ overneemt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 13 mei 2022, 12:51 Nog een jaar Sangaré zou top zijn, maar ik ben benieuwd of hij net als Gakpo te behouden is. Zowel sportief als financieel.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat als vd Wallen echt actief de schouders eronder wil zetten hij en z'n zakenpartners hierin wel iets willen betekenen. Op welke (legale) manier dan ook. Als je serieus de aanval op Ajax wil inzetten heb je beide heren of iig 1 van de 2 gewoon keihard nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 15:10 Klopt. Omdat mensen niet kunnen lezen en dan roepen wat er niet gezegd wordt. Kan je Elfrink verwijten dat men niet kan lezen of de verknipte quotes van VZ overneemt?
T gaat om het idee dat als je een schattig hangt van de waarde van een speler dat mensen dit overnemen. Dat is wat ik ermee bedoel.

Als Rik in z’n artikel schat dat ie 35-40 miljoen op kan leveren, dan zie je dat in de Engelse media terugkomen. Waarde creëren door hoog in de boom te zitten. Dat doen ze in Amsterdam al jaren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 13 mei 2022, 12:51 Nog een jaar Sangaré zou top zijn, maar ik ben benieuwd of hij net als Gakpo te behouden is. Zowel sportief als financieel.
Ik ben niet thuis in de financiële kant van zaken, maar zou het zo'n ramp zijn als ze allebei blijven en andere posities relatief goedkoop worden ingevuld, bijvoorbeeld door het halen van Luuk de Jong en Cillessen? Die kosten qua transfergeld weinig tot niks en qua salaris gaat er wel wat ruimte vrijkomen nu Zahavi en hopelijk Bruma vertrekken. Bovendien hoef je Gakpo en Sangaré niet te vervangen, wat sowieso al heel veel geld bespaart.

Het zou wel goud zijn als ze allebei blijven trouwens. Dit zijn spelers die moeiteloos kunnen aansluiten op hoger niveau, maar dus ook spelers die ons echt kunnen helpen om CL te halen.

Overigens complimenten aan [mention]Ailon[/mention]. Ik ben sceptisch genoeg met betrekking tot informatie, maar dit nieuws is al een tijdje bekend. Mag toch ook een keer gezegd worden.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 13 mei 2022, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Elfrink is journalist, geen Freak of Breaking Mike. Niet in dienst van de club.

Maar er stond:

'Minstens 25-30 miljoen'. Dat is echt heel wat anders dan 'tussen 25-30 miljoen'. Scheelt nogal. Dan gaat het dus afhangen van de bidding war en kan je echt prima richting de 40 inclusief (haalbare) bonussen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 15:16 Overigens complimenten aan @Ailon. Ik ben sceptisch genoeg met betrekking tot informatie, maar dit nieuws is al een tijdje bekend. Mag toch ook een keer gezegd worden.
Ik hoop alleen dat zijn info over de nieuwe keeper niet klopt. Dan staat dit forum in de fik :lol: . En nee, ik bedoel geen Cillissen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Als dat klopt, was het voornamelijk een orienterend gesprek. Ik zou daar niet van uit gaan.
robert_94
Lid 2e elftal
3
Berichten: 171
Lid geworden op: 4 nov 2020

Juancho schreef: 13 mei 2022, 15:27
Ykhim schreef: 13 mei 2022, 15:16 Overigens complimenten aan @Ailon. Ik ben sceptisch genoeg met betrekking tot informatie, maar dit nieuws is al een tijdje bekend. Mag toch ook een keer gezegd worden.
Ik hoop alleen dat zijn info over de nieuwe keeper niet klopt. Dan staat dit forum in de fik :lol: . En nee, ik bedoel geen Cillissen.
Op welk nieuws wordt hier gedoeld?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 15:16
Massimo schreef: 13 mei 2022, 12:51 Nog een jaar Sangaré zou top zijn, maar ik ben benieuwd of hij net als Gakpo te behouden is. Zowel sportief als financieel.
Ik ben niet thuis in de financiële kant van zaken, maar zou het zo'n ramp zijn als ze allebei blijven en andere posities relatief goedkoop worden ingevuld, bijvoorbeeld door het halen van Luuk de Jong en Cillessen? Die kosten qua transfergeld weinig tot niks en qua salaris gaat er wel wat ruimte vrijkomen nu Zahavi en hopelijk Bruma vertrekken. Bovendien hoef je Gakpo en Sangaré niet te vervangen, wat sowieso al heel veel geld bespaart.

Het zou wel goud zijn als ze allebei blijven trouwens. Dit zijn spelers die moeiteloos kunnen aansluiten op hoger niveau, maar dus ook spelers die ons echt kunnen helpen om CL te halen.

Overigens complimenten aan @Ailon. Ik ben sceptisch genoeg met betrekking tot informatie, maar dit nieuws is al een tijdje bekend. Mag toch ook een keer gezegd worden.
Het zou PSV, tenzij Madueke verkocht wordt, weinig bewegingsruimte geven of er zullen meer specifieke financiële keuzes gemaakt moeten worden. Wat uiteindelijk ook nog zou kunnen is dat Gakpo of Madueke in mei of juni 2023 verkocht wordt, zoals destijds ook gebeurde met Depay.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 13 mei 2022, 15:27
Ykhim schreef: 13 mei 2022, 15:16 Overigens complimenten aan @Ailon. Ik ben sceptisch genoeg met betrekking tot informatie, maar dit nieuws is al een tijdje bekend. Mag toch ook een keer gezegd worden.
Ik hoop alleen dat zijn info over de nieuwe keeper niet klopt. Dan staat dit forum in de fik :lol: . En nee, ik bedoel geen Cillissen.
Het is waarschijnlijk een hele brutale vraag maar ik ben echt heel erg benieuwd welke keeper hier wordt bedoeld?
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ik vind het niet brutaal. Zij schrijven hier zelf over, dus wie A zegt, moet ook B zeggen. :) Ik weet ook niet wie er bedoelt wordt. Laatste bericht van Ailon hier op het forum is op 11 oktober geweest. Misschien dat hij nog via pb's bepaalde leden op de hoogte houdt.

Ik wil het verdomme ook weten! :P
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tyton zeker ;)
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 13 mei 2022, 16:02
Juancho schreef: 13 mei 2022, 15:27

Ik hoop alleen dat zijn info over de nieuwe keeper niet klopt. Dan staat dit forum in de fik :lol: . En nee, ik bedoel geen Cillissen.
Het is waarschijnlijk een hele brutale vraag maar ik ben echt heel erg benieuwd welke keeper hier wordt bedoeld?
Ik ook!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sorry maar het is niet aan mij om met namen te komen. Je kan altijd Ailon een PM proberen te sturen. Maar ik ga niet voor/namens hem spreken als het gaat om namen natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nee hij zal het vast wel prettig vinden dat nu het halve forum hem een PM gaat sturen om te achterhalen wie de keeper is. Misschien zoiets beter voor je houden. Als je het verder toch niet wil vertellen heeft de comment geen meerwaarde imo.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Bespreek het dan ook lekker in dm. Prima toch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Niemand hoeft een naam te geven. Ailon kiest zelf wel uit met wie hij het wil delen. Hoezo het halve forum trouwens? Twee man vragen wat.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Haha. Wel chique om het te droppen en dan te zeggen dat je het niet kunt zeggen. Zeg dan gewoon een naam, die zou kunnen. Cilissen, Unnerstal of wie dan ook of zeg niks, maar dit is gewoon interessant doen en iets uitlokken en vervolgens doen alsof je neus bloedt.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Thijs schreef: 13 mei 2022, 17:28 Haha. Wel chique om het te droppen en dan te zeggen dat je het niet kunt zeggen. Zeg dan gewoon een naam, die zou kunnen. Cilissen, Unnerstal of wie dan ook of zeg niks, maar dit is gewoon interessant doen en iets uitlokken en vervolgens doen alsof je neus bloedt.
Het = sinds 1999 toch nooit anders geweest?
Laatst gewijzigd door Balinho op 13 mei 2022, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Beetje flauw ja, we zitten allemaal graag dicht bij het vuur. Om dan een paar mensen te hebben die wel flaneren met inside informatie maar vervolgens daar niets over willen loslaten…, houd het voor jezelf of deel het maar dit is gewoon interessant doen om het interessant doen!

Als je geen naam kan geven, maak er dan tenminste een riddle van of drop wat hints ofzo.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik begon er niet over he..
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Het Ailon-promotie team komt naar je toe deze zomer! ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré