Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Boh, en toch is het een genot als je hem zoals gisteren ziet spelen. Zoveel techniek, inzicht en acceleratie. Dat is wat anders dan Eran. Eran is een werker, Maxi talent.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En er gewoon volle bak invliegen alsof ie nog nooit geblesseerd is geweest. Ginne skrik.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ricardo Zamora schreef: 12 mei 2022, 12:03 Eran is een werker, Maxi talent.
Hard work beats talent, when talent is altijd geblesseerd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Lorenzo von Matterhorn schreef: 12 mei 2022, 12:17 Hard work beats talent, when talent was altijd geblesseerd.
Resultaten uit het verleden, zijn geen garantie voor de toekomst.

It works both ways. ;)

Verlengen en de komende 2 jaar speelminuten geven, in een concurrentiestrijd met een ander toptalent. Dan gaat Maxi alsnog geld opleveren, mark my words!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik hoop ook dat ze hem nog een jaar extra contract geven met een eenzijdige optie voor nog 2 jaar.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Haha een nieuw contract... ja voor 7 euro per uur dan toch maximaal.

No way man, deze jongen is een gigantisch gat in onze portemonnee. Niet alleen dat goddelijke salaris waar niks voor terugkomt, maar ook al die begeleiding enz. moet steeds betaald worden he.

Streep eronder en vaya con dios Maxi. Het was pijnlijk voor allebei, maar jij bent er tenminste nog schatrijk mee geworden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lekker respectvol weer ziege...
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Heeft ie toch gewoon gelijk in? Romero is een prima joch maar dat doet niks af aan heel de situatie.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Romero werd enkele maanden geleden al in verband gebracht met een terugkeer naar Argentinië. Ik meen dat river plate of Velez Sarsfield hem voor een klein bedrag willen halen.

Daar gaat PSV gebruik van maken. Het is absoluut waar dat die jongen ontzettend veel talent heeft, maar als in oktober de blaadjes gaan vallen dan kun je er vergif op innemen dat hij weer iets scheurt. Hij moet gewoon lekker naar zijn vaderland gaan en beseffen dat hij heel veel geluk heeft gehad in het leven. Je zult maar zo’n lichaam hebben en toch redelijk binnenlopen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als hij minder als 4 miljoen zou opleveren dan zou ik hem gewoon laten houden en uit zijn contract laten gaan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Voor 3 miljoen gaat er een grote strik omheen hoor. En krijgt de koper er een bezoekje aan een etablissement naar keuze bij.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 13 mei 2022, 09:06 Heeft ie toch gewoon gelijk in? Romero is een prima joch maar dat doet niks af aan heel de situatie.
Het is maar wat je onder gelijk hebben vindt vallen. Romero heeft genoeg verdiend zonder daadwerkelijk minuten te maken, maar zmoz maakt er een kunst van om hem neer te zetten als luie flikker die met z'n reet cocktails ligt te zuipen aan een of ander Zuid-Amerikaans strand. Dat Romero al jarenlang een mentaal gevecht met zichzelf heeft, daar hoor je waarde zmoz niet over. Dat het leven van Romero vooral in het teken heeft gestaan van revalideren in plaats van voetballen: niet interessant ofzo. Dat wordt allemaal afgedaan met de uitspraak dat het pijnlijk is voor beide partijen.

Geld is niet alles. PSV kan dit verlies hebben, voor Romero is het maar afwachten of de droom waar hij al z'n hele leven voor heeft geleefd ooit waarheid kan worden. Dat vind ik oneindig veel pijnlijker dan het feit dat we geld zijn verloren aan iemand die bijna altijd geblesseerd is.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 15:30
Heissenberrug schreef: 13 mei 2022, 09:06 Heeft ie toch gewoon gelijk in? Romero is een prima joch maar dat doet niks af aan heel de situatie.
Geld is niet alles. PSV kan dit verlies hebben, voor Romero is het maar afwachten of de droom waar hij al z'n hele leven voor heeft geleefd ooit waarheid kan worden. Dat vind ik oneindig veel pijnlijker dan het feit dat we geld zijn verloren aan iemand die bijna altijd geblesseerd is.
Je praat over hem alsof hij ongeneeslijk ziek is verklaard. Kom even op hoor.

Het is treurig voor hem en mentaal zeer pittig (geweest), maar hij is onderaan de streep al zoveel verder gekomen dan miljoenen andere mensen met dezelfde dromen. Hij heeft nog zoveel mogelijkheden in zijn leven, dankzij zijn carriere (en PSV).
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat kan best zijn, maar het doet niet zoveel af aan mijn verhaal.

Voetbal ís zijn leven, al een jaar of 20. Als dat straks misschien in duigen valt, dan is het niet zomaar een kwestie van even een dag balen en daarna wat nieuws kiezen. Ik weet 100% zeker dat hij al zijn verdiende geld zou inruilen voor een kans op een stabiele carrière zonder al die kutblessures. Dát is mijn punt. En hier wordt door enkelingen gedaan alsof Maxi het geweldig heeft omdat hij zoveel geld gevangen heeft. Dat vind ik zo'n akelig kille kijk op het leven van een ander.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 16:28 Dat kan best zijn, maar het doet niet zoveel af aan mijn verhaal.

Voetbal ís zijn leven, al een jaar of 20. Als dat straks misschien in duigen valt, dan is het niet zomaar een kwestie van even een dag balen en daarna wat nieuws kiezen. Ik weet 100% zeker dat hij al zijn verdiende geld zou inruilen voor een kans op een stabiele carrière zonder al die kutblessures. Dát is mijn punt. En hier wordt door enkelingen gedaan alsof Maxi het geweldig heeft omdat hij zoveel geld gevangen heeft. Dat vind ik zo'n akelig kille kijk op het leven van een ander.
Ga jij nu serieus beweren dat er meer in het leven is dan geld verdienen en kunnen uitgeven?!
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat revalideren harder werken (deels ook door het mentale en het feit dat je er vaak alleen voorstaat) is dan daadwerkelijk fit zijn en je wedstrijdjes voetballen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Thijs schreef: 13 mei 2022, 17:23
Ykhim schreef: 13 mei 2022, 16:28 Dat kan best zijn, maar het doet niet zoveel af aan mijn verhaal.

Voetbal ís zijn leven, al een jaar of 20. Als dat straks misschien in duigen valt, dan is het niet zomaar een kwestie van even een dag balen en daarna wat nieuws kiezen. Ik weet 100% zeker dat hij al zijn verdiende geld zou inruilen voor een kans op een stabiele carrière zonder al die kutblessures. Dát is mijn punt. En hier wordt door enkelingen gedaan alsof Maxi het geweldig heeft omdat hij zoveel geld gevangen heeft. Dat vind ik zo'n akelig kille kijk op het leven van een ander.
Ga jij nu serieus beweren dat er meer in het leven is dan geld verdienen en kunnen uitgeven?!
De liefde gaat verder dan dat
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Jeuh, geen Zahavi! Dus Romero! Ow wacht.....
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja jammer dat er geen risico met hem wordt genomen. Hopelijk prikt hij er ff een in laatste 20 minuten als hij invalt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

FritskePhilips schreef: 15 mei 2022, 13:31 Jeuh, geen Zahavi! Dus Romero! Ow wacht.....
Mogelijk kun je volgend seizoen zeggen “Geen Schmidt, dus Romero”, zo niet weet je dus dat het aan Romero zelf lag.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ykhim schreef: 13 mei 2022, 16:28 Dat kan best zijn, maar het doet niet zoveel af aan mijn verhaal.

Voetbal ís zijn leven, al een jaar of 20. Als dat straks misschien in duigen valt, dan is het niet zomaar een kwestie van even een dag balen en daarna wat nieuws kiezen. Ik weet 100% zeker dat hij al zijn verdiende geld zou inruilen voor een kans op een stabiele carrière zonder al die kutblessures. Dát is mijn punt. En hier wordt door enkelingen gedaan alsof Maxi het geweldig heeft omdat hij zoveel geld gevangen heeft. Dat vind ik zo'n akelig kille kijk op het leven van een ander.
Heb je allemaal helemaal gelijk in, een financiele sof van een club is ook absoluut totaal onvergelijkbaar met een persoonlijk drama maar zijn drama vond in 2015 al plaats. Helemaal los van zijn drama hebben wij een hele grote miskoop gedaan wat ons bakken met geld heeft gekost, zo is zijn pech ook een beetje onze pech geworden en onze pech heeft zijn pech verzacht.

Edit: ff termen gefinetuned.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Thijs schreef: 15 mei 2022, 13:38
FritskePhilips schreef: 15 mei 2022, 13:31 Jeuh, geen Zahavi! Dus Romero! Ow wacht.....
Mogelijk kun je volgend seizoen zeggen “Geen Schmidt, dus Romero”, zo niet weet je dus dat het aan Romero zelf lag.
Bij RvN heeft hij speelminuten gemaakt, vertrouwen gekregen én terugbetaald. Ik heb er vertrouwen in dat Romero zoch zal laten zien, als hij hier de kans voor krijgt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

FritskePhilips schreef: 15 mei 2022, 13:41
Thijs schreef: 15 mei 2022, 13:38

Mogelijk kun je volgend seizoen zeggen “Geen Schmidt, dus Romero”, zo niet weet je dus dat het aan Romero zelf lag.
Bij RvN heeft hij speelminuten gemaakt, vertrouwen gekregen én terugbetaald. Ik heb er vertrouwen in dat Romero zoch zal laten zien, als hij hier de kans voor krijgt.
Ja, maar bij Jong PSV zou Schmidt hem ook wel opgesteld hebben. Ik heb nog stiekem hoop dat Romero nog iets van zijn belofte zal inlossen, maar kan me voorstellen dat ook Ruud niet helemaal overtuigd is.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Thijs schreef: 15 mei 2022, 13:44
FritskePhilips schreef: 15 mei 2022, 13:41
Bij RvN heeft hij speelminuten gemaakt, vertrouwen gekregen én terugbetaald. Ik heb er vertrouwen in dat Romero zoch zal laten zien, als hij hier de kans voor krijgt.
Ja, maar bij Jong PSV zou Schmidt hem ook wel opgesteld hebben. Ik heb nog stiekem hoop dat Romero nog iets van zijn belofte zal inlossen, maar kan me voorstellen dat ook Ruud niet helemaal overtuigd is.
Dat gaan we dus zien. Zonder dat we hierbij direct de conclusie kunnen trekken dat het dan aan Romero zelf zou hebben gelegen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Krijg juist het idee dat PSV niet meer wil dat hij speelt zodat hij fit een transfer kan maken straks.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

En zo komt ie er een halfuur in.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero