PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ComeOnPSV schreef: 05 mei 2022, 17:06 Als PSV een klapper wil maken met een shirt moet het dat shirt weer maken.
Laatst verkozen als mooiste uitshirt ooit toch?
Niet exact hetzelfde joh
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Nee niet exact hetzelfde maar je kan natuurlijk wel iets doen wat erop lijkt.
Het zal dan ook wel goed verkopen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Uitshirt van Milan, zal door Puma voor PSV eenzelfde soort template gebruikt worden? Dat blauw/paarse als hoofdkleur en dan die horizontale strepen in rood/wit? Voor de rest rood Puma-logo en rode teksten.

Afbeelding
Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

we krijgen volgend seizoen als het goed is een zwart met rood uitshirt. lijkt me dan een moeilijk template ;)
https://www.footyheadlines.com/2021/11/ ... eaked.html
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 06 mei 2022, 13:02 Uitshirt van Milan, zal door Puma voor PSV eenzelfde soort template gebruikt worden? Dat blauw/paarse als hoofdkleur en dan die horizontale strepen in rood/wit? Voor de rest rood Puma-logo en rode teksten.

Afbeelding
Huh, blauwpaars met rood-wit? Ik mag hopen van niet!

Ik denk echter niet dat er per se hetzelfde template gebruikt wordt. Kijk naar hun uitshirt van vorig jaar. Ook niet hetzelfde..

Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

Puma gebruikt bijna nooit templates bij de uit en thuis shirts van hun 'top clubs'. alleen 3e shirts vaak. gelukkig maar. anders hadden we net zo goed bij Nike kunnen blijven destijds.
Mike92PSV
Bankzitter
3
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mvogoat schreef: 06 mei 2022, 13:18 we krijgen volgend seizoen als het goed is een zwart met rood uitshirt. lijkt me dan een moeilijk template ;)
https://www.footyheadlines.com/2021/11/ ... eaked.html
Dat is toch een navy blauwe kleur en geen zwart? :tear:
Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

klopt ja, al vind ik het op de foto wel heel erg naar heel donker grijs ogen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het is ook een soort van donkergrijs/blauw. Beetje middernachtkleur. We gaan het zien. Zo op het eerste ook vind ik de combi met high risk red echt helemaal niets.
Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

deze kleur moet je denk in het echt zien om een goed oordeel te maken. Donkere zwarte/grijze kleuren met rood gaat vaak wel goed samen. City krijgt hem met neon groen, ook een kleur die doorgaans beter gaat met donkere zwarte/grijze kleuren.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hoe zeg je geen echte PSV supporter te zijn zonder dit te zeggen?:



Die streep? Hoe haal je het in je hoofd.


(Tevens, what's up met het oranje en paars?)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat wit is zwart maken, die zwarte baan in het midden rood-wit geblokt, stop de tijd ik zet nul jokers in.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 06 mei 2022, 16:10 Wat wit is zwart maken, die zwarte baan in het midden rood-wit geblokt, stop de tijd ik zet nul jokers in.
Jammer dat je geen joker hebt ingezet want elk design met 1 brede baan in het midden van een PSV shirt ga ik ritueel verbranden. Try again :D
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 05 mei 2022, 17:06 Als PSV een klapper wil maken met een shirt moet het dat shirt weer maken.
Laatst verkozen als mooiste uitshirt ooit toch?
Geen idee, maar ik vind het zelf het mooiste uitshirt. Jammer dat het geen successeizoen was, want dat had het nog iconischer gemaakt. Ik vond het uitshirt van vorig seizoen trouwens ook prachtig.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik ben de moeilijkste niet. Vind dit zelf ook niet echt een op ajax lijkende brede baan, zeker niet in het ontwerp wat ik beschreef, dan valt het nog minder op.

Maar goed, hypothetisch gelul uiteraard want dit wordt het toch niet. :opzijnkop:
Eenhoopjob
Bankzitter
3
Berichten: 299
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mvogoat schreef: 06 mei 2022, 13:22 Puma gebruikt bijna nooit templates bij de uit en thuis shirts van hun 'top clubs'. alleen 3e shirts vaak. gelukkig maar. anders hadden we net zo goed bij Nike kunnen blijven destijds.
Hoewel dat zwart/rode uitshirt dat was ‘gebaseerd op glow’ gewoon een template was. Er speelde dat jaar een benefiet/all-star achtige wedstrijd in exact hetzelfde tenue

EDIT: fotootje gevonden

Afbeelding
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Net weer de 10 0 gezien van PSV tegen Feyenoord bij ESPN en dan zie ik dit shirt weer en dan klopt dit echt volledig en eigenlijk een compleet ander shirt als dit jaar terwijl ik die ook heel mooi vind.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kunnen wij wat vergelijkbaars verwachten? Ik vind het bij BVB wel mooi, maar benieuwd hoe ik het vind als PSV shirt met onderbroken banen....

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Vorig jaar had Puma ook een totaal ander shirt. Bij PSV kom je hier echt niet mee weg, dus ik geloof er niets van dat dit hetzelfde gaat zijn. Dortmund heeft altijd heel basale shirts.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... e-kit.html

Dat mag van mij 1 op 1 overgenomen worden met de juiste kleuren. Echt een mooie oplossing weer voor het vak op de rug.

https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... -info.html

En dan dit als uitshirt met de kleurstelling zwart met rode kraag en dan zijn we alweer klaar.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Daar ziet het er al een heel stuk beter uit, lijkt een beetje op 2010-11! Logo in het midden voor uitshirt hoop ik niet. Gewoon op het hart, waar het hoort.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Er zijn echt al veel clubs met Puma als sponsor waarvan al bekend is hoe het shirt er aankomend seizoen uitziet. PSV weet het goed geheim te houden.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

11 Sir Tinus schreef: 13 mei 2022, 11:54 https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... e-kit.html

Dat mag van mij 1 op 1 overgenomen worden met de juiste kleuren. Echt een mooie oplossing weer voor het vak op de rug.

https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... -info.html

En dan dit als uitshirt met de kleurstelling zwart met rode kraag en dan zijn we alweer klaar.
Ik vind het nogal een basic shirtje. Niets bijzonders aan.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

AddoCultheld schreef: 13 mei 2022, 14:36
11 Sir Tinus schreef: 13 mei 2022, 11:54 https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... e-kit.html

Dat mag van mij 1 op 1 overgenomen worden met de juiste kleuren. Echt een mooie oplossing weer voor het vak op de rug.

https://www.footyheadlines.com/2021/10/ ... -info.html

En dan dit als uitshirt met de kleurstelling zwart met rode kraag en dan zijn we alweer klaar.
Ik vind het nogal een basic shirtje. Niets bijzonders aan.
Heerlijk toch?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Wat mij betreft hoe basicer hoe beter inderdaad. Ginne fratsen, mooie rood witte doorgetrokken banen. Zwart bruukske en rood wit gestreepte sokken. Het hoeft niet moeilijk te zijn.
Mvogoat
Bankzitter
2
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2022
Seizoenkaart: Vak HH

Ik heb ff een beetje lopen kijken met die kleurtjes van het uitshirt maar in mijn ogen gaat dat echt een heel saai shirtje worden. Als je er uberhaupt een patroontje doorheen wil laten lopen (ik noem maar wat hoor maar een mexicaans printje om onze band met dat land uit te drukken) wordt het heel lelijk met dat donkere navy/grijs. ik heb geen idee hoe je hier een fotootje erin krijgt maar goed. ik vond het niet zo veel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Tenue