Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Volgend seizoen hopelijk een vol seizoen uithouden. Ruud lijkt me een people manager, dus ik denk dat hij Noni wel weer mentaal op de rit krijgt. Belangrijkste is om fit te zijn en verdedigend je taken uit te voeren. Dan komt hij er wel.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het lijkt me wel goed om op te letten met de aannames. Niemand weet hier wat er speelt. Een speler van die leeftijd heeft pieken en dalen. Da's vrij normaal. Hij heeft heel snel een hoge piek behaald, wat we nu als de standaard zien maar eigenlijk is het helemaal niet vanzelfsprekend wat hij destijds direct liet zien. buiten zijn blessures, zijn er wat mij betreft nog geen redenen om de alarmbellen te laten rinkelen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als er iemand wel een people manager is...dan is het Roger Schmidt wel. Neemt natuurlijk niet weg dat je dan alsnog kan botsen met een trainer of elkaar gewoon niet helemaal ligt qua karakter. Part of the job, ik kan ook niet met iedereen overweg op het werk. Laat staan met managers en bazen :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mooi projectje voor Fred.
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Eens met wat Ardbeg hierboven zegt. We hebben nu aannames en daar is dit forum voor. Tegelijkertijd kan het zomaar zijn dat Noni gewoon blessuregevoelig was en Doan zijn kans heeft gegrepen (ook weer een aanname).
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 12 mei 2022, 11:36 Het lijkt me wel goed om op te letten met de aannames. Niemand weet hier wat er speelt. Een speler van die leeftijd heeft pieken en dalen. Da's vrij normaal. Hij heeft heel snel een hoge piek behaald, wat we nu als de standaard zien maar eigenlijk is het helemaal niet vanzelfsprekend wat hij destijds direct liet zien. buiten zijn blessures, zijn er wat mij betreft nog geen redenen om de alarmbellen te laten rinkelen.
Dat hoorden we bij Ihattaren ook. Nou wil ik Madueke absoluut niet met hem vergelijken, maar je kan gewoon zien op het veld hoe iemand functioneert en zich gedraagt. Daar kan je niet alles, maar wel veel uit afleiden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds veel contact met Mo heeft...

Ja: in potentie kan hij de 50 miljoen op gaan leveren. Dat kon Mo ook. Als ze echt tegen de 25 willen betalen met een forse doorverkoop dan ben ik snel om hoor. Sangaré en Cody ervan behouden en we hebben een prachtig team.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 10:14 Ja: in potentie kan hij de 50 miljoen op gaan leveren. Dat kon Mo ook. Als ze echt tegen de 25 willen betalen met een forse doorverkoop dan ben ik snel om hoor. Sangaré en Cody ervan behouden en we hebben een prachtig team.
Laten we wel wezen. In dat scenario voelt het project Madueke niet als een groot succes, maar is het dat wel. Je hebt dan iemand voor weinig gehaald, wat potentie gezien zonder sportief te kunnen cashen, maar financieel maakt hij het dan wel mogelijk dat je op anderen sportief casht.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tsja, maar welke club gaat nu 25 mln betalen voor Noni. Is meer geblesseerd dan niet. Clubs gaan echt niet voor 25mln gokken of hij de intensiteit van een pak 'm beet Premier League of Bundesliga wel aan kan. Noni zal zich toch echt nog moeten bewijzen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je hebt hem vorig jaar verlengd en rugnummer 10 gegeven en hij stond er meteen in augustus. Ik zou zeggen óf je verkoopt hem nu als er iemand 25 miljoen wil betalen zodat je wat met dat geld kunt doen óf je gaat nog één keer all in met Madueke en kijkt even hoe het in augustus gaat. Dan sta je eind augustus wel heel sterk in de onderhandelingen met hongerige PL clubs die makkelijk 30 a 40 miljoen op tafel leggen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jawel die gaat zeker nog wel 25 miljoen opleveren en als ie een sterke eerste seizoenshelft heeft nog wel meer.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Daar twijfel ik ook niet aan. Maar het ging mij om "nu" ofwel op dit moment. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heeft homegrown status in Engeland. Een club zou dat echt wel neerleggen hoor
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een club misschien wel maar Noni zou wel heel dom zijn om eerst bewust te kiezen voor PSV en zijn ontwikkeling hier om vervolgens toch weer terug te keren om lekker te cashen en op het bankje te moeten zitten. Als hij al geluk heeft daar te mogen zitten ipv op de tribune.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Madueke is naar PSV gekomen om als jonge speler te spelen. Echter zijn er redenen dat hij nu weinig speelde in de laatste wedstrijden evenals dat een seizoen eerder ook al het geval was in de laatste maanden. Verder is daar tussendoor nog dat incident met een nep rijbewijs geweest. Dit soort dingen kunnen er wel voor zorgen dat ondanks de enorme potentie Madueke ik nog steeds vind hebben je misschien wel eieren voor je geld moet gaan kiezen. Daarbovenop komt ook nog eens het gehele blessureverhaal dit seizoen. Ihattaren kon een jaar eerder dan zijn vertrek voor ca. 25 miljoen naar Rennes en toen dat niet doorging werd er 26 miljoen voor Doku van Anderlecht betaald. Ik weet niet wat op dit moment wijsheid is, maar ik zou indien van toepassing een verkoop wel zeker wel in overweging nemen.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Massimo schreef: 13 mei 2022, 12:57 Dit soort dingen kunnen er wel voor zorgen dat ondanks de enorme potentie Madueke ik nog steeds vind hebben je misschien wel eieren voor je geld moet gaan kiezen.
Que?
Ex unitate vires
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Massimo schreef: 13 mei 2022, 12:57 Madueke is naar PSV gekomen om als jonge speler te spelen. Echter zijn er redenen dat hij nu weinig speelde in de laatste wedstrijden evenals dat een seizoen eerder ook al het geval was in de laatste maanden. Verder is daar tussendoor nog dat incident met een nep rijbewijs geweest. Dit soort dingen kunnen er wel voor zorgen dat ondanks de enorme potentie Madueke ik nog steeds vind hebben je misschien wel eieren voor je geld moet gaan kiezen. Daarbovenop komt ook nog eens het gehele blessureverhaal dit seizoen. Ihattaren kon een jaar eerder dan zijn vertrek voor ca. 25 miljoen naar Rennes en toen dat niet doorging werd er 26 miljoen voor Doku van Anderlecht betaald. Ik weet niet wat op dit moment wijsheid is, maar ik zou indien van toepassing een verkoop wel zeker wel in overweging nemen.
Ihattaren die voor ca. 25 miljoen naar Rennes kon? Lijkt me niet, zeker niet midden in de coronapandemie, want dan was hij voor dat bedrag echt wel verkocht. Ik lees wel dat Rennes interesse had en dat hij dan waarschijnlijk wel minstens 20 miljoen had moeten kosten, maar als Rennes echt interesse had gehad, dan verwacht ik eerder voor een bedrag tussen de 10 en 20 miljoen in.

Madueke zou ik serieus overwegen te verkopen inderdaad als er een bod van rond de 25 miljoen komt. Voor veel minder ook weer niet want zijn contract loopt nog wel weer even door.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Ik zou ook gaan voor Madueke als topverkoop. Als dat kansen biedt om Sangaré en Gakpo langer te houden heeft dat absoluut mijn voorkeur.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

loginnaam schreef: 13 mei 2022, 13:08 Ihattaren die voor ca. 25 miljoen naar Rennes kon? Lijkt me niet, zeker niet midden in de coronapandemie, want dan was hij voor dat bedrag echt wel verkocht. Ik lees wel dat Rennes interesse had en dat hij dan waarschijnlijk wel minstens 20 miljoen had moeten kosten, maar als Rennes echt interesse had gehad, dan verwacht ik eerder voor een bedrag tussen de 10 en 20 miljoen in.

Madueke zou ik serieus overwegen te verkopen inderdaad als er een bod van rond de 25 miljoen komt. Voor veel minder ook weer niet want zijn contract loopt nog wel weer even door.
De geruchten omtrent Ihattaren speelde van eind september 2020. Op 5 oktober 2020 werd Doku voor 26 miljoen gehaald.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Misschien wel, maar dan heb je het wat mij betreft nog steeds over een miljoen of 35, 40. Of 25 met een hele vette doorverkoop. Vraag me af of er clubs zijn die dat gaan betalen.

Ik lees veel kritiek over zijn optreden tegen NEC, maar los van die wissel staat hij wel gewoon aan de basis van twee goals. Dat is ruwe kwaliteit en in die zin totaal onvergelijkbaar met Ihattaren, die toch vooral speeltuinvoetbal speelde. Ik zou Madueke idealiter proberen te behouden en zijn, zo nu en dan, mindere optredens accepteren. Dit is namelijk wel iemand die PSV naar een hoger niveau tilt, maar ook iemand die nog stappen kan zetten. Dat Schmidt er als people-manager niet helemaal tevreden mee is: kan gebeuren. Ruud en Fred zijn weer andere persoonlijkheden en met name Fred Rutten heeft toch bewezen dat hij lastigere, speelsere spelers op het juiste pad kan krijgen. Je kan het sowieso een kans geven.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ik kon tekenen dat we Madueke kwijt zouden raken maar daarvoor wel 1 jaar Sangaré en Gakpo konden hebben dan tekende ik daar meteen voor. Die garantie heb je alleen niet en volgens mij hoeft PSV geen van drie persé te verkopen en ik denk zelfs dat ze het liefst ze allemaal aan boord houden.

Het risico op waardevermindering bij Gakpo en Sangaré is gevoelsmatig minimaal terwijl dat bij Madueke echt 'gevaarlijk' hoog is. Daar tegenover staat dat zijn waarde ook als een vuurpijl de lucht in kan worden geschoten als we de CL halen dankzij zijn goals en assists in augustus. Dus het is net speculeren of gokken.
Ook indirect kun je nog aspecten meenemen mbt het succesverhaal Madueke wat je als voorbeeld kunt schetsen voor andere PL talenten die niet aan de bak komen en via een stap bij PSV alsnog kunnen slagen.

En vergeet ook niet dat als Savio kan huren voor 2 jaar dat we Madueke iets makkelijker kunnen laten gaan.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Massimo schreef: 13 mei 2022, 15:31
loginnaam schreef: 13 mei 2022, 13:08 Ihattaren die voor ca. 25 miljoen naar Rennes kon? Lijkt me niet, zeker niet midden in de coronapandemie, want dan was hij voor dat bedrag echt wel verkocht. Ik lees wel dat Rennes interesse had en dat hij dan waarschijnlijk wel minstens 20 miljoen had moeten kosten, maar als Rennes echt interesse had gehad, dan verwacht ik eerder voor een bedrag tussen de 10 en 20 miljoen in.

Madueke zou ik serieus overwegen te verkopen inderdaad als er een bod van rond de 25 miljoen komt. Voor veel minder ook weer niet want zijn contract loopt nog wel weer even door.
De geruchten omtrent Ihattaren speelde van eind september 2020. Op 5 oktober 2020 werd Doku voor 26 miljoen gehaald.
Dus omdat Rennes 26 miljoen voor een andere speler betaalde, betekent dat meteen dat ze ook zo'n bedrag voor Ihattaren wilde betalen??? Rare logica, m.i. zegt dat niet meer dan dat Rennes in ieder geval 26 miljoen beschikbaar had om uit te geven en voorlopig kunnen we concluderen dat ze dat niet aan Ihattaren hebben uitgegeven.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Alsof Doku niet eenzelfde segment was inclusief status en gespeelde wedstrijden. Het is maar hoe je het wil zien en in welke chronologische volgerde dingen hebben afgespeeld....
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Begon Doku ook 10 kilo te zwaar aan de voorbereiding die zomer?

Even naar zijn stats gekeken van begin seizoen 20/21 bij Anderlecht en daarin speelde hij 7 wedstrijden waarin hij 2x scoorde en 4 assists gaf. Heel wat andere koek dan Ihattaren toen al ruim 9 maanden liet zien. Dan kan je mij niet wijs maken dat Rennes net zoveel voor Ihattaren over had als voor Doku, PSV daartegen nee zei en ze dus daarom voor Doku hebben gekozen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dikke vette prima, zouden meer internationals moeten doen:

Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Prima ja. Hoop wel dat we snel stoppen met dat top level.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke