PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lucius vertelde in de skiete Willy podcast dat hij nog sowieso een seizoen -17 doet. Julian Kwaaitaal werd toen specifiek genoemd als groot talent en "Gakpo" achtige speler.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hahah Jasper Waalkens... dan besef je dat je oud wordt. Mijn eerste wedstrijden bij Jong PSV op de Herdgang was met spelers als Afellay en Wuytens en daarna kwam de lichting Marcelis, Aissati, Beerens en Waalkens. Dat was toch altijd wel leuk om te kijken op maandagavond net voor de 'nieuwtjes' van Derksen bij VI aan tafel en dan helemaal in die wedstrijden tegen Jong Feyenoord waarbij er grote groepen mee kwamen vanuit Rotterdam. Dat waren nog tijden dat Jong Feyenoord nog tegen Jong PSV mocht voetballen ;)

Lucius heb ik nu een paar keer gezien en gehoord en ik zie daar nog niet perse een manager in die iedereen bij elkaar houdt. Maar zijn resultaten zijn prima dus wellicht heb ik het helemaal fout en dan kom ik meteen mijn ongelijk toegeven.

We hebben toch in pakweg 10 jaar flink aan de weg getimmerd op de Herdgang.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het is maar goed dat hij op voetbal is gaan focusen:

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lucius had ook een goede lichting onder zijn hoede.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 13 mei 2022, 10:19 Hahah Jasper Waalkens... dan besef je dat je oud wordt. Mijn eerste wedstrijden bij Jong PSV op de Herdgang was met spelers als Afellay en Wuytens en daarna kwam de lichting Marcelis, Aissati, Beerens en Waalkens. Dat was toch altijd wel leuk om te kijken op maandagavond net voor de 'nieuwtjes' van Derksen bij VI aan tafel en dan helemaal in die wedstrijden tegen Jong Feyenoord waarbij er grote groepen mee kwamen vanuit Rotterdam. Dat waren nog tijden dat Jong Feyenoord nog tegen Jong PSV mocht voetballen ;)

Lucius heb ik nu een paar keer gezien en gehoord en ik zie daar nog niet perse een manager in die iedereen bij elkaar houdt. Maar zijn resultaten zijn prima dus wellicht heb ik het helemaal fout en dan kom ik meteen mijn ongelijk toegeven.

We hebben toch in pakweg 10 jaar flink aan de weg getimmerd op de Herdgang.
Ik heb die ervaring juist andersom, Lucius is juist een peoplemanager, vindt het teambelang ontzettend belangrijk en heeft vanaf het begin van de dit seizoen uitgebreid geïnvesteerd in het team.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

O18 nu live tegen Ajax op het YouTube kanaal van PSV.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En de 1-0, nr 8. Ik denk Simons, maar zeker weten doe ik het niet. Abed, Houben en Gonzaga maken een prima indruk vooralsnog. Centraal achterin tot 2x toe slecht in de passing.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Sowieso verrassend dat Gonzaga en Abed redelijk herstellen van een moeilijke beginperiode. Eerste jaar Gonzaga (ouhris) was matig voor een voormalig toptalent.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

2-0 inmiddels, Pryske. Verder geen hele bijzondere spits.
#FreeGeneratie4
Rigo
Bankzitter
3
Berichten: 249
Lid geworden op: 4 nov 2020

Kwaaitaal had in de 2e helft al 4 assist kunnen hebben als De spits scherp was geweest. Gonzaga, Jimenez en Kwaaitaal zijn echte talenten. Vind die linksback Koen Janssen ook altijd goed presteren
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En afgelopen. Hadden er minstens 6 moeten maken. Is Kwaaitaal de ingevallen linksbuiten? Want die linkerkant loopt lekker, samen met Koen Janssen. Alleen het rendement is 0.
#FreeGeneratie4
Rigo
Bankzitter
3
Berichten: 249
Lid geworden op: 4 nov 2020

Kwaaitaal viel in als rechtsbuiten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Viel me op dat er nog een redelijke intensiteit was in het laatste deel, ondanks de omstandigheden (warmte, einde seizoen, einde van de wedstrijd).
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoe speelde Houben eigenlijk?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ze speelden Ajax behoorlijk de moeder zeg. Terwijl dit geen geweldige lichting is volgens mij; ik ben wel gecharmeerd van Jimenez en die liet vandaag ook weer aardige dingen zien, maar heb wel het idee dat hij wat stil staat in zijn ontwikkeling. Verder vind ik het jammer dan van Duiven daar niet in de spits staat, want die Fryske en Uneken kunnen er geen reet van.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Jimenez heeft een aflopend contract...
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Menno1 schreef: 14 mei 2022, 22:25 Ze speelden Ajax behoorlijk de moeder zeg. Terwijl dit geen geweldige lichting is volgens mij; ik ben wel gecharmeerd van Jimenez en die liet vandaag ook weer aardige dingen zien, maar heb wel het idee dat hij wat stil staat in zijn ontwikkeling. Verder vind ik het jammer dan van Duiven daar niet in de spits staat, want die Fryske en Uneken kunnen er geen reet van.
Van Duiven speelt wss morgenavond in de basis van Nederland O17 op het EK, dat is de reden dat hij (en babadi, rovers en vd heuvel) niet bij O18 speelden.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Straks om 19:00 eerste wedstrijd van NL Onder 17 op het EK, tegen Bulgarije. Wordt uitgezonden op de website van de NOS.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 16 mei 2022, 16:57 Straks om 19:00 eerste wedstrijd van NL Onder 17 op het EK, tegen Bulgarije. Wordt uitgezonden op de website van de NOS.
Bram Rovers PSV
Isaac Babadi PSV
Jason van Duiven PSV
Tim van den Heuvel PSV

Dit zijn 'onze' spelers die geselecteerd voor het EK zijn.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 14 mei 2022, 15:29 Sowieso verrassend dat Gonzaga en Abed redelijk herstellen van een moeilijke beginperiode. Eerste jaar Gonzaga (ouhris) was matig voor een voormalig toptalent.
Ze zijn natuurlijk technisch aan de bal. Dat scheelt. Techniek komt altijd met momenten wel bovendrijven eigenlijk. Maar enfin, we weten ook allemaal dat niemand doorbreekt van hun 2 of van deze lichting eigenlijk. De O18 is, op Babadi en wellicht Koen Janssen na, enorm pover.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 16 mei 2022, 17:17
Trixm schreef: 14 mei 2022, 15:29 Sowieso verrassend dat Gonzaga en Abed redelijk herstellen van een moeilijke beginperiode. Eerste jaar Gonzaga (ouhris) was matig voor een voormalig toptalent.
Ze zijn natuurlijk technisch aan de bal. Dat scheelt. Techniek komt altijd met momenten wel bovendrijven eigenlijk. Maar enfin, we weten ook allemaal dat niemand doorbreekt van hun 2 of van deze lichting eigenlijk. De O18 is, op Babadi en wellicht Koen Janssen na, enorm pover.
De jongens uit O18 die waarschijnlijk doorbreken worden meestal al snel doorgeschoven naar Jong PSV.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Lazo schreef: 16 mei 2022, 17:20
Heruone schreef: 16 mei 2022, 17:17

Ze zijn natuurlijk technisch aan de bal. Dat scheelt. Techniek komt altijd met momenten wel bovendrijven eigenlijk. Maar enfin, we weten ook allemaal dat niemand doorbreekt van hun 2 of van deze lichting eigenlijk. De O18 is, op Babadi en wellicht Koen Janssen na, enorm pover.
De jongens uit O18 die waarschijnlijk doorbreken worden meestal al snel doorgeschoven naar Jong PSV.
Wie zijn er doorgeschoven dan vanuit de afgelopen O18 lichting? ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Of we schuiven ze, voor zover van toepassing, weer door naar Ajax...
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 16 mei 2022, 17:05 Bram Rovers PSV
Isaac Babadi PSV
Jason van Duiven PSV
Tim van den Heuvel PSV
Allemaal in de basis.


De basis: Kuijsten,
Breinbrug, Huijsen, Blokzijl, Rovers
Van den Heuvel, Vos, Misehouy
Babadi, Van Duiven, Slory
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Heruone schreef: 16 mei 2022, 17:17
Trixm schreef: 14 mei 2022, 15:29 Sowieso verrassend dat Gonzaga en Abed redelijk herstellen van een moeilijke beginperiode. Eerste jaar Gonzaga (ouhris) was matig voor een voormalig toptalent.
Ze zijn natuurlijk technisch aan de bal. Dat scheelt. Techniek komt altijd met momenten wel bovendrijven eigenlijk. Maar enfin, we weten ook allemaal dat niemand doorbreekt van hun 2 of van deze lichting eigenlijk. De O18 is, op Babadi en wellicht Koen Janssen na, enorm pover.
Op basis van talent zou Gonzaga het moeten kunnen halen, dan moet hij wel een stijle groeicurve ingaan..
Saibari is underrated.
Nick
Jeugdspeler
2
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Nederland tot nu toe een erg onrustige indruk maken. Je ziet aan Babadi dat die fantastisch kan voetballen maar er komt nog vrij weinig rendement uit. Van Duiven komt niet zoveel in het spel voor maar die is wel enorm doelgericht en creëert toch een goede schietkans voor zichzelf die de keeper van Bulgarije goed pakt. Van den Heuvel is een technisch zeer vaardige speler maar vind dat die een beetje verstoppertje speelt net als de rest van de middenvelders. Rovers had een goede voorzet op van Duiven maar verspeelt een paar keer ook simpel de bal. Vind tot nu toe Slory en Huijsen de beste indruk maken bij oranje o17.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Jeugdopleiding Algemeen