Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Haha
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

[media]https://nos.nl/artikel/2428626-bijna-ka ... geen-drama[/media]

Sterk staaltje; hoe lul ik iets recht wat krom is.
"Zijn CV is indrukwekkend" Euh, say what?!

Al met al ben ik blij met Schreuder. Kon beter (Heitinga) maar ook slechter (Bosz).
One can only hope
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Weet iemand of ze [mention]Frank[/mention] al hebben opgepakt ivm mishandeling op de werkvloer?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik lees in dat hele stuk alleen maar twijfels. Rare keuzes maakte hij, combinatievoetbal was niet zo geweldig en
"Maar ze vinden het geen drama dat hij vertrekt", klinkt het opvallend genoeg vanuit het Belgische journaille. Volgens de competitiestand levert Schreuder geweldig werk af in Brugge, maar toch zijn er twijfels.
"De teneur in België is toch vooral dat Club nu het verschil maakt dankzij de wintertransfers die zijn gekomen."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze hadden bij Brugge gehoopt op mooi combinatievoetbal, maar dat werd het niet. Het is gewoon prestatievoetbal.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Komt ie bij Ajax niet mee weg. Daar hebben ze liever mooi voetbal en 4e worden dan kampioen met prestatievoetbal. Zeggen ze.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kom op hè, Brugge moet kampioen worden in België, nog meer dan Ajax dat moet in Nederland. Die gaat keihard falen bij Ajax.

Overigens, wat een kleuter is die Lars van fc afkicken. Zat te zeiken op Roger en onze Twitter account dat wij kinderachtig zijn en Leverkusen hebben gekopieerd. Eerste keer dat ik z’n kop zie, is die gast 15? Die heeft amper haar op zijn ballen, wat een kut mannetje. En dan die dikke Wout met z’n bierpens? Wat een niveau zonder Neal and Bruce joh.
Frank
Jeugdinternational
2
Berichten: 140
Lid geworden op: 7 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 13 mei 2022, 09:05 Weet iemand of ze @Frank al hebben opgepakt ivm mishandeling op de werkvloer?
Hahaha, heb mezelf in kunnen houden, heftrucks etc maar vermeden gisteren.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 09:44 Komt ie bij Ajax niet mee weg. Daar hebben ze liever mooi voetbal en 4e worden dan kampioen met prestatievoetbal. Zeggen ze.
Zeggen ze ja. Eindstand spelen die ook gewoon 4-4-2 puur op resultaat met Brobbey en Haller in de punt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Brugge speelde in het begin heel matig en toen wonnen ze ook niet zoveel. Volgens mij 2 uit de eerste 5. Maar daarna waren de resultaten goed, gingen ze meer scoren en vooral minder tegen krijgen. Maarja het is Brugge in de Belgische competitie. Die tegenstand is niet zo groot, geen dubbel programma, veruit de beste selectie en een competitieopzet dat echt een gedrocht is.

Schreuder is een hele onervaren hoofdtrainer met goede assistent skills. In de Eredivisie kun je daarmee weg komen dus het is niet perse een slechte keuze maar het getuigd in ieder geval niet zo van ambitie als ik had verwacht.

Als het plan is om Bergwijn te halen voor links en Tadic op 10 en dan Haller inruilen voor Brobbey dan is er wel een basis om in NL heel veel wedstrijden eenvoudig te winnen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

11 Sir Tinus schreef: 13 mei 2022, 10:27 Als het plan is om Bergwijn te halen voor links en Tadic op 10 en dan Haller inruilen voor Brobbey dan is er wel een basis om in NL heel veel wedstrijden eenvoudig te winnen.
Die basis is er sowieso wel omdat het verschil tussen Ajax en PSV vs de rest gewoon heel groot is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

We gaan dat gat dichten. Slechts 2 punten verschil met onze lekke verdediging.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

RIO schreef: 13 mei 2022, 10:42 We gaan dat gat dichten. Slechts 2 punten verschil met onze lekke verdediging.
+ een aantal punten door de neus geduwd door de VAR.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja ok maar we hebben zelf ook gekut tegen Hoerenveen, Willem 2 en Twente
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hatseflats schreef: 13 mei 2022, 10:55
RIO schreef: 13 mei 2022, 10:42 We gaan dat gat dichten. Slechts 2 punten verschil met onze lekke verdediging.
+ een aantal punten door de neus geduwd door de VAR.
Ik vind het belangrijk om dit te blijven benoemen. Als wij het al niet doen, dan de "objectieve" mensen al helemaal niet, en dan gaat dit gewoon de boeken in als een "verdiend", "terecht" of "eerlijk" kampioenschap. En dat is niet zo.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

RIO schreef: 13 mei 2022, 10:56 Ja ok maar we hebben zelf ook gekut tegen Hoerenveen, Willem 2 en Twente
Ja en die kutclub ook tegen een aantal clubs. De basis is een eerlijke competitie.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De Realist schreef: 13 mei 2022, 10:57 Ik vind het belangrijk om dit te blijven benoemen. Als wij het al niet doen, dan de "objectieve" mensen al helemaal niet, en dan gaat dit gewoon de boeken in als een "verdiend", "terecht" of "eerlijk" kampioenschap. En dat is niet zo.
Van mij hoeft het niet continu benoemd te worden. Hoef er niet iedere dag aan herinnerd te worden. Ik wil weer vooruitkijken zsm.

Tijs schrijft het prima op en zo beleef ik het ook.

https://visie.eo.nl/artikel/2022/05/doe ... ortief-man
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 11:01
De Realist schreef: 13 mei 2022, 10:57 Ik vind het belangrijk om dit te blijven benoemen. Als wij het al niet doen, dan de "objectieve" mensen al helemaal niet, en dan gaat dit gewoon de boeken in als een "verdiend", "terecht" of "eerlijk" kampioenschap. En dat is niet zo.
Van mij hoeft het niet continu benoemd te worden. Hoef er niet iedere dag aan herinnerd te worden. Ik wil weer vooruitkijken zsm.

Tijs schrijft het prima op en zo beleef ik het ook.

https://visie.eo.nl/artikel/2022/05/doe ... ortief-man
Ah,mooi stuk inderdaad. Tot de laatste twee zinnen dan, want ik krijg het mijn strot niet uit.
Ik bedoel ook meer op het moment dat dat kampioenschap weer benoemd moet worden. Dan wijs ik er gewoon fijntjes op. Verder inderdaad gewoon de grote negeerknop aan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ja precies
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De Realist schreef: 13 mei 2022, 10:58
RIO schreef: 13 mei 2022, 10:56 Ja ok maar we hebben zelf ook gekut tegen Hoerenveen, Willem 2 en Twente
Ja en die kutclub ook tegen een aantal clubs. De basis is een eerlijke competitie.
Ja we zijn keihard genaaid. En dat gaan ze volgend jaar weer doen. Wij moeten er dan voor zorgen dat we een voorsprong ipv een achterstand op Ajax hebben.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Eingelijk razend knap van PSV om zoveel kampioenschappen te hebben gewonnen in de Ajax-divisie
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

https://nos.nl/artikel/2428685-onderzoe ... t-niet-mee

Goh, wat verrassend...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ah zie daar. Smerige ratten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Maar wel kampioen he. Wees er maar trots op. Ik zou me kapotschamen als ik ajaxsupporter was.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze hebben niets om afdwingen. Jawel hoor: punten aftrek.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... rking.html

Zo kennen we ze weer. Wat een door en door verrotte club is het toch.

Ajax