Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De Realist schreef: 05 mei 2022, 22:44 Ik help het jullie hopen. Ik begrijp de achterliggende gedachte wel maar volgens mij is juist gezegd dat het sowieso niet noodzakelijk is spelers te verkopen. Dan moet je er toch echt eerst voor zorgen dat er voor bv een guti een goeie vervanger is voordat hij zou vertrekken. Anders is het echt alles helemaal opnieuw opbouwen, en juist daar moeten we geen zin in hebben. We zitten op een goede koers met de PSV upgrade tov eind periode van Bommel en die koers moeten we niet volledig gaan veranderen vind ik
Guti zou je kunnen houden, prima middenvelder. Het probleem is dat zijn contract nog maar een jaar doorloopt. De rest van de handel kan PSV prima missen (Max, Doan, Buma, Baumgartl, Zahavi, Drommel). Sterker nog, hier moet PSV vanaf om de voorwaarden te scheppen om vervolgens een stap vooruit te gaan zetten. PSV suddert, maar er moet weer vuurwerk komen, zoals Kees Ploegsma het laatst zei.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 05 mei 2022, 23:09
Standbeeld schreef: 05 mei 2022, 18:35
Is dat zo? Dumfries en Malen vallen ook in dit boekjaar. Ik denk daarnaast dat je met de "kleine" verkopen al een heel eind komt: Doan, Max, Mwene, mogelijk Gotze en Guti. Dat zal alles bij elkaar toch zeker een 20-25mln minimaal op moeten leveren en dan schat ik het conservatief in. Daarnaast had PSV afgelopen winter geld om een verdediger te halen dus ik neem aan dat er sowieso ook nog een klein transferpotje beschikbaar is wat daar nog bij komt. Dit is wel allemaal gebaseerd op mijn gevoel maar ik denk dat die urgentie enigzins meevalt.
Het zit hem niet specifiek in dit boekjaar, al denk ik dat het voor veel mensen begin oktober toch weer flink tegen zal gaan vallen, maar voor het volgende seizoen. Van die kleinere verkopen blijft niet zo heel veel van over onder aan de streep. Behalve dat PSV 1,5 tot 2 grote verkopen nodig heeft plus wat klein bier met het huidige beleid, zal het je komende zomer ook vele meer slagkracht geven. Van mij mag hij blijven, maar pak de jaarrekeningen van de laatste 3-4 jaar er maar eens bij en kijk eens wat er onder aan de streep steeds over is gebleven na toch diverse verkopen en Europees voetbal. De spelers op de balans, de afschrijvingslasten en de salarislasten zijn daar dusdanig hoog voor. Tevens blijft er in de meeste gevallen zo'n 20 tot 40% netto minder over dan de bedragen die gemiddeld in de media gepubliceerd worden. (Hier is PSV niet de enige in hoor)
Precies dit. We hebben verkopen nodig om echt goede aankopen te doen. Want anders is het garbage out, garbage in. Ik zie het liever ook anders, maar om de grote spelers te halen die je significant beter maken zou je echt een grote verkoop moeten doen. Ook omdat Mbappe waarschijnlijk toch niet transfervrij op te pikken is 😬

Daarnaast is PSV niet in de positie denk ik om transfers van 40 miljoen plus te weigeren.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sangare 40 is acceptabel
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

We komen weer geld tekort ja 😂
Jammer dat we geen Ajax zijn. Hadden we Mwene voor 80 miljoen verkocht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 06 mei 2022, 14:46 We komen weer geld tekort ja 😂
Jammer dat we geen Ajax zijn. Hadden we Mwene voor 80 miljoen verkocht.
Al roept PSV door een megafoon dat er geen verkopen nodig zijn, hoor je hier standaard "PSV heeft geen geld!"

Markant.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 06 mei 2022, 14:46 Hadden we Mwene voor 80 miljoen verkocht.
:mrgreen:

International, multifunctioneel, op ideale leeftijd en nog steeds volop in ontwikkeling. Onbegrijpelijk dat we daar niet minstens 20 miljoen voor vangen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als we niet verkopen dan is het alleen afval wat we kunnen halen dus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Verkopen we de lucht boven het stadion toch aan de gemeente. Gratis geld huuuujjj.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ook Sangaré proberen ze een jaar te houden met een forse verbetering van het contract.
Volgens een aantal analisten was hij in het eerste jaar onder Roger Schmidt nog een probleemgeval voor PSV, maar dat zegt vooral veel over de manier waarop deze beoordelaars de Eindhovense club volgen.
:lol:
Binnen PSV wordt gedacht dat de Afrikaan ook goed uit de voeten kan als nummer zes, in een systeem met twee aanvallende middenvelders. De nieuwe trainer Ruud van Nistelrooij is van plan om dat concept volgend seizoen weer in te voeren bij PSV 1 en heeft dan met bijvoorbeeld Joey Veerman en Ritsu Doan misschien opties die het spel voor Sangaré kunnen vormgeven.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-ook-een ... ~adf9267b/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

De ambitie is goed.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik weet ook niet of Gotze zich wel comfortabel zou voelen in PNA. Rik gaat er zo te zien ook vanuit dat hij vertrekt.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 13 mei 2022, 08:29 Ook Sangaré proberen ze een jaar te houden met een forse verbetering van het contract.
Volgens een aantal analisten was hij in het eerste jaar onder Roger Schmidt nog een probleemgeval voor PSV, maar dat zegt vooral veel over de manier waarop deze beoordelaars de Eindhovense club volgen.
:lol:
Binnen PSV wordt gedacht dat de Afrikaan ook goed uit de voeten kan als nummer zes, in een systeem met twee aanvallende middenvelders. De nieuwe trainer Ruud van Nistelrooij is van plan om dat concept volgend seizoen weer in te voeren bij PSV 1 en heeft dan met bijvoorbeeld Joey Veerman en Ritsu Doan misschien opties die het spel voor Sangaré kunnen vormgeven.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-ook-een ... ~adf9267b/
Als PSV erin slaagt om Sangaré en Gakpo te binden dan zou dat al grote winst zijn! Je straalt dan ook direct ambitie naar buiten toe uit! Hopelijk komt er snel duidelijkheid hierover!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Chelsea wil Sangare volgens The Mirror.
30 miljoen pond is zo'n 35 miljoen euro. Kijk dat zijn al betere bedragen dan minimaal 25...
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Voor Declan Rice zijn ze minimaal 70 miljoen kwijt, dus Sangaré zou een koopje voor ze zijn wat dat betreft.

30 miljoen pond + 2 seizoenen Broja huren en John mag de telefoon oppakken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Altijd al gezegd, die gaat direct naar de top na PSV. Buitencategorie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Waarom zou je Broja huren? Geef hem maar. Dan is hij na 2 seizoenen weg. Daarnaast, met hoe ze zijn omgesprongen in geval van Van Ginkel, kunnen ze opflikkeren.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Die Broja mag wel komen trouwens. Rappe spits en heeft zich sterk ontwikkeld na zijn periode bij Vitesse.
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

20 miljoen + Broja en dan mogen ze van mij Sangare hebben
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

35 miljoen + Broja, zul je bedoelen. Die grote kutclubs willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten bij PSV. Waarom moeten wij dan toegeven?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik wil 45 miljoen en geen Rioja
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 13 mei 2022, 11:31 Die Broja mag wel komen trouwens. Rappe spits en heeft zich sterk ontwikkeld na zijn periode bij Vitesse.
Valt me wel op dat hij voor een spits van 1.91 wel weinig kopgoals maakt.
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 13 mei 2022, 11:39 35 miljoen + Broja, zul je bedoelen. Die grote kutclubs willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten bij PSV. Waarom moeten wij dan toegeven?
Zou leuk zijn.
Maarja als onze eigen clubwatcher al roept dat t bedrag tussen de 25-30 miljoen zal liggen, dan gaat een club geen 35 miljoen betalen + een talent van rond de 20 miljoen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Rik heeft geen benul
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

De clubwatcher a) moet eens ophouden met het downgraden van de waarde van onze spelers en b) bepaalt het beleid bij PSV niet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat ik al eerder zei. Hij schat maar wat. Hij downgrade de waarde niet. Niemand gaat zeggen "Oh, Elfrink roept 12 miljoen, dus PSV zal wel 12 miljoen moeten vragen!"
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]Ardbeg[/mention] snap ik, maar beeldvorming begrijp jij ook. Hebben we t al vaker over gehad inderdaad. Hij doet het niet expres maar hij schat gewoon verkeerd. Zo dan? ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré