Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 22:19 De wissel Bruma voor Madueke was de wissel van het seizoen;

* Roger heeft schijt aan de toekomst en aan Bakayoko. Liever Bruma op een plek waar hij nog nooit 1 min goed heeft gespeeld dan een talentvolle jeugdspeler die de stap gaat maken deze zomer.

* Niet Doan naar rechts en een middenvelder erbij, of Guti naar middenveld en verdediger erbij.

* Madueke 90 min laten staan is een slecht idee, maar 60 a 70 min moet toch lukken?

Ik ben Roger dankbaar voor alles, maar ik snak naar iemand die a poco meer zicht heeft voor jeugd en de positie die PSV heeft als doorstroomlocatie.
Madueke speelde als een krant dus die wissel begreep ik wel. Had liever Bakayoko gezien maar zo'n Bruma zal beloond worden voor zijn positieve instelling dit seizoen. Het eerste kwartier van Bruma was overigens geweldig.

Denk dat Schmidt best oog heeft voor de jeugd met het kansen geven aan Madueke, Teze, Vertessen en Ledzema. Daarnaast zijn er nog een karrevracht aan spelers onder hem gedebuteerd, maar die zijn verder nooit aangehaakt helaas.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 11 mei 2022, 22:34
ruuddevil schreef: 11 mei 2022, 18:52 Maar goed dat Schmidt vertrekt, iedere week meer geblesseerden. Nog een seizoen met die man en we zouden het G elftal moeten opstellen.
Jij hebt dus meer vertrouwen in het G team dan het professionele vrouwenelftal?

https://c.tenor.com/xs3O-NJbpL8AAAAd/ju ... -david.gif
Eh…..

Ja
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

koetje schreef: 11 mei 2022, 22:43
11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 22:19 De wissel Bruma voor Madueke was de wissel van het seizoen;

* Roger heeft schijt aan de toekomst en aan Bakayoko. Liever Bruma op een plek waar hij nog nooit 1 min goed heeft gespeeld dan een talentvolle jeugdspeler die de stap gaat maken deze zomer.

* Niet Doan naar rechts en een middenvelder erbij, of Guti naar middenveld en verdediger erbij.

* Madueke 90 min laten staan is een slecht idee, maar 60 a 70 min moet toch lukken?

Ik ben Roger dankbaar voor alles, maar ik snak naar iemand die a poco meer zicht heeft voor jeugd en de positie die PSV heeft als doorstroomlocatie.
Madueke speelde als een krant dus die wissel begreep ik wel. Had liever Bakayoko gezien maar zo'n Bruma zal beloond worden voor zijn positieve instelling dit seizoen. Het eerste kwartier van Bruma was overigens geweldig.

Denk dat Schmidt best oog heeft voor de jeugd met het kansen geven aan Madueke, Teze, Vertessen en Ledzema. Daarnaast zijn er nog een karrevracht aan spelers onder hem gedebuteerd, maar die zijn verder nooit aangehaakt helaas.
Ik ben ook dankbaar voor Bruma, en was nog dankbaarheid geweest als dit optreden vanaf rechts ons was bespaard.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En dan wisselt ie Bakayoko in de een na laatste wedstrijd van het seizoen voor Madueke, heeft ie dan opeens oog voor talent? Gelukkig is het geen hypocriet die in de laatste 5 minuten 3 jeugdspelers erin gooit en dan zegt dat ie de jeugd heeft gebracht. Is gewoon consistent gedrag.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik heb echt een zwak voor deze man, ben er trots op dat hij leiding heeft gegeven aan onze mooie club!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Joenepsv schreef: 11 mei 2022, 22:23 Dat heeft twee jaar bijna stil gelegen.
En dat komt vooral omdat de spelers die dat kunnen geblesseerd waren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 11:42
Joenepsv schreef: 11 mei 2022, 22:23 Dat heeft twee jaar bijna stil gelegen.
En dat komt vooral omdat de spelers die dat kunnen geblesseerd waren.
Precies dit. Soms krijg ik het idee dat het een soort quota is die gehaald moet worden. Ongeacht of een speler er klaar voor is. Het is waar dat Bakayoko voor 3 minuten in laten vallen geen nut heeft maar er wordt wel een beetje doorgeslagen, heb ik het gevoel.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Mss maar weer eens Frank Boeijen afstoffen en in het stadion laten klinken 8) :mrgreen:
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat ook mee speelt is dat de omgevingsomstandigheden voor Roger zwaar zijn geweest. Intern de erfenis en rotzooi van Bommeltje herstellen en extern een financieel/kwalitatief sterk ajaks dat een momentum had. Roger heeft het tot een miniem verschil gekregen waarbij de KNVB beslissend is geweest. Cocu wordt als trainer als een held gezien. Terecht, tegelijkertijd is het ajaks van 13/14 niet te vergelijken met nu. Alleen het seizoen 17/18 heeft Cocu een wereldprestatie geleverd met het centrum Schwaab Isimat.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Vooralsnog;

- Op één na meeste overwinningen
- Minste gelijke spelen
- Op één na meeste overwinningen met meer dan 1 doelpunt verschil
- Slechts 5e qua aantal clean sheets
- Het meeste wedstrijden gescoord
- Slechts 1 penalty gehad, 2 tegen (Ajax 4 voor 0 tegen)
- 13e qua aantal keer geel gekregen (Ajax stijf onderaan met 8 minder dan welk team dan ook)
- Geen één rode kaart gekregen
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

11 Sir Tinus schreef: 12 mei 2022, 12:12 - Slechts 1 penalty gehad, 2 tegen (Ajax 4 voor 0 tegen)
Volgens deze statistiek heeft Ajax 9 penalty's gehad.

https://www.transfermarkt.nl/eredivisie ... bewerb/NL1

Wel echt opvallend voor een club als PSV om meer strafschoppen tegen dan mee te hebben gehad.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Mea Culpa.... ik keek in het staartje van spelers en niet club. Tadic heeft er alleen al 4 gemaakt.

https://www.voetbalkrant.com/nederland/ ... e-penaltys
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ricardo Zamora schreef: 12 mei 2022, 11:59 Wat ook mee speelt is dat de omgevingsomstandigheden voor Roger zwaar zijn geweest. Intern de erfenis en rotzooi van Bommeltje herstellen en extern een financieel/kwalitatief sterk ajaks dat een momentum had. Roger heeft het tot een miniem verschil gekregen waarbij de KNVB beslissend is geweest. Cocu wordt als trainer als een held gezien. Terecht, tegelijkertijd is het ajaks van 13/14 niet te vergelijken met nu. Alleen het seizoen 17/18 heeft Cocu een wereldprestatie geleverd met het centrum Schwaab Isimat.
Precies! En dan ook nog eens beginnen midden in een pandemie. Ik geef het je te doen.

Wat ook meespeelt is de taal. Ik heb toch het idee dat hij niet goed uit de verf komt wanneer hij zich niet in het Duits uit kan drukken.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hij heeft het niet slecht gedaan vind ik. Zijn eerste jaar was dramatisch, maar afgelopen seizoen heeft hij gewoon 2 prijzen gepakt en nog langer meegedaan om de titel dan menigeen had verwacht met deze selectie. Ik zou tevreden geweest zijn met een halvering van de achterstand op Ajax qua punten, maar Schmidt heeft het nog veel beter gedaan en heeft de achterstand met 75% teruggebracht naar slechts 4 punten. Uiteindelijk was de selectie nooit stabiel genoeg om echt mee te kunnen doen om het kampioenschap, telkens als er een kans kwam om in te lopen werd het verprutst. Wellicht dat er voor komend seizoen meer kansen liggen aangezien er bij Ajax ook een exodus gaat plaatsvinden. Het seizoen daarna wordt zo'n beetje het belangrijkste seizoen ooit. De inkomsten CL gaan dan dusdanig door het dak dat PSV minimaal 2e moet worden. Ruud van Nistelrooy staat voor een behoorlijke taak de komende 2 seizoenen. Zou mooi zijn als hij die 2 jaar niet hoeft te werken met de keepers die er nu zijn, al heeft Mvogo het de laatste tijd niet slecht gedaan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Flater
Ballenjongen
3
Berichten: 23
Lid geworden op: 4 nov 2020

PSV90 schreef: 12 mei 2022, 12:20
11 Sir Tinus schreef: 12 mei 2022, 12:12 - Slechts 1 penalty gehad, 2 tegen (Ajax 4 voor 0 tegen)
Volgens deze statistiek heeft Ajax 9 penalty's gehad.

https://www.transfermarkt.nl/eredivisie ... bewerb/NL1

Wel echt opvallend voor een club als PSV om meer strafschoppen tegen dan mee te hebben gehad.
De klaagzang van Ten Hag in november blijkt zijn uitwerking dus niet gemist te hebben. Toen hadden ze er nog geen gehad en dat vond hij al vreemd, voor dat gebrek is Ajax in ieder geval aardig gecompenseerd.
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 12 mei 2022, 13:00
Ricardo Zamora schreef: 12 mei 2022, 11:59 Wat ook mee speelt is dat de omgevingsomstandigheden voor Roger zwaar zijn geweest. Intern de erfenis en rotzooi van Bommeltje herstellen en extern een financieel/kwalitatief sterk ajaks dat een momentum had. Roger heeft het tot een miniem verschil gekregen waarbij de KNVB beslissend is geweest. Cocu wordt als trainer als een held gezien. Terecht, tegelijkertijd is het ajaks van 13/14 niet te vergelijken met nu. Alleen het seizoen 17/18 heeft Cocu een wereldprestatie geleverd met het centrum Schwaab Isimat.
Precies! En dan ook nog eens beginnen midden in een pandemie. Ik geef het je te doen.

Wat ook meespeelt is de taal. Ik heb toch het idee dat hij niet goed uit de verf komt wanneer hij zich niet in het Duits uit kan drukken.
Das stimmt meister Top. Taal is belangrijk om
elkaar optimaal te begrijpen. Wordt tijd dat Duits gewoon standaardtaal wordt op de Herdgang. Misschien trekken we dan ook een nieuwe Bomber aan die korte metten maakt met de Hollandse arrogantie. Alhoewel ik niet geboren ben in die tijden, blijft dat doelpunt fantastisch in 74.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Deze statistiek is gewoon geen toeval hieronder.

En met de VAR in de huidige regelgeving hoef je eigenlijk nooit in te grijpen. Het zijn zelden clear errors als iemand geen pingel geeft.

https://i.gyazo.com/887c3014ad543de5a35 ... 12d1ac.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 13:33 Deze statistiek is gewoon geen toeval hieronder.

En met de VAR in de huidige regelgeving hoef je eigenlijk nooit in te grijpen. Het zijn zelden clear errors als iemand geen pingel geeft.

https://i.gyazo.com/887c3014ad543de5a35 ... 12d1ac.png
En een touch staat precies voor wat in dit overzicht?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Aantal balaanrakingen van het team in vijandelijk strafschopgebied.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Normaal gesproken balcontacten maar ik weet niet of dat in deze context ook geldt.

Hoe dan ook over elke statistiek waar PSV er negatief uitspringt; not suprised ;)
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Overigens is er nog niet zo heel lang geleden een onderzoek gedaan wat ik helaas niet meer terug kan vinden over het aantal overtredingen dat een club maakt per gele kaart. Alle clubs zaten zo'n beetje op hetzelfde niveau van ongeveer 10 overtredingen per gele kaart. Behalve Ajax. Die kregen significant minder gele kaarten dan de rest.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 13:33 Deze statistiek is gewoon geen toeval hieronder.

En met de VAR in de huidige regelgeving hoef je eigenlijk nooit in te grijpen. Het zijn zelden clear errors als iemand geen pingel geeft.

https://i.gyazo.com/887c3014ad543de5a35 ... 12d1ac.png
Mooie statistiek. Misschien ben ik nog wat weekjes te vroeg omdat Zahavi nog hier is maar dit zegt ook heel veel over Vinicius en Zahavi. Of ze zijn makkelijk af te stoppen, of ze zijn niet snel en/of behendig genoeg.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 12 mei 2022, 11:52
ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 11:42

En dat komt vooral omdat de spelers die dat kunnen geblesseerd waren.
Precies dit. Soms krijg ik het idee dat het een soort quota is die gehaald moet worden. Ongeacht of een speler er klaar voor is. Het is waar dat Bakayoko voor 3 minuten in laten vallen geen nut heeft maar er wordt wel een beetje doorgeslagen, heb ik het gevoel.
Juist.
Voor de winterstop hadden wij ook veel geblesseerden en hebben de vervangers, waaronder Bruma, het meer dan goed gedaan. Werd Roger geprezen voor het feit dat hij alle spelers steeds betrokken had en daarom de vervangers zo goed presteerden. Als hij steeds voor een speler uit jong PSV had gekozen , waren de vervangers minder betrokken geweest met mindere prestaties i die periode. Dus waarom dan gisteren opeens voor jeugdspelers kiezen?
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Van heel de batterij aan technische staf die er vanuit de Oosterburen werkzaam is geweest bij PSV weet ik niet genoeg om iets over te kunnen zeggen, maar Schmidt heb ik heel hoog in ieder geval.

Lang verhaal kort; bedankt, alle succes verder en exhale the bullshit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Balinho schreef: 12 mei 2022, 19:12 Van heel de batterij aan technische staf die er vanuit de Oosterburen werkzaam is geweest bij PSV weet ik niet genoeg om iets over te kunnen zeggen, maar Schmidt heb ik heel hoog in ieder geval.

Lang verhaal kort; bedankt, alle succes verder en exhale the bullshit.
Nou, zo lang was je verhaal al niet. :L
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Standbeeld schreef: 12 mei 2022, 19:38
Balinho schreef: 12 mei 2022, 19:12 Van heel de batterij aan technische staf die er vanuit de Oosterburen werkzaam is geweest bij PSV weet ik niet genoeg om iets over te kunnen zeggen, maar Schmidt heb ik heel hoog in ieder geval.

Lang verhaal kort; bedankt, alle succes verder en exhale the bullshit.
Nou, zo lang was je verhaal al niet. :L
Haha. Ik overwoog eerst om het Exhale the Bullshit verhaal wat wolliger uiteen te zetten maar zag daar toch maar vanaf.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt