Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 07 mei 2022, 14:47 'Ruudje'

Man man man
Niet op elke slak zout leggen. Ruudje, prima naam. Het is niet slecht bedoeld he.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bij die kopgoal van Dessers (de 1-2) zie je gewoon dat het geen CB is, dat is jammer. Met een stap zet je hem buitenspel. Zonde, want verder prima degelijke pot weer.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik neem Guti weinig kwalijk, ging weer voorop in de strijd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DonyellMalen schreef: 08 mei 2022, 22:09 Bij die kopgoal van Dessers (de 1-2) zie je gewoon dat het geen CB is, dat is jammer. Met een stap zet je hem buitenspel. Zonde, want verder prima degelijke pot weer.
Zou met Bosca niet anders zijn gegaan hoor. :I
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Hoezo niet? Boscagli is enorm sterk in kopduels, juist een van z'n sterke kanten.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heissenberrug schreef: 08 mei 2022, 22:41 Hoezo niet? Boscagli is enorm sterk in kopduels, juist een van z'n sterke kanten.
Die stap om buitenspel te zetten zou Bosca ook niet gemaakt hebben, bedoelde ik.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dat weten we allemaal niet. Zonder Neuzubuyuk was die pingel niet gegeven. Dat weet ik wel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Lekkere goal mag hij vaker doen.
Afstandschoten... Love it!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zou Guti echt niet laten gaan voor een paar miljoen. Gisteren weer van hem genoten, is een belangrijke speler voor ons momenteel.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Guti is getransformeerd van een slappe zak naar een vechtersbaas. Heeft daarnaast volgens mij veel in het krachthonk gezeten en inhoud gekweekt. Voor 5mln absoluut behouden. Tot wanneer loopt zn contract trouwens (met optie?)?
#simplythebest
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nog 1 jaar, geen optie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik mag toch hopen dat PSV nu wel met hem in onderhandeling is zodat dit zsm is afgetikt. Guti is ondertussen een hele belangrijke schakel in het geheel geworden. Die verdient het ook. Openbreken dat contract en duidelijkheid creëren richting komend seizoen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

:mrgreen:

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hahaha schitterend.
Hoeveel vertrouwen heb je dan zeg :lol:
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Gutierrez vind ik een prima speler, maar ook goed vervangbaar. Is doorgaans één van de zwakkere zodra de weerstand omhoog gaat. Positioneel doet hij heel veel goed, maar zijn handelingssnelheid en het om zich heen kijken is aan de trage kant.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ben ik niet helemaal met je eens. Guti heeft een half jaar laten zien een sterkhouder te kunnen zijn en ook in de grote wedstrijden zakte hij niet door het ijs en bleef hij prima overeind. Gewoon een hele goede speler. Mag van mij zsm zijn contract verlengen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 12 mei 2022, 19:12 Gutierrez vind ik een prima speler, maar ook goed vervangbaar. Is doorgaans één van de zwakkere zodra de weerstand omhoog gaat. Positioneel doet hij heel veel goed, maar zijn handelingssnelheid en het om zich heen kijken is aan de trage kant.
Ja eens. Idealiter schuift hij door naar positie 12-15 en halen we een nieuwe topper die technisch beter is. Dan zal Guti alsnog veel spelen, aangezien je hem makkelijk in de Eredivisie en zwakkere Europese broeders op kan stellen. Vraag is alleen of Guti dat zelf ziet zitten.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Massimo schreef: 12 mei 2022, 19:12 Gutierrez vind ik een prima speler, maar ook goed vervangbaar. Is doorgaans één van de zwakkere zodra de weerstand omhoog gaat. Positioneel doet hij heel veel goed, maar zijn handelingssnelheid en het om zich heen kijken is aan de trage kant.
Dat roep je nu al maanden maar volgens mij is dat niet te staven met feiten.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nee, maar handelingssnelheid en scangedrag zijn ook nauwelijks in cijfers te vatten. Het zijn observaties en daarover kun je debatteren, maar ik zie wel wat Massimo bedoelt.

Aan de andere kant vind ik Guti bij uitstek een speler die je moet willen houden. Heeft na 3 jaar namelijk wel laten zien dat hij het niveau eindelijk aankan en hij doet dat ook alweer een tijdje. Of het genoeg is voor een basisplek? Idealiter zie je daar nog wat meer kwaliteit, maar het gaat natuurlijk afhangen van onze zomerse mogelijkheden. Zulke spelers doorselecteren heeft niet de grootste prioriteit nu.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tegen o.a. Sociedad en Leicester heb ik Guti gevaarlijk balverlies zien lijden doordat hij tekort komt in handelingssnelheid/techniek, waarbij het tegen Sociedad een tegendoelpunt opleverde. Dat zijn momenten waarop zo'n wedstrijden (tegen toppers) normaliter beslist worden. Joey Veerman heb ik ook al een aantal keer betrapt op zulke momenten, maar daar zit in tegenstelling tot Guti wel nog rek in.

Ik vind Guti gewoon een goede speler maar zou het niet erg vinden om door te selecteren zodat er een speler van kaliber/potentie van Gakpo, Sangare, Gotze, op zijn positie komt.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Met de enorme schoonmaak die eraan komt, zou ik Guti houden. Met Guti kan je prima kampioen worden, als bikkelaar op het middenveld. Dat je uiteindelijk een niveau hoger wil dan Guti, snap ik ook. Maar met alle wijzigingen die al komen, zou ik daar nu nog even mee wachten. Je kunt namelijk niet nonstop toppers aantrekken. En andere posities hebben wel flink prioriteit (keeper, rechtsback, spits, vervangers voor vertrekkende basisspelers als Gakpo, Sangaré, Götze)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Massimo schreef: 12 mei 2022, 19:12 Gutierrez vind ik een prima speler, maar ook goed vervangbaar. Is doorgaans één van de zwakkere zodra de weerstand omhoog gaat. Positioneel doet hij heel veel goed, maar zijn handelingssnelheid en het om zich heen kijken is aan de trage kant.
Een kut wedstrijd gespeeld tegen Monaco en nu is het 1 van de eerste die door het ijs gaat. Wat een onzin. Succes met vervangen. Ik ken werkelijk niemand in Nederland buiten de directe concurrentie die dit aankan. Nee: ook Timber niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben het gedeeltelijk eens en oneens met Massimo :)

Voor een mid-mid zoals Guti is binnengekomen met een opbouwende rol, vind ik ook dat Guti te weinig brengt en dat zijn handelingsnelheid te laag ligt. Ook te weinig assists/goals voor die rol. Dan heb je aan een Veerman veel meer, die is ook wat dynamischer en zit meer rek in.

Echter in zijn huidige rol als een soort stofzuiger vind ik Guti een openbaring. En geloof mij, dat had ik echt nooit verwacht. Maar hij brengt enorm veek in die rol en als Ruud van plan is hem in een vergelijkbare rol te gebruiken, zie ik hem maar wat graag blijven met een vernieuwd contract.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hij gaat niet blijven. Inderdaad een zeer behoorlijk seizoen gedraaid, maar hij zit hier al 4 jaar en heeft nu eindelijk zijn shine gepakt. Die gaat echt wel een mooie transfer richting Zuid-Europa maken en dat heeft onze Mexicaanse pitbull helemaal zelf verdiend.

We moeten het ook niet overdrijven, puur voetballend hebben we zijn maximum vermogen ook wel eens gezien. Qua werklust wil je hem niet kwijt. Maar goed, het is niet zo dat er geen andere kwaliteitsspelers rondlopen. Je moet niet aan van alles willen vasthouden. Frisse energie is ook wel eens goed.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Vertel mij maar wie we kunnen halen die beter is. Er zijn andere posities waar je makkelijker een kwaliteitsimpuls kan halen, omdat die minder bezet zijn.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dat is een vraag die nu nog veel te vroeg komt. Het is half mei en er komt straks van alles los. Jij weet ook niet wat er straks financieel allemaal mogelijk is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Érick Gutiérrez