Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 11 mei 2022, 23:38 Eens maar die horen erbij af en toe. Anders kan je nooit een jong groot talent meer opstellen terwijl juist dat de levensader van PSV aan het worden is. Teze moet werken aan die momenten. Die had de Ligt bijv ook. Maar hij heeft ook regelmatig laten zien, ook in topwedstrijden wat hij al kan neerzetten.
Precies dit.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Teze is het stempel talent wel voorbij nu toch? Na twee jaar vele basisplaatsen.

Hij moet echt veel beter worden in de organisatie. Prima naast Ramalho: dat centrum is goed genoeg voor PSV. Maar zonder Ramalho is Teze niet de leider die de andere CV meetrekt. En dat is iets wat je na 2 jaar vele basisplaatsen toch wel mag verwachten. Geen idee of het er in zit, CV blijft een ervaringsvak en misschien wil ik wel te snel. Maar als we geen sterke LCV halen met leiderschapskwaliteiten en Ramalho is lang geblesseerd kan je alle ambities de ijskast ingooien. Want dan hou je een centrum over wat gewoon matig is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Een LCV moet er sowieso komen, want Boscagli is nog heel lang geblesseerd en Obispo... zo jammer. Ik vind Obispo een groot talent, maar met zijn blessureverleden kun je er gewoon niet van op aan. Enorm zonde, want met Teze en Obispo hebben we voor het eerst sinds een lange periode goede verdedigers die we zelf opgeleid hebben en met wat mij betreft veel kwaliteiten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Paco Casal schreef: 12 mei 2022, 13:53 Een LCV moet er sowieso komen,
Ja, maar dat moet ook echt een sterke ervaren LCV zijn die leiding kan geven aan de defensie. Anders loop je het risico dat Teze dat moet doen en dat gaat hem (nog) niet goed af. Ik wil de boel weer dichtgemetseld hebben achterin.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 13:56
Ja, maar dat moet ook echt een sterke ervaren LCV zijn die leiding kan geven aan de defensie.
Die hebben we toch in de vorm van Ramalho?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Klopt, maar als die wegvalt hebben we echt een mega probleem
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

I know, maar PSV heeft niet de financiële ruimte (denk ik) om Ramalho en nog een verdediger met het Ramalho profiel te halen, wanneer je ook nog 2 spelers uit de opleiding hebt die (wat mij betreft) basisplek waardig zijn voor PSV. Niet samen, maar naast Ramalho zou ik zowel Teze als Obispo graag willen zien. En dan hebben we Boscagli nog. En Seelt.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ja, dan heb je dus 4 jongens die naast die ene echt prima zijn, maar niet weten wat de bedoeling is zodra het handje losgelaten wordt. Ik denk dat er best iemand gehaald zal kunnen komen die van voldoende niveau is, ervaren en ook qua coaching goed, en die genoegen neemt met een plek achter Ramalho. Zeg een soort van Schwaab of Ooijer in zijn laatste periode
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 12 mei 2022, 14:47 Niet samen, maar naast Ramalho zou ik zowel Teze als Obispo graag willen zien. En dan hebben we Boscagli nog. En Seelt.
Seelt wordt'm niet, die is niet goed genoeg (van de Blaak is wel een toptalent, maar die is pas 17 en herstellende van een zware knieblessure).
Bosca ligt er sowieso tot de winterstop uit en moet dan nog wedstrijdritme op doen, dus op hem hoef je niet te rekenen komend seizoen.
Obispo zie ik op zich graag behouden blijven, maar hij lijkt nogal blessuregevoelig te zijn. Klote, maar daardoor kan PSV niet op hem bouwen.

Dus of PSV kiest voor Obispo of PSV haalt een serieuze concurrent voor Ramalho en Teze.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ah, ok. Had eigenlijk wel het idee dat Seelt er zou kunnen komen.

Obispo hebben ze afgelopen jaar tot 2025 verlengd, dus ik verwacht dat hij een volwaardige optie is en blijft. Wat mij betreft zou het huren van een LCV een prima optie zijn. Maar een (dure) aankoop naast Ramalho, Obispo, Teze, Boscagli? Ik denk niet dat het financieel haalbaar/handig is. Gezien de overige hiaten (backs, keeper, spits) die er nog in het elftal zitten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als we met Teze, Obispo en Ramalho centraal achterin het seizoen in gaan dan hoeven we ons geen illusies te maken dat we mee gaan doen om de prijzen.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Er moet sowieso iemand bij, al is het alleen al totdat Boscagli terug is. Maar ik weet niet of het zo handig is om daar flink in te investeren en dan over een half jaar met 5 (hopelijk fitte) CV's te zitten die in principe allemaal basisspeler zouden kunnen zijn. Ik hoopte eigenlijk op verkoop Boscagli en vanuit daar een nieuwe CV halen, maar helaas.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

PSV heeft 4 goede CV's nodig die het liefst niet blessuregevoelig zijn. Obispo kan dan moeizaam 1 van de 4 zijn want die is teveel geblesseerd geweest. Boscagli is niet blesuregevoelig maar heeft wel voor het eerst een lange revalidatie en Ramalho heeft ook niet bepaald een lekker herstel gekend. Het is dus echt een hele moeilijke positie. Buiten dat zou je Teze idealiter ook in nood als RB willen kunnen gebruiken.

Ik vind Teze-Ramalho top voor PSV begrippen, en ik denk dat er nog rek in zit want ze hebben nog niet eens veel samen gespeeld. Ze kunnen beide ook het middenveld in dribbelen/inspelen. Ramalho is gevaarlijk bij standaardsituatie, Teze heeft snelheid, Ramalho is een goede kopper, Teze is nog jong, Ramalho is ervaren etc. Prima duo.

Persoonlijk zou ik nog geen budget verbrassen aan die breedte aankoop ondanks dat we die normaal gesproken wel nodig hebben. Mijn voorkeur zou misschien wel huur zijn want we hebben gewoon 4 goede CV's onder contract.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hoe komt het eigenlijk dat Obispo zo blessuregevoelig is? Want voor de blessure die hij in de zomer van 2020 opliep was hij nooit geblesseerd. Of was hij in de jeugd al vaak geblesseerd?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Paco Casal schreef: 12 mei 2022, 14:47 I know, maar PSV heeft niet de financiële ruimte (denk ik) om Ramalho en nog een verdediger met het Ramalho profiel te halen, wanneer je ook nog 2 spelers uit de opleiding hebt die (wat mij betreft) basisplek waardig zijn voor PSV. Niet samen, maar naast Ramalho zou ik zowel Teze als Obispo graag willen zien. En dan hebben we Boscagli nog. En Seelt.
Hoezo niet? Ramalho is geen absolute grootverdiener en was ook niet bepaald duur. Boscagli hebben we niet. Voordat hij het begin van wedstrijdritme heeft zitten we al op 27 duels in de competitie of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Absoluut grootverdiener niet, maar dat is niet zo moeilijk met Zahavi en Götze onder contract. Ik ken zijn salaris niet, maar verwacht dat hij bij PSV wel bij de groep net onder Zahavi, Gotze, Gakpo en Sangare zit. Boscagli hebben we niet, maar betalen we uiteraard wel. Ik zou kijken of we op een goede manier een CV kunnen huren en het geld zoveel mogelijk naar andere posities (Keeper, Back(s), vervanging Sangare, Spits, om mee te beginnen..) te sturen.

Mocht ik er nou volledig neffe zitten en we hebben een ongelimiteerd budget (overdreven, uiteraard).. Direct Rekik ophalen bij Sevilla.
#FreeGeneratie4
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Idealiter haal je een LCV die ook goed uit de voeten kan op LB, en waarbij je Max verkoopt.

RB
Aankoop 1
Mwene
Sambo

CV
Aankoop 2
Teze
Ramalho
Obispo
Boscagli

LB
Mauro Jr.
Oppegard
Aankoop 2
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Paco Casal schreef: 12 mei 2022, 15:58 Absoluut grootverdiener niet, maar dat is niet zo moeilijk met Zahavi en Götze onder contract. Ik ken zijn salaris niet, maar verwacht dat hij bij PSV wel bij de groep net onder Zahavi, Gotze, Gakpo en Sangare zit. Boscagli hebben we niet, maar betalen we uiteraard wel. Ik zou kijken of we op een goede manier een CV kunnen huren en het geld zoveel mogelijk naar andere posities (Keeper, Back(s), vervanging Sangare, Spits, om mee te beginnen..) te sturen.

Mocht ik er nou volledig neffe zitten en we hebben een ongelimiteerd budget (overdreven, uiteraard).. Direct Rekik ophalen bij Sevilla.
Ik zou me niet zo'n zorgen maken over het salarishuis, daarbij kan huren nog duurder zijn dan gewoon salaris natuurlijk. Ik denk dat we alle posities moeten doen. Maar als we al op een positie moeten bezuinigen dan zou ik een backpositie laten varen. En juist niet de CV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Chucky schreef: 12 mei 2022, 16:06 Idealiter haal je een LCV die ook goed uit de voeten kan op LB, en waarbij je Max verkoopt.

RB
Aankoop 1
Mwene
Sambo

CV
Aankoop 2
Teze
Ramalho
Obispo
Boscagli

LB
Mauro Jr.
Oppegard
Aankoop 2
Mwene kan ook prima linksback, zou vooral inzetten op een RB en CV. En anders vinden we vast nog wel een afgeschreven speler die opeens een waanzinnige LB blijkt te zijn :mrgreen: Er gaan geruchten dat [mention]ShovingNE2[/mention] Luckassen hiervoor aan het aanprijzen is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hebben we die al verlengd?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Ik vind Teze nu al een prima RCV. Nu nog veel wedstrijduren maken, nog stappen zetten en het wordt een topper.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 12 mei 2022, 13:40 Teze is het stempel talent wel voorbij nu toch? Na twee jaar vele basisplaatsen.

Hij moet echt veel beter worden in de organisatie. Prima naast Ramalho: dat centrum is goed genoeg voor PSV. Maar zonder Ramalho is Teze niet de leider die de andere CV meetrekt. En dat is iets wat je na 2 jaar vele basisplaatsen toch wel mag verwachten. Geen idee of het er in zit, CV blijft een ervaringsvak en misschien wil ik wel te snel. Maar als we geen sterke LCV halen met leiderschapskwaliteiten en Ramalho is lang geblesseerd kan je alle ambities de ijskast ingooien. Want dan hou je een centrum over wat gewoon matig is.
Ik denk dat je te snel wilt. Teze is aardig door het team gehusselt dit seizoen: rechtsback, CV, basis, bank...Pas na de blessure van Ramalho en de doorbraak van Mauro kreeg hij een vaste plek in de basis op zijn beste plek; CV. Dat heeft hij in 80% van de gevallen prima gedaan. Maar het blijft een jonge speler, het is geen wereldtalent zoals de Ligt (en die blijft zelfs fouten maken) en ook hij heeft behoefte aan stabiliteit. Vergeet niet dat hij het seizoen speelde met Boiscagli, Drommel, een uit vorm zijnde Max of een Mwene naast zich. Dat helpt ook niet mee natuurlijk.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik zie best zijn mindere punten, maar grosso modo ben ik eigenlijk best tevreden hoe hij het gedaan heeft de tweede seizoenshelft sinds hij op de rcv positie terecht kwam.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik twijfel misschien nog wel harder over Ramalho. Prima CV hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar als je wil praten over een killer, een klasbak.. Dat is hij zeker niet. Hij is vooral uitblinkend in coachen en organiseren maar als pure verdediger zie ik Teze met nog een paar stappen te zetten wel de betere van de 2.

Dus Ramalho is voor mij zeker geen zekerheidje, ik zie tenminste ook nog graag een klasbak van niveau Moreno komen. En 3 cvs die heel dicht tegen elkaar aan zitten met hopelijk wel 1 absolute uitblinker hoort ook bij PSV. en met Teze en Ramalho en de blessure gevoelige Obispo en lang afwezige Boscagli kom je er 1 te kort.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.vi.nl/nieuws/teze-verlengt- ... v-tot-2025

Prima wat mij betreft!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Verdiend. Maar moet zich wel echt gaan richten op CV

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze