Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ook zonder deze schandalige fout was het al belachelijk hoeveel fouten er in hun voordeel uitgevallen zijn. Naast de opsomming van gisteren schoot me net ook nog de buitenspel van Douvikas te binnen bij Utrecht-Ajax. Dat scheelde maar 3 meter ofzo.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

milansandro schreef: 09 mei 2022, 10:41 Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om woensdag nog het competitie programma te volgen..
De door corruptie en KNVB geschonken titel kunnen ze in hun reet stoppen..
En de Ajax supporters hier kunnen wat mij betreft kapot vallen..
Precies mijn gevoel, ik hoef er niks meer van te zien. We hebben onze mond vol over hoe goed en integer we als Nederland zijn. Als dit in het buitenland was gebeurd dan hadden we allemaal geroepen "Oh kijk dan, hahahahaha, corrupte stumperds in het buitenland". De KNVB is door en door verrot. Je gaat mij niet meer wijsmaken dat ze tot op het bot corrupt en bevooroordeeld zijn. Je word zo had in je reet geneukt, keer op keer. Krijg de tyfus.

Ps: Het interesseert me geen reet als TPF vind dat ik te grof ben, geef me maar geel.
Laatst gewijzigd door Heissenberrug op 09 mei 2022, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Tyfus krijg je niet door in je reet te worden geneukt... Wel ander zaken :think: Maar voor het overige eens hoor
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Tijn schreef: 09 mei 2022, 10:43 Ook zonder deze schandalige fout was het al belachelijk hoeveel fouten er in hun voordeel uitgevallen zijn. Naast de opsomming van gisteren schoot me net ook nog de buitenspel van Douvikas te binnen bij Utrecht-Ajax. Dat scheelde maar 3 meter ofzo.
Ook zonder de beslissing van gister waren wij bij correcte arbitrage woensdag kampioen geworden ipv zij.

Kanttekening: die bal bij Utrecht dat was niet beslissend toch?

Had in een ander topic al gevraagd of iemand toevallig een lijstje had met beslissende fouten in hun voordeel en ons nadeel
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

milansandro schreef: 09 mei 2022, 10:41
En de Ajax supporters hier kunnen wat mij betreft kapot vallen..
Gewoon mijn post van 6 mei:
Mr. Spock schreef: 06 mei 2022, 16:55 Ik gun gewoon -buiten PSV- geen enkele andere Nederlandse ploeg iets. Enkel FCE en Helmond Sport, omdat de een Eindhoven is en de ander hier dicht tegenaan ligt.

Standaard de teringtyfus namens Mr. Spock. It's only......logical.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De Realist schreef: 09 mei 2022, 10:54
Tijn schreef: 09 mei 2022, 10:43 Ook zonder deze schandalige fout was het al belachelijk hoeveel fouten er in hun voordeel uitgevallen zijn. Naast de opsomming van gisteren schoot me net ook nog de buitenspel van Douvikas te binnen bij Utrecht-Ajax. Dat scheelde maar 3 meter ofzo.
Ook zonder de beslissing van gister waren wij bij correcte arbitrage woensdag kampioen geworden ipv zij.

Kanttekening: die bal bij Utrecht dat was niet beslissend toch?

Had in een ander topic al gevraagd of iemand toevallig een lijstje had met beslissende fouten in hun voordeel en ons nadeel

Ligt eraan, volgens mij stond het toen nog gelijk toen Douvikas een vrije doorgang richting keeper had. Werd volgens mij hier door menigeen ook afgedaan met Ajax was toch sterker en had alsnog wel gewonnen, maar het was een grove fout en die had in ieder geval de kans op puntverlies enorm vergroot.
Overige beslissingen voor Ajax: tegen Feyenoord geen penalty voor Feyenoord, tegen Sparta een belachelijke penal mee, tegen NEC geen penalty tegen voor hands, tegen ons de bal over de zijlijn en meerdere keren dat Anthony geen rood kreeg voor natrappen. Zijn er vast nog veel meer ontsnapt aan rood ook, die ik al vergeten ben.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Stond mij niet helemaal meer helder voor de geest, vandaar de vraag. Meer meer meer!!!
Sparta, NEC en Feyenoord had ik al in mijn lijstje staan. Die standaard geen kaart voor shanice is eventueel ook wel een mooie om er als bonus bij te nemen, want er valt over te twisten in hoeverre dat beslissend is uiteraard. Maar dat het geen nadeel voor ze is is duidelijk
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En Schmidt werd door sommigen als calimero of weetikveelwat bestempeld toen hij "give them the cup" zei. Nou, dat is bijna letterlijk wat er is gebeurt. Goed gezien. Je hebt weleens kampioen van de armoede, maar dit is kampioen van de KNVB. Noem me maar calimero, ken mij het schelen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik gun deze grafclub twee nederlagen in de laatste twee wedstrijden.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ik zelfs wel drie... (A) Oh, wacht...
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Persepolis schreef: 09 mei 2022, 11:08 En Schmidt werd door sommigen als calimero of weetikveelwat bestempeld toen hij "give them the cup" zei. Nou, dat is bijna letterlijk wat er is gebeurt. Goed gezien. Je hebt weleens kampioen van de armoede, maar dit is kampioen van de KNVB. Noem me maar calimero, ken mij het schelen.
Schmidt heeft wel meer dingen goed gezien waarvoor hij werd uitgelachen. Ik vind het echt doodzonde dat hij niet nog 1 jaar blijft, maar ik begrijp zijn beslissing volledig. Heeft 100% met de ongelijke behandeling van deze narcistenvereniging te maken.
En over dat Calimero, tsja. Ik hecht daar al jaren geen waarde meer aan. Wordt steevast geroepen bij gebrek aan argumentatie.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Persepolis schreef: 09 mei 2022, 11:08 En Schmidt werd door sommigen als calimero of weetikveelwat bestempeld toen hij "give them the cup" zei. Nou, dat is bijna letterlijk wat er is gebeurt. Goed gezien. Je hebt weleens kampioen van de armoede, maar dit is kampioen van de KNVB. Noem me maar calimero, ken mij het schelen.
Ik zou liever calimero genoemd worden dan zo'n figuur zijn die gaat roepen "ja, het was dan wel geen pingel, maarrrrrrrr.......ze moeten eerst naar zichzelf kijken hoor!" (en dan aankomen met momenten waarop PSV zelf niet goed was. Boerke Elfrink doet dat ook in dat filmpje)
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ONdertussen Schreuder in opspraak in België, ondanks dat hij gewonnen heeft, toptalent De Keteleare (spits die ook linksvoor kan) linksback gezet en dat wordt hem niet in dank afgenomen. Als hij naar Ajax gaat en daar zulke fratsen uithaalt dan gaat de T snel aan zijn stoelpoten zagen. Dus daar hopen we op.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Nee hoor vriendje van de Telegraaf. Dus die zullen het een geweldige uitvinding vinden.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Laat ze. Gaat t toch niet redden bij de intergalactisch Zeus-gelijken
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Sensation schreef: 09 mei 2022, 11:40 ONdertussen Schreuder in opspraak in België, ondanks dat hij gewonnen heeft, toptalent De Keteleare (spits die ook linksvoor kan) linksback gezet en dat wordt hem niet in dank afgenomen. Als hij naar Ajax gaat en daar zulke fratsen uithaalt dan gaat de T snel aan zijn stoelpoten zagen. Dus daar hopen we op.
Deschacht is hard: “Scheuder is De Ketelaere een beetje aan het verkrachten"
Als ik Olivier Deschacht mag geloven past Schreuder dus perfect bij ajax. Voor Warmerdam een ideale trainer ook.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... chten.html
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 09 mei 2022, 11:20
Persepolis schreef: 09 mei 2022, 11:08 En Schmidt werd door sommigen als calimero of weetikveelwat bestempeld toen hij "give them the cup" zei. Nou, dat is bijna letterlijk wat er is gebeurt. Goed gezien. Je hebt weleens kampioen van de armoede, maar dit is kampioen van de KNVB. Noem me maar calimero, ken mij het schelen.
Schmidt heeft wel meer dingen goed gezien waarvoor hij werd uitgelachen. Ik vind het echt doodzonde dat hij niet nog 1 jaar blijft, maar ik begrijp zijn beslissing volledig. Heeft 100% met de ongelijke behandeling van deze narcistenvereniging te maken.
En over dat Calimero, tsja. Ik hecht daar al jaren geen waarde meer aan. Wordt steevast geroepen bij gebrek aan argumentatie.
Schmidt blijft toch overal het liefst maar 2 jaar? Ik denk dat het weinig te maken heeft met wat er gister en eerder tegen Ajax thuis gebeurde. Hij had zijn keuze namelijk allang eerder gemaakt. Ver voor die 2 wedstrijden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Omdat er niet alleen in die 2 wedstrijden een duidelijke scheve verhouding naar voren komt wat betreft voorkeursbehandeling
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

De Realist schreef: 09 mei 2022, 10:54 Had in een ander topic al gevraagd of iemand toevallig een lijstje had met beslissende fouten in hun voordeel en ons nadeel
Even zo snel uit de losse pols gegooid:

1) Uitbal 2-1 Ajax tegen PSV
2) Penalty Feyenoord 95e minuut om 2-2 te maken tegen PSV
3) Niet gegeven penalty Martinez tegen Dessers (AJA-FEY) bij 1-2
4) Niet gegeven penalty Klaassen handsbal (NEC-AJA) bij 0-0
5) Penalty Ajax tegen Sparta bij 0-0
6) Niet gegeven penalty Ramalho tegen Twente bij 3-2 Twente
7) Niet gegeven rode kaart Alvárez tegen Sadilek voor klap op het achterhoofd (TWE-AJA) bij 0-0 (werd weliswaar uiteindelijk 1-1)
8] Te vroeg vlaggen grensrechter (UTR-AJA) bij 0-1 (werd uiteindelijk ruime overwinning Ajax)
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Natrappen bij Malacia van Antony tegen Feyenoord
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Schrale troost: er komt geen huldiging buiten, alleen na de wedstrijd in het stadion. Geen massaal volksfeest daar. Dat hebben ze ook niet verdiend, zouden zich kapot moeten schamen.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Grasmat schreef: 09 mei 2022, 18:24 Schrale troost: er komt geen huldiging buiten, alleen na de wedstrijd in het stadion. Geen massaal volksfeest daar. Dat hebben ze ook niet verdiend, zouden zich kapot moeten schamen.
Nieuwe locatie is: Zeist
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Leuk bedachte smoes ook, tekort aan beveiligers :grin:

In Amsterdam zijn ze vooral blij dat die idioten voortaan in Duivendrecht zitten, het idee dat ze een halve dag in het centrum te vinden zouden zijn is voor de gemiddelde Amsterdammer een gruwel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Er woont bijna geen Amsterdammer in het centrum :lol:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

TheSyb schreef: 09 mei 2022, 11:50
De Realist schreef: 09 mei 2022, 10:54 Had in een ander topic al gevraagd of iemand toevallig een lijstje had met beslissende fouten in hun voordeel en ons nadeel
Even zo snel uit de losse pols gegooid:

1) Uitbal 2-1 Ajax tegen PSV
2) Penalty Feyenoord 95e minuut om 2-2 te maken tegen PSV
3) Niet gegeven penalty Martinez tegen Dessers (AJA-FEY) bij 1-2
4) Niet gegeven penalty Klaassen handsbal (NEC-AJA) bij 0-0
5) Penalty Ajax tegen Sparta bij 0-0
6) Niet gegeven penalty Ramalho tegen Twente bij 3-2 Twente
7) Niet gegeven rode kaart Alvárez tegen Sadilek voor klap op het achterhoofd (TWE-AJA) bij 0-0 (werd weliswaar uiteindelijk 1-1)
8] Te vroeg vlaggen grensrechter (UTR-AJA) bij 0-1 (werd uiteindelijk ruime overwinning Ajax)
Laten we dit lijstje even doorzetten, er is nog veel meer namelijk.

9. Natrappen van Antony bij Malacia tegen Feyenoord, geen rood
10. Arouna Kone
Talent
1
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 apr 2022
Clubvoorkeur: PSV

TheSyb schreef: 09 mei 2022, 11:50
De Realist schreef: 09 mei 2022, 10:54 Had in een ander topic al gevraagd of iemand toevallig een lijstje had met beslissende fouten in hun voordeel en ons nadeel
Even zo snel uit de losse pols gegooid:

1) Uitbal 2-1 Ajax tegen PSV
2) Penalty Feyenoord 95e minuut om 2-2 te maken tegen PSV
3) Niet gegeven penalty Martinez tegen Dessers (AJA-FEY) bij 1-2
4) Niet gegeven penalty Klaassen handsbal (NEC-AJA) bij 0-0
5) Penalty Ajax tegen Sparta bij 0-0
6) Niet gegeven penalty Ramalho tegen Twente bij 3-2 Twente
7) Niet gegeven rode kaart Alvárez tegen Sadilek voor klap op het achterhoofd (TWE-AJA) bij 0-0 (werd weliswaar uiteindelijk 1-1)
8] Te vroeg vlaggen grensrechter (UTR-AJA) bij 0-1 (werd uiteindelijk ruime overwinning Ajax)
9. Penalty Groningen - Ajax in 45+4, terwijl de blessuretijd 3 minuten betrof. Nijhuis liet daar veel te lang doorspelen.

Ajax