Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Maar is het in het buitenland ook geen zooitje met de arbitrage? In Engeland bijv hoor je toch ook elke week geklaag? Hoe dat in Portugal gaat weet ik trouwens niet, volg die hele competitie niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Beste speler in de competitie. Alleen te weinig credits krijgt hij. Voor mij echt een held!
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 22:20 Maar is het in het buitenland ook geen zooitje met de arbitrage? In Engeland bijv hoor je toch ook elke week geklaag? Hoe dat in Portugal gaat weet ik trouwens niet, volg die hele competitie niet.
Engeland is niet best, maar dat zal hun referentie niet zijn. Daar worden de fouten wat meer willekeurig verdeeld. Mario en Schmidt zijn Duitsland gewend. Misschien zagen ze NL als een vrij gelijkend buurlandje van Duitsland. Dan valt deze corrupte bagger natuurlijk vies tegen, met de fouten die allemaal de kant van één club op vallen.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 08 mei 2022, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Zal vast geen populair standpunt zijn, maar ik vind Gotze nogal een zeikerd richting scheidsrechters. Vandaag heeft hij natuurlijk volkomen gelijk. Hij is er echter wel heel erg vaak mee bezig, ook gewoon een aantal wedstrijden dat hij zichzelf uit z’n spel laat halen door constant te zeiken richting de arbiters.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Omdat we ook elke week genaaid worden.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1722
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ik vind dat je in 'zeiken bij de scheidsrechters' echt wel wat gradaties hebt. Götze praat vaak met de scheids, maar lijkt dat vaak redelijk respectvol te doen. Vandaag schoot ie dan wel duidelijk uit zijn slof. Je hebt ook bijvoorbeeld het 'zeiken bij de scheidsrechters' wat de Portugezen en Spaanse tot kunstvorm hebben weten te verheffen waarin ze met zijn allen meteen op de scheidsrechter weten te springen (ook Blind laatste maanden doet veel het laatste).
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Was wel op top level vandaag, ik ga hem missen.
#simplythebest
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 08 mei 2022, 22:20 Maar is het in het buitenland ook geen zooitje met de arbitrage? In Engeland bijv hoor je toch ook elke week geklaag? Hoe dat in Portugal gaat weet ik trouwens niet, volg die hele competitie niet.
Zoals in de video ook besproken wordt daar wordt wel alles bekeken omdat in Duitsland alles volgens de regeltjes gebeurd. Dat is wel een groot verschil met bijvoorbeeld vandaag
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

DonyellMalen schreef: 08 mei 2022, 22:02 Je ziet hem helemaal gek worden inderdaad bij arbitraire dwalingen, vandaag ook weer. En terecht. Denk dat hij net als Schmidt weg is aan het eind van het seizoen, niet omdat ze het bij onze mooie club niet naar hun zin hebben, maar omdat alles daarbuiten en dan met name het scheidsrechterscorps een grote kutzooi is. En bij Schmidt ook dat hij de schijn van de media tegen zich heeft.
Welnee, dit heeft hij duidelijk aangegeven. Bij PSV heeft hij voor zichzelf kunnen laten zien dat hij fysiek weer mee kan in het profvoetbal. Je had die jongen eventueel kunnen verleiden als je als club kampioen was geworden. Maar in principe gaat hij nu gewoon weer naar een ploeg waar hij volgend jaar een redelijke kans maakt in de Champions League.

Het is jammer dat die klote var weer dwars zat. Maar goed, het is niet anders
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik stond er zojuist bij stil dat ik nog nooit eerder echt zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld heb als Nederlande mbt de voetbalmedia en journalistiek. Schmidt en Mario zullen ook denken "Wat is dit voor achterlijk circus".

Het begon al met Hansje zijn debiele opmerkingen en vragen over Gotze's vrouw. Daarna met de zielige anti-Duitze hetze en de stomme opmerkingen richting Schmidt (Oh, you speak German?). Wij zijn bekend met al deze ellende en al helemaal met de "dwalingen" waardoor ajax keer op keer in het zadel wordt geholpen.

Collectief wordt je dan als een jankbal afgeschreven maar je ziet dat Schmidt en Gotze allebei ook echt zoiets hebben van "Wat is dit nou weer hier?".

Ik had er ook genoeg van gehad.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 22:52 Was wel op top level vandaag, ik ga hem missen.
Tussen alle irritaties door mag dit inderdaad wel benadrukt worden. Speelde tot aan minuut 85 echt fenomenaal.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eensch [mention]Ardbeg[/mention] . Ik voel de plaatsvervangende schaamte uit de beginperiode van Schmidt &Götze nog immer, wát een welkom in de Nederlandse voetbalcompetitie... :( En dan wordt door menigeen nog serieus genomen ook. Enfin, de Derksens c.s. zijn blijkbaar maatstaf. Het jammere is dat diezelfde mensen ook best tot het zeggen van zinnige dingen in staat zijn, maar het simpelweg niet doen want aandacht, want geld enz.
On: Götze was weer prima, ja. Als ie gaat, ga ik hem missen. Als een wedstrijd niet goed loopt en je je als supporter zit te verbijten, dan loont het vaak (niet altijd, nee) nog de moeite om Mario een tijdje op het veld te volgen: genieten geblazen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 09 mei 2022, 09:26 Collectief wordt je dan als een jankbal afgeschreven maar je ziet dat Schmidt en Gotze allebei ook echt zoiets hebben van "Wat is dit nou weer hier?".

Ik had er ook genoeg van gehad.
Ja juist, Schmidt is het zat. Spuugzat zelfs. Dat zie je aan alles en ik kan dat eerlijk gezegd volledig begrijpen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

En ook Gotze is het terecht spuugzat, ik lees hier in het Brabants Dagblad ook dat hij zegt in 10 jaar Bundesliga nooit het niveau van de Nederlandse scheidsrechters te hebben gezien.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En daarom is het beter voor hem dat ie vertrekt, ik zou het ook niet trekken. Om de 2 weken genaaid worden door nobody's zoals Nijhuis, Pol en Neuzubuyuk. Lekker reclame gemaakt voor de kleredivisie.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Waarom zien zo ongelofelijk veel mensen dat, maar blijven de mensen om wie het gaat hun kop in het zand steken?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dus eigenlijk kan de hele selectie maar beter vertrekken? Ze staan immers allemaal in het veld en hebben allemaal dezelfde situatie als Gotze.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

psvgouda schreef: 09 mei 2022, 11:06 Waarom zien zo ongelofelijk veel mensen dat, maar blijven de mensen om wie het gaat hun kop in het zand steken?
Omdat het resultaat de gewenste uitkomst is.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Juancho schreef: 09 mei 2022, 11:08 Dus eigenlijk kan de hele selectie maar beter vertrekken? Ze staan immers allemaal in het veld en hebben allemaal dezelfde situatie als Gotze.
Ik zou het toejuichen als PSV zich zou inschrijven in de Bundesliga ja, dus eigenlijk: ja.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ruuddevil schreef: 09 mei 2022, 11:23
psvgouda schreef: 09 mei 2022, 11:06 Waarom zien zo ongelofelijk veel mensen dat, maar blijven de mensen om wie het gaat hun kop in het zand steken?
Omdat het resultaat de gewenste uitkomst is.
Het was een retorische vraag... Maar bedankt :mrgreen:
JandeVakantieman
Talent
2
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 08 mei 2022, 22:20 Maar is het in het buitenland ook geen zooitje met de arbitrage? In Engeland bijv hoor je toch ook elke week geklaag? Hoe dat in Portugal gaat weet ik trouwens niet, volg die hele competitie niet.
In Portugal is het één grote teringbende. Die hele competitie valt constant van het ene schandaal in het andere schandaal. Er zijn daar al zo veel corruptie schandalen geweest dat het niet meer duidelijk is wat er nu allemaal gaande is, maar dat het aan alle kanten stinkt is wel duidelijk. Het maakt de Portugese competitie overigens wel heel leuk om te volgen want saai is het nooit.

De arbitrage is ook in Portugal vrij lachwekkend. Maar als Götze en Schmidt samen bij Benfica terechtkomen dan denk ik dat zij daar niet zo heel veel last van zullen hebben. Ook Benfica lijkt wat dat betreft toch vaak wind mee te hebben. Al kan het zijn dat mijn mening daarover een beetje gekleurd is na jaren in Porto gewoond te hebben.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Indirect jagen die idioten van de KNVB topspelers weg en maken ze de gehele Eredivisie onaantrekkelijk. Bedankt eikels.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Heb liever dat hij blijft maar hier kan je gelukkig wel iets mee.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit zou echt voor beide partijen uitstekend zijn. 8 miljoen moet je altijd accepteren.
Iedereen zal nu wel zeggen: ''maar het was toch maar 3-4 miljoen?''

Rik denkt inderdaad dat het rond dat bedrag is maar ik heb ze het nooit met zekerheid horen zeggen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25077
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kerel is niet betrouwbaar. Plus waarom zou Benfica dat doen? Zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Tomm schreef: 10 mei 2022, 15:22

Heb liever dat hij blijft maar hier kan je gelukkig wel iets mee.
Ik zou de bron maar niet al te serieus nemen, die heeft in het verleden al vaker verhalen wat aangedikt/verdraaid. Elfrink gaf al aan dat, mocht hij in beeld zijn, hij voor een veel minder bedrag mag vertrekken, denk dan aan een mio of 4. Ik vind het echt ontzettend jammer en doodzonde dat Götze gaat vertrekken, wat een speler, zo ontzettend goed.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze