Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heren mods, laat lekker gaan. Jullie zeggen misschien later op de meldingen terug te komen, niet doen. Ik zag mensen uit de bocht vliegen die normaal gesproken de correctheid zelve zijn. Who cares.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 08 mei 2022, 20:59
trouwepsvfan schreef: 08 mei 2022, 20:57

Helemaal prima. Ik wil best op de rest reageren, maar ik werd hier beschuldigd van het doen van meldingen met teksten die passief agressief zijn. Ik wou dat even herstellen. Ik zal later wat uitgebreider reageren
Gaan de meldingen later uitgebreid bekijken, mocht ik ernaast zitten dan excuses voor die opmerking en trek ik die terug.

De rest sta ik volledig achter.
Ik snap dat jij erachter staat. Maar persoonlijk ben ik best wel teleurgesteld in hoe dit nu gaat. En weet je waarom? Omdat ik me bewust niet in dit topic heb gemeld na de wedstrijd. Ook ik wou even afkoelen, en ik wist dat jullie niet meer in discussie wilden met mij over dit soort zaken.

Ik heb dat respecteerd en heb alleen een aantal meldingen gedaan. Verder niets meer.

Ik heb me dus heel bewust weggehouden uit dit topic, en nu ben ik hier toch, omdat ik dan moet lezen dat moderators in dit topics over mij praten cq klagen. Dat vind ik dan ook niet echt chique, want je kunt mij ook een privé bericht sturen. Dat vind ik dan het equivalent van het feit ,,maak melding en doe het niet openbaar”
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 08 mei 2022, 21:13
Maikel schreef: 08 mei 2022, 20:59

Gaan de meldingen later uitgebreid bekijken, mocht ik ernaast zitten dan excuses voor die opmerking en trek ik die terug.

De rest sta ik volledig achter.
Ik snap dat jij erachter staat. Maar persoonlijk ben ik best wel teleurgesteld in hoe dit nu gaat. En weet je waarom? Omdat ik me bewust niet in dit topic heb gemeld na de wedstrijd. Ook ik wou even afkoelen, en ik wist dat jullie niet meer in discussie wilden met mij over dit soort zaken.

Ik heb dat respecteerd en heb alleen een aantal meldingen gedaan. Verder niets meer.

Ik heb me dus heel bewust weggehouden uit dit topic, en nu ben ik hier toch, omdat ik dan moet lezen dat moderators in dit topics over mij praten cq klagen. Dat vind ik dan ook niet echt chique, want je kunt mij ook een privé bericht sturen. Dat vind ik dan het equivalent van het feit ,,maak melding en doe het niet openbaar”
Maar nu ga je dus niet in op wat ik aangeef waar de irritatie bij 't gehele modteam ligt, maar begin je weer enkel over datgene waar jij mee zit.
Zo'n reactie die er komt dan in dit topic is niet helemaal oké, en is ook de reden dat ik nu degene ben die 't oppakt en anderen heb aangegeven zich erbuiten te houden. Maar dat komt voort uit een irritatie die er binnen 't gehele modteam is over hoe 't eerder vandaag weer gaat mbt klagen in openbare topics.

Dus ik ga 't nog 1x uitleggen, en daar gaan we geen discussie over voeren want dat stadium is gepasseerd.

Onze irritatie ligt bij 't constante betwisten van alles richting ons als mods in een publiekelijk topic waarbij je een enorm aanvallende houding aanneemt die totaal onnodig is. Je doet alsof wij niks doen.
Er is laatst een gesprek geweest in dit topic en er zijn dingen aangegeven.

- Je maakt een melding of stuurt een PM, niet meer in publiekelijke topics klagen.

Iedereen houdt zich eraan, we hebben een tijd rust gehad waarbij er niet publiekelijk werd geklaagd. Enkel via melding of PM. Prima. Sfeer werd beter.
Maar jij lijkt er dan weer moeite mee te hebben als enige en opent gelijk de aanval op ons. Dat stoort behoorlijk.

Voor de laatste keer: Maak een melding, stuur een PM bij vragen erover of over de afhandeling of waarom je 't ergens oneens mee bent. Heeft niks te maken met 'achterkamertjes'. Maar met rust.
We zullen niet altijd alles afhandelen op een manier die iemand wilt zien, maar dan kan er altijd uitleg komen via PM.

Gezien het vandaag na een paar keer aangeven weer mis is gegaan, gaan we nu gewoon even duidelijk zijn.

Gaat 't weer hierop mis en ga je weer vol in de aanval in openbare topics zoals vanmiddag dan zal er een schorsing volgen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben F1 kijken, fijne avond allen.

[mention]ShovingNE2[/mention] je mag weer posten. Lief doen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Toch nog even kort:
Wanneer 't een druk weekend is, gaan we de gemaakte meldingen op de maandag bekijken en beoordelen. Kan zijn dat we ze sluiten, dat betekent dat ze gezien zijn. Soms(zoals vandaag) is 't gewoon te druk en ook wij hebben een leven buiten 't forum. Gun ons aub even de tijd.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Ik zal me de komende weken en/of maanden even niet meer op dit forum begeven. Want ik heb serieus mijn twijfels bij het feit dat ik steeds zoveel heftige reacties krijg als ik in het openbaar vraag om een Forum waar niet zo heftig op mensen hun afkomst/achtergrond gescholden wordt.

Ik heb mijn eigen ideeën over hoe een forum zou moeten werken. Dat is een forum waar in het openbaar en ad hoc afstand genomen wordt van bepaalde teksten.
Niet een forum waar alleen maar wordt verwezen naar melding doen. Noem me een doorgeslagen jurist, maar ik geloof heilig in het belang van openbare normstelling. Wat betekent dat je gewenst en respectvol gedrag vooral bereikt als hier in het openbaar op genormeerd wordt. Met posts van moderators in een topic met duidelijke afkeuring van teksten.
Niet een forum waar het beleid eerst was dat racistische reacties ,,in de emotie” worden toegestaan en niet bestraft worden met geel, maar schijn modereren wel.
Niet een forum waarbij je continu te horen krijgt dat je melding moet doen, om vervolgens in andere topics over jezelf te lezen dat moderators je voor die meldingen een rode kaart willen geven of het allemaal te veel van het goede vinden.

Ik moet concluderen dat mijn ideeën over een forum en het taalgebruik daarop anders zijn dan de meeste anderen op dit forum. En dan vind ik dat ik ook zo fair moet zijn om daaraan een conclusie te verbinden: dan past dit forum (iig voorlopig) niet meer bij mij.

Ik moet natuurlijk ook mijn hand in eigen boezem (no pun) steken. Natuurlijk ben ik soms te kritisch en te fel. Maar qua taalgebruik probeer ik het echt respectvol te houden. Schreeuwen, schelden, dat is niet mijn ding.

Het ga jullie even goed. En wees lief voor jullie vrouw.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Waarom zou ik niet lief zijn voor m'n vrouw?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik ben juist zo lief voor mijn vrouw omdat ik me hier kan afreageren. Ze is dolblij met dit forum. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is wat als niet het hele forum wordt ingericht op jouw wensen…

Good riddance
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 21:10 Heren mods, laat lekker gaan. Jullie zeggen misschien later op de meldingen terug te komen, niet doen. Ik zag mensen uit de bocht vliegen die normaal gesproken de correctheid zelve zijn. Who cares.
Na zo'n teleurstelling op zo'n manier gebeurt dat. Op een voetbalforum wat heftiger dan op een forum over vogelspotten. I know that for a fact.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]trouwepsvfan[/mention]
Als je ervoor kiest om erlangs te kijken hoe actief er vandaag mensen zijn aangesproken, hoe fel we erop zijn en hoe we aangeven dat ernaar gekeken gaat worden omdat het voor nu teveel is.
Prima

Je gaat nog steeds voorbij aan waar vanuit ons een deel van de schoen wrikt. Maar 't zij zo.

Het ga je goed en wellicht tot ooit!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 08 mei 2022, 22:03 Ik zal me de komende weken en/of maanden even niet meer op dit forum begeven. Want ik heb serieus mijn twijfels bij het feit dat ik steeds zoveel heftige reacties krijg als ik in het openbaar vraag om een Forum waar niet zo heftig op mensen hun afkomst/achtergrond gescholden wordt.

Ik heb mijn eigen ideeën over hoe een forum zou moeten werken. Dat is een forum waar in het openbaar en ad hoc afstand genomen wordt van bepaalde teksten.
Niet een forum waar alleen maar wordt verwezen naar melding doen. Noem me een doorgeslagen jurist, maar ik geloof heilig in het belang van openbare normstelling. Wat betekent dat je gewenst en respectvol gedrag vooral bereikt als hier in het openbaar op genormeerd wordt. Met posts van moderators in een topic met duidelijke afkeuring van teksten.
Dit heb ik [mention]Maikel[/mention] meerdere keren zien doen.
Het andere wat je zegt ook, want kaarten worden gewoon gedeeld in dat topic. Dat ze niet voor alles een kaart geven, maar dan een algemeen bericht sturen waarin ze uitspreken dat het moet stoppen, kun je iets van vinden, maar je kunt niet zeggen dat er dan niks gebeurt.
Niet een forum waar het beleid eerst was dat racistische reacties ,,in de emotie” worden toegestaan en niet bestraft worden met geel, maar schijn modereren wel.
Niet een forum waarbij je continu te horen krijgt dat je melding moet doen, om vervolgens in andere topics over jezelf te lezen dat moderators je voor die meldingen een rode kaart willen geven of het allemaal te veel van het goede vinden.
Dat is 1 persoon, die terecht een “spreekverbod’ kreeg.
Ik moet concluderen dat mijn ideeën over een forum en het taalgebruik daarop anders zijn dan de meeste anderen op dit forum. En dan vind ik dat ik ook zo fair moet zijn om daaraan een conclusie te verbinden: dan past dit forum (iig voorlopig) niet meer bij mij.
De meeste anderen? Er zijn hier meer dan 900 leden, waarvan er een stuk of 100 met enige regelmaat posten. Lijkt me dus een rare, polariserende conclusie.
Ik moet natuurlijk ook mijn hand in eigen boezem (no pun) steken. Natuurlijk ben ik soms te kritisch en te fel. Maar qua taalgebruik probeer ik het echt respectvol te houden. Schreeuwen, schelden, dat is niet mijn ding.

Het ga jullie even goed. En wees lief voor jullie vrouw.
Het ga jou ook goed. We zien je in het nieuwe seizoen dan wel weer. Wees lief voor je omgeving, van welk geslacht ze dan ook allemaal mogen zijn. ;)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 mei 2022, 22:10
ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 21:10 Heren mods, laat lekker gaan. Jullie zeggen misschien later op de meldingen terug te komen, niet doen. Ik zag mensen uit de bocht vliegen die normaal gesproken de correctheid zelve zijn. Who cares.
Na zo'n teleurstelling op zo'n manier gebeurt dat. Op een voetbalforum wat heftiger dan op een forum over vogelspotten. I know that for a fact.
Als je op een forum over vogelspotten zit heb je de teleurstelling inmiddels wel geaccepteerd, lijkt me…
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het zou me niks verbazen als de felheid waarmee tpf reageert op wat anderen zeggen ook beïnvloed is door de frustratie over het verlies van het kampioenschap....

Ik hoop dat je snel weer terug bent [mention]trouwepsvfan[/mention]!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 08 mei 2022, 22:14
ShovingNE2 schreef: 08 mei 2022, 22:10

Na zo'n teleurstelling op zo'n manier gebeurt dat. Op een voetbalforum wat heftiger dan op een forum over vogelspotten. I know that for a fact.
Als je op een forum over vogelspotten zit heb je de teleurstelling inmiddels wel geaccepteerd, lijkt me…
De foto's die ik inmiddels heb leren te maken. Met een geweldige combi camera en lens.... Prachtige. Foto's van inflight roofvogels en kleine vogeltjes.

Volgend jaar een trip met de wereldkampioen vogelspotten naar spitsbergen gepland. Insta account op verzoek beschikbaar 😂
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PCGC schreef: 08 mei 2022, 22:22 Waarom heeft dat wijf nog geen rood voor schijnmodereren? Dacht dat uitdrukkelijk verboten was?
En vragen om rood en op respectloze wijze over iemand spreken kan wel?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Er is toch niet echt een vogelspotforum he? Zo ja, dan wil ik de link om daar te gaan trollen. Met foto's aan komen zetten van huisparkietjes en kaketoes enzo.
Kijken ik die cameranerds helemaal tureluurs (ja, ik maak hem gewoon) kan maken.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:26 Er is toch niet echt een vogelspotforum he? Zo ja, dan wil ik de link om daar te gaan trollen. Met foto's aan komen zetten van huisparkietjes en kaketoes enzo.
Kijken ik die cameranerds helemaal tureluurs (ja, ik maak hem gewoon) kan maken.
http://www.vogelvisie.nl/forum/ :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:26 Er is toch niet echt een vogelspotforum he? Zo ja, dan wil ik de link om daar te gaan trollen. Met foto's aan komen zetten van huisparkietjes en kaketoes enzo.
Kijken ik die cameranerds helemaal tureluurs (ja, ik maak hem gewoon) kan maken.
Zou Shoving daar echt Showvink heten?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:26 Er is toch niet echt een vogelspotforum he? Zo ja, dan wil ik de link om daar te gaan trollen. Met foto's aan komen zetten van huisparkietjes en kaketoes enzo.
Kijken ik die cameranerds helemaal tureluurs (ja, ik maak hem gewoon) kan maken.
Hebben ze daar ook een apart forum voor de VAR wat elk weekend op hol slaat?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 08 mei 2022, 22:27
Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:26 Er is toch niet echt een vogelspotforum he? Zo ja, dan wil ik de link om daar te gaan trollen. Met foto's aan komen zetten van huisparkietjes en kaketoes enzo.
Kijken ik die cameranerds helemaal tureluurs (ja, ik maak hem gewoon) kan maken.
Zou Shoving daar echt Showvink heten?
Wel al meteen iemand gespot die Pauwelina heet, I kid you not. :grin:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:29
Thijs schreef: 08 mei 2022, 22:27

Zou Shoving daar echt Showvink heten?
Wel al meteen iemand gespot die Pauwelina heet, I kid you not. :grin:
Ga jij inschrijven als Grasmus?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Trol op een vogelspot forum, zou dat ook bestaan? Zeg maar een Taurus.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Loooooollll
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 08 mei 2022, 22:31
Grasmat schreef: 08 mei 2022, 22:29

Wel al meteen iemand gespot die Pauwelina heet, I kid you not. :grin:
Ga jij inschrijven als Grasmus?
(A)

Voor de duidelijk: dit is allemaal de schuld van Serdar en Pol!

Afbeelding
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

:lol:

Eendhoven ook. :lol:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins