Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:41 Misschien niet de juiste timing nu 😬😁. Sommigen zitten nog hoog in de emotie. Geen punt, komt later wel 🙂
Op z'n minst een kut timing ja.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:41 Misschien niet de juiste timing nu 😬😁. Sommigen zitten nog hoog in de emotie. Geen punt, komt later wel 🙂
En nu is het ineens niet de juiste timing? Echt hè, je bent een vreemde snuiter.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 08 mei 2022, 21:45
Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:41 Misschien niet de juiste timing nu 😬😁. Sommigen zitten nog hoog in de emotie. Geen punt, komt later wel 🙂
En nu is het ineens niet de juiste timing? Echt hè, je bent een vreemde snuiter.
Tja jij/jullie kunnen blijkbaar (nog?) niet inhoudelijk reageren dus wat verwacht je dan? Ik heb nog geen zinnige inhoudelijke reactie van je gehad.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het ergelijke vind ik dat iedereen ons calimero noemt hierdoor terwijl het zo overduidelijk is.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 08 mei 2022, 21:49 Het ergelijke vind ik dat iedereen ons calimero noemt hierdoor terwijl het zo overduidelijk is.
Nog een schepje daar bovenop; zelfs op dit forum is het calimero spook niet ver weg.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ardbeg schreef: 08 mei 2022, 21:49 Het ergelijke vind ik dat iedereen ons calimero noemt hierdoor terwijl het zo overduidelijk is.
Dat hebben ze vooraan in hun mond liggen. Niets van aantrekken is gewoon een teken van onmacht.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:47
guus schreef: 08 mei 2022, 21:45

En nu is het ineens niet de juiste timing? Echt hè, je bent een vreemde snuiter.
Tja jij/jullie kunnen blijkbaar (nog?) niet inhoudelijk reageren dus wat verwacht je dan? Ik heb nog geen zinnige inhoudelijke reactie van je gehad.
Inhoudelijk? Noem jij dat inhoudelijk? Wat heeft het spel van PSV te maken met een scheidsrechterlijke dwaling? Je bent gewoon helemaal geen PSV supporter. Bestaat niet!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 08 mei 2022, 21:53
Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:47

Tja jij/jullie kunnen blijkbaar (nog?) niet inhoudelijk reageren dus wat verwacht je dan? Ik heb nog geen zinnige inhoudelijke reactie van je gehad.
Inhoudelijk? Noem jij dat inhoudelijk? Wat heeft het spel van PSV te maken met een scheidsrechterlijke dwaling? Je bent gewoon helemaal geen PSV supporter. Bestaat niet!
Misschien morgen even lezen wat ik post, als je wat afgekoeld bent. Dit heeft zo 0,0 zin. Sorry.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Voijke schreef: 08 mei 2022, 21:01
Hatseflats schreef: 08 mei 2022, 20:14

Precies ja, droeftoeter.
Veel meer komt er bij jou niet uit merk ik.
Nickname zegt ook genoeg.

De balle
Lol, beetje hypocriet vind je niet? :lol:

Auf wiedersehen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:55
guus schreef: 08 mei 2022, 21:53

Inhoudelijk? Noem jij dat inhoudelijk? Wat heeft het spel van PSV te maken met een scheidsrechterlijke dwaling? Je bent gewoon helemaal geen PSV supporter. Bestaat niet!
Misschien morgen even lezen wat ik post, als je wat afgekoeld bent. Dit heeft zo 0,0 zin. Sorry.
Je reageert nogal veel op taal die je niet bevalt. Je gaat mij niet menen dat je dat inhoudelijk vindt?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Los van het schandaal van de penalty kun je je toch afvragen hoe het mogelijk is dat een wedstrijd die je volledig domineert in de rust zo kantelt? Je zou juist verwachten dat het makkelijker voetbalt tegen een ploeg die ook nog eens een zware uitwedstrijd in de benen heeft.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:47
guus schreef: 08 mei 2022, 21:45

En nu is het ineens niet de juiste timing? Echt hè, je bent een vreemde snuiter.
Tja jij/jullie kunnen blijkbaar (nog?) niet inhoudelijk reageren dus wat verwacht je dan? Ik heb nog geen zinnige inhoudelijke reactie van je gehad.
Wauw, dit is wel erg laag van je. Dus alleen jij kan inhoudelijk reageren en de rest zit hoog in de emotie. (Y)
#simplythebest
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 22:06 Los van het schandaal van de penalty kun je je toch afvragen hoe het mogelijk is dat een wedstrijd die je volledig domineert in de rust zo kantelt? Je zou juist verwachten dat het makkelijker voetbalt tegen een ploeg die ook nog eens een zware uitwedstrijd in de benen heeft.
Misschien even luisteren wat Schmidt daarover gezegd heeft. Maar dat wil jij bij voorbaat niet horen en zeker niet aannemen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

guus schreef: 08 mei 2022, 22:09
ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 22:06 Los van het schandaal van de penalty kun je je toch afvragen hoe het mogelijk is dat een wedstrijd die je volledig domineert in de rust zo kantelt? Je zou juist verwachten dat het makkelijker voetbalt tegen een ploeg die ook nog eens een zware uitwedstrijd in de benen heeft.
Misschien even luisteren wat Schmidt daarover gezegd heeft. Maar dat wil jij bij voorbaat niet horen en zeker niet aannemen. :mrgreen:
Volgens mij wilde hij daar niets over zeggen. Ik las bijv. dit in het ED:

Schmidt oogde woedend en wilde weinig tot niets horen over de mindere tweede helft van PSV, dat in De Kuip voor rust had geheerst.
,,We speelden fantastisch. Maar echt. En we hebben hele goede goals gemaakt. Daarna wordt het een vechtwedstrijd en moet je ook kijken naar de kwaliteiten van de tegenstander. Uiteindelijk is er maar één reden waarom wij hier niet winnen en dat is de penalty.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 22:07
Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:47

Tja jij/jullie kunnen blijkbaar (nog?) niet inhoudelijk reageren dus wat verwacht je dan? Ik heb nog geen zinnige inhoudelijke reactie van je gehad.
Wauw, dit is wel erg laag van je. Dus alleen jij kan inhoudelijk reageren en de rest zit hoog in de emotie. (Y)
Dus je vind een kots smiley inhoudelijk? Ok, verschillen we van mening. Maar je mag me wijzen op een inhoudelijke reactie. Ik heb die dan blijkbaar gemist. My bad. Als emotie blijkbaar geen issue is... Mijn excuses dan. Dan zie ik alsnog graag een inhoudelijke reactie op wat ik daadwerkelijk post en dat dus NIET puur en alleen over vandaag gaat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 22:12
guus schreef: 08 mei 2022, 22:09

Misschien even luisteren wat Schmidt daarover gezegd heeft. Maar dat wil jij bij voorbaat niet horen en zeker niet aannemen. :mrgreen:
Volgens mij wilde hij daar niets over zeggen. Ik las bijv. dit in het ED:

Schmidt oogde woedend en wilde weinig tot niets horen over de mindere tweede helft van PSV, dat in De Kuip voor rust had geheerst.
,,We speelden fantastisch. Maar echt. En we hebben hele goede goals gemaakt. Daarna wordt het een vechtwedstrijd en moet je ook kijken naar de kwaliteiten van de tegenstander. Uiteindelijk is er maar één reden waarom wij hier niet winnen en dat is de penalty.”
Heeft hij wel gezegd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

guus schreef: 08 mei 2022, 22:17
ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 22:12

Volgens mij wilde hij daar niets over zeggen. Ik las bijv. dit in het ED:

Schmidt oogde woedend en wilde weinig tot niets horen over de mindere tweede helft van PSV, dat in De Kuip voor rust had geheerst.
,,We speelden fantastisch. Maar echt. En we hebben hele goede goals gemaakt. Daarna wordt het een vechtwedstrijd en moet je ook kijken naar de kwaliteiten van de tegenstander. Uiteindelijk is er maar één reden waarom wij hier niet winnen en dat is de penalty.”
Heeft hij wel gezegd.
Wat dan?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hoe dan ook, dit was het dan wat Roger betreft. De streep is getrokken dus eindconclusies kunnen ook getrokken worden.

Hele fijne vent, mooie mens met een leuke visie op het spel, tactisch en qua motivatie helaas ietwat beperkt. Mogelijk is er ook een probleempje qua spelersbelasting maar in hoeverre daarvoor naar Roger gekeken moet worden is mij, met alles wat we toe nu toe weten, nog steeds totaal onduidelijk.


Al met al hier een grote kater dat we nog steeds die 25e niet bij hebben kunnen schrijven. Een héle grote kater, kan ik wel zeggen. Ik hoop dat we later kunnen concluderen dat de club nog wat opgeschoten is maar op 't moment zie ik het niet, voor mijn gevoel staan we op exact hetzelfde punt als toen de aanstelling van Bommel aangekondigd werd - enige verschillen zijn dat het om een andere naam gaat en dat Brands nu komt ipv gaat. Twee weggegooide seizoenen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Waarom bekijken jullie het niet eens van de andere kant? Misschien heeft Roger er juist voor gezorgd dat dit het maximale is wat er met deze selectie uit gehaald kon worden.
Als de VAR objectief zou zijn geweest dan stond PSV nu "gewoon" eerste. En dat is ontzettend knap tegen de miljoenen die bij die kutclub er in zijn gepompt.

Alsof Roger er wat aan kan doen dat er iedere wedstrijd enkele belangrijke spelers worden gemist door een langdurige blessure. Hoeveel wedstrijden heeft PSV op volle oorlogssterkte kunnen spelen?

Daarom vind ik dat Roger het gewoon goed heeft gedaan en natuurlijk heeft ie wat foutjes gemaakt, maar al met al krijgt ie van mij een dikke voldoende.
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 08 mei 2022, 22:22 Hoe dan ook, dit was het dan wat Roger betreft. De streep is getrokken dus eindconclusies kunnen ook getrokken worden.

Hele fijne vent, mooie mens met een leuke visie op het spel, tactisch en qua motivatie helaas ietwat beperkt. Mogelijk is er ook een probleempje qua spelersbelasting maar in hoeverre daarvoor naar Roger gekeken moet worden is mij, met alles wat we toe nu toe weten, nog steeds totaal onduidelijk.


Al met al hier een grote kater dat we nog steeds die 25e niet bij hebben kunnen schrijven. Een héle grote kater, kan ik wel zeggen. Ik hoop dat we later kunnen concluderen dat de club nog wat opgeschoten is maar op 't moment zie ik het niet, voor mijn gevoel staan we op exact hetzelfde punt als toen de aanstelling van Bommel aangekondigd werd - enige verschillen zijn dat het om een andere naam gaat en dat Brands nu komt ipv gaat. Twee weggegooide seizoenen.
Ik ben het met je eens dat het een grote kater is dat we de 25e er niet bij kunnen schrijven. Wel ben ik van mening dat we zijn opgeschoten sinds de aanstelling van van Bommel. De meeste spelers hebben zich juist ontwikkelt in de periode Schmidt, zoals je dat zou willen verwachten tijdens de aanstelling van van Bommel. Ik heb juist het idee dat Schmidt 2 jaar te laat is gekomen. Het trainerschap van van Bommel en de zomer van 2019 zijn mijn inziens twee problemen waarvan we nog steeds niet helemaal hersteld zijn. Spelers als Bruma en Baumgartl die duur zijn gehaald en niet hebben niet geleverd van wat we zouden verwachten. Van Bommel liet een verstoorde werksfeer achter. Kortom Schmidt heeft in mijn ogen nog veel last gehad van de erfenis van Bommeltje.

Ik vind wel dat Schmidt strategische en tactische fouten heeft gemaakt en meer invloed had kunnen hebben op het elftal en de selectie. De belasting van spelers, de keeperskwestie en het roulatiesysteem had wat mij betreft anders gekund.

Verder vind ik het ook mooi hoe hij zijn mening niet onder stoelen of banken steekt op dit moment. Van Derksen vinden we het geweldig als hij recht door zee is. Schmidt is dat gelukkig ook. Hij voelt volgens mij haar fijn aan dat er bedenkingen zijn over een bepaalde 'lobby' die zo zijn invloed heeft op arbitrale beslissingen. Verder is het wel erg opvallend dat PSV uitspeelt in een volle Kuip, en dat juist na afgelopen zomer Berghuis en co. in een lege Kuip speelde. Toeval?

Ook blijf ik altijd fan van Duitsland en Duitse spelers en coaches in het algemeen. Het was verfrissend om eens een buitenlandse trainer te hebben in plaats van een trainer met dat saaie 4-3-3 hollandse school systeem. Ik ben überhaupt het Duitse voetbal erg dankbaar. Zonder hen hadden we nu ook ieder jaar ook nog eens moeten aanhoren hoe die kettingroker dit land helemaal alleen wereldkampioen zou hebben gemaakt
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Het is wel eens goed dat Roger gewoon zijn mening geeft. Eerdere PSV trainers als Hiddink, Advocaat en Rutten hebben in het verleden ook wedstrijden en kampioenschappen uit hun handen getrokken zien worden dankzij fratsen zoals die van vandaag van Gozübüyük. Zij slikten steevast hun woorden in of beten op hun tong voor de camera. Zij komen uit het Nederlandse voetbalwereldje, zijn opgeleid bij de KNVB, hebben in Nederland wat vrienden en kennissen bij clubs, bond en media en schikken zich naar de je-hoort-bepaalde-dingen-niet-te-zeggen-mores.

Schmidt komt echter uit Duitsland, is afgestudeerd ingenieur, kent een wereld buiten de KNVB en heeft eigen originele ideeën over de voetbalsport. Roger is naar PSV gekomen en kwam daarmee in het vaarwater van Ajax terecht en dat heeft hij geweten ook.

Vorig seizoen bij Ajax uit die strafschop en die rode kaart niet gegeven. Uit voor de beker werd twee keer doorgehaald op de achillespezen van onze spelers, niet bestraft met rood, tegen Ajax thuis voor de competite geen strafschop voor Dumfries en men ging op het been van Zahavi staan (slechts geel want er was geen kwade opzet),

Dit seizoen de uitbal (give the cup to them today) en de schande van vandaag. Precies genoeg 'vergissingen' om de nummers 1 en 2 van de ranglijst op te draaien.

Ik denk dat hij deze eenzijdige opeenstapeling van toevallige foutjes in het voordeel van één partij niet heeft zien aankomen toen hij begon in Nederland. Zijn gevoel voor rechtvaardigheid is behoorlijk aangetast, kun je zo langzamerhand wel vaststellen. Als trainer van buitenaf voelt hij zich niet gebonden om zich in te houden. Aangezien ik me al veel langer erger dan de laatste twee jaar, is dit goed om te zien. Bij Hiddink dacht ik ook altijd: Zeg nou gewoon wat je echt denkt (bij Guus kwam dat pas in 2009 toen Barcelona ten koste van zijn Chelsea-team naar de CL-fianle ging).
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 08 mei 2022, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kleine nuancering: Ik stel niet dat het uitblijven van een titel de schuld is van Schmidt, er zijn bijv. aanwijzingen dat de samenwerking met de TD niet goed genoeg was. En wellicht geldt dat ook voor de samenwerking met de fysische staf. Het geheel heeft gewoon niet genoeg opgeleverd en da's het enige wat uiteindelijk telt.

Spelers beter gemaakt denk ik ook heus maar ja wat we daar na deze transferzomer nog aan hebben? Misschien zijn spelers daardoor iets meer waard, anderzijds zullen ze veel minder waard zijn dan wanneer we meer in de spotlights gekomen waren met een titel of meer Europese exposure, daarnaast die gigantische lijst blessures steeds... Nogmaals niet om de schuld ergens neer te leggen maar puur kijkend naar de mate waarin de club met deze twee seizoenen gegroeid is. De fysische staf lijkt sowieso niet veel wijzer te zijn geworden, die vragen zich nog steeds af of het probleem nou eigenlijk overbelasting of onderbelasting is geweest :O
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Fysische staf? Werkt Schmidt dan nog ernaast als natuurkundige?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Precies, doe jij de typo's effe [mention]Thijs[/mention]
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 08 mei 2022, 23:12 Precies, doe jij de typo's effe @Thijs
Twee keer is geen typo meer. Wel knap trouwens dat jij alweer inhoudelijk kunt posten. Voor mij gaat dat vandaag niet meer gebeuren.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik twijfelde al aan de term maar bedacht me dat het geen forum Nederlandse Taal is dus soit, maar ziehier: zomaar 4 OT berichten die de discussie verbreken. Mijn excuses, ik had beter m'n best moeten doen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt