Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hoe Roger weg loopt bij de NOS is voor mij goud en voor de rest van NL zwakte. Laat het maar zien wat het met je doet als je zoveel pech hebt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 08 mei 2022, 20:50 Hoe Roger weg loopt bij de NOS is voor mij goud en voor de rest van NL zwakte. Laat het maar zien wat het met je doet als je zoveel pech hebt.
Zijn hier online al beelden van? Heb het gemist maar wil het wel graag zien.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 08 mei 2022, 20:49
Juancho schreef: 08 mei 2022, 20:43

Wel een beetje makkelijk om een jeugdspeler bij z'n 1e fout helemaal af te fikken terwijl de, laten we zeggen, eerste 14 spelers het hele seizoen al fouten maken.

Ik heb bijv Max wel tig keer meer fouten zien maken met tegengoals tot gevolg.
Wat zit je nu te zoeken? Oppegard kon er niets aan doen dat hij voor de leeuwen gegooid werd. Daar gaat het niet over het is juist HET voorbeeld om dat niet meer te doen en al zeker niet in de Kuip.
Ik vind het gewoon nogal simpel. Vandaag ging Max weer in de fout. Guti als ervaren middenvelder dook ook onder de bal door. Hoor je niemand over. Is het een jong PSV speler die gewend is op die positie te spelen kan het niet want onervaren. Maar wat is ervaring dan waard als je als speler (veelvuldig) in de fout gaat?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 08 mei 2022, 20:50 Hoe Roger weg loopt bij de NOS is voor mij goud en voor de rest van NL zwakte. Laat het maar zien wat het met je doet als je zoveel pech hebt.
100% terecht. Was het Ajax geweest was de wereld te klein en had de wedstrijd moeten worden overgespeeld. Nu het PSV is wordt het neergezet als geen geluk en moeten we het hiermee doen. Pure onrecht, al twee seizoenen lang wordt je door de arbitrage aan alle kanten genakt. Walgelijk!
#simplythebest
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Standbeeld schreef: 08 mei 2022, 20:52
11 Sir Tinus schreef: 08 mei 2022, 20:50 Hoe Roger weg loopt bij de NOS is voor mij goud en voor de rest van NL zwakte. Laat het maar zien wat het met je doet als je zoveel pech hebt.
Zijn hier online al beelden van? Heb het gemist maar wil het wel graag zien.
https://nos.nl/video/2428011-PSV-coach- ... nnen-nemen

Goede actie van hem overigens
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats schreef: 08 mei 2022, 20:14
Voijke schreef: 08 mei 2022, 18:58

Nee, hij heeft het geweldig gedaan. Popiejopie smiley Toppie Popiejopie smiley

En droeftoeters? Jankhoer
Precies ja, droeftoeter.
Veel meer komt er bij jou niet uit merk ik.
Nickname zegt ook genoeg.

De balle
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.

Dat maakt dit soort dingen voor mij wel wat dubbel. Zelf verantwoordelijkheid pakken hoort er ook bij. Maar dat zie je nooit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:04 Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.

Dat maakt dit soort dingen voor mij wel wat dubbel. Zelf verantwoordelijkheid pakken hoort er ook bij. Maar dat zie je nooit.
Je verliest twee punten door een fout van de arbitrage, dat is DE reden. Waarom zou je het moeten hebben over je eigen spel, als de scheids op deze schandalige manier de competitie beslist? Dit was nog erger dan Makkelie destijds bij Ajax-Utrecht, toen had je nog geen VAR.
#simplythebest
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:04 Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.

Dat maakt dit soort dingen voor mij wel wat dubbel. Zelf verantwoordelijkheid pakken hoort er ook bij. Maar dat zie je nooit.
Zelf verantwoordelijkheid nemen! Ja dat had Guzbuyuk moeten doen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heeft gewoon gelijk met zijn “never ever a penalty”. Kijken zoveel man mee en toch wordt de VAR niet ingeschakeld
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

koetje schreef: 08 mei 2022, 20:54
Standbeeld schreef: 08 mei 2022, 20:52
Zijn hier online al beelden van? Heb het gemist maar wil het wel graag zien.
https://nos.nl/video/2428011-PSV-coach- ... nnen-nemen

Goede actie van hem overigens
Beetje dubbel, hij kreeg alle ruimte en het gelijk van de verslaggever over de beslissing. Weglopen is dan niet zo handig, maar ik snap hem wel. En de verslaggever deed ook niet zo irritant, maar heeft wel gelijk dat hij wil weten waarom het wedstrijdbeeld zo enorm kantelde. Dat had normaal niet gemogen. Juist tegen een ploeg die al vermoeide spelers had, had je de 2e helft meer voordeel moeten hebben. Ik snap zijn boosheid en frustratie, maar als trainer moet je daar na de wedstrijd niet alleen maar mee bezig zijn en mag je ook de tactische beslissingen bespreken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 21:09
Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:04 Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.

Dat maakt dit soort dingen voor mij wel wat dubbel. Zelf verantwoordelijkheid pakken hoort er ook bij. Maar dat zie je nooit.
Je verliest twee punten door een fout van de arbitrage, dat is DE reden. Waarom zou je het moeten hebben over je eigen spel, als de scheids op deze schandalige manier de competitie beslist? Dit was nog erger dan Makkelie destijds bij Ajax-Utrecht, toen had je nog geen VAR.
Ik heb het dan ook niet over vandaag alleen maar over de bijna 2 jaar dat hij hier coach is. Dat ie vandaag hoog in de emotie zit snap ik, dan ga je niet snel over hrt verval na rust praten. Ook niet vanuit de journalisten want tja, die focussen zich ook alleen op dat moment.

Al ben ik persoonlijk wel erg benieuwd naar zijn (oprechte) uitleg over het verval direct na rust.
Laatst gewijzigd door Juancho op 08 mei 2022, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Los van de hele penalty discussie vind ik het onbegrijpelijk dat de wedstrijd kantelt als Linssen en Toornstra worden ingebracht. Die Linssen ziet er uit alsof ie de zoon van de botswagen exploitant op de kermis van Katendrecht is. En daar raken wij van in de war. Ze wisselden nota bene nog hun hele centrum, en wij kunnen er niet van winnen. Ongelooflijk.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 21:15 Los van de hele penalty discussie vind ik het onbegrijpelijk dat de wedstrijd kantelt als Linssen en Toornstra worden ingebracht. Die Linssen ziet er uit alsof ie de zoon van de botswagen exploitant op de kermis van Katendrecht is. En daar raken wij van in de war. Ze wisselden nota bene nog hun hele centrum, en wij kunnen er niet van winnen. Ongelooflijk.
Zonder die penalty winnen we. Vreemd om dat los te willen zien. Maar dat telt natuurlijk niet.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 21:09
Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:04 Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.

Dat maakt dit soort dingen voor mij wel wat dubbel. Zelf verantwoordelijkheid pakken hoort er ook bij. Maar dat zie je nooit.
Je verliest twee punten door een fout van de arbitrage, dat is DE reden. Waarom zou je het moeten hebben over je eigen spel, als de scheids op deze schandalige manier de competitie beslist? Dit was nog erger dan Makkelie destijds bij Ajax-Utrecht, toen had je nog geen VAR.
Ja werkelijk hè. Gewoon genaaid in de allerlaatste minuut van een belangrijke wedstrijd waarin spelers alles gegeven hebben. Knap hoe Guti zijn taak vervulde als cv. Hoe Mauro zich helemaal leeg speelde, hoe Mvogo ballen wist te redden, hoe Götze alles er uit perste, enz enz.
:wall: Nee Schmidt moet naar zichzelf kijken want je mag niet zeggen dat de Var en de scheidsrechter deze wedstrijd beslist heeft.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:04 Ik kan dit soort uitspraken prima begrijpen en ook zijn woede. Wat ik wel irritant en eigenlijk slap vind is dat je hem nooit eens verantwoordelijkheid ziet nemen na eigen falen. Dan ben je ook een kerel. Maar of het is in zijn ogen een prima wedstrijd waar wij totaal anders naar keken of regen <vul een excuus in>.
Hij faalde niet want hij heeft volgens de spelregels met 1-2 gewonnen.

Die strafschop hoorde niet.

Maar volgens Jantje Onderbuik is het allemaal heel simpel en moet PSV er gewoon even vijf balletjes bij Feyenoord (alsof dat zo maar even gaat) erin pissen en verder vooral geen mening hebben over bepaalde zaken.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:12
DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 21:09

Je verliest twee punten door een fout van de arbitrage, dat is DE reden. Waarom zou je het moeten hebben over je eigen spel, als de scheids op deze schandalige manier de competitie beslist? Dit was nog erger dan Makkelie destijds bij Ajax-Utrecht, toen had je nog geen VAR.
Ik heb het dan ook niet over vandaag alleen maar over de bijna 2 jaar dat hij hier coach is. Dat ie vandaag hoog in de emotie zit snap ik, dan ga je niet snel over hrt verval na rust praten. Ook niet vanuit de journalisten want tja, die focussen zich ook alleen op dat moment.

Al ben ik persoonlijk wel erg benieuwd naar zijn (oprechte) uitleg over het verval direct na rust.
In deze fase van het seizoen tellen alleen de punten. Vooral als je Mwene, Ramalho, Boscagli, Thomas, Obispo, Vertessen, Noni (net terug),Vinicius en Vertessen moet missen, is elke overwinning er één. Ja, ook hij ziet het verval heus wel. Maar als je dan zo wordt genaaid in de 94e minuut, dan ga je het echt niet hebben over je eigen spel. Dat doen wij supporters nu ook niet, je bent letterlijk bestolen en het seizoen is nu al beslist dankzij een idioot.
#simplythebest
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zeer terecht dat Schmidt alleen over dat moment wil praten.

Het is geklungel van de bovenste plank namelijk.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap nogmaals dat de emotie vandaag ook bij Roger hoog zit. Maar om het eens om te draaien, ik heb me ook regelmatig 'bestolen' gevoeld door Schmidt en co na weer geen winst in een belangrijke wedstrijd. En dan hoor je ook een lul verhaal achteraf. En dan ben ik ook zwaar pistoff als je dan weer hoort dat onze coach het top top level vond.

Hij kan nu, terecht, zeiken over de arbitrage. Nogmaals helemaal gelijk vandaag. Maar er zijn zat wedstrijden op te noemen dat hij en zijn PSV het weer niet waar konden maken. En dan hoor je niks. Vind ik gewoon jammer en dat zou je standpunt op dagen als vandaag in mijn ogen een stuk sterker maken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ga je het nu serieus over het falen van Schmidt hebben in plaats van die falende idioot van een scheids? Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig als club.
Laatst gewijzigd door DC_PSV op 08 mei 2022, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Misschien niet de juiste timing nu 😬😁. Sommigen zitten nog hoog in de emotie. Geen punt, komt later wel 🙂
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:37 Ik snap nogmaals dat de emotie vandaag ook bij Roger hoog zit. Maar om het eens om te draaien, ik heb me ook regelmatig 'bestolen' gevoeld door Schmidt en co na weer geen winst in een belangrijke wedstrijd. En dan hoor je ook een lul verhaal achteraf. En dan ben ik ook zwaar pistoff als je dan weer hoort dat onze coach het top top level vond.

Hij kan nu, terecht, zeiken over de arbitrage. Nogmaals helemaal gelijk vandaag. Maar er zijn zat wedstrijden op te noemen dat hij en zijn PSV het weer niet waar konden maken. En dan hoor je niks. Vind ik gewoon jammer en dat zou je standpunt op dagen als vandaag in mijn ogen een stuk sterker maken.
Goh ga je het nu ineens over andere wedstrijden hebben. :kots:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Is toch ook niet nieuw of zo, zo'n onterechte pingel? Zo lang ik voetbal kijk zijn onterechte pingels onlosmakelijk onderdeel van de sport. En ja natuurlijk zijn de ophef en de verontwaardiging altijd weer groot en ja het ís ook vreselijk onrechtvaardig maar ja. Het is zoals het is. Je moet kampioen worden met deze versie van de sport, een andere versie is er niet.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ja ja, als je het over de ontzettend verkeerde beslissing van de scheids hebt, waardoor ons wederom een topper door de neus geboord wordt, zit je 'hoog in de emotie' en kan je lekker verheven er later op terug komen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 08 mei 2022, 21:41 Misschien niet de juiste timing nu 😬😁. Sommigen zitten nog hoog in de emotie. Geen punt, komt later wel 🙂
Op z'n minst een kut timing ja.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt