Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jammer Roger, het had niet zo mogen zijn, de treble. Stiekem had ik er nog hoop op. Echt enorm jammer. Ja, je had het beter kunnen doen, maar voetballen tegen de knvb en geld is kansloos. Nu maar hopen dat je opvolger het beter doet en af en toe gematst wordt door de knvb. Als je geen Duitser was geweest dan had de helft van Nederland je ook gemogen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Klasse reactie van Roger, die is het helemaal zat.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als de wedstrijd kantelt zoals in de tweede helft dan weet je dat je niks aan Zahavi hebt. Wil ons genie maar niet begrijpen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goede reactie van Schmidt, die terecht aangeeft dat twee VAR beslissingen (Ajax bal uit, Feyenoord penalty) ons de koppositie kosten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 19:23 Als de wedstrijd kantelt zoals in de tweede helft dan weet je dat je niks aan Zahavi hebt. Wil ons genie maar niet begrijpen.
Je hebt te maken met een tegenstander die tactisch iets omzet. Sinisterra speelde centraal meer op Veerman. Dan moet je Veerman een vrije rol geven en iemand hebben om zijn positie over te nemen. Van Ginkel had er eerder in gemoeten. Gakpo en Doan wissels stonden al klaar toen die 1-2 viel. Ik had ook niet met Zahavi gespeeld maar die assist was klasse en PSV had gewoon moeten blijven voetballen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Thijs schreef: 08 mei 2022, 19:24 Goede reactie van Schmidt, die terecht aangeeft dat twee VAR beslissingen (Ajax bal uit, Feyenoord penalty) ons de koppositie kosten.
Cody zei dat ook tegen Hans. En dan zeggen ze weer in de studio dat PSV naar zichzelf moet kijken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Pech dat is dit seizoen met gelukkig in ieder geval nog twee prijzen. Een aantal VAR missers, zoveel blessures, grabbelaars in de goal en geen spits die daadwerkelijk er meer dan 15 intrapt. De kansen waren legio. Wat een pech, bah
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Voijke schreef: 08 mei 2022, 18:58
Hatseflats schreef: 08 mei 2022, 18:54 Daar zijn de droeftoeters weer hoor :P alles is de schuld van Roger.
Nee, hij heeft het geweldig gedaan. Popiejopie smiley Toppie Popiejopie smiley

En droeftoeters? Jankhoer
Precies ja, droeftoeter.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 19:23 Als de wedstrijd kantelt zoals in de tweede helft dan weet je dat je niks aan Zahavi hebt. Wil ons genie maar niet begrijpen.
Onze “genie” had gelijk. PSV had niets te wisselen waardoor het beter zou worden.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

guus schreef: 08 mei 2022, 20:17
ruuddevil schreef: 08 mei 2022, 19:23 Als de wedstrijd kantelt zoals in de tweede helft dan weet je dat je niks aan Zahavi hebt. Wil ons genie maar niet begrijpen.
Onze “genie” had gelijk. PSV had niets te wisselen waardoor het beter zou worden.
0-2 voor.Alle hens aan dek. Gooi er een verdediger bij. Die Seelt zit toch niet voor niks bij de selectie. Dat hij dan achteraf nog met droge ogen beweert na zo'n tweede helft dat hij zijn spelers niks kan verwijten, dan houdt het echt op.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:22
guus schreef: 08 mei 2022, 20:17

Onze “genie” had gelijk. PSV had niets te wisselen waardoor het beter zou worden.
0-2 voor.Alle hens aan dek. Gooi er een verdediger bij. Die Seelt zit toch niet voor niks bij de selectie. Dat hij dan achteraf nog met droge ogen beweert na zo'n tweede helft dat hij zijn spelers niks kan verwijten, dan houdt het echt op.
Jij had Seelt gebracht ja?
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:22
guus schreef: 08 mei 2022, 20:17

Onze “genie” had gelijk. PSV had niets te wisselen waardoor het beter zou worden.
0-2 voor.Alle hens aan dek. Gooi er een verdediger bij. Die Seelt zit toch niet voor niks bij de selectie. Dat hij dan achteraf nog met droge ogen beweert na zo'n tweede helft dat hij zijn spelers niks kan verwijten, dan houdt het echt op.
Ja lekker we gooien er een jeugdspeler in. Met totaal geen ervaring in een topwedstrijd in de Kuip. Bravo, goed bedacht.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Tuurlijk wel. Feyenoord gaat meer komen en kan alleen maar energie krijgen als ze beloond worden voor die hail mary aanvalsdrift. Krijgen ze kansen of een goal gaat het legioen er weer achter staan. Versterk je middenveld en kies voor 2 spelers voorin met snelheid en counter ze kapot. Van Ginkel op het middenveld erbij en Veerman de spitsen laten lanceren. Andere optie is vooral op balbezit gaan spelen en Feyenoord zich kapot laten lopen, dan moet je Doan laten staan. In beide gevallen heb je niks meer aan Zahavi en Feyenoord alleen maar laten komen en niet ingrijpen is sowieso zinloos. Het heeft Schmidt vaak genoeg niet mee gezeten qua blessures, wedstrijdprogramma en scheidsrechterlijke beslissingen, maar hij maakt zelf ook te vaak fouten in de belangrijke wedstrijden.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mateja schreef: 08 mei 2022, 20:23
AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:22

0-2 voor.Alle hens aan dek. Gooi er een verdediger bij. Die Seelt zit toch niet voor niks bij de selectie. Dat hij dan achteraf nog met droge ogen beweert na zo'n tweede helft dat hij zijn spelers niks kan verwijten, dan houdt het echt op.
Jij had Seelt gebracht ja?
Nah ik had het liefst een ervaren verdediger gebracht, maar daar is een bewuste keuze voor gemaakt om die niet te halen in de winter. Maar als je die niet hebt en je staat zo onder druk. 1 of 2 snelle spitsen en verder de boel op slot gooien. En als dan Seelt je enige optie is. Dan dat maar. Of eventueel van Ginkel centraal achterin erbij voor kopkracht.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:33
mateja schreef: 08 mei 2022, 20:23

Jij had Seelt gebracht ja?
Nah ik had het liefst een ervaren verdediger gebracht, maar daar is een bewuste keuze voor gemaakt om die niet te halen in de winter. Maar als je die niet hebt en je staat zo onder druk. 1 of 2 snelle spitsen en verder de boel op slot gooien. En als dan Seelt je enige optie is. Dan dat maar. Of eventueel van Ginkel centraal achterin erbij voor kopkracht.
Ja precies. Gewoon een verdediger erbij, want dan voetballen we ons wel onder de druk uit. Als Schmidt dat gedaan had was jij de allereerste geweest die dat veroordeeld had.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mateja schreef: 08 mei 2022, 20:36
AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:33

Nah ik had het liefst een ervaren verdediger gebracht, maar daar is een bewuste keuze voor gemaakt om die niet te halen in de winter. Maar als je die niet hebt en je staat zo onder druk. 1 of 2 snelle spitsen en verder de boel op slot gooien. En als dan Seelt je enige optie is. Dan dat maar. Of eventueel van Ginkel centraal achterin erbij voor kopkracht.
Ja precies. Gewoon een verdediger erbij, want dan voetballen we ons wel onder de druk uit. Als Schmidt dat gedaan had was jij de allereerste geweest die dat veroordeeld had.
Kan je ook nog gaan reageren zonder persoonlijk te worden? Of lukt je dat niet, zet me dan op blok a.u.b.

En om inhoudelijk te reageren op je post. PSV voetbalde zich al langere tijd niet meer onder de druk uit. Dan moet je overleven met alle middelen die je hebt. Dan ziet het er maar niet leuk uit, ik zag Fortuna gisteren tegen Twente. Bloed irritant, maar wel functioneel uiteindelijk. En als je dan zo onder druk staat dan gewoon diepe peren en snelheid voorin, zodat Fey okk achteruit moet.
Laatst gewijzigd door AddoCultheld op 08 mei 2022, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:38
mateja schreef: 08 mei 2022, 20:36

Ja precies. Gewoon een verdediger erbij, want dan voetballen we ons wel onder de druk uit. Als Schmidt dat gedaan had was jij de allereerste geweest die dat veroordeeld had.
Kan je ook nog gaan reageren zonder persoonlijk te worden? Of lukt je dat niet, zet me dan op blok a.u.b.
Haha, we hebben het toch over persoonlijke meningen? Of ga je nu de slachtoffer uithangen, nadat je me tagte na een nederlaag?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

We hebben tegen Leicester gezien wat er gebeurd wanneer je een jeugdspeler in zo'n wedstrijd voor de leeuwen gooit.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

guus schreef: 08 mei 2022, 20:24 Ja lekker we gooien er een jeugdspeler in. Met totaal geen ervaring in een topwedstrijd in de Kuip. Bravo, goed bedacht.
Ging ook zo geweldig toen Oppegard voor de leeuwen werd gegooid tegen Leicester.
Gewoon niet doen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Maikel schreef: 08 mei 2022, 20:40 We hebben tegen Leicester gezien wat er gebeurd wanneer je een jeugdspeler in zo'n wedstrijd voor de leeuwen gooit.
Klopt. Het had ook van Ginkel kunnen zijn als cv. Die 10 minuten zal hem daar ook wel lukken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

voskat schreef: 08 mei 2022, 20:41
guus schreef: 08 mei 2022, 20:24 Ja lekker we gooien er een jeugdspeler in. Met totaal geen ervaring in een topwedstrijd in de Kuip. Bravo, goed bedacht.
Ging ook zo geweldig toen Oppegard voor de leeuwen werd gegooid tegen Leicester.
Gewoon niet doen.
Wel een beetje makkelijk om een jeugdspeler bij z'n 1e fout helemaal af te fikken terwijl de, laten we zeggen, eerste 14 spelers het hele seizoen al fouten maken.

Ik heb bijv Max wel tig keer meer fouten zien maken met tegengoals tot gevolg. Vandaag ook weer bij de 1-2. Eerst duikt Guti onder de bal door en staat Max weer lucht te dekken. 2 ervaren spelers dus die de fout in gaat.
Laatst gewijzigd door Juancho op 08 mei 2022, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mateja schreef: 08 mei 2022, 20:39
AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:38
Kan je ook nog gaan reageren zonder persoonlijk te worden? Of lukt je dat niet, zet me dan op blok a.u.b.
Haha, we hebben het toch over persoonlijke meningen? Of ga je nu de slachtoffer uithangen, nadat je me tagte na een nederlaag?
Ah daar komt dit alles vandaan. Was ik alweer vergeten. Maar jij blijkbaar niet. Volgens mij heb ik daarna ook gezegd dat ik dat zo niet had moeten doen, en zo niet, dan alsnog excuses daarvoor.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ja joh, Van Ginkel CV. Dan had Guzubuyuk niet gefloten voor een pingel.

Wat denk je te bereiken met van Ginkel op CV? Meer mensen in de 16?
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld schreef: 08 mei 2022, 20:43
mateja schreef: 08 mei 2022, 20:39

Haha, we hebben het toch over persoonlijke meningen? Of ga je nu de slachtoffer uithangen, nadat je me tagte na een nederlaag?
Ah daar komt dit alles vandaan. Was ik alweer vergeten. Maar jij blijkbaar niet. Volgens mij heb ik daarna ook gezegd dat ik dat zo niet had moeten doen, en zo niet, dan alsnog excuses daarvoor.
Nee hoor, dat is kennelijk gewoon je stijl en daar kan ik in mee gaan. Excuses heb je never nooit aangeboden nee.

Maar ik reageer gewoon op jou, doe aub niet treurig over persoonlijk worden... dat doe je alleen als je argumenten op zijn
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 20:43
voskat schreef: 08 mei 2022, 20:41

Ging ook zo geweldig toen Oppegard voor de leeuwen werd gegooid tegen Leicester.
Gewoon niet doen.
Wel een beetje makkelijk om een jeugdspeler bij z'n 1e fout helemaal af te fikken terwijl de, laten we zeggen, eerste 14 spelers het hele seizoen al fouten maken.

Ik heb bijv Max wel tig keer meer fouten zien maken met tegengoals tot gevolg.
Wat zit je nu te zoeken? Oppegard kon er niets aan doen dat hij voor de leeuwen gegooid werd. Daar gaat het niet over het is juist HET voorbeeld om dat niet meer te doen en al zeker niet in de Kuip.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hoe Roger weg loopt bij de NOS is voor mij goud en voor de rest van NL zwakte. Laat het maar zien wat het met je doet als je zoveel pech hebt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt