VAR

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

GillesdelaCroquette schreef: 08 mei 2022, 19:23 Dit is gewoon doelbewust een beslissing nemen die niet te rechtvaardigen is en die uiteindelijk de competitie beslist. Hij heeft het weer goed geritseld voor zijn vriendjes in Amsterdam. En let op, zonder ook maar enige consequenties voor hemzelf.
Ik weet zeker dat ze PSV hadden laten winnen als Ajax van AZ had gewonnen
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

RIO schreef: 08 mei 2022, 19:24
Mr. Spock schreef: 08 mei 2022, 19:20 Dit (+2 punten) en de achterbal tegen ajax (ajax -3, PSV +1) beslissen het seizoen.
Als die 2 de andere kant op vallen stond je nu 2 punten voor.
Je hebt gelijk maar ik kijk ook naar Heerenveen uit, Twente uit en Willem 2 uit. Als je daar 2-4 punten meer pakt, en ook je thuiswedstrijden tegen de top 3-4 in ieder geval niet verliest (AZ en Fey), Dan pak je ook 2 punten meer. Zonder de knvb was Ajax moet kampioen geworden. Tis klaar. Volgend seizoen maken we ze allemaal af
Mee eens, maar dat was puntverlies waar PSV zelf schuld aan had. ajax heeft dit seizoen ook door slap spel punten laten liggen.

Deze penalty en de achterbal zijn zaken waar PSV géén invloed op had. Dat maakt het zo zuur.

Doet me denken aan Star Trek:
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life".
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Klinkt bijna als die dooie nummer 14 uit Amsterdam
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

RIO schreef: 08 mei 2022, 19:32 Klinkt bijna als die dooie nummer 14 uit Amsterdam
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

GillesdelaCroquette schreef: 08 mei 2022, 19:09
Ykhim schreef: 08 mei 2022, 18:43

Ja hoor. Soms krijg je wat mee, soms niet. Zoiets.

Ik wind me er weer over op, maar we worden dit seizoen belazerd. Keer op keer. Leuk man.
Ik heb het al eerder gezegd; de komende 5 jaar worden we fluitend kampioen. Al die beslissingen die dan ineens in ons voordeel uitvallen, dat wordt genieten!
Och, dat gelul waar Shoving altijd altijd mee kwam aankakken. Totaal zonder voorbeelden of onderbouwing.

Ff een weekje wachten tot de storm wat bedaard is en dan kan dit oude mantra weer van stal gehaald worden.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het Kanon schreef: 08 mei 2022, 19:41
GillesdelaCroquette schreef: 08 mei 2022, 19:09

Ik heb het al eerder gezegd; de komende 5 jaar worden we fluitend kampioen. Al die beslissingen die dan ineens in ons voordeel uitvallen, dat wordt genieten!
Och, dat gelul waar Shoving altijd altijd mee kwam aankakken. Totaal zonder voorbeelden of onderbouwing.

Ff een weekje wachten tot de storm wat bedaard is en dan kan dit oude mantra weer van stal gehaald worden.
Hahaha jij bent er ook enkel wanneer wat te klagen is over de scheids ofniet?

Vandaag terecht want genaaid.

Overigens kan je[mention]ShovingNE2[/mention] gewoon taggen hoor.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Maikel schreef: 08 mei 2022, 19:44
Het Kanon schreef: 08 mei 2022, 19:41 Och, dat gelul waar Shoving altijd altijd mee kwam aankakken. Totaal zonder voorbeelden of onderbouwing.

Ff een weekje wachten tot de storm wat bedaard is en dan kan dit oude mantra weer van stal gehaald worden.
Hahaha jij bent er ook enkel wanneer wat te klagen is over de scheids ofniet?

Vandaag terecht want genaaid.

Overigens kan je@ShovingNE2 gewoon taggen hoor.
Niet alleen dan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het Kanon schreef: 08 mei 2022, 19:41 Och, dat gelul waar Shoving altijd altijd mee kwam aankakken. Totaal zonder voorbeelden of onderbouwing.

Ff een weekje wachten tot de storm wat bedaard is en dan kan dit oude mantra weer van stal gehaald worden.
Je kan me gewoon taggen dakhaas.

Maar dit heb ik zelden tot nooit gezegd. Verder kan Guzubuyuk wat mij betreft de intercity zwolle gaan koppen (uit volstrekt eigen beweging uiteraard).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~a37f85f1/
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Neuzubuyuk
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als scheid kan je iets fout zien, dat neem ik hem helemaal niet kwalijk. Maar wat Schmidt terecht zegt, waarom laat de VAR hem niet dubbel checken? Er was toch sowieso ruimte genoeg voor twijfel? Dat is vooral heel bizar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Kuipvrees
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Logisch dat Van Boekel als VAR niet ingrijpt. Dat is echt een Feyenoord-fan, had daar vroeger ook een seizoenskaart. Is nog wel het nodige over te vinden op internet.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 08 mei 2022, 19:50 Als scheid kan je iets fout zien, dat neem ik hem helemaal niet kwalijk. Maar wat Schmidt terecht zegt, waarom laat de VAR hem niet dubbel checken? Er was toch sowieso ruimte genoeg voor twijfel? Dat is vooral heel bizar.
Maar dan is het dus dat de VAR gewoon heeft aangegeven 'penalty, juiste beslissing', lijkt mij. Daarom neem ik het van Boekel ook veel meer kwalijk dan die Gozubuyuk.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Als je als VAR dit geen 100% fout vindt, dan ben je af voor zowel de positie van VAR als die van scheids.
Schandelijk, belachelijk, onwaarschijnlijk en typisch.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Guzu nog gereageerd of had ie n illegaal pokertoernooi om 7uur waar ie bij moest zijn?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 08 mei 2022, 19:50 Als scheid kan je iets fout zien, dat neem ik hem helemaal niet kwalijk. Maar wat Schmidt terecht zegt, waarom laat de VAR hem niet dubbel checken? Er was toch sowieso ruimte genoeg voor twijfel? Dat is vooral heel bizar.
Omdat de VAR alleen moet ingrijpen als hij 100% zeker is van een fout.

Dat de VAR van Boekel het fout ziet is nog niet het ergste, het feit dat Gözübüyük([mention]Maikel[/mention] het in eerste instantie niets vond maar daarna ineens wel toen 4 hysterische Feyenoorders schuimbekkend tegenover hem stonden wel. Het probleem is dat de VAR nu niet ingrijpt maar dat had ie ook niet gedaan als ie geen pingel had gegeven.

Ik voel me echt genaaid met m'n club en ik kan daar niet overheen stappen.
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 08 mei 2022, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Tomm schreef: 08 mei 2022, 19:57 Guzu nog gereageerd of had ie n illegaal pokertoernooi om 7uur waar ie bij moest zijn?
Weigerde voor de camera te verschijnen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 08 mei 2022, 19:56
Juancho schreef: 08 mei 2022, 19:50 Als scheid kan je iets fout zien, dat neem ik hem helemaal niet kwalijk. Maar wat Schmidt terecht zegt, waarom laat de VAR hem niet dubbel checken? Er was toch sowieso ruimte genoeg voor twijfel? Dat is vooral heel bizar.
Maar dan is het dus dat de VAR gewoon heeft aangegeven 'penalty, juiste beslissing', lijkt mij. Daarom neem ik het van Boekel ook veel meer kwalijk dan die Gozubuyuk.
En dat is lastig voor te stellen, zeker omdat niemand voor de camera tekst en uitleg durft te geven. We zullen vanavond wel die droeftoeter van chef scheidsrechter gaan zien die het veilig met een video opname of live cam doet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

TomPSV schreef: 08 mei 2022, 19:55 Logisch dat Van Boekel als VAR niet ingrijpt. Dat is echt een Feyenoord-fan, had daar vroeger ook een seizoenskaart. Is nog wel het nodige over te vinden op internet.
Ik woon in de buurt van van Boekel. De hele familie is fanatiek feyenoordsupporter.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 08 mei 2022, 19:59
Tomm schreef: 08 mei 2022, 19:57 Guzu nog gereageerd of had ie n illegaal pokertoernooi om 7uur waar ie bij moest zijn?
Weigerde voor de camera te verschijnen
Weigerde? Haha wel als een grote trotse lul die pingel durven geven maar geen uitleg komen geven als je op het matje moet komen. Omdat je weet dat je fout zit. Lekker weglopen. Typisch gedrag van… Je weet t wel. Pleurt die koekebakker buiten joh.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 mei 2022, 19:45
Het Kanon schreef: 08 mei 2022, 19:41 Och, dat gelul waar Shoving altijd altijd mee kwam aankakken. Totaal zonder voorbeelden of onderbouwing.

Ff een weekje wachten tot de storm wat bedaard is en dan kan dit oude mantra weer van stal gehaald worden.
Je kan me gewoon taggen dakhaas.

Maar dit heb ik zelden tot nooit gezegd. Verder kan Guzubuyuk wat mij betreft de intercity zwolle gaan koppen (uit volstrekt eigen beweging uiteraard).
[mention]Het Kanon[/mention] Die quote is volgens mij van de andere moderator.
[mention]ShovingNE2[/mention] heeft veel gepokerd en zou iets meer van variantie moeten begrijpen.

Hadden we maar eens echt objectieve scheidsrechters en VAR'ren hier. Dit seizoen weer bepalend voor de titelrace.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Juancho schreef: 08 mei 2022, 20:00
29.04.2007 schreef: 08 mei 2022, 19:56

Maar dan is het dus dat de VAR gewoon heeft aangegeven 'penalty, juiste beslissing', lijkt mij. Daarom neem ik het van Boekel ook veel meer kwalijk dan die Gozubuyuk.
En dat is lastig voor te stellen, zeker omdat niemand voor de camera tekst en uitleg durft te geven. We zullen vanavond wel die droeftoeter van chef scheidsrechter gaan zien die het veilig met een video opname of live cam doet.
En het zo weet te draaien dat het een juiste beslissing was. :kots:
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

guus schreef: 08 mei 2022, 20:04
TomPSV schreef: 08 mei 2022, 19:55 Logisch dat Van Boekel als VAR niet ingrijpt. Dat is echt een Feyenoord-fan, had daar vroeger ook een seizoenskaart. Is nog wel het nodige over te vinden op internet.
Ik woon in de buurt van van Boekel. De hele familie is fanatiek feyenoordsupporter.
Was hij niet de scheids die als eerste een penalty van ons terugdraaide zonder dat er sprake was van een grote fout dat die penal gegeven was? Meen dat Lozano toen op snelheid een tik kreeg en hij hem eerst gaf en later terugdraaide na de beelden in slow-motion te hebben bekeken. In een situatie waar hij niet eens voor naar het scherm had mogen worden geroepen. Gek genoeg vond ik hem voor de VAR beter dan na de invoering van de VAR.

Waar is Blom gebleven trouwens? Die deed het na invoering van de VAR juist een stuk beter, omdat hij zijn ego aan de kant durfde te zetten. Zonder VAR was het wel een drama.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 08 mei 2022, 20:07
guus schreef: 08 mei 2022, 20:04 Waar is Blom gebleven trouwens? Die deed het na invoering van de VAR juist een stuk beter, omdat hij zijn ego aan de kant durfde te zetten. Zonder VAR was het wel een drama.
Die was vandaag VAR bij Az-Ajax
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft Guzu de narrative al afgestemd met de KNVB? Weer een nieuwe regel toevallig ingegaan afgelopen vrijdag?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

VAR