De Grote KNVB-topic

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nou, na die rode kaart lieten de supporters redelijk duidelijk hun stemming horen :tear:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind dit echt wel een rattenstreek van die organisatie om zo'n stemming te houden. En die arbiters zijn ook een stel laffe dakhazen hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Totaal niet verbaasd dat dit via De Telegraaf maar buiten komt. Er zijn een paar frusties in het korps die korte lijnen hebben met De Telegraaf.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 12 mar 2022, 10:44 Ik ben al sinds 30 november 1998 ontevreden over van Egmond. Blinde koekenbakker.
Welke kaart was dat? PSV speelde die dag niet zag ik net, wel vlak daarvoor en vlak na die datum.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Grasmat schreef: 12 mar 2022, 10:44 Ik ben al sinds 30 november 1998 ontevreden over van Egmond. Blinde koekenbakker.
Ik was daar bij. Zijn moeder was een hoer geloof ik :mrgreen:

Thuis tegen De Graafschap, rode kaart Van Nistelrooij.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 12 mar 2022, 15:14
Grasmat schreef: 12 mar 2022, 10:44 Ik ben al sinds 30 november 1998 ontevreden over van Egmond. Blinde koekenbakker.
Ik was daar bij. Zijn moeder was een hoer geloof ik :mrgreen:

Thuis tegen De Graafschap, rode kaart Van Nistelrooij.
Zag het net terug, was 28 november, maar echt een volstrekt belachelijke rode kaart idd. En die indirecte vrije trap tegen was ook al vrij licht gegeven.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor de liefhebber

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zat ik er twee daagjes langs potverdikkie. Maar van Egmond blijft een lul, dat vond ik toen al en nu nog steeds :L
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

De KNVB gaat nu zelf ook in de crypto's

https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/ ... vb-partner
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wat een ongelooflijke aanfluiting zeg. Maatschappelijk verantwoorde partners, ho maar. Crypto’s zijn milieuvernietigende pyramidespellen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 22 mar 2022, 20:03 De Menno woont op een breuklijn. Zijn hersenen hebben voortdurend te maken met trillingen.
Even kort hierop inhaken. De trillingen bij Menno lijken vooral in fases te komen, maar zojuist kwam het item ook bij een of andere talkshow aan bod: er wordt steeds meer duidelijk over de (uiteindelijke) hersenschade van koppen. De FA heeft kennelijk al wat preliminaire maatregelen getroffen, maar de KNVB houdt zich voorlopig op de achtergrond. Goh. Wat mij betreft gooien we het koppen volledig uit het voetbal (na de volgende periode van Luuk bij PSV ;) ) als inderdaad blijkt dat dit de kans op vroege dementie significant verhoogt. Een kleine verandering in de manier waarop het spel wordt gespeeld, een grote voor de toekomstige gezondheid van de spelers. Wat jullie?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 22 mar 2022, 20:22
ShovingNE2 schreef: 22 mar 2022, 20:03 De Menno woont op een breuklijn. Zijn hersenen hebben voortdurend te maken met trillingen.
Even kort hierop inhaken. De trillingen bij Menno lijken vooral in fases te komen, maar zojuist kwam het item ook bij een of andere talkshow aan bod: er wordt steeds meer duidelijk over de (uiteindelijke) hersenschade van koppen. De FA heeft kennelijk al wat preliminaire maatregelen getroffen, maar de KNVB houdt zich voorlopig op de achtergrond. Goh. Wat mij betreft gooien we het koppen volledig uit het voetbal (na de volgende periode van Luuk bij PSV ;) ) als inderdaad blijkt dat dit de kans op vroege dementie significant verhoogt. Een kleine verandering in de manier waarop het spel wordt gespeeld, een grote voor de toekomstige gezondheid van de spelers. Wat jullie?
Helemaal mee eens. Gezondheid hoort op 1 te staan. Als dat verband bewezen wordt dan moeten er stevige maatregelen worden getroffen. En als dat koppen afschaffen is, so be it. Puur op gevoel kan ik me wel voorstellen dat koppen ongezond is. Man, de bal koppen die vanuit de uittrap van de keeper van de tegenpartij komt. Dat is geen pretje en al helemaal niet als je met een kater op het veld staat. :L
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Guzubuyuk stuk stront van een arbiter. Gaat volledig door 't ijs en laat zich leiden door spelers die om een penalty smeken.

Gefeliciteerd KNVB met de titel voor jullie holmaatjes uit Amsterdam. Ik kots hierop, echt.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Die laffe hond durft niet eens voor de camera te komen nu. Zegt me genoeg.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Opdoeken deze pseudo organisatie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Laffe stinkhond is het.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel typisch dat uitgerekend de twee popiejopie mannetjes van het scheidsrechtersgilde zwaar de mist in gaan.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Wel benieuwd wanneer die fraudeur weer een wedstrijd van PSV krijgt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

De KNVB moet ook ofwel helemaal stoppen met scheidsrechters laten reageren of het altijd wel doen. Nu krijg je zo’n onzin dat als het ze niet uitkomt dat ze kunnen zeggen dat het in andere landen ook niet gebeurt, maar als het ze wel uitkomt mogen scheidsrechters zo bekendheid opdoen, zodat ze ernaast kunnen gaan schnabbelen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Gözübüyük, misschien ben je een beetje boos omdat mensen zeggen dat je een verkeerde beslissing hebt genomen", spreekt Perez de arbiter aan. "Maar ga toch even uitleggen wat je gezien hebt en hoe het tot stand is gekomen. Doe niet zo kinderachtig, man. Hij is een prima scheidsrechter, maar maakt een slechte beslissing. Kom het even uitleggen, joh. Dit is een cruciaal moment."
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is alleen geen prima scheidsrechter. Detail.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het was vooraf overigens een raadsel waarom op super sunday een van de betere scheidsrechters van Europa thuis op het reservebankje zat. Vandaag is dat raadsel nog groter geworden.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://www.ed.nl/PSV/gozubuyuk-wil-nie ... ~af5c78b1/
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dan ben je dus gewoon een ontzettend laffe hond die dondersgoed beseft dat ie gruwelijk fout heeft gezeten. Smerige vent.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Kwam die droeftoeter Dick van Egmond niet elke zondagavond met een VAR moment? Of was dat op maandag? Als werkelijk niemand hier tekst en uitleg over geeft is het idd schandalig en daar man ome Toon dan best eens wat tegen gaan doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

het zegt genoeg, die weet dondersgoed dat ie een fout heeft gemaakt, een bewussie noemen we dat.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De Grote KNVB-topic