VAR

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Weer eentje voor de Tirzah lijst, ouwe Nostradamus. Duidelijker kunnen ze hun clubvoorkeur niet maken dan sinds de intrede van de VAR.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kan me nog een handsbal van klaassen tegen nec herinneren een maandje terug. Uiteraard. Geen pingel. Piswoest op de arbitrage/var. Weer genaaid waar we bijstaan. Weer een beslissend moment. Teringzooi....
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Die tijd die ertussen zat; daar was ie aan het denken of ie ermee weg zou komen als ie 'm op de stip zou leggen. Maar dat had ie best achterwege kunnen laten want tegen PSV kom je overal mee weg.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 08 mei 2022, 18:59 Die tijd die ertussen zat; daar was ie aan het denken of ie ermee weg zou komen als ie 'm op de stip zou leggen. Maar dat had ie best achterwege kunnen laten want tegen PSV kom je overal mee weg.
Volgens mij vroeg hij gewoon aan de grensrechter of de bal op de hand kwam. En die zei waarschijnlijk ja. Scheidsrechter zelf heeft dus geen idee wat er precies is gebeurd, en weet dat ook niet als de VAR hem niet naar het scherm stuurt. Best kwalijk.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Ongelooflijk hoe je hier bestolen wordt. Dit valt toch gewoon niet meer uit te leggen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik zeg onafhankelijk onderzoek naar de KNVB.

BIzar dit echt bizar. Ik kan gewoon janken van het niveau in Nederland.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Je moet als club toch gewoon een statement maken?! Dit is zo onterecht. Natuurlijk speelden we kut in de 2e helft maar om door zo’n onterechte pingel 2 punten te verliezen….. Het begint structurele vormen aan te nemen dat een andere club boven de wet staat en wel heel vaak weg lijkt te komen met besluiten in hun voordeel. Wat een kutslot (no pun intenser) van het seizoen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Laat de scheids dan komen ook gezien het belang van de beslissing. Von Boekel kan er helemaal niets van.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ykhim schreef: 08 mei 2022, 18:43
mateja schreef: 08 mei 2022, 18:41 @deninho32 zal hem zo wel goed gaan praten
Ja hoor. Soms krijg je wat mee, soms niet. Zoiets.

Ik wind me er weer over op, maar we worden dit seizoen belazerd. Keer op keer. Leuk man.
Ik heb het al eerder gezegd; de komende 5 jaar worden we fluitend kampioen. Al die beslissingen die dan ineens in ons voordeel uitvallen, dat wordt genieten!
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hands is wel gewoon hands, volgens mij was deze pingel niet tegen de regels. Wel onterecht, zeker onterecht, maar ja zo zijn de regels nu eenmaal. Aangeschoten hands bestaat niet in het moderne voetbal.

(edit: correctie)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe spring je met een arm stijf langs je lichaam. Plus de speler kijkt niet eens naar de bal en hij komt achter zijn lichaam tegen zijn arm. Dit is nooit een penalty he.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ComeOnPSV schreef: 08 mei 2022, 19:06 Ik zeg onafhankelijk onderzoek naar de KNVB.
Gebeurt never never nooit niet. Seizoen 2018-19 werd ook al van PSV weg gedraaid, helemaal de kant op van Ajax. Dat was het eerste seizoen waarin de VAR werd gebruikt.

Een scheidsrechter als Björn Kuipers nam aan de lopende band dit soort beslissingen in PSV's nadeel. Die werd gewoon afgevaardigd naar internationale wedstrijden. Nooit is daar een ondezoek naar geweest en hij heeft nooit op het matje moeten komen.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 09 mei 2022, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik hoop dat de club een klacht indient bij de bond. Ik hoop dat er alles aan gedaan wordt om Serdar G. en Pol van B. nooit meer een wedstrijd van PSV zal gaan fluiten.
Laatst gewijzigd door Johann Vogel op 08 mei 2022, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Herstel, toch nog ff gecheckt, pingel is wél tegen de regels als de speler zich niet breed maakt én er geen sprake is van opzet anderszins.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 08 mei 2022, 19:09 Hands is wel gewoon hands,
Dus dan zonder armen spelen?
DIe regel heeft nooit bestaan in verdedigend opzicht.
Hij kan er niks aan doen dus is het aangeschoten hands en dus geen penalty.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

De scheidsrechter gaat zich niet verantwoorden voor de tv
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Guzu komt geen uitleg geven bij ESPN…
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik gok ook zomaar dat we de communicatie tussen scheids en var ook niet terug gaan horen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 08 mei 2022, 19:16 Ik gok ook zomaar dat we de communicatie tussen scheids en var ook niet terug gaan horen.
Denk uiteindelijk wel. Deden ze bij PSV-Ajax ook terwijl elk weldenkend mens wist dat de bal buiten de lijn was
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 08 mei 2022, 19:15 Guzu komt geen uitleg geven bij ESPN…
Natuurlijk niet. Een belachelijke beslissing van potentieel tientallen miljoenen behoeft geen verantwoording hoor. Echt niet.

Laffe herder, dat is het.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 08 mei 2022, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gok Turk weet zelf dat ie fout zit. Boekel is een pis feyenoorder dus die doet niks. Kansloos.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Dit (+2 punten) en de achterbal tegen ajax (ajax -3, PSV +1) beslissen het seizoen.
Als die 2 de andere kant op vallen stond je nu 2 punten voor.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Gewoon afschaffen, heel die kut var
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Dit is gewoon doelbewust een beslissing nemen die niet te rechtvaardigen is en die uiteindelijk de competitie beslist. Hij heeft het weer goed geritseld voor zijn vriendjes in Amsterdam. En let op, zonder ook maar enige consequenties voor hemzelf.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mr. Spock schreef: 08 mei 2022, 19:20 Dit (+2 punten) en de achterbal tegen ajax (ajax -3, PSV +1) beslissen het seizoen.
Als die 2 de andere kant op vallen stond je nu 2 punten voor.
Je hebt gelijk maar ik kijk ook naar Heerenveen uit, Twente uit en Willem 2 uit. Als je daar 2-4 punten meer pakt, en ook je thuiswedstrijden tegen de top 3-4 in ieder geval niet verliest (AZ en Fey), Dan pak je ook 2 punten meer. Zonder de knvb was Ajax moet kampioen geworden. Tis klaar. Volgend seizoen maken we ze allemaal af
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

GillesdelaCroquette schreef: 08 mei 2022, 19:23 Dit is gewoon doelbewust een beslissing nemen die niet te rechtvaardigen is en die uiteindelijk de competitie beslist. Hij heeft het weer goed geritseld voor zijn vriendjes in Amsterdam. En let op, zonder ook maar enige consequenties voor hemzelf.
Ik weet zeker dat ze PSV hadden laten winnen als Ajax van AZ had gewonnen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

VAR