Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hopelijk gaat het onder Van Nistelrooy bij PSV-1 beter in de laatste minuten..
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Saibari was voor mijn gevoel vorig jaar een stap dichter bij het eerste dan dit jaar maar die gaat dus met Ruud mee naar het eerste.

Volgens mij heeft ie als controlerende en aanvallende middenvelder gespeeld dit seizoen. Is het een echte allrounder?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wie zegt dat Saibari naar het eerste gaat? Die heeft echt het niveau niet.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ruuddevil schreef: 06 mei 2022, 23:26 Wie zegt dat Saibari naar het eerste gaat? Die heeft echt het niveau niet.
Rikkert



Inclusief zure NOS journalist in de reacties.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Elfrink. Ik sta er ook wel van te kijken eerlijk gezegd. Maar goed, het zal wel meer een kans in de voorbereiding zijn, dan een echte overstap naar PSV 1; volgens mij loopt zijn contract ook snel af toch?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Bakayoko logisch. Oppegard ook, maar die is wel vaak geblesseerd. En tegen Leicester zeer zwak, maar daar mag je hem niet op afrekenen. Peersman is verrassend, maar te weinig gezien om er iets over te kunnen zeggen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het een voordeel dat Jong PSV elke keer in de eindfase de overwinning weggeeft.
Dat moet Van Nistelrooy de overtuiging geven dat hij een giga defensie moet hebben volgend seizoen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ruud traint elke dag met die jongens en zal het in Saibari zien zitten. Vind het ook geen slechte speler trouwens. Oppegard en Bakayoko had ik wel verwacht. De twee beste spelers van Jong.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik wil geen vriendjespolitiek zien volgend seizoen. Talenten kunnen zich bewijzen maar niet goed genoeg is niet goed genoeg. Nier erbij houden omdat je een goede band hebt met speler(s). Ik vertrouw op Ruud.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Saibari is bij Ruud wel een van de meest veelzijdige spelers geweest, die van verdedigende middenvelder tot spits zijn minuten heeft gemaakt. Voor Jong was hij een bruikbare speler, we zullen zien.

Peersman vrij logisch de beste keeper van alle keepers dit jaar daarnaast met stip de jongste.

De rest kon je wel verwachten die ook in de tweede seizoenshelft dit jaar dicht tegen het eerste aanzitten mits fit
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mag je volgens de regels als Peersman vrijdag bij Jong PSV spelen en in het weekend bij het eerste mee als 3de keuze?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 07 mei 2022, 16:25 Mag je volgens de regels als Peersman vrijdag bij Jong PSV spelen en in het weekend bij het eerste mee als 3de keuze?
Dat mag zeker.
Ik verwacht Peersman als 4e keeper eigenlijk..
Straks spelen we weer Europees en kan hij weer niet altijd spelen, omdat ie mee moet met het eerste.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Logische namen, op Saibari na. Ook ik dicht hem niet de kwaliteiten toe voor het eerste. Verder lijkt men intern ook heel erg te spreken over Kjølø en worden Sambo, Fofana als eerstvolgende in de lijn (nog) niet genoemd.

Daarachter komt ook weer een aardige lijn door.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Fofana moet eerst zorgen dat hij fit blijft. Mits fit gaat hij echt de pannen van het dak spelen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik heb nog helemaal niet zo veel vertrouwen in de doorgeschoven spelers of ik moet het om zijn minst nog maar zien. Zelfs Bakayoko vind ik geen abc-tje, alhoewel hij wel flink vooruit is gegaan in zijn rendement. Oppegard, maar eigenlijk meer spelers, zullen eens een langere tijd fit moeten blijven en dan nog is het afwachten. Ondanks dat je hem niet mag afslachten op zijn slechte invalbeurt tegen Leicester kan je ook weer daar niet positief over zijn. Naast fit blijven, zal hij het ook moeten gaan oppakken. Saibari en Peersman zullen achter in de pikorde komen te staan en dat is verder prima.

Kjølø komt op heel veel vlakke tekort, Sambo moet terugkomen van een jaar geblesseerd zijn en dat heeft tijd nodig en voor Fofana wordt een spits gezocht die beter en verder is, maar wel ongeveer zijn leeftijd heeft. Dus hoe goed is Fofana dan eigenlijk? (ondanks dat ik best gecharmeerd van hem ben en in dat geval dan hoop op een verhuur)

Zelfs spelers uit eerdere lichtingen zoals Vertessen, Ledezma en in iets mindere mate Obispo moeten hun plekje nog maar zien te veroveren richting de basis c.q. eerste 15. Wat dat betreft halen het er altijd maar een stuk minder spelers dan die als interessant worden aangemerkt in de jongere teams. En doen moet ook nog eens het niveau van PSV omhoog, terwijl voor veel spelers het huidige niveau al te hoog gegrepen is of alleen op goede dagen mee kunnen.

Het is te hopen dat er 1 of 2 verrassingen bijzitten in de voorbereiding en die het snel oppikken, maar op dit moment ben ik niet zo heel enthousiast met wat er aan zit te komen en wat doorgaans ook nog wel even tijd nodig heeft. Wat dat betreft kan PSV ook wel die kwaliteitsimpuls gebruiken van tussen de 16 en 21 jaar. (En daaronder zitten ook nog wel interessante spelers tussen hoor met Babadi, Van de Blaak en een aantal uit de huidige O17)
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik hoop dat PSV eens doorlicht waarom er in de hele organisatie zoveel (langdurige) blessures zijn. Fofana, Romero, Oppegard, Sambo, Obispo zijn allemaal spelers, die veel talent hebben, hier al lang rondlopen en dusdanig veel afwezig zijn geweest door blessures dat ze echt een duidelijke achterstand hebben opgelopen, terwijl het talent wel nog duidelijk zichtbaar is. Dat dit wel eens kan gebeuren, klopt, maar zoveel? Ik noem nu namelijk alleen gasten uit de hoogste categorie en niet spelers als Antonisse, Thomas, Mwene enzovoorts waar soortgelijke problemen spelen.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-een-dea ... haring_web
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Top, ben blij dat we Ramzi hebben kunnen behouden. Jong in de KKD lijkt me een goede volgende stap in zijn ontwikkeling. Ik ga met veel interesse kijken hoe hij het doet.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lijkt mij een prima keuze. Ik heb Ramzi als jeugdtrainer best hoog zitten, en Ramzi heeft op zijn beurt ook al aangetoond loyaal te zijn aan PSV. Dan is het logisch dat je elkaar 'beloont'.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.bsiderats.nl/nieuws/%E2%80% ... c%E2%80%99
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... ng-PSV.htm

Defintief! Ramzi nieuwe coach jong PSV
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Lees positieve verhalen over hem hier op het forum van personen die het kunnen/lijken te weten.
Dus goede ontwikkeling en ben benieuwd hoe hij het gaat doen!

Succes Adil!
One can only hope
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als er intern vertrouwen is in Ramzi, dan vind ik het een logische stap. Benieuwd hoe hij het gaat doen. Krijgt meerdere talentvolle spelers met een langdurige blessure terug. De eerste maanden zullen voor veel doorgeschoven spelers uit de O18 even wennen zijn zoals elk seizoen. Na een aantal maanden zal je de progressie met resultaten moeten gaan zien.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... anada.html

Deze jongen kan er net als die Deense spits niet zo veel van. Het is mij dan ook een raadsel waarom je ze wilt vastleggen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit bevreemd mij meer dan die Priske. Bij hem kun je nog denken dat hij qua leeftijd nog kan groeien. Colyn heeft het niet slecht gedaan. Moest als middenvelder veelal in de spits spelen en deed dat naar behoren. Toch zie ik absoluut geen eerste elftal speler in hem.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zulke spelers (prima opvulling die geen 1 halen) moet je gewoon uit Nederland kunnen halen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen