Podcasts

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Men zal tussen deze pandemie hier ook wel podcasts luisteren, de PSV podcasts worden elders al gereviewd, maar wat luisteren jullie nog meer en wat zijn aanraders? Zelf heb ik er een hele berg True Crime podcasts doorheen gejaagd het afgelopen jaar.


Van Nederlandse bodem

1. De moord op het landhuis: lekker mysterieus en er komt werkelijk wat naar boven in de zoektocht.
2. De Showbizmoord: gewoon best spannend
3. De moord op Patrick:
4. Cokevissers: degelijk
5. De gijzeling van Gladbech: een gortdroge zeurderige Van Roosmalen op zn best
6. De kasteelmood: Belgische zaak die we niet zo goed kennen
7. Willem Podcast. vermakelijk om te luisteren
8 Taghi podcast
9. gijzeling op de noordzee: soms wat verwarrend gebracht maar wel een apart verhaal
11. Moordzaken de podcats. Vermakelijk duo.
12. Onland, had mer in gezeten maar toch het luisteren waard


Buitenlandse heb ik er ook veel geluisterd. Voor deninho speciaal de tip om deze eens te luisteren; https://www.bearbrookpodcast.com/
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Naast de vaste PSV podcasts ben ik meer van de luchtige podcasts. Vermaak me prima met 'Voor de show' van comedians Ryan Panday en Stefan Pop, 'Groeten uit het Zuiden' met Rob Kemps en Jordy Graat en de 'Elektra Podcast' van Wouter Monden over rampverhalen van de slechtste shows van comedians/cabaretiers. En als ietwat vreemde eend in deze bijt de Taghi podcast van het Parool omdat ik dat een erg interessante zaak vind.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Staantribune podcast

De laatste over het uitgaan in Engeland, is werkelijk waar weer briljant. Mooie anekdotes.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tipje: Iemand al de nieuwe podcast van Yordi Yamali opgepakt? Hekkensluiters heet ie en richt zich een beetje op het Nederlands voetbal, maar vooral op buitenlands voetbal en de randzaken daaromheen. Ook op iedere dinsdag een special over een gevallen club, erg interessant. Yamali heeft een fijne luisterstem en kan prima het gesprek met gasten leiden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Eind 2021 zijn ze bij FC Afkicken begonnen met de: Eerste de beste podcast
Met Lars van Velsum, Joop Buyt en Ferry de Bont (Hoekie_B)

Ik vind dit echt een heerlijke podcast. Leuke vaste rubriekjes en een beetje praten over de KKD en wat nieuws wat opvalt.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

VeresRivne schreef: 09 mei 2021, 22:12 Men zal tussen deze pandemie hier ook wel podcasts luisteren, de PSV podcasts worden elders al gereviewd, maar wat luisteren jullie nog meer en wat zijn aanraders? Zelf heb ik er een hele berg True Crime podcasts doorheen gejaagd het afgelopen jaar.


Van Nederlandse bodem

1. De moord op het landhuis: lekker mysterieus en er komt werkelijk wat naar boven in de zoektocht.
2. De Showbizmoord: gewoon best spannend
3. De moord op Patrick:
4. Cokevissers: degelijk
5. De gijzeling van Gladbech: een gortdroge zeurderige Van Roosmalen op zn best
6. De kasteelmood: Belgische zaak die we niet zo goed kennen
7. Willem Podcast. vermakelijk om te luisteren
8 Taghi podcast
9. gijzeling op de noordzee: soms wat verwarrend gebracht maar wel een apart verhaal
11. Moordzaken de podcats. Vermakelijk duo.
12. Onland, had mer in gezeten maar toch het luisteren waard


Buitenlandse heb ik er ook veel geluisterd. Voor deninho speciaal de tip om deze eens te luisteren; https://www.bearbrookpodcast.com/
Nice.. Over de kasteelmoord gesproken, de dader ligt 500 meter achter mij begraven :mrgreen:

Mooie docu over gemaakt bij VTM.

https://vtm.be/vtmgo/de-kasteelmoord~p4 ... 0b275b4d84
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

[mention]VeresRivne[/mention] Dit komt er ook aan!
https://www.guidinc.nl/nieuws/series/vi ... hel-stockx
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Die kwam in de gevangenis om het leven toch?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ja een noodlottig brandongeluk met een fles terpentine. Ik vermoed dat de bewakers even de andere kant op hebben gekeken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Deze week de grote Podcastlas ontdekt. Heerlijk als je een beetje interesse in geografie en topografie hebt. Iedere week behandelen ze één land waar ze allerlei wetenswaardigheden over droppen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dikke tip voor als je van obscure voetballandjes houdt (en eigenlijk ook voor als je daar niet van houdt): The Sweeper podcast. Lekker luchtig en vermakelijk met tweewekelijks opvallende gebeurtenissen en nieuwtjes over alle competities ter wereld behalve de grote competities. Luistert lekker weg en het is opvallend hoe interessant het is om te horen over voetbal in bijvoorbeeld Micronesië, Liechtenstein en de Kaaimaneilanden. Maar ook de lagere divisies in Nederland komen aan de beurt.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

@VeresRivne Op Podimo nu de podcastreeks De jacht op het Heineken losgeld van Follow the Money. Harry Lensink en Sophie Blok gaan achter de verdwenen 8 miljoen aan. Met in de eerste 2 afleveringen een interview met Jan Boellaard en zijn broer George. Aanradertje dit!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

deninho32 schreef: 09 nov 2023, 09:13 @VeresRivne Op Podimo nu de podcastreeks De jacht op het Heineken losgeld van Follow the Money. Harry Lensink en Sophie Blok gaan achter de verdwenen 8 miljoen aan. Met in de eerste 2 afleveringen een interview met Jan Boellaard en zijn broer George. Aanradertje dit!
Thanks!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ik ontdekte per ongeluk Strike Force Five. Deze podcast werd gemaakt door Jimmy Fallon, Stephen colbert, Jimmy Kimmel, Seth Meyers en John Oliver. Ik vind die Amerikaanse talkshow’s vaak niet om aan te zien, maar als persoonlijkheden vind ik deze gasten vaak wel de moeite waard.

Deze podcast werd gemaakt om hun staf van de nodige financiën te voorzien tijdens de periode dat er gestaakt werd in Hollywood. Ik vond het erg gezellig en de reclames van Ryan Reynolds zijn behoorlijk amusant.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Podcasts