Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Persepolis schreef: 05 mei 2022, 23:19
trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:15

Van de 10 topwedstrijden er 2 winnen (waarvan 1 tegen een gemankeerd Ajax aan het begin van het seizoen en tegen 10 man). Sorry, maar als je daar blij mee bent. Volgens mij hadden we van deze coach allemaal meer verwacht.
Ik snap jouw standpunt, maar het is natuurlijk niet eerlijk om het over een gemankeerd Ajax te hebben en negeren hoe gemankeerd PSV in meerdere topwedstrijden is geweest. Dat is meten met 2 maten.
Het is voor mij redelijk simpel. PSV is tekort gekomen in topwedstrijden, 2 overwinningen is simpelweg slecht. Feyenoord heeft er echter net zoveel gewonnen tot nu toe (Marseille en PSV). Deze finaleplaats zegt dus heel weinig over die verhouding, ook al is het knap.
En van het rijtje topwedstrijden die ze noemt hebben wij er niet 2, maar 4 gewonnen. Alleen waren 2 er een uitwedstrijd, dus neemt ze die wedstrijden om een of andere gekke reden niet mee in haar betoog.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Prachtig Feyenoord, respect voor de prestatie. Had graag zelf in de finale gestaan.
Mourinho heeft nog nooit een Europese finale verloren, maar Feyenoord ook nog nooit, dus tja
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mei 2022, 23:16
trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:15

Van de 10 topwedstrijden er 2 winnen (waarvan 1 tegen een gemankeerd Ajax aan het begin van het seizoen en tegen 10 man). Sorry, maar als je daar blij mee bent. Volgens mij hadden we van deze coach allemaal meer verwacht.
Waarom moet je nou steeds je gram halen tegen Schmidt? En waarom doe je dat door de halve waarheid te vertellen? Ik hoop dat je dat in je werk beter doet.
Geen idee waarom je het nu persoonlijk maakt en zelfs mijn werk erbij haalt. Totaal onnodig. Ik wil niet perse mijn gram halen tegen Schmidt, maar als ik zie hoe Feyenoord in Europees verband lastige wedstrijden over de streep trekt, dat hebben wij dit seizoen gewoon absoluut niet laten zien. Iedereen had veel verwacht van Kapittel Schmidt en als je ziet hoe er in top wedstrijden is gepresteerd is dat gewoon echt onvoldoende. Dat slot met dit spelersmateriaal het team elke keer weer zo weet meer te zetten dat ze die wedstrijden winnen is gewoon heel knap. In plaats van dat toegeven lopen wij hier alleen maar op Feyenoord te schijten dat ze zo’n makkelijk programma hadden. Ja, ze hadden een makkelijker programma maar ook een mindere selectie dan wij, dus dat streept behoorlijk tegen elkaar weg.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mei 2022, 23:22
Persepolis schreef: 05 mei 2022, 23:19

Ik snap jouw standpunt, maar het is natuurlijk niet eerlijk om het over een gemankeerd Ajax te hebben en negeren hoe gemankeerd PSV in meerdere topwedstrijden is geweest. Dat is meten met 2 maten.
Het is voor mij redelijk simpel. PSV is tekort gekomen in topwedstrijden, 2 overwinningen is simpelweg slecht. Feyenoord heeft er echter net zoveel gewonnen tot nu toe (Marseille en PSV). Deze finaleplaats zegt dus heel weinig over die verhouding, ook al is het knap.
En van het rijtje topwedstrijden die ze noemt hebben wij er niet 2, maar 4 gewonnen. Alleen waren 2 er een uitwedstrijd, dus neemt ze die wedstrijden om een of andere gekke reden niet mee in haar betoog.
Ik had het in mijn reactie op jou heel duidelijk over 8 niet gewonnne topwedstrijden thuis. Toen gingen er andere mensen ineens finales uit bij halen. Dat was mijn punt dus niet. Zeker thuis hebben wij dit seizoen ondermaats gepresteerd in topwedstrijden
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:24
mateja schreef: 05 mei 2022, 23:16

Waarom moet je nou steeds je gram halen tegen Schmidt? En waarom doe je dat door de halve waarheid te vertellen? Ik hoop dat je dat in je werk beter doet.
Geen idee waarom je het nu persoonlijk maakt en zelfs mijn werk erbij haalt. Totaal onnodig. Ik wil niet perse mijn gram halen tegen Schmidt, maar als ik zie hoe Feyenoord in Europees verband lastige wedstrijden over de streep trekt, dat hebben wij dit seizoen gewoon absoluut niet laten zien. Iedereen had veel verwacht van Kapittel Schmidt en als je ziet hoe er in top wedstrijden is gepresteerd is dat gewoon echt onvoldoende. Dat slot met dit spelersmateriaal het team elke keer weer zo weet meer te zetten dat ze die wedstrijden winnen is gewoon heel knap. In plaats van dat toegeven lopen wij hier alleen maar op Feyenoord te schijten dat ze zo’n makkelijk programma hadden. Ja, ze hadden een makkelijker programma maar ook een mindere selectie dan wij, dus dat streept behoorlijk tegen elkaar weg.
Maar nogmaals de vraag; waarom vertel je nou een halve waarheid? Ik snap serieus niet dat je kennelijk zo'n hekel heb aan onze trainer dat je je verhaal precies zo moet vertellen dat Schmidt er slecht uit komt. Waarom AZ en Kopenhagen thuis gebruiken in je betoog maar niet de uitwedstrijden? Of wist je niet dat we die beide dik gewonnen hadden?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:25 Ik had het in mijn reactie op jou heel duidelijk over 8 niet gewonnne topwedstrijden thuis. Toen gingen er andere mensen ineens finales uit bij halen. Dat was mijn punt dus niet. Zeker thuis hebben wij dit seizoen ondermaats gepresteerd in topwedstrijden
Omdat het natuurlijk heel selectief is om alleen de thuiswedstrijden erbij te halen, als we uit aanmerkelijk beter gepresteerd hebben. Je punt is daarmee weinig valide, als je zo selectief moet shoppen in de resultaten om je punt te maken.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mei 2022, 23:26
trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:24

Geen idee waarom je het nu persoonlijk maakt en zelfs mijn werk erbij haalt. Totaal onnodig. Ik wil niet perse mijn gram halen tegen Schmidt, maar als ik zie hoe Feyenoord in Europees verband lastige wedstrijden over de streep trekt, dat hebben wij dit seizoen gewoon absoluut niet laten zien. Iedereen had veel verwacht van Kapittel Schmidt en als je ziet hoe er in top wedstrijden is gepresteerd is dat gewoon echt onvoldoende. Dat slot met dit spelersmateriaal het team elke keer weer zo weet meer te zetten dat ze die wedstrijden winnen is gewoon heel knap. In plaats van dat toegeven lopen wij hier alleen maar op Feyenoord te schijten dat ze zo’n makkelijk programma hadden. Ja, ze hadden een makkelijker programma maar ook een mindere selectie dan wij, dus dat streept behoorlijk tegen elkaar weg.
Maar nogmaals de vraag; waarom vertel je nou een halve waarheid? Ik snap serieus niet dat je kennelijk zo'n hekel heb aan onze trainer dat je je verhaal precies zo moet vertellen dat Schmidt er slecht uit komt. Waarom AZ en Kopenhagen thuis gebruiken in je betoog maar niet de uitwedstrijden? Of wist je niet dat we die beide dik gewonnen hadden?
Heeft weinig met halve waarheid te maken. Jij nam als stelling in dat wij heus presteren op de momenten dat het er toe doet en ik zei in reactie simpelweg dat dat voor de thuiswedstrijden dus totaal niet op gaat.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:25
mateja schreef: 05 mei 2022, 23:22

En van het rijtje topwedstrijden die ze noemt hebben wij er niet 2, maar 4 gewonnen. Alleen waren 2 er een uitwedstrijd, dus neemt ze die wedstrijden om een of andere gekke reden niet mee in haar betoog.
Ik had het in mijn reactie op jou heel duidelijk over 8 niet gewonnne topwedstrijden thuis. Toen gingen er andere mensen ineens finales uit bij halen. Dat was mijn punt dus niet. Zeker thuis hebben wij dit seizoen ondermaats gepresteerd in topwedstrijden
Want finales zijn geen topwedstrijden? En uitwedstrijden zijn makkelijker ofzo?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:25
mateja schreef: 05 mei 2022, 23:22

En van het rijtje topwedstrijden die ze noemt hebben wij er niet 2, maar 4 gewonnen. Alleen waren 2 er een uitwedstrijd, dus neemt ze die wedstrijden om een of andere gekke reden niet mee in haar betoog.
Ik had het in mijn reactie op jou heel duidelijk over 8 niet gewonnne topwedstrijden thuis. Toen gingen er andere mensen ineens finales uit bij halen. Dat was mijn punt dus niet. Zeker thuis hebben wij dit seizoen ondermaats gepresteerd in topwedstrijden
Omdat het cherrypicking is. Thuis of uit is niet relevant toch, het gaat om de tegenstand in het algemeen. Maar het ging me in eerste instantie vooral dat je een scheve vergelijking creëerde puur om Schmidt te bashen.

Maar goed, het zal wel. Ik volg Ardbeg en ga ook naar bed. :gaap:
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Volgens mij heeft [mention]trouwepsvfan[/mention] gelijk als ze zegt dat wij Europees, let wel Europees, niet bijster goed hebben gepresteerd..
Geen CL gehaald, in de EL voor de winterstop uitgeschakeld..
Er was een vangnet constructie middels de Conference League maar daar hebben we ook niet echt indruk gemaakt..
De eerste de beste gelijkwaardige of wellicht iets betere tegenstander hebben we niet van kunnen winnen..
Ik zou zo graag weer eens een Europese wedstrijd tegen een betere tegenstander willen winnen..
En daar is Schmidt in tekort gekomen..
Laatst gewijzigd door milansandro op 05 mei 2022, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mei 2022, 23:28
trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:25

Ik had het in mijn reactie op jou heel duidelijk over 8 niet gewonnne topwedstrijden thuis. Toen gingen er andere mensen ineens finales uit bij halen. Dat was mijn punt dus niet. Zeker thuis hebben wij dit seizoen ondermaats gepresteerd in topwedstrijden
Want finales zijn geen topwedstrijden? En uitwedstrijden zijn makkelijker ofzo?
Laat maar. Vroeger was het philips stadion een onneembare vesting. zelfs tegen grote clubs wisten wij de vorige jaren nog hele goede resultaten te halen thuis. Onder Schmidt is dat helemaal veranderd. Dat is echt zonde en jammer. Dat was letterlijk mijn enige punt.

En het grappige in deze hele Feyenoord discussie is ook dat wij op Feyenoord schijten door hun tegenstanders steeds als zwak te bestempelen, maar onszelf wel op de borst kloppen dat we zogenaamde topwedstrijden hebben gewonnen van Galatasaray en Midtjylland, wat gewoon niveau FC Twente is
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 05 mei 2022, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

En waarom maak je je punt over thuiswedstrijden van PSV na een uitwedstrijd van Feyenoord in het Feyenoord-topic?
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:30
mateja schreef: 05 mei 2022, 23:28

Want finales zijn geen topwedstrijden? En uitwedstrijden zijn makkelijker ofzo?
Laat maar. Vroeger was het philips stadion een onneembare vesting. zelfs tegen grote clubs wisten wij de vorige jaren nog hele goede resultaten te halen thuis. Onder Schmidt is dat helemaal veranderd. Dat is echt zonde en jammer. Dat was letterlijk mijn enige punt
Volgens mij is dat niet onder Schmidt veranderd hoor. Die neerwaartse spiraal is ingezet onder van Bommel, toen speelden we in de toppers, beker en EL niks klaar. Onder Cocu ook maar 1 goed Europees seizoen gehad. Gelukkig krabbelen we onder Schmidt weer een beetje op. Met 2 prima gewonnen finales dit seizoen. Dus het cherrypicking van je is niet zo overtuigend.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zijn hier überhaupt Feyenoord fans? Zoja, gefeliciteerd! Mooie prestatie en goed voor het NL voetbal. Een volle punt erbij! 👍🏼
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 05 mei 2022, 23:31 En waarom maak je je punt over thuiswedstrijden van PSV na een uitwedstrijd van Feyenoord in het Feyenoord-topic?
Omdat het hier ging over winnen van belangrijke wedstrijden. Daar zijn wij thuis onvoldoende in geslaagd dit seizoen, terwijl het Philips stadion vroeger toch een behoorlijke reputatie had. Maar kennelijk mag je nooit iets zeggen over thuiswedstrijden als je niet ook finales of uitwedstrijden benoemt. Helemaal prima.

[mention]mateja[/mention] onder Schmidt opgekrabbeld? We hebben de afgelopen twee seizoenen helemaal niets klaar gespeeld Europees. Het is aan de nieuwe opzet te danken dat we nog een tijdje meededen dit seizoen. Maar we werden gewoon derde in de EL en zouden normaliter dus niet eens overwinterd hebben. PSV onwaardig
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 05 mei 2022, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:35
Brael schreef: 05 mei 2022, 23:31 En waarom maak je je punt over thuiswedstrijden van PSV na een uitwedstrijd van Feyenoord in het Feyenoord-topic?
Omdat het hier ging over winnen van belangrijke wedstrijden. Daar zijn wij thuis onvoldoende in geslaagd dit seizoen, terwijl het Philips stadion vroeger toch een behoorlijke reputatie had. Maar kennelijk mag je nooit iets zeggen over thuiswedstrijden als je niet ook finales of uitwedstrijden benoemt. Helemaal prima.
Wat maakt het in godsnaam nou uit of het thuis of uit is? :tear:
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mei 2022, 23:36
trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:35

Omdat het hier ging over winnen van belangrijke wedstrijden. Daar zijn wij thuis onvoldoende in geslaagd dit seizoen, terwijl het Philips stadion vroeger toch een behoorlijke reputatie had. Maar kennelijk mag je nooit iets zeggen over thuiswedstrijden als je niet ook finales of uitwedstrijden benoemt. Helemaal prima.
Wat maakt het in godsnaam nou uit of het thuis of uit is? :tear:
Omdat ik van een topclub op zijn minst verwacht dat hij een substantieel aandeel topwedstrijden in eigen huis weet te winnen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:38
mateja schreef: 05 mei 2022, 23:36

Wat maakt het in godsnaam nou uit of het thuis of uit is? :tear:
Omdat ik van een topclub op zijn minst verwacht dat hij een substantieel aandeel topwedstrijden in eigen huis weet te winnen?
Ik raad je aan de resultaten van Cocu in de EL eens na te kijken. En Van Bommel. Dan heeft Schmidt in zijn beide seizoenen een stuk meer bereikt.

Ja precies, je vindt thuiswedstrijden belangrijk omdat dat net je punt onderschrijft. De uitwedstrijden leveren evenveel punten op, en zijn doorgaans moeilijker te winnen. Maar dit vind je dan minder belangrijk? Vind ik bijzonder.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 05 mei 2022, 23:28 Maar goed, het zal wel. Ik volg Ardbeg en ga ook naar bed. :gaap:
Afbeelding
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Leuk voor ze. Maar niet eens een klein beetje zou ik met ze ruilen. Echt niet.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:35Omdat het hier ging over winnen van belangrijke wedstrijden.
Daar "ging" het niet over, daar begon jij over om nog in dezelfde post direct door te schakelen naar Schmidt en PSV, die beide totaal niks van doen hebben met de wedstrijd van vandaag of met dit topic.
Maar kennelijk mag je nooit iets zeggen over thuiswedstrijden als je niet ook finales of uitwedstrijden benoemt.
Daarna kwamen de thuiswedstrijden erbij om je punt dat redelijk onderuit werd gehaald, nog maar enigszins overeind te houden. Maar dat maakte het zo mogelijk nog meer off-topic.

Hoewel er genoeg terechte kritiek valt te leveren op Schmidt en PSV, sla je met zowel de timing, het topic én de gebruikte argumentatie volledig de plank mis, wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 05 mei 2022, 23:24 maar als ik zie hoe Feyenoord in Europees verband lastige wedstrijden over de streep trekt, dat hebben wij dit seizoen gewoon absoluut niet laten zien.
WedstrijdEN? Welke? Deze tweeluik tegen Marseille was knap, ja. Maar daarvoor? Of tel je Slavia en Partizan ook als lastige Europese wedstrijden? En zo ja, waarom heb je het in een latere post over hoe matig een Galatasaray, Midtsjylland etc.waren (terwijl letterlijk niemand hier die wedstrijden opnoemt als lastige wedstrijden, maar goed)?
Een vergelijking met PSV is totaal niet relevant in deze. En zelfs als je die maakt zie je erg weinig verschil, en moet je dus bv. uitwedstrijden en finales gaan negeren om het punt enigszins in stand te houden. Met dezelfde selectiviteit kun je Slot gaan bekritiseren van het niet vaak winnen van lastige uitwedstrijden. Kijk maar na hoeveel lastige uitwedstrijden Slot heeft gewonnen dit seizoen in de Eredivisie. Volgens mij was PSV zelfs de enige, hoe triest dat ook is. Die matige resultaten zijn een groot deel van de reden dat ze niet in de buurt van de top 2 komen. Maar daarom is zo'n vergelijking afhankelijk van je selectiviteit en dus niet relevant.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Trouwepsvfan heeft voor de zoveelste keer een stok gevonden om Schmidt mee te slaan in een topic dat daar niks mee te maken heeft. Zeer origineel enzo maar ik zoek ook m'n bed maar eens op.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Knappe prestatie van feyenoord. ja, het zat ze in de campagne niet tegen, maar doe het toch maar even. Klasse van Slot, die nogmaals maar een bevestigd potentiele wereld top te zijn als coach; dit presteren met deze selectie is echt het maximale eruit krijgen in record tijd. Zeer knap gedaan! Hopelijk gaan ze 3 dagen flink feesten en nemen ze Zondag een snipperdag.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Beetje knap. Deze bijdrage is lang genoeg
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gekkies hier. Ik schijt op Feyenoord.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord