Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat ze er met 3-1 afvliegen. Vorige keer was het ook meer dat Marseille zwak was
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Van mij mogen ze ook winnen, zolang het maar een uitputtingsslag wordt.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Gestelnaar schreef: 05 mei 2022, 12:02 Heb het toch niet over een wedstrijd in rotterdam?
Je zegt dit ligt niet aan Feyenoord, zonder dat je overigens duidelijk quote wat je met dit bedoelt. Ik nam aan dat je het ook over Mr Spock zijn reactie had.
En ik reageer op je quote dat het bij Feyenoord ook overal misgaat, ondanks de tegenstander, dus ik snap niet helemaal wat je precies bedoelt met deze reactie. Rellen en Feyenoord supporters gaan altijd samen, dat ze nu tegen een andere notoire rellenclub moeten maakt het nog erger, maar anders rellen ze ook wel.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Feyenoord heeft het prima gedaan dit seizoen buiten de landsgrenzen qua supporters. Minder meegemaakt dan PSV in ieder geval 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Stel je hebt geen kaartje voor de wedstrijd en je gaat er met een groep tokkies heen, je drinkt de hele dag bier in de zon, en je blijft daarna wat hangen in die haven... dan ben je écht levensmoe. En voor diegene die zonder kaartje zijn gegaan en hopen nog een zwart kaartje te bemachtigen tussen de Marseille supporters die hebben het nog zwaarder.

Ik ben het alweer helemaal beu dat WIJ in Nederland voor Feyenoord moeten zijn want een prijs is goed voor het Nederlands voetbal. Ik hoopte vorige week dat ze met een kleine overwinning nog wat puntjes sprokkelden maar wel met een dramatische exit tot gevolg vanavond.

Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

(Double)
Laatst gewijzigd door PCGC op 05 mei 2022, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 05 mei 2022, 12:52 Stel je hebt geen kaartje voor de wedstrijd en je gaat er met een groep tokkies heen, je drinkt de hele dag bier in de zon, en je blijft daarna wat hangen in die haven... dan ben je écht levensmoe. En voor diegene die zonder kaartje zijn gegaan en hopen nog een zwart kaartje te bemachtigen tussen de Marseille supporters die hebben het nog zwaarder.

Ik ben het alweer helemaal beu dat WIJ in Nederland voor Feyenoord moeten zijn want een prijs is goed voor het Nederlands voetbal. Ik hoopte vorige week dat ze met een kleine overwinning nog wat puntjes sprokkelden maar wel met een dramatische exit tot gevolg vanavond.

Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
Gerson to score anytime, bet boost op bet365 @ 5.50 😉

Afbeelding
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Feyenoorders die klagen dat anderen geweld tegen hen gebruiken.

Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

11 Sir Tinus schreef: 05 mei 2022, 12:52 Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Al mag Feyenoord van mij best die finale halen.
De nederlaag van Marseille van afgelopen zondag heeft wel bevestigd dat de kwetsbaarheid tegen Feyenoord niet per se een incident was, dus ook Marseille zal absoluut niet zeker zijn van zijn zaak.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

En toch baal ik wel dat Feyenoord vanavond speelt en wij niet.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 05 mei 2022, 20:08 En toch baal ik wel dat Feyenoord vanavond speelt en wij niet.
Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Persepolis schreef: 05 mei 2022, 20:17
Standbeeld schreef: 05 mei 2022, 20:08 En toch baal ik wel dat Feyenoord vanavond speelt en wij niet.
Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.
Of het is toch gewoon een kwestie van wel of niet boven jezelf uitstijgen au moment suprême...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Franse politie alweer bezig met traangas
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 05 mei 2022, 20:22
Persepolis schreef: 05 mei 2022, 20:17

Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.
Of het is toch gewoon een kwestie van wel of niet boven jezelf uitstijgen au moment suprême...
Dat is nu een keer gebeurd. Ze krijgen nu in de halve finale de eerste tegenstander van naam. Vorige week was het knap, maar ik zie ze er vanavond gewoon uitvliegen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het Velodrome blijft toch een prachtig stadion he. Dat golvend dak is echt wauw.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afdeling open deuren deze voorbeschouwing met Bart van Merwijk en de badmuts, echt verschrikkelijk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"UEFA MAFFIA" Haha, goede sfeeractie.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Traangas, een minuut stilte van 5 seconde. Begint lekker zo.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Echt vervelend kijken zo
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

1 down
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit had best een rode kaart mogen zijn. Wat een waanzinnig smerige overtreding
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Het zit Feyenoord mee
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Payet :sad:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit Marseille doet me een klein beetje aan PSV denken. Dominant voetbal op de helft van de tegenstander, veel positiewisselingen en loopacties, een spits die zwerft.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bij Milik moet ik altijd denken aan 8 mei 2016
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Standbeeld schreef: 05 mei 2022, 21:35 Dit Marseille doet me een klein beetje aan PSV denken. Dominant voetbal op de helft van de tegenstander, veel positiewisselingen en loopacties, een spits die zwerft.
Dan zal het wel mis gaan tegen Feyenoord.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord