Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Weg ermee joh, brood noch vis speler. Heb je helemaal geen zak aan. Als je ergens op wil doorselecteren is het op spelers als Doan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 12:09 Weg ermee joh, brood noch vis speler. Heb je helemaal geen zak aan. Als je ergens op wil doorselecteren is het op spelers als Doan.
Huh? Daar doe je Doan echt veel te kort hoor. Hij heeft al meerdere malen zeer verdienstelijk gespeeld voor PSV en heeft de afwezigheid van Noni hartstikke goed opgevangen. Dat je dan nota bene hem noemt bij "spelers als": Dat vind ik apart.

Doe dat bij Max, die ineens niets meer niet zien na een uitstekende start, of Thomas en Bruma. Ik vind het voor de basis te kort maar echt uitstekend voor op de bank. Al zal hij dat zelf niet meer zien zitten.
'
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Die drie jongens zitten wat mij betreft ook in hetzelfde schuitje ja. Nee ik heb helemaal niks met deze K-Pop boy, centen pakken en weg ermee. Ik heb liever een speler als Openda op de flank dan Doan.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Technisch een prima speler, is goed in de kleine ruimte en heeft daarmee echt z'n waarde gehad dit seizoen als vervanger van Madueke. Maargoed, voor een laag bedrag zou ik hem er altijd bijhouden. Voor minder dan 10 miljoen zou ik hem niet laten gaan en aangezien het transferrecord van Mainz (hij wilde CL spelen toch?) acht miljoen is, heb ik daar een hard hoofd in.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 12:33 Die drie jongens zitten wat mij betreft ook in hetzelfde schuitje ja. Nee ik heb helemaal niks met deze K-Pop boy, centen pakken en weg ermee. Ik heb liever een speler als Openda op de flank dan Doan.
K-Pop boy? Is hij nu ineens Koreaans? Tevens, waarom liever Openda eigenlijk (die overigens aan de linkerflank speelt en niet rechts). Serieuze vraag want ik heb niet zo op Openda gelet.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben eigenlijk best benieuwd naar Doan op.de.plaats van Gotze gedurende een aantal.wedstrijden ( dus niet in de plaats van). het liefste zie ik Doan met Gotze 2 spelers die wat kunnen in de kleine ruimte. Gotze wil ik volgend jaar weer terug zien bij PSV. In dat geval blijft Doan een prima reserve, ook al doet hij het prima RB.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

De vraag is dan wel of Doan zichzelf als een prima reserve ziet. Gezien dat interview niet
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Niveau in dit topic is wel weer lekker op peil he jongens?

Doan heeft het dit seizoen hartstikke prima gedaan en is echt wel belangrijk geweest. Voor minder dan 10 miljoen zou ik hem inderdaad niet laten gaan, zeker niet in de huidige markt. Deze jongen is nog steeds pas 23.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 12:44
Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 12:33 Die drie jongens zitten wat mij betreft ook in hetzelfde schuitje ja. Nee ik heb helemaal niks met deze K-Pop boy, centen pakken en weg ermee. Ik heb liever een speler als Openda op de flank dan Doan.
K-Pop boy? Is hij nu ineens Koreaans? Tevens, waarom liever Openda eigenlijk (die overigens aan de linkerflank speelt en niet rechts). Serieuze vraag want ik heb niet zo op Openda gelet.
Chinees dan ook best, en of openda op rechts kan geen idee. Als ie op links kan dan ook vast wel op rechts. Maar heeft weinig zin om met mij deze discussie aan te gaan. Ik vond het vanaf dag 1 dat PSV hem haalde al helemaal niks en dat is ook nooit veranderd. Ik ben dan ook gewoon enorm kinderachtig. Al schiet ie er zondag 3 in ga ik alsnog m’n ongelijk niet toegeven.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 13:25



Chinees dan ook best,
:gaap: :gaap: :gaap:
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 13:25
Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 12:44

K-Pop boy? Is hij nu ineens Koreaans? Tevens, waarom liever Openda eigenlijk (die overigens aan de linkerflank speelt en niet rechts). Serieuze vraag want ik heb niet zo op Openda gelet.
Chinees dan ook best, en of openda op rechts kan geen idee. Als ie op links kan dan ook vast wel op rechts. Maar heeft weinig zin om met mij deze discussie aan te gaan. Ik vond het vanaf dag 1 dat PSV hem haalde al helemaal niks en dat is ook nooit veranderd. Ik ben dan ook gewoon enorm kinderachtig. Al schiet ie er zondag 3 in ga ik alsnog m’n ongelijk niet toegeven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat ik fijn aan Doan vind is dat je ook wat anders kan spelen dan met een type Noni op rechts. Je kan nu alle kanten op, meer snelheid/diepte of juist meer voetbal/combinaties en ruimte voor de back. Elke wedstrijd vraagt om een ander strijdplan dus in dat kader is het wel prettig om te kunnen afwisselen met de invulling van een bepaalde positie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik dacht altijd dat we hem voor 6 a 6.5mln max hadden gehaald. Maar las steaks dus dat het 7.5mln was, wat wij aan Groningen hebben betaald. Dat verbaasde mij wel enigszins. Toch ook een flinke som, ik hoop dat we dat nu ook voor Doan vangen wanneer we hem verkopen. Van mij mag hij erbij blijven, maar ik zou ook niet rouwig zijn wanneer hij vertrekt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 13:25
Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 12:44

K-Pop boy? Is hij nu ineens Koreaans? Tevens, waarom liever Openda eigenlijk (die overigens aan de linkerflank speelt en niet rechts). Serieuze vraag want ik heb niet zo op Openda gelet.
Chinees dan ook best, en of openda op rechts kan geen idee. Als ie op links kan dan ook vast wel op rechts. Maar heeft weinig zin om met mij deze discussie aan te gaan. Ik vond het vanaf dag 1 dat PSV hem haalde al helemaal niks en dat is ook nooit veranderd. Ik ben dan ook gewoon enorm kinderachtig. Al schiet ie er zondag 3 in ga ik alsnog m’n ongelijk niet toegeven.
Ik vond het ook een slechte aankoop maar heb toegegeven dat ie het prima heeft gedaan. Sterker nog, ik vind hem een van de meest betrouwbare spelers de afgelopen maanden. Wat mij betreft idd een K-Pop boy want de nieuw Park, alleen dan Japans, dus J-Pop.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zie je zo kan het ook, opbouwende kritiek. J-pop it is.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Juancho schreef: 04 mei 2022, 13:44 Wat ik fijn aan Doan vind is dat je ook wat anders kan spelen dan met een type Noni op rechts. Je kan nu alle kanten op, meer snelheid/diepte of juist meer voetbal/combinaties en ruimte voor de back. Elke wedstrijd vraagt om een ander strijdplan dus in dat kader is het wel prettig om te kunnen afwisselen met de invulling van een bepaalde positie.
Eens met de gedachte, alleen moet je dan wel fitte spelers hebben om ook die keuze tactisch te kunnen maken. En dan is het nog de vraag of het voor ons vaak voor gaat komen om zo specifiek af te wisselen. Als we genoeg budget hebben en dit soort tactische keuzes willen toepassen is Doan wel een speler die extra variatie brengt inderdaad. Doan is momenteel een prima speler, alleen moet hij wel of verlengen en doorgroeien qua niveau of verkocht worden nu, anders schrijf je er komend jaar weer wat miljoenen op af. Als Van Nistelrooij liever diepgang op de flank heeft kan je Doan beter nu verkopen. Hij kreeg van Schmidt echt het vertrouwen, waardoor hij in ieder geval zijn niveau weer heeft gehaald. Zowel hij als Madueke moet eigenlijk gaan spelen nu. Waarbij Madueke niet fit en constant genoeg is nog en Doan nog niet genoeg rendement heeft. Als Savio komt en dat schijnt een enorm talent te zijn en we hebben Bakayoko ook nog, dan zou ik toch of Doan of Madueke verkopen nu. Qua kwaliteit zeg ik dan verkoop Doan maar.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind betouwbaarheid qua fitheid ook een kwaliteit en dat hebben we dit jaar gezien maar ook vorig jaar toen we in de Kuip speelde met Thomas en Mauro op de flanken. Maar ook dit jaar waar Madueke voor de competitie tegen Ajax (2x) Feyenoord (1x + nu zondag) en AZ (2x) slechts 74 minuten heeft gespeeld in 6 wedstrijden. Als je denkt ja maar ja dat was dit jaar en veel pech, ook vorig jaar precies 74 minuten tegen die 3 ploegen in 6 wedstrijden tijd. Daarnaast mistte hij zowel Ajax voor de beker vorig jaar als de finale dit jaar.

Natuurlijk is een fitte Madueke as close as you can get voor een gratis kampioenschap in 2022/2023 en een goudmijn als hij een jaar fit is en hier uit blinkt maar als je toch niet op hem kunt rekenen qua fitheid dan moet je standaard een basisspeler achter hem klaar hebben staan voor rechtsbuiten. En 95% hier heeft Savinho nog nooit zien spelen en is nog niet eens PSVér én Bakayoko heeft pas 4 minuten meegedaan tegen een eerste divisie club.

Fitheid is een kwaliteit.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 15:24 Zie je zo kan het ook, opbouwende kritiek. J-pop it is.
Eet jij je eigen lul op als ie er zondag 3 maakt?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Sensation schreef: 04 mei 2022, 10:01
Voormalig KG schreef: 04 mei 2022, 09:42 Mocht hij het gelezen hebben dan een vraag voor Dhr Elfrink. Jammer dat ik geen Twitter heb.

Wat blijft het toch allemaal relatief Rik 😂.
Een stevig bedrag wilt PSV? Oké, snap ik.
Zelf geven ze 7,5 miljoen uit aan Doan, hoe kwalificeren zij dit bedrag? Stevig of nog daarboven?
Of is stevig het geen verlies lijden op een eerder gedane transfer?

Rik de verlosser
De ene keer lopen we hier te klagen dat Rik 'te laag inzet', nu omzeilt hij dat door het relatief te houden, is het nog niet goed :P

Overigens, de top-5 aanwinsten van Mainz liggen tussen de 6,5 en 8mil, ik verwacht dus niet dat ze voor Doan opeens over de 10 mil gaan betalen. Wens van PSV zal wel zijn om quitte te spelen met een mooi doorverkooppercentage.
Nul klagen, gewoon oprechte interesse in de man zijn werk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kwestie van tijd... Maar de prijs deugt niet.

https://www.transfermarkt.de/berichte-p ... ews/403787
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Tussen 4 en 5 miljoen las ik?
Dit zou waardeloos zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoop het niet, dat artikel verwijst naar Bild, en men heeft het over een som tussen de 4 en 5 mln...
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik kan me niet voorstellen dat PSV voor minder dan de aankoopprijs weg laat gaan nu. Hij kwam toen voor 7.5, toch?
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 05 mei 2022, 09:50 Ik kan me niet voorstellen dat PSV voor minder dan de aankoopprijs weg laat gaan nu. Hij kwam toen voor 7.5, toch?
Lijkt me ook onbestaanbaar om hem na een goed seizoen voor zo weinig weg te doen. PSV zal echt wel minimaal 8 a 9 miljoen willen hebben en vermoedelijk rond de 10 als vraagprijs hanteren. Voor 4 a 5 miljoen kan je hem sowieso veel beter houden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... laten.html

Doan wilde toch in de Champions League spelen?

Als het waar is, is het blijkbaar nog steeds uitverkoop bij PSV.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Is BILD een betrouwbare bron?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan